דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 147 כותבים 186.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יעקב מ. פינסי מחובר
        יעקב מ. פינסי מחובר
        יעקב מ. פינס
        סיירת פיקוח מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        דבר ראשון תודה על שרשור שישמח הרבה אנשים
        שנית
        91987645-99c3-4c1c-b1bc-6ecfbd8e7317-image.png

        שמישהו כותב עם במקום אם,
        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

        הגמ"ח
        ניתן להתקשר 0583262568
        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
          #4

          וואלה בחייאת קשה עברית

          רהט.png

          תלת אופןת י א 3 תגובות תגובה אחרונה
          8
          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

            וואלה בחייאת קשה עברית

            רהט.png

            תלת אופןת מנותק
            תלת אופןת מנותק
            תלת אופן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

            כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

            מנגו כשר טוב לעבודת השם

            לך תדעל מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • תלת אופןת תלת אופן

              @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

              כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

              לך תדעל מנותק
              לך תדעל מנותק
              לך תדע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

              @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום
              כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

              יש לי תחושה קלה שהקוריאנית כבר לא על הכביש, פיגור של 8 חודשים בטסט…
              תמיד תוכל לוודא אצל עבד למה בדיוק הוא התכוון, ולמה הוא לא טרח להקפיץ את המודעה ביד2…
              אגב, הבחור מ’הכנופיה’ דיווח כמדומני על 1/16 לגרסה הידנית, צא ולמד…

              e5a629d8-5e9d-4a0c-bf1d-5aa143a36055-image.png

              1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • תלת אופןת תלת אופן

                @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

                כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                מאירמ מנותק
                מאירמ מנותק
                מאיר
                מנהל ראשי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                #7

                @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                זה כבר מצריך תרגום

                כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                הוא התכוון “הולך 1/18” ובמבטא ערבי: “וּלִיך”

                ליצירת קשר לחץ כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                  וואלה בחייאת קשה עברית

                  רהט.png

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יראת שמים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יראת שמים
                  #8

                  וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                  f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                  ‘עברית קשה שפה’…
                  ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                  ידני

                  יוניי מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  7
                  • י יראת שמים

                    וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                    f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                    ‘עברית קשה שפה’…
                    ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                    יוניי מנותק
                    יוניי מנותק
                    יוני
                    מגיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יראת-שמים נמכר-ולא נמקר

                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אליה
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      997b65e2-f909-435c-9377-340d4b34fe1d-image.png
                      e2b1f862-0b3a-49e8-bf1e-e1c64b9d8e87-image.png
                      מעניין איך הוא חזר הביתה והק’'מ לא עלה, או שהוא בכלל גר במכון רישוי

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                        #11

                        אני הדפוק כאן? שלא ידע שלרכב היברידי מותר לחנות בכחול לבן חינם? 🙄
                        צילום מסך 2024-11-19 195939.png
                        עריכה: ההודי של נטפרי כנראה נכנס לשינת חורף🙇‍♂️ זה נוסח המודעה:
                        נמכרת עקב קבלת רכב מהעבודה. שמורה היטב, במצב מצוין. טיפולים במוסך טויוטה, סוללה היברידית הוחלפה במסגרת האחריות הרשמית - שיפור משמעותי בביצועים וחיסכון בדלק. היבירידי- חניה חינם בכחול לבן בשלל עיריות בישראל. מנוע חדש. צמיגי מגנזיום, דיבורית בלוטות’ הייתה באחריות היברידית של טויוטה במשך 12 שנה (המקסימום שטויוטה מאפשרים). שמורה היטב, נוסעת מדהים, מרווחת מאוד גם לנוסעים מאחורה, בגאז’ ענק.

                        שיפור החיפוש ביד2

                        יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • LexusL Lexus

                          אני הדפוק כאן? שלא ידע שלרכב היברידי מותר לחנות בכחול לבן חינם? 🙄
                          צילום מסך 2024-11-19 195939.png
                          עריכה: ההודי של נטפרי כנראה נכנס לשינת חורף🙇‍♂️ זה נוסח המודעה:
                          נמכרת עקב קבלת רכב מהעבודה. שמורה היטב, במצב מצוין. טיפולים במוסך טויוטה, סוללה היברידית הוחלפה במסגרת האחריות הרשמית - שיפור משמעותי בביצועים וחיסכון בדלק. היבירידי- חניה חינם בכחול לבן בשלל עיריות בישראל. מנוע חדש. צמיגי מגנזיום, דיבורית בלוטות’ הייתה באחריות היברידית של טויוטה במשך 12 שנה (המקסימום שטויוטה מאפשרים). שמורה היטב, נוסעת מדהים, מרווחת מאוד גם לנוסעים מאחורה, בגאז’ ענק.

                          יוניי מנותק
                          יוניי מנותק
                          יוני
                          מגיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @Lexus אפשר קישור?

                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יראת שמים

                            וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                            f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                            ‘עברית קשה שפה’…
                            ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @יראת-שמים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                            וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                            f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png

                            המעניין שהוא בטוח שאם הוא אומר שהצריכה היא 10 ליטר ל100 קילומטר, זה פחות צריכת דלק מ1 ליטר ל10 קילומטר.

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • יוניי יוני

                              @Lexus אפשר קישור?

                              LexusL מנותק
                              LexusL מנותק
                              Lexus
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                              @Lexus אפשר קישור?

                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4fpnlcvp?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

                              שיפור החיפוש ביד2

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יעקב מ. פינסי מחובר
                                יעקב מ. פינסי מחובר
                                יעקב מ. פינס
                                סיירת פיקוח מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                #15

                                d5edb604-c466-4156-a681-d9e3905d8e97-image.png

                                30c312a0-ecb0-4a13-a11d-808b55078651-image.png

                                שמישהו כותב עם במקום אם,
                                אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                הגמ"ח
                                ניתן להתקשר 0583262568
                                או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                  d5edb604-c466-4156-a681-d9e3905d8e97-image.png

                                  30c312a0-ecb0-4a13-a11d-808b55078651-image.png

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                  בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                  [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • EBAE EBA

                                    @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                    בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                    [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                    LexusL מנותק
                                    LexusL מנותק
                                    Lexus
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                    @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                    בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                    [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                    @EBA יש לך גם יותר
                                    1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                                    ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                                    8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                                    שיפור החיפוש ביד2

                                    מאירמ E שלמהש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    9
                                    • LexusL Lexus

                                      @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                      בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                      [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                      @EBA יש לך גם יותר
                                      1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                                      ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                                      8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                                      מאירמ מנותק
                                      מאירמ מנותק
                                      מאיר
                                      מנהל ראשי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                      #18

                                      @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                      בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                      [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                      @EBA יש לך גם יותר
                                      1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                                      נראה לי שיש לו יער לאחסן מכוניות והוא עשה כדברי @EBA …

                                      ליצירת קשר לחץ כאן

                                      צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מאירמ מאיר

                                        @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                        בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                        [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                        @EBA יש לך גם יותר
                                        1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                                        נראה לי שיש לו יער לאחסן מכוניות והוא עשה כדברי @EBA …

                                        צילפינגיםצ מנותק
                                        צילפינגיםצ מנותק
                                        צילפינגים
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                        #19

                                        @מאיר או שהוא עשה לו השמנה לק"מ…

                                        התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                        איזור ירושלים
                                        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • יצחק רשטוני מנותק
                                          יצחק רשטוני מנותק
                                          יצחק רשטונ
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                          #20

                                          כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                                          “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                                          😊 😊 😊

                                          EBAE מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          5
                                          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                            כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                                            “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                                            😊 😊 😊

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                            #21

                                            @יצחק-רשטונ טוב, אז הרכב הטוב יותר ניצח, מה לעשות?

                                            ועל זו הדרך אולי זה הפשט “בכל שבע שניות נמכרת בעולם שברולט” = לפירוק…

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                              כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                                              “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                                              😊 😊 😊

                                              מאירמ מנותק
                                              מאירמ מנותק
                                              מאיר
                                              מנהל ראשי
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                              #22

                                              @יצחק-רשטונ כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                              כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                                              “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                                              😊 😊 😊

                                              יש לך אפשרות להביא את המודעה המלאה?

                                              ליצירת קשר לחץ כאן

                                              יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 61
                                              • 62

                                              15

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום