דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. דייהטסו מאטריה

      דייהטסו מאטריה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      26 פוסטים 10 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        @EBA כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!! לעניין דייהטסו מאטריה:daihatsu-materia-2007.jpg

        וכינויו העממי הוא “הרכב המכוער ביותר לשנת 2007”
        וגם 2008
        וגם 2009
        ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

        יש את קיה סול.kia-soul-2011.jpg

        אגב שניהם יפים בעיני. אך מה אעשה שהעויילם מכתיב מה יפה ומה לא כמו שהוחלט שרכבים חייבים להיות אפור, שחור ולבן וכל השאר זה מכוער. חבל שאברך לא יכול ליסוע עם תכלת בהיר מט…

        EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

        אברך לא יכול ליסוע עם תכלת בהיר מט…

        ככה אתה מוחק את כל בעלי הקורולות? זה אמנם לא מט, אבל תכלת בהיר כן.

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • EBAE EBA

          @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

          אברך לא יכול ליסוע עם תכלת בהיר מט…

          ככה אתה מוחק את כל בעלי הקורולות? זה אמנם לא מט, אבל תכלת בהיר כן.

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
          #3

          @EBA כתב בדייהטסו מאטריה:

          אבל תכלת בהיר כן.

          בקורולות זה תכלת אפור. אני מדבר על הגוון הזה

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטונ
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
            #4

            אומנם לא מדובר

            @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

            אגב שניהם יפים בעיני. אך מה אעשה שהעויילם מכתיב מה יפה ומה לא כמו שהוחלט שרכבים חייבים להיות אפור, שחור ולבן וכל השאר זה מכוער. חבל שאברך לא יכול ליסוע עם תכלת בהיר מט…

            אומנם לא מדובר במאטריה אלא במרובעת אחרת מבית דייהטסו אבל אם כבר מדברים על צבעים לא יכלתי שלא להעלות לפה את הסריון הזאת שפגשתי באחד משיטוטיי בפורומים הרוסים האהובים עלי דייהטסו רוסית.jpg

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מאירמ מאיר

              @EBA כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!! לעניין דייהטסו מאטריה:daihatsu-materia-2007.jpg

              וכינויו העממי הוא “הרכב המכוער ביותר לשנת 2007”
              וגם 2008
              וגם 2009
              ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

              יש את קיה סול.kia-soul-2011.jpg

              אגב שניהם יפים בעיני. אך מה אעשה שהעויילם מכתיב מה יפה ומה לא כמו שהוחלט שרכבים חייבים להיות אפור, שחור ולבן וכל השאר זה מכוער. חבל שאברך לא יכול ליסוע עם תכלת בהיר מט…

              אבי יםא מנותק
              אבי יםא מנותק
              אבי ים
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
              #5

              @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

              ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

              זה זוג רכבים חתיכים לעומת פיאט מולטיפלה…
              58a1cbc2-784e-485d-b021-e0a963546db8-image.png

              אם זה היה מיוצר ביפן היו מאשימים את הקרינה הרדיואקטיבית מהירושימה ונגסקי
              ובכל אופן המעצב היה עושה לעצמו חרקירי…

              הכל בעזרת השםה ק EBAE 3 תגובות תגובה אחרונה
              11
              • אבי יםא אבי ים

                @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

                ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

                זה זוג רכבים חתיכים לעומת פיאט מולטיפלה…
                58a1cbc2-784e-485d-b021-e0a963546db8-image.png

                אם זה היה מיוצר ביפן היו מאשימים את הקרינה הרדיואקטיבית מהירושימה ונגסקי
                ובכל אופן המעצב היה עושה לעצמו חרקירי…

                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הכל בעזרת השם
                #6

                @אבי-ים כתב בדייהטסו מאטריה:

                @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

                ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

                זה זוג רכבים חתיכים לעומת פיאט מולטיפלה…
                58a1cbc2-784e-485d-b021-e0a963546db8-image.png

                אם זה היה מיוצר ביפן היו מאשימים את הקרינה הרדיואקטיבית מהירושימה ונגסקי
                ובכל אופן המעצב היה עושה לעצמו חרקירי…

                שזה יצא היינו קוראים לזה פיאט מולטיפיכסה
                היה לו 6 מקומות

                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                  @אבי-ים כתב בדייהטסו מאטריה:

                  @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

                  ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

                  זה זוג רכבים חתיכים לעומת פיאט מולטיפלה…
                  58a1cbc2-784e-485d-b021-e0a963546db8-image.png

                  אם זה היה מיוצר ביפן היו מאשימים את הקרינה הרדיואקטיבית מהירושימה ונגסקי
                  ובכל אופן המעצב היה עושה לעצמו חרקירי…

                  שזה יצא היינו קוראים לזה פיאט מולטיפיכסה
                  היה לו 6 מקומות

                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @הכל-בעזרת-השם הוא התבייש מהצורה אז אפילו אין תמונה

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                    @הכל-בעזרת-השם הוא התבייש מהצורה אז אפילו אין תמונה

                    אבי יםא מנותק
                    אבי יםא מנותק
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @פתוח-לשמוע שים לב שהוא גם התבייש להסתובב עם זה ברחוב
                    רק 100,000 ק"מ משנת 2002

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • אבי יםא אבי ים

                      @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

                      ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

                      זה זוג רכבים חתיכים לעומת פיאט מולטיפלה…
                      58a1cbc2-784e-485d-b021-e0a963546db8-image.png

                      אם זה היה מיוצר ביפן היו מאשימים את הקרינה הרדיואקטיבית מהירושימה ונגסקי
                      ובכל אופן המעצב היה עושה לעצמו חרקירי…

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קינג קומפיוטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @אבי-ים כתב בדייהטסו מאטריה:

                      @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

                      ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

                      זה זוג רכבים חתיכים לעומת פיאט מולטיפלה…
                      58a1cbc2-784e-485d-b021-e0a963546db8-image.png

                      אם זה היה מיוצר ביפן היו מאשימים את הקרינה הרדיואקטיבית מהירושימה ונגסקי
                      ובכל אופן המעצב היה עושה לעצמו חרקירי…

                      מקום ראשון ללא ספק
                      אני זוכר את עצמי בתור ילד קטן שואל מי אחראי על הזוועה הזאת

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • אלי 2023א מנותק
                        אלי 2023א מנותק
                        אלי 2023
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        ואני לתומי חשבתי שהפריוס 2008 שלי הכי מכוערת בעולם
                        נווו עכשיו התנחמתי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • שלמהש מנותק
                          שלמהש מנותק
                          שלמה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          לדעתי יונדאי אטוס יותר מכוערת מהמטריאה ככל כנראה שעיצוב רכב יחד עם המוטיב המרובע פשוט לא הולכים יחד
                          8900458e-64ed-40c2-9215-e2fe2b6290b4-image.png
                          אם היינו חיים בתקופות אחרות אין ספק שכולם היו מדברים על הסיטרואן ‘הפצוצה’ הדהשבו
                          424339c9-c492-418d-b8b8-5ecf3ed1e481-image.png
                          נראה כמו מכונית להרכבה שמקבלים בביצת הפתעה

                          כאן בשביל לעזור :)

                          יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • שלמהש שלמה

                            לדעתי יונדאי אטוס יותר מכוערת מהמטריאה ככל כנראה שעיצוב רכב יחד עם המוטיב המרובע פשוט לא הולכים יחד
                            8900458e-64ed-40c2-9215-e2fe2b6290b4-image.png
                            אם היינו חיים בתקופות אחרות אין ספק שכולם היו מדברים על הסיטרואן ‘הפצוצה’ הדהשבו
                            424339c9-c492-418d-b8b8-5ecf3ed1e481-image.png
                            נראה כמו מכונית להרכבה שמקבלים בביצת הפתעה

                            יעקב מ. פינסי מנותק
                            יעקב מ. פינסי מנותק
                            יעקב מ. פינס
                            סיירת פיקוח מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                            #12

                            @שלמה כתב בדייהטסו מאטריה:

                            נראה כמו מכונית להרכבה

                            אל תזלזל יש לה הנעה ללא מפתח

                            ולמי שלא הבין מדליקים את הרכב עם המנואלה מקדימה

                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                            הגמ"ח
                            ניתן להתקשר 0583262568
                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                            שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                              @שלמה כתב בדייהטסו מאטריה:

                              נראה כמו מכונית להרכבה

                              אל תזלזל יש לה הנעה ללא מפתח

                              ולמי שלא הבין מדליקים את הרכב עם המנואלה מקדימה

                              שלמהש מנותק
                              שלמהש מנותק
                              שלמה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                              #13

                              @יעקב-מ-פינס כתב בדייהטסו מאטריה:

                              אל תזלזל יש לה הנעה ללא מפתח

                              זה דווקא עם מפתח ‘מפתח צינורות’

                              ואגב אני ממש לא מזלזל ברכב הזה.
                              קצת על הרכב, מדובר ברכב עם פיתוח ייחודי שנועד למשוך גם את האיכרים לעבור מסוסים ועגלות לרכב המציאות שנתנה להם את ההוכחה שזה אפשרי, הייתה הנסיעה בשדה חרושה עם סל מלא ביצים שלא נשברו על אף הטלטולים הקשים

                              כאן בשביל לעזור :)

                              מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • שלמהש שלמה

                                @יעקב-מ-פינס כתב בדייהטסו מאטריה:

                                אל תזלזל יש לה הנעה ללא מפתח

                                זה דווקא עם מפתח ‘מפתח צינורות’

                                ואגב אני ממש לא מזלזל ברכב הזה.
                                קצת על הרכב, מדובר ברכב עם פיתוח ייחודי שנועד למשוך גם את האיכרים לעבור מסוסים ועגלות לרכב המציאות שנתנה להם את ההוכחה שזה אפשרי, הייתה הנסיעה בשדה חרושה עם סל מלא ביצים שלא נשברו על אף הטלטולים הקשים

                                מאירמ מנותק
                                מאירמ מנותק
                                מאיר
                                מנהל ראשי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @שלמה כתב בדייהטסו מאטריה:

                                הייתה הנסיעה בשדה חרושה עם סל מלא ביצים שלא נשברו על אף הטלטולים הקשים

                                לגלגלים שלה יש מהלך מתלה גבוה מאד והיא יכולה ליסוע בשטח בינוני גם בלי הנעה כפולה. אגב בדגמים הראשונים המנוע היה עם כ300 סמ״ק

                                ליצירת קשר לחץ כאן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • אבי יםא אבי ים

                                  @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

                                  ובעצם עד היום לא ייצרו דבר יותר מכוער מזה

                                  זה זוג רכבים חתיכים לעומת פיאט מולטיפלה…
                                  58a1cbc2-784e-485d-b021-e0a963546db8-image.png

                                  אם זה היה מיוצר ביפן היו מאשימים את הקרינה הרדיואקטיבית מהירושימה ונגסקי
                                  ובכל אופן המעצב היה עושה לעצמו חרקירי…

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                                  #15

                                  @אבי-ים כתב בדייהטסו מאטריה:

                                  פיאט מולטיפלה…

                                  חחח
                                  גם אתה עשית גוגל “הרכב המכוער ביותר”??

                                  וסתם ככה, אנחנו מסתכלים על זה בתור רכבים ישנים ודנים מה מכוער ומה לא, אבל יהיה מעניין פעם להיכנס לראש של ההוא שקנה את זה בתור רכב חדש, אז מן הסתם זה עלה למעלה מ150 אלף ש"ח, [לא יודע כמה זה בלירות…] ומי שהרשה את זה לעצמו היה בעל משכורת נאה ואמיד יותר מרוב חברי הפורום דכאן [לי יש רכב 2017 וזה נחשב מהעשירים כאן… יש למישהו כאן רכב חדש? שלו, לא של העבודה של אשתו…]

                                  תדמיינו איך הוא בחר אותו בסוכנות הרכב, איך הוא חזר הביתה מאושר וקרע את הניילונים יחד עם אשתו, ואיך הוא הסתובב בעבודה נפוח מחשיבות והסביר ברוב רושם "כן כן, זה משהו חדש, רכב 6 מקומות, שלושה מקדימה, והעיצוב של המזגן? פשיייי, משהו מודרני במיוחד…

                                  1560138f-d19a-4a60-a995-0809740aa341-image.png

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  אבי יםא שלמהש מאירמ 4 תגובות תגובה אחרונה
                                  7
                                  • EBAE EBA

                                    @אבי-ים כתב בדייהטסו מאטריה:

                                    פיאט מולטיפלה…

                                    חחח
                                    גם אתה עשית גוגל “הרכב המכוער ביותר”??

                                    וסתם ככה, אנחנו מסתכלים על זה בתור רכבים ישנים ודנים מה מכוער ומה לא, אבל יהיה מעניין פעם להיכנס לראש של ההוא שקנה את זה בתור רכב חדש, אז מן הסתם זה עלה למעלה מ150 אלף ש"ח, [לא יודע כמה זה בלירות…] ומי שהרשה את זה לעצמו היה בעל משכורת נאה ואמיד יותר מרוב חברי הפורום דכאן [לי יש רכב 2017 וזה נחשב מהעשירים כאן… יש למישהו כאן רכב חדש? שלו, לא של העבודה של אשתו…]

                                    תדמיינו איך הוא בחר אותו בסוכנות הרכב, איך הוא חזר הביתה מאושר וקרע את הניילונים יחד עם אשתו, ואיך הוא הסתובב בעבודה נפוח מחשיבות והסביר ברוב רושם "כן כן, זה משהו חדש, רכב 6 מקומות, שלושה מקדימה, והעיצוב של המזגן? פשיייי, משהו מודרני במיוחד…

                                    1560138f-d19a-4a60-a995-0809740aa341-image.png

                                    אבי יםא מנותק
                                    אבי יםא מנותק
                                    אבי ים
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                                    #16

                                    @EBA כתב בדייהטסו מאטריה:

                                    חחח
                                    גם אתה עשית גוגל “הרכב המכוער ביותר”??

                                    לא הייתי צריך
                                    לא יודע בן כמה אתה אבל אני זוכר שהם הסתובבו בחוצות (בהתחלה, לא בושה)
                                    היה כזה לאבא של חבר שלי (“טיפוס”)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • EBAE EBA

                                      @אבי-ים כתב בדייהטסו מאטריה:

                                      פיאט מולטיפלה…

                                      חחח
                                      גם אתה עשית גוגל “הרכב המכוער ביותר”??

                                      וסתם ככה, אנחנו מסתכלים על זה בתור רכבים ישנים ודנים מה מכוער ומה לא, אבל יהיה מעניין פעם להיכנס לראש של ההוא שקנה את זה בתור רכב חדש, אז מן הסתם זה עלה למעלה מ150 אלף ש"ח, [לא יודע כמה זה בלירות…] ומי שהרשה את זה לעצמו היה בעל משכורת נאה ואמיד יותר מרוב חברי הפורום דכאן [לי יש רכב 2017 וזה נחשב מהעשירים כאן… יש למישהו כאן רכב חדש? שלו, לא של העבודה של אשתו…]

                                      תדמיינו איך הוא בחר אותו בסוכנות הרכב, איך הוא חזר הביתה מאושר וקרע את הניילונים יחד עם אשתו, ואיך הוא הסתובב בעבודה נפוח מחשיבות והסביר ברוב רושם "כן כן, זה משהו חדש, רכב 6 מקומות, שלושה מקדימה, והעיצוב של המזגן? פשיייי, משהו מודרני במיוחד…

                                      1560138f-d19a-4a60-a995-0809740aa341-image.png

                                      שלמהש מנותק
                                      שלמהש מנותק
                                      שלמה
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                      #17

                                      @EBA כתב בדייהטסו מאטריה:

                                      אבל יהיה מעניין פעם להיכנס לראש של ההוא שקנה את זה בתור רכב חדש

                                      @EBA כתב בדייהטסו מאטריה:

                                      תדמיינו איך הוא בחר אותו בסוכנות הרכב, איך הוא חזר הביתה מאושר וקרע את הניילונים יחד עם אשתו, ואיך הוא הסתובב בעבודה נפוח מחשיבות והסביר ברוב רושם "כן כן, זה משהו חדש, רכב 6 מקומות, שלושה מקדימה, והעיצוב של המזגן? פשיייי, משהו מודרני במיוחד…

                                      בגדול אתה צודק אבל במקרה הזה מדובר ברכב שהמשיך דגם אייקוני של פיאט (בדומה לפיאט 500)

                                      קראו לדגם ההוא פיאט 600 מולטיפלה
                                      מכונית אשר הייתה מבוססת על פיאט 600
                                      e0cbafda-055a-49ed-892a-2700b3d3913e-image.png

                                      המולטיפלה יוצרה לראשונה בשנת 1956 (עד ‘67) ע’'י פיאט בגרסאת 4 מושבים ו6 מושבים
                                      576e620b-27b2-4629-8c0b-ff2389c9b2ee-image.png 74d15e69-083e-4ac7-99ec-3f47d6ea03c9-image.png 4b0bdba3-1102-4c2b-9617-b47c832fbd3b-image.png

                                      נקודה מעניינת: שימו לב איך הדלתות נפתחות ברכב הזה

                                      f5b0e84c-1d8c-4838-82c4-a0d894082f39-image.png

                                      עכשיו בואו ונפענח את העיצוב לו קראנו מכוער
                                      72558d54-3b3f-4279-afa4-f4dea5d77c66-image.png 3f031d5b-cc04-49e9-bfdd-dcc51da94c3b-image.png

                                      בשביל לגרום לאיטלקי השורשי לומר כשהוא רואה את המולטיפלה החדשה
                                      ‘אי פרופריו קויסי’ (זה בדיוק זה)

                                      אתה צריך לתת דמיון כלשהו (כמו שעשו בפיאט 500 {טופולינו}) וכאן נכנס לתמונה המוטיב של הפנסים העגולים בכמה קומות

                                      וכיום יש לפיאט חלום להמשיך עם הפיאט 600 בחשמלית
                                      צילום מסך 2024-10-09 143507.png

                                      כאן בשביל לעזור :)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • EBAE EBA

                                        @אבי-ים כתב בדייהטסו מאטריה:

                                        פיאט מולטיפלה…

                                        חחח
                                        גם אתה עשית גוגל “הרכב המכוער ביותר”??

                                        וסתם ככה, אנחנו מסתכלים על זה בתור רכבים ישנים ודנים מה מכוער ומה לא, אבל יהיה מעניין פעם להיכנס לראש של ההוא שקנה את זה בתור רכב חדש, אז מן הסתם זה עלה למעלה מ150 אלף ש"ח, [לא יודע כמה זה בלירות…] ומי שהרשה את זה לעצמו היה בעל משכורת נאה ואמיד יותר מרוב חברי הפורום דכאן [לי יש רכב 2017 וזה נחשב מהעשירים כאן… יש למישהו כאן רכב חדש? שלו, לא של העבודה של אשתו…]

                                        תדמיינו איך הוא בחר אותו בסוכנות הרכב, איך הוא חזר הביתה מאושר וקרע את הניילונים יחד עם אשתו, ואיך הוא הסתובב בעבודה נפוח מחשיבות והסביר ברוב רושם "כן כן, זה משהו חדש, רכב 6 מקומות, שלושה מקדימה, והעיצוב של המזגן? פשיייי, משהו מודרני במיוחד…

                                        1560138f-d19a-4a60-a995-0809740aa341-image.png

                                        שלמהש מנותק
                                        שלמהש מנותק
                                        שלמה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                        #18

                                        @מיישה @מוטי-ברנד אפשר קישור למולטימדיה לרכב פיאט מולטיפלה 2007 זה המערכת שיש כיום 😂 😂 😂 😂 😂

                                        @EBA כתב בדייהטסו מאטריה:

                                        1560138f-d19a-4a60-a995-0809740aa341-image.png

                                        כאן בשביל לעזור :)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • יעקב מ. פינסי מנותק
                                          יעקב מ. פינסי מנותק
                                          יעקב מ. פינס
                                          סיירת פיקוח מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          תצחק תצחק
                                          אבל יש
                                          https://cbex.co.il/product/מערכת-מולטימדיה-לפיאט-מולטיפלה-2007-מולט/

                                          שמישהו כותב עם במקום אם,
                                          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                          הגמ"ח
                                          ניתן להתקשר 0583262568
                                          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                          אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                            תצחק תצחק
                                            אבל יש
                                            https://cbex.co.il/product/מערכת-מולטימדיה-לפיאט-מולטיפלה-2007-מולט/

                                            אבי יםא מנותק
                                            אבי יםא מנותק
                                            אבי ים
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @יעקב-מ-פינס כתב בדייהטסו מאטריה:

                                            אבל יש

                                            זה אוניברסלי
                                            זה נכנס במקום חיבור של הרדיו טייפ/דיסק

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • EBAE EBA

                                              @אבי-ים כתב בדייהטסו מאטריה:

                                              פיאט מולטיפלה…

                                              חחח
                                              גם אתה עשית גוגל “הרכב המכוער ביותר”??

                                              וסתם ככה, אנחנו מסתכלים על זה בתור רכבים ישנים ודנים מה מכוער ומה לא, אבל יהיה מעניין פעם להיכנס לראש של ההוא שקנה את זה בתור רכב חדש, אז מן הסתם זה עלה למעלה מ150 אלף ש"ח, [לא יודע כמה זה בלירות…] ומי שהרשה את זה לעצמו היה בעל משכורת נאה ואמיד יותר מרוב חברי הפורום דכאן [לי יש רכב 2017 וזה נחשב מהעשירים כאן… יש למישהו כאן רכב חדש? שלו, לא של העבודה של אשתו…]

                                              תדמיינו איך הוא בחר אותו בסוכנות הרכב, איך הוא חזר הביתה מאושר וקרע את הניילונים יחד עם אשתו, ואיך הוא הסתובב בעבודה נפוח מחשיבות והסביר ברוב רושם "כן כן, זה משהו חדש, רכב 6 מקומות, שלושה מקדימה, והעיצוב של המזגן? פשיייי, משהו מודרני במיוחד…

                                              1560138f-d19a-4a60-a995-0809740aa341-image.png

                                              מאירמ מנותק
                                              מאירמ מנותק
                                              מאיר
                                              מנהל ראשי
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @EBA כתב בדייהטסו מאטריה:

                                              אבל יהיה מעניין פעם להיכנס לראש של ההוא שקנה את זה בתור רכב חדש

                                              תראה, כל יצרן יש בידו בחירה: או לייצר דגם בעיצוב שמרני ופשוט והוא “כמו כולם” לטוב ולמוטב, או לייצר רכב עם עיצוב מקורי, חדשני, עתידני ופורץ דרך.

                                              בדרך הראשונה אין ריזיקות מיותרות שבעיקרון אמור להיות לרכב היקף מכירות ידוע וככל הנראה גם לא יהיו הפתעות לטובה. לעומת זאת בדרך השניה קיימים סיכויים לכישלון חרוץ ושהציבור לא יעכל את העיצוב החדש ומאידך יש פוטנציאל להצלחה מסחררת משום שיש ביקוש ער ל"משהו אחר" ואם יצרן יצליח לעשות עיצוב חדשני ומושך הוא יכול להגדיל את היקף המכירות וכו’

                                              ואכן קיימים דגמים שעשו את ה"משהו אחר" ונחלו הצלחה רבה או הפכו השראה לרכבים נוספים:
                                              ניסן ג’וק - אבי הג’יפונים הקומפקטיים.
                                              טויוטה CH-R הראשון; שמכר בארץ 300 רכבים בפחות משעה בלי שום נסיעת מבחן.
                                              סיטרואן C4 פיקאסו 2014 שלהערכתי הוא הראשון שהוריד את הפנסים הראשיים למטה ושם במקומם שורת לדים. היום כמעט לכל יצרן יש דגם עם פנסים בצורה הזו (יונדאי קונה, צ’רי FX, אאוטלנדר 2021, ועכשיו גם סקודה אלרוק ועוד ועוד.
                                              טסלה 3 - עם עיצוב פנים נקי שכיום שולט בשוק הרכב החשמלי
                                              ויש עוד הרבה דוגמאות שכאלה…

                                              כנראה שפיאט ניסו לעשות “משהו אחר” והיו כמה אחיתופלים שאמרו “יו זה הדבר האמיתי” ואכן היא פורסמה כ"הדבר החדש"… ואנשים בלעו את הפרסומות וקנו את הרכב עד שהם מצאו את עצמם כבדיחה בכביש.

                                              אגב זה כנראה מה שקרה ליונדאי איוניק 6 שלטעמי מדובר בשערוריה עיצובית מבאישה של רכב שאולי יפה במוזיאון אבל לא בכביש - חוץ מהצמיגים הכל מ-כ-ו-ע-ר!!! בין מלפניו ובין מאחוריו ובין בצדדים (רכב אספנות עתידני?)

                                              הסיפור המעניין הוא הפשלה העיצובית של הסאניאנג אקטיון:

                                              ללא שם.png

                                              אם עד היום לכל הג’יפים הייתה סיומת ישרה וריבועית, הרי שהרכב החדשני יהיה עם גג שמשתפל באלכסון ברכב שטח. את התוצאה העגומה כבר ראיתם. אלא שהרכב הוא אבי הקטגוריה של ג’יפוני הקופה כדוגמת במוו X6 ומרצדס GLE ועוד ועוד.

                                              ליצירת קשר לחץ כאן

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              8

                                              • 1
                                              • 2

                                              3

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום