דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 179.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא אבי ים

        כל מי שעובר על מודעות באתר יד 2 בתחום הרכבים לא פעם מחייך לעצמו כשהוא קורא את דברי ההספד שכתב בעל הרכב על רכבו שממנו הוא מנסה להיפטר נואשות

        אני חושב שיכול להיות כאן אשכול משעשע שהציבור יעלה בו צילומי מסך של מודעות מעניינות שנתקלתם בהם ביד 2
        סתם לדוגמה:
        בפינת הנביאים מצאתי
        f07d0862-799f-41c4-9602-042dc146f853-image.png

        רק להיזהר מחשיפת פרטים של המוכר

        לך תדעל מנותק
        לך תדעל מנותק
        לך תדע
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
        #2

        @אבי-ים
        עובר?
        האנשים שישארו כאן לתמיד:
        c266ee49-75fd-466b-8148-f85ffc8edd86-image.png
        b1260a97-efc9-4a93-9329-f513725847c7-image.png
        בפינת הטרגדיה:
        0bc79850-7a67-4ea6-954d-cf0edf53e70a-image.png
        בפינת ההומור הפוליטי:
        acadd72b-58c3-4401-9868-492b30ebab66-image.png
        8288a607-9161-4bd4-bbb8-c37d5f5dc16a-image.png
        פיזיקה של מוסכניקים:
        faadb778-1c4c-4315-a1e2-fd718e6b78f4-image.png
        ולנוסטלגיה החביבה, עם טוויסט:
        a948e3de-40b9-45d2-bc71-4cdb2fc9f9af-image.png
        1+1
        19a4d286-eb35-4c08-ac9f-624b93b6199a-image.png
        1315d0e3-db03-4a24-8ee7-a19ec9e06503-image.png
        המלשינון:
        5f91cfe0-6ffe-464d-a7da-bed8e127b59c-image.png
        6d98a632-2532-4188-868e-55345b01fc48-image.png
        ce97a859-39a7-4a3c-be7a-2f41ca175f62-image.png
        a9916bfc-80cf-4270-8be6-709da5b1e1c9-image.png

        1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        35
        • יעקב מ. פינסי מחובר
          יעקב מ. פינסי מחובר
          יעקב מ. פינס
          סיירת פיקוח מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          דבר ראשון תודה על שרשור שישמח הרבה אנשים
          שנית
          91987645-99c3-4c1c-b1bc-6ecfbd8e7317-image.png

          שמישהו כותב עם במקום אם,
          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

          הגמ"ח
          ניתן להתקשר 0583262568
          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטונ
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
            #4

            וואלה בחייאת קשה עברית

            רהט.png

            תלת אופןת י א 3 תגובות תגובה אחרונה
            8
            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

              וואלה בחייאת קשה עברית

              רהט.png

              תלת אופןת מנותק
              תלת אופןת מנותק
              תלת אופן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

              כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

              מנגו כשר טוב לעבודת השם

              לך תדעל מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • תלת אופןת תלת אופן

                @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

                כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                לך תדעל מנותק
                לך תדעל מנותק
                לך תדע
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום
                כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                יש לי תחושה קלה שהקוריאנית כבר לא על הכביש, פיגור של 8 חודשים בטסט…
                תמיד תוכל לוודא אצל עבד למה בדיוק הוא התכוון, ולמה הוא לא טרח להקפיץ את המודעה ביד2…
                אגב, הבחור מ’הכנופיה’ דיווח כמדומני על 1/16 לגרסה הידנית, צא ולמד…

                e5a629d8-5e9d-4a0c-bf1d-5aa143a36055-image.png

                1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • תלת אופןת תלת אופן

                  @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

                  כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                  #7

                  @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  זה כבר מצריך תרגום

                  כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                  הוא התכוון “הולך 1/18” ובמבטא ערבי: “וּלִיך”

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                    וואלה בחייאת קשה עברית

                    רהט.png

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יראת שמים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יראת שמים
                    #8

                    וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                    f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                    ‘עברית קשה שפה’…
                    ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                    ידני

                    יוניי מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    7
                    • י יראת שמים

                      וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                      f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                      ‘עברית קשה שפה’…
                      ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                      יוניי מנותק
                      יוניי מנותק
                      יוני
                      מגיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @יראת-שמים נמכר-ולא נמקר

                      רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                      גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אליה
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        997b65e2-f909-435c-9377-340d4b34fe1d-image.png
                        e2b1f862-0b3a-49e8-bf1e-e1c64b9d8e87-image.png
                        מעניין איך הוא חזר הביתה והק’'מ לא עלה, או שהוא בכלל גר במכון רישוי

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                          #11

                          אני הדפוק כאן? שלא ידע שלרכב היברידי מותר לחנות בכחול לבן חינם? 🙄
                          צילום מסך 2024-11-19 195939.png
                          עריכה: ההודי של נטפרי כנראה נכנס לשינת חורף🙇‍♂️ זה נוסח המודעה:
                          נמכרת עקב קבלת רכב מהעבודה. שמורה היטב, במצב מצוין. טיפולים במוסך טויוטה, סוללה היברידית הוחלפה במסגרת האחריות הרשמית - שיפור משמעותי בביצועים וחיסכון בדלק. היבירידי- חניה חינם בכחול לבן בשלל עיריות בישראל. מנוע חדש. צמיגי מגנזיום, דיבורית בלוטות’ הייתה באחריות היברידית של טויוטה במשך 12 שנה (המקסימום שטויוטה מאפשרים). שמורה היטב, נוסעת מדהים, מרווחת מאוד גם לנוסעים מאחורה, בגאז’ ענק.

                          שיפור החיפוש ביד2

                          יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • LexusL Lexus

                            אני הדפוק כאן? שלא ידע שלרכב היברידי מותר לחנות בכחול לבן חינם? 🙄
                            צילום מסך 2024-11-19 195939.png
                            עריכה: ההודי של נטפרי כנראה נכנס לשינת חורף🙇‍♂️ זה נוסח המודעה:
                            נמכרת עקב קבלת רכב מהעבודה. שמורה היטב, במצב מצוין. טיפולים במוסך טויוטה, סוללה היברידית הוחלפה במסגרת האחריות הרשמית - שיפור משמעותי בביצועים וחיסכון בדלק. היבירידי- חניה חינם בכחול לבן בשלל עיריות בישראל. מנוע חדש. צמיגי מגנזיום, דיבורית בלוטות’ הייתה באחריות היברידית של טויוטה במשך 12 שנה (המקסימום שטויוטה מאפשרים). שמורה היטב, נוסעת מדהים, מרווחת מאוד גם לנוסעים מאחורה, בגאז’ ענק.

                            יוניי מנותק
                            יוניי מנותק
                            יוני
                            מגיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @Lexus אפשר קישור?

                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יראת שמים

                              וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                              f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                              ‘עברית קשה שפה’…
                              ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @יראת-שמים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                              וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                              f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png

                              המעניין שהוא בטוח שאם הוא אומר שהצריכה היא 10 ליטר ל100 קילומטר, זה פחות צריכת דלק מ1 ליטר ל10 קילומטר.

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • יוניי יוני

                                @Lexus אפשר קישור?

                                LexusL מנותק
                                LexusL מנותק
                                Lexus
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                @Lexus אפשר קישור?

                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4fpnlcvp?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

                                שיפור החיפוש ביד2

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יעקב מ. פינסי מחובר
                                  יעקב מ. פינסי מחובר
                                  יעקב מ. פינס
                                  סיירת פיקוח מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                  #15

                                  d5edb604-c466-4156-a681-d9e3905d8e97-image.png

                                  30c312a0-ecb0-4a13-a11d-808b55078651-image.png

                                  שמישהו כותב עם במקום אם,
                                  אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                  הגמ"ח
                                  ניתן להתקשר 0583262568
                                  או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                    d5edb604-c466-4156-a681-d9e3905d8e97-image.png

                                    30c312a0-ecb0-4a13-a11d-808b55078651-image.png

                                    EBAE מחובר
                                    EBAE מחובר
                                    EBA
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                    בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                    [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                    050-4133851
                                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • EBAE EBA

                                      @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                      בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                      [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                      LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                      בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                      [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                      @EBA יש לך גם יותר
                                      1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                                      ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                                      8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                                      שיפור החיפוש ביד2

                                      מאירמ E שלמהש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      9
                                      • LexusL Lexus

                                        @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                        בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                        [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                        @EBA יש לך גם יותר
                                        1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                                        ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                                        8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                                        מאירמ מנותק
                                        מאירמ מנותק
                                        מאיר
                                        מנהל ראשי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                        #18

                                        @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                        בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                        [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                        @EBA יש לך גם יותר
                                        1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                                        נראה לי שיש לו יער לאחסן מכוניות והוא עשה כדברי @EBA …

                                        ליצירת קשר לחץ כאן

                                        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מאירמ מאיר

                                          @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                          בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                          [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                          @EBA יש לך גם יותר
                                          1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                                          נראה לי שיש לו יער לאחסן מכוניות והוא עשה כדברי @EBA …

                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגים
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                          #19

                                          @מאיר או שהוא עשה לו השמנה לק"מ…

                                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                          איזור ירושלים
                                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • יצחק רשטוני מנותק
                                            יצחק רשטוני מנותק
                                            יצחק רשטונ
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                            #20

                                            כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                                            “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                                            😊 😊 😊

                                            EBAE מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            5
                                            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                              כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                                              “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                                              😊 😊 😊

                                              EBAE מחובר
                                              EBAE מחובר
                                              EBA
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                              #21

                                              @יצחק-רשטונ טוב, אז הרכב הטוב יותר ניצח, מה לעשות?

                                              ועל זו הדרך אולי זה הפשט “בכל שבע שניות נמכרת בעולם שברולט” = לפירוק…

                                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                              050-4133851
                                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 60
                                              • 61

                                              83

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום