דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 110.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צ מנותק
        צ מנותק
        צ'וקי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #321

        מה עם זה?
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/2crkfkwc

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אבי KIA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #322

          רכב יד 7

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אבי KIA

            רכב יד 7

            צ מנותק
            צ מנותק
            צ'וקי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צ'וקי
            #323

            @אבי-KIA
            לא שווה בכזה מחיר עם סוללה חדשה וקילומטרז’ לא גבוה יחסית לפריוס?
            (אני חדש בתחום…)

            ס א ג 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • צ צ'וקי

              @אבי-KIA
              לא שווה בכזה מחיר עם סוללה חדשה וקילומטרז’ לא גבוה יחסית לפריוס?
              (אני חדש בתחום…)

              ס מנותק
              ס מנותק
              סמטוחה בפלאגים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #324

              @צ-וקי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

              עם סוללה חדשה

              לא חדשה, מחודשת. הבדל גדול.
              וגם הק"מ עם כל הכבוד, זה לא נמוך.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ צ'וקי

                @אבי-KIA
                לא שווה בכזה מחיר עם סוללה חדשה וקילומטרז’ לא גבוה יחסית לפריוס?
                (אני חדש בתחום…)

                א מנותק
                א מנותק
                אבי KIA
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #325

                @צ-וקי
                בדרך כלל יד 7
                זה אומר שיש בעיה ברכב וכל אחד זורק את הרכב בתורו
                וגם נתקלתי בזיופי ק"מ

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אבי KIA

                  @צ-וקי
                  בדרך כלל יד 7
                  זה אומר שיש בעיה ברכב וכל אחד זורק את הרכב בתורו
                  וגם נתקלתי בזיופי ק"מ

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צ'וקי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #326

                  @אבי-KIA
                  תודה
                  תכלס’ מחפש רכב באזור 15000 ש"ח
                  טיוטה או הונדה
                  אם יש מישהו שיכול לכוון אותי לקישורים שווים מיד 2 אני אשמח

                  צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צ'וקי

                    @אבי-KIA
                    לא שווה בכזה מחיר עם סוללה חדשה וקילומטרז’ לא גבוה יחסית לפריוס?
                    (אני חדש בתחום…)

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #327

                    @צ-וקי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    (אני חדש בתחום…)

                    אתה גם חדש בפורום, אז… ברוך הבא לפורום! 🎉


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צ צ'וקי

                      @אבי-KIA
                      תודה
                      תכלס’ מחפש רכב באזור 15000 ש"ח
                      טיוטה או הונדה
                      אם יש מישהו שיכול לכוון אותי לקישורים שווים מיד 2 אני אשמח

                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגים
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #328

                      @צ-וקי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                      @אבי-KIA
                      תודה
                      תכלס’ מחפש רכב באזור 15000 ש"ח
                      טיוטה או הונדה
                      אם יש מישהו שיכול לכוון אותי לקישורים שווים מיד 2 אני אשמח

                      תפתח נושא יעוץ תכתוב מה הדרישות שלך ונפגש שם שמחה רבה…

                      התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                      איזור ירושלים
                      ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נהוראינ מנותק
                        נהוראינ מנותק
                        נהוראי
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                        #329

                        ג’אז 2013 245K ק"מ 19,500 ש"ח - חברה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/jor6x2am

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נהוראינ מנותק
                          נהוראינ מנותק
                          נהוראי
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #330

                          אינסייט 2009 215K קמ, 18 אל"ש
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/t5wm4byi

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • נהוראינ מנותק
                            נהוראינ מנותק
                            נהוראי
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                            #331

                            פריוס 2008 220K קמ סוללה הוחלפה 16 אל"ש
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/q4fmyrr4

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ל מנותק
                              ל מנותק
                              לוחצגז
                              כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                              #332

                              שם כאן קישור ליד 2 לרכב מסוג טויוטה פריוס 2014 עם ק"מ נמוך עם היסטורית טיפולים מתועדת, עדיין באחריות כלשהי.
                              לא מסוחר, ולא מנתניה.
                              ועדיין היא נמצאת שנים (כבר כמעט מעל לשנה נראה לי) בלוחות היד 2.
                              מישהו יודע להסביר לי את התעלומה? זה רכב שאמור להיחטף!
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/tt2a3ti3?opened-from=feed&component-type=recommendation&component-header=דגמים_דומים_למה_שחיפשת&spot=standard&location=10

                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ל לוחצגז

                                שם כאן קישור ליד 2 לרכב מסוג טויוטה פריוס 2014 עם ק"מ נמוך עם היסטורית טיפולים מתועדת, עדיין באחריות כלשהי.
                                לא מסוחר, ולא מנתניה.
                                ועדיין היא נמצאת שנים (כבר כמעט מעל לשנה נראה לי) בלוחות היד 2.
                                מישהו יודע להסביר לי את התעלומה? זה רכב שאמור להיחטף!
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/tt2a3ti3?opened-from=feed&component-type=recommendation&component-header=דגמים_דומים_למה_שחיפשת&spot=standard&location=10

                                טוסוןט מחובר
                                טוסוןט מחובר
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #333

                                @לוחצגז לא צוין מחיר, בטח הוא רוצה 100 אלף…

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)
                                נחייה ולא…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ל מנותק
                                  ל מנותק
                                  לוחצגז
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #334

                                  דיברתי איתו בעבר והוא רוצה סכום של באזור ה 70 ~
                                  אני חושב שזה שווה את זה, לא?

                                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ל לוחצגז

                                    דיברתי איתו בעבר והוא רוצה סכום של באזור ה 70 ~
                                    אני חושב שזה שווה את זה, לא?

                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #335

                                    @לוחצגז ב70 אתה קונה קורולה סטיישן חדשה יותר ב5 שנים

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)
                                    נחייה ולא…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ל מנותק
                                      ל מנותק
                                      לוחצגז
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                                      #336

                                      @טוסון
                                      כמה ק"מ???
                                      מלבד זאת, שעם כל הכבוד, הפריוס לא רואה את הקורולה ממטר.
                                      הפריוס הרבה יותר ברמה, ההשוואה ביניהן נוגעת רק לגבי הסמל בחזית.

                                      EBAE shineS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ל לוחצגז

                                        @טוסון
                                        כמה ק"מ???
                                        מלבד זאת, שעם כל הכבוד, הפריוס לא רואה את הקורולה ממטר.
                                        הפריוס הרבה יותר ברמה, ההשוואה ביניהן נוגעת רק לגבי הסמל בחזית.

                                        EBAE מחובר
                                        EBAE מחובר
                                        EBA
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #337

                                        @לוחצגז כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                        מלבד זאת, שעם כל הכבוד, הפריוס לא רואה את הקורולה ממטר.

                                        להגיב?
                                        מבטיח לך שגם אם לא הייתי קונה שבוע שעבר קורולה 2019 הייתי מגחך, או כועס.
                                        אתה משווה את זה לפריוס 2014? נו באמת, כנראה לא נסעת על זה אפילו בטרמפ.
                                        ואכן פשוט מאוד, הסיבה שההוא לא מכר אותה היא שזה לא שווה 70 אלף בשום עולם. בהמשך הוא יירגע וימכור את זה במקסימום 50, וגם זה לפראייר שהסתנוור מהק"מ הנמוך. [אגב גם האחריות סוללה מסתיימת עוד שנה].

                                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                        050-4133851
                                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                        ל יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        4
                                        • נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נהג צעיר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #338

                                          זה
                                          שווה את המחיר?

                                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • נ נהג צעיר

                                            זה
                                            שווה את המחיר?

                                            ג מנותק
                                            ג מנותק
                                            גיל
                                            מאסטר מגיה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                            #339

                                            @נהג-צעיר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                            זה
                                            שווה את המחיר?

                                            ראשית, ברוך הבא לפורום! 🎉
                                            שנית, שים לב שהדרישה היא מחיר מחירון, וצריך לעיין מה מצב הסוללה למשל, האם גם היא “יד ראשונה” ובקרוב יש לך עוד כמה אלפים טובים להוציא על סוללה?
                                            הייתי מציע כשהולכים לבדוק רכב כזה - לחבר סורק תקלות, כי בשנתונים האלו באזור הק"מ הזה מתחילות להגיע הפתעות להחלפה.
                                            אני מדגיש כי לא פסלתי את הרכב, רק הארתי נקודות לבדיקה.
                                            לחוו"ד מקצועית הרבה יותר אפשר לתייג את @הכל-בעזרת-השם .


                                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • EBAE EBA

                                              @לוחצגז כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                              מלבד זאת, שעם כל הכבוד, הפריוס לא רואה את הקורולה ממטר.

                                              להגיב?
                                              מבטיח לך שגם אם לא הייתי קונה שבוע שעבר קורולה 2019 הייתי מגחך, או כועס.
                                              אתה משווה את זה לפריוס 2014? נו באמת, כנראה לא נסעת על זה אפילו בטרמפ.
                                              ואכן פשוט מאוד, הסיבה שההוא לא מכר אותה היא שזה לא שווה 70 אלף בשום עולם. בהמשך הוא יירגע וימכור את זה במקסימום 50, וגם זה לפראייר שהסתנוור מהק"מ הנמוך. [אגב גם האחריות סוללה מסתיימת עוד שנה].

                                              ל מנותק
                                              ל מנותק
                                              לוחצגז
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                              #340

                                              @EBA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                              מבטיח לך שגם אם לא הייתי קונה שבוע שעבר קורולה 2019 הייתי מגחך, או כועס.

                                              ידוע שאם תתקין מברשות על תחתית הקורולה הרכב יהפוך לאוטו מטאטא מרוב שהוא מגרד את האספלט כל היום…

                                              ב צילפינגיםצ shineS EBAE 4 תגובות תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 15
                                              • 16
                                              • 17
                                              • 18
                                              • 19
                                              • 43
                                              • 44

                                              82

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום