דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 177.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL Lexus

        8fa555b8-f06b-4ea7-b281-3c7291467ee5-image.png
        בלי מנוע בלי גלגלים, העיקר שיש מושבי עור

        AVIVIA מנותק
        AVIVIA מנותק
        AVIVI
        כתב נערך לאחרונה על ידי AVIVI
        #704

        @Lexus

        ובלי מפתח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ט טייס קרבי

          זה באמת לא ראיתם כל מילה נוספת רק תקלקל דבר אחד אפשר לומר כותב המודעה חי בסרט…
          8245a116-9b6f-426a-8718-18d98db6c899-image.png

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #705

          @טייס-קרבי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

          זה באמת לא ראיתם כל מילה נוספת רק תקלקל דבר אחד אפשר לומר כותב המודעה חי בסרט…
          8245a116-9b6f-426a-8718-18d98db6c899-image.png

          אני הייתי מדגיש גם את המילים ‘לא שאין בזה משהו’ וכמובן את זה שהרכב יד 10

          ליצירת קשר לחץ כאן

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מאירמ מאיר

            @טייס-קרבי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

            זה באמת לא ראיתם כל מילה נוספת רק תקלקל דבר אחד אפשר לומר כותב המודעה חי בסרט…
            8245a116-9b6f-426a-8718-18d98db6c899-image.png

            אני הייתי מדגיש גם את המילים ‘לא שאין בזה משהו’ וכמובן את זה שהרכב יד 10

            ג מנותק
            ג מנותק
            גיל
            מאסטר מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #706

            @מאיר ואל תשכח “רק עם יטפלו בו” וגם “אנחנו טיפלנו בהדיקות”.
            למי ששם לב לשגיאות - זה ממש ניבא ולא ידע מה ניבא…
            (אני מקווה שאני ברור לכולם)

            וכמובן בל נשכח את “באופן כללי הרכב נוסע” שזה הדבר הכי גרוע לומר על רכב,
            כי את זה גם סקייטבורד עושה…
            קיצר הייתי מסמן בצהוב את הכל…


            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • חובק עולםח מחובר
              חובק עולםח מחובר
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #707

              d730d98c-df92-4332-a568-ad43fbb9633a-image.png

              אם הוא נסע כ"כ הרבה ומטפל “טיפול שנתי” זה אומר בממוצע אחת ל28,550 ק"מ ועוד לכתוב מתוחזק…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אליה

                997b65e2-f909-435c-9377-340d4b34fe1d-image.png
                e2b1f862-0b3a-49e8-bf1e-e1c64b9d8e87-image.png
                מעניין איך הוא חזר הביתה והק’'מ לא עלה, או שהוא בכלל גר במכון רישוי

                ה מנותק
                ה מנותק
                הנהג
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #708
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ShebsaleS מנותק
                  ShebsaleS מנותק
                  Shebsale
                  כתב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                  #709

                  Screenshot_20251109-184407.png
                  כישרון מבוזבז.

                  תיווך רכבים זולים
                  ‏‪052-817-9859‬‏

                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • ShebsaleS Shebsale

                    Screenshot_20251109-184407.png
                    כישרון מבוזבז.

                    אבי יםא מנותק
                    אבי יםא מנותק
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #710

                    @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                    כישרון מבוזבז.

                    ai ותו לא

                    צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • מיכאלושמ מנותק
                      מיכאלושמ מנותק
                      מיכאלוש
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #711

                      אהה זה הסוד… פשוט צריך אהבה
                      4057a9f3-abfa-41e5-aa69-e708c888366c-image.png

                      לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אבי יםא אבי ים

                        @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                        כישרון מבוזבז.

                        ai ותו לא

                        צבי דורש ציוןצ מנותק
                        צבי דורש ציוןצ מנותק
                        צבי דורש ציון
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #712

                        @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                        @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                        כישרון מבוזבז.

                        ai ותו לא

                        לי זה לא היה נראה AI ולא כישרון מבוזבז, ממש נהניתי מהכתיבה שלו, כמעט רצתי לקנות…

                        זה שיש לו כישרון כתיבה וגם את המודעה הוא כותב יפה זה לא ‘בזבוז’, נראה לי כל מי שיש לו כישרון כתיבה כותב גם את המודעות שלו יפה…

                        כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                        (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                          @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          כישרון מבוזבז.

                          ai ותו לא

                          לי זה לא היה נראה AI ולא כישרון מבוזבז, ממש נהניתי מהכתיבה שלו, כמעט רצתי לקנות…

                          זה שיש לו כישרון כתיבה וגם את המודעה הוא כותב יפה זה לא ‘בזבוז’, נראה לי כל מי שיש לו כישרון כתיבה כותב גם את המודעות שלו יפה…

                          אבי יםא מנותק
                          אבי יםא מנותק
                          אבי ים
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #713

                          @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          לי זה לא היה נראה AI

                          “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                          זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                          או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                          אחרית לעמךא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ShebsaleS מנותק
                            ShebsaleS מנותק
                            Shebsale
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #714

                            איך הוא הגיע מהונדה לשברולט???
                            Screenshot_20251110-014615.png

                            תיווך רכבים זולים
                            ‏‪052-817-9859‬‏

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מאירמ מנותק
                              מאירמ מנותק
                              מאיר
                              מנהל ראשי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #715

                              Screenshot_20251111-192741.png

                              ליצירת קשר לחץ כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • אבי יםא אבי ים

                                @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                לי זה לא היה נראה AI

                                “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                                זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                                או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                                אחרית לעמךא מנותק
                                אחרית לעמךא מנותק
                                אחרית לעמך
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #716

                                @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                לי זה לא היה נראה AI

                                “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                                זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                                או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                                כוונתו לכך שהרכב איטלקי בקטע טוב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                                  #717

                                  אלה שלוקחים קשה את הקטע של להסתיר את המספר רישוי
                                  164fb9a0-1398-41bc-a9c6-70cfb01c1675-image.png

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  ק חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  9
                                  • EBAE EBA

                                    אלה שלוקחים קשה את הקטע של להסתיר את המספר רישוי
                                    164fb9a0-1398-41bc-a9c6-70cfb01c1675-image.png

                                    ק מנותק
                                    ק מנותק
                                    קלאטש
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                    #718

                                    @EBA

                                    אולי הוא ככה ברגיל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • EBAE EBA

                                      אלה שלוקחים קשה את הקטע של להסתיר את המספר רישוי
                                      164fb9a0-1398-41bc-a9c6-70cfb01c1675-image.png

                                      חיים ברזלח מנותק
                                      חיים ברזלח מנותק
                                      חיים ברזל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #719
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • AVIVIA מנותק
                                        AVIVIA מנותק
                                        AVIVI
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי AVIVI
                                        #720

                                        הפעם זה לא מפרסם ביד 2 אלא יד 2 בעצמם…
                                        המלצה על קניית רכב מסוכנות 😉
                                        1818cd50-8c66-4d6d-9cc5-d16308e921d8-screencapture-mail-google-mail-u-0-2025-11-17-19_43_07.png
                                        לא יודע אם זה בגדר הטעייה מכוונת או שמא הם סומכים על הסוכנויות האמינות

                                        שלמהש ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        3
                                        • אלוף העולם 1א מנותק
                                          אלוף העולם 1א מנותק
                                          אלוף העולם 1
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #721

                                          אם זה הבעיות של המוכר אז מה הבעיות של הרכב??
                                          Screenshot_20251117-154647.png

                                          סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                          התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                          ניתן ליצור קשר:
                                          ehh3266@gmail.com

                                          זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6
                                          • AVIVIA AVIVI

                                            הפעם זה לא מפרסם ביד 2 אלא יד 2 בעצמם…
                                            המלצה על קניית רכב מסוכנות 😉
                                            1818cd50-8c66-4d6d-9cc5-d16308e921d8-screencapture-mail-google-mail-u-0-2025-11-17-19_43_07.png
                                            לא יודע אם זה בגדר הטעייה מכוונת או שמא הם סומכים על הסוכנויות האמינות

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #722

                                            @AVIVI כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                            לא יודע אם זה בגדר הטעייה מכוונת או שמא הם סומכים על הסוכנויות האמינות

                                            0

                                            אחרי שיד 2 מתעלמים מהדיווחים של המשתמשים על סוכנויות רכב שבבעלות גזלנים כדוגמת עוקצי האברכים בק"ס
                                            אז כן זו הטעיה

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            4
                                            • צ מנותק
                                              צ מנותק
                                              צפוני1000
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי צפוני1000
                                              #723

                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/z6tidscf?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1

                                              “רכב שומר שבת וחגים” - בגדר שביתת בהמתו תשפ"ו…

                                              תודה לבורא עולם 0ת ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36
                                              • 37
                                              • 38
                                              • 60
                                              • 61

                                              58

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום