דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 177.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        פוסט זה נמחק!

        ט מחובר
        ט מחובר
        טייס קרבי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #697
        פוסט זה נמחק!
        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט טייס קרבי

          פוסט זה נמחק!

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #698
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע מנותק
            ע מנותק
            ענק הרכב
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #699

            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/l55ua0rs?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=6&pagination=1

            חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • ע ענק הרכב

              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/l55ua0rs?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=6&pagination=1

              חיים ברזלח מנותק
              חיים ברזלח מנותק
              חיים ברזל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #700

              @ענק-הרכב 97a55fb7-9350-44eb-96cc-8dec97644052-image.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #701

                image.png
                ❓

                שיפור החיפוש ביד2

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #702

                  8fa555b8-f06b-4ea7-b281-3c7291467ee5-image.png
                  בלי מנוע בלי גלגלים, העיקר שיש מושבי עור

                  שיפור החיפוש ביד2

                  AVIVIA תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • ט מחובר
                    ט מחובר
                    טייס קרבי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #703

                    זה באמת לא ראיתם כל מילה נוספת רק תקלקל דבר אחד אפשר לומר כותב המודעה חי בסרט…
                    8245a116-9b6f-426a-8718-18d98db6c899-image.png

                    מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • LexusL Lexus

                      8fa555b8-f06b-4ea7-b281-3c7291467ee5-image.png
                      בלי מנוע בלי גלגלים, העיקר שיש מושבי עור

                      AVIVIA מנותק
                      AVIVIA מנותק
                      AVIVI
                      כתב נערך לאחרונה על ידי AVIVI
                      #704

                      @Lexus

                      ובלי מפתח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ט טייס קרבי

                        זה באמת לא ראיתם כל מילה נוספת רק תקלקל דבר אחד אפשר לומר כותב המודעה חי בסרט…
                        8245a116-9b6f-426a-8718-18d98db6c899-image.png

                        מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #705

                        @טייס-קרבי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                        זה באמת לא ראיתם כל מילה נוספת רק תקלקל דבר אחד אפשר לומר כותב המודעה חי בסרט…
                        8245a116-9b6f-426a-8718-18d98db6c899-image.png

                        אני הייתי מדגיש גם את המילים ‘לא שאין בזה משהו’ וכמובן את זה שהרכב יד 10

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מאירמ מאיר

                          @טייס-קרבי כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                          זה באמת לא ראיתם כל מילה נוספת רק תקלקל דבר אחד אפשר לומר כותב המודעה חי בסרט…
                          8245a116-9b6f-426a-8718-18d98db6c899-image.png

                          אני הייתי מדגיש גם את המילים ‘לא שאין בזה משהו’ וכמובן את זה שהרכב יד 10

                          ג מנותק
                          ג מנותק
                          גיל
                          מאסטר מגיה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                          #706

                          @מאיר ואל תשכח “רק עם יטפלו בו” וגם “אנחנו טיפלנו בהדיקות”.
                          למי ששם לב לשגיאות - זה ממש ניבא ולא ידע מה ניבא…
                          (אני מקווה שאני ברור לכולם)

                          וכמובן בל נשכח את “באופן כללי הרכב נוסע” שזה הדבר הכי גרוע לומר על רכב,
                          כי את זה גם סקייטבורד עושה…
                          קיצר הייתי מסמן בצהוב את הכל…


                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • חובק עולםח מחובר
                            חובק עולםח מחובר
                            חובק עולם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #707

                            d730d98c-df92-4332-a568-ad43fbb9633a-image.png

                            אם הוא נסע כ"כ הרבה ומטפל “טיפול שנתי” זה אומר בממוצע אחת ל28,550 ק"מ ועוד לכתוב מתוחזק…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אליה

                              997b65e2-f909-435c-9377-340d4b34fe1d-image.png
                              e2b1f862-0b3a-49e8-bf1e-e1c64b9d8e87-image.png
                              מעניין איך הוא חזר הביתה והק’'מ לא עלה, או שהוא בכלל גר במכון רישוי

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              הנהג
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #708
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ShebsaleS מנותק
                                ShebsaleS מנותק
                                Shebsale
                                כתב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                                #709

                                Screenshot_20251109-184407.png
                                כישרון מבוזבז.

                                תיווך רכבים זולים
                                ‏‪052-817-9859‬‏

                                אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • ShebsaleS Shebsale

                                  Screenshot_20251109-184407.png
                                  כישרון מבוזבז.

                                  אבי יםא מנותק
                                  אבי יםא מנותק
                                  אבי ים
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #710

                                  @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                  כישרון מבוזבז.

                                  ai ותו לא

                                  צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • מיכאלושמ מנותק
                                    מיכאלושמ מנותק
                                    מיכאלוש
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #711

                                    אהה זה הסוד… פשוט צריך אהבה
                                    4057a9f3-abfa-41e5-aa69-e708c888366c-image.png

                                    לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אבי יםא אבי ים

                                      @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      כישרון מבוזבז.

                                      ai ותו לא

                                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                                      צבי דורש ציון
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #712

                                      @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      כישרון מבוזבז.

                                      ai ותו לא

                                      לי זה לא היה נראה AI ולא כישרון מבוזבז, ממש נהניתי מהכתיבה שלו, כמעט רצתי לקנות…

                                      זה שיש לו כישרון כתיבה וגם את המודעה הוא כותב יפה זה לא ‘בזבוז’, נראה לי כל מי שיש לו כישרון כתיבה כותב גם את המודעות שלו יפה…

                                      כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                                      (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                                      אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                        @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        @Shebsale כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        כישרון מבוזבז.

                                        ai ותו לא

                                        לי זה לא היה נראה AI ולא כישרון מבוזבז, ממש נהניתי מהכתיבה שלו, כמעט רצתי לקנות…

                                        זה שיש לו כישרון כתיבה וגם את המודעה הוא כותב יפה זה לא ‘בזבוז’, נראה לי כל מי שיש לו כישרון כתיבה כותב גם את המודעות שלו יפה…

                                        אבי יםא מנותק
                                        אבי יםא מנותק
                                        אבי ים
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #713

                                        @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        לי זה לא היה נראה AI

                                        “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                                        זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                                        או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                                        אחרית לעמךא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • ShebsaleS מנותק
                                          ShebsaleS מנותק
                                          Shebsale
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #714

                                          איך הוא הגיע מהונדה לשברולט???
                                          Screenshot_20251110-014615.png

                                          תיווך רכבים זולים
                                          ‏‪052-817-9859‬‏

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מאירמ מנותק
                                            מאירמ מנותק
                                            מאיר
                                            מנהל ראשי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #715

                                            Screenshot_20251111-192741.png

                                            ליצירת קשר לחץ כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            7
                                            • אבי יםא אבי ים

                                              @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              לי זה לא היה נראה AI

                                              “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                                              זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                                              או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                                              אחרית לעמךא מנותק
                                              אחרית לעמךא מנותק
                                              אחרית לעמך
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #716

                                              @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              @צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              לי זה לא היה נראה AI

                                              “ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
                                              זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
                                              או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”

                                              כוונתו לכך שהרכב איטלקי בקטע טוב

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 60
                                              • 61

                                              61

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום