נסיעה עם מיכל ריק
-
@יוני כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
אז מה מיוחד ברבע?
שמתחת רבע על פי הטענה מתחילים להתערבב שיירי פסולת והרכב מתחיל לקחת יותר דלק
נשמע טענה מוזרה...
-
@יוני כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
אז מה מיוחד ברבע?
שמתחת רבע על פי הטענה מתחילים להתערבב שיירי פסולת והרכב מתחיל לקחת יותר דלק
לא נראה לי שמהרבע מתחיל להתערב רק מהמנורה שנדלקת זה מה שאני יודע
-
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
שמהרבע מתחיל להתערב רק מהמנורה שנדלקת זה מה שאני יודע
אף פעם לא פתחתי מיכל דלק אבל כל הטענה הזו נשמעת לי מופרכת. וכי דלק זה קפה שנשאר פירורים למטה? וגם אם נניח שבכל 1000 ליטר מצטבר 100 מ"ל של לכלוך מתי שהוא זה יעלה ויגיע למקום השאיבה והלכלוך יכנס אז מה הרוויחו..
בנוסף מדוע לא מזקקים את הדלק? מה גם שהרכב כל הזמן בתנועה והטלטלות והוא מערבב את אותו לכלוך עם הדלק ה'נקי'..
בקיצור נראה לי שזו עוד שמועה אפרורית חסרת בסיס. כן שמעתי שבליטרים האחרונים חביבים זה יכול לגרום לחימום המשאבה משום שהדלק לא נכנס למלוא עובי הצינור והדלק לא מקרר מספיק את המשאבה.
-
@מאיר כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
מחזק את דבריך, אך ברשותך, אדייק:
אף פעם לא פתחתי מיכל דלק אבל כל הטענה הזו נשמעת לי מופרכת. וכי דלק זה קפה שנשאר פירורים למטה?
דלק הוא כמובן רק דלק, אבל אם היית רואה מה שיוצא מהפילטר-סולר היית מבין שהוא כנראה גם קצת קפה עם ביסקוויטים...
ולא, זה כנראה לא עניין של הזנחה או שימוש בביו-דיזל, אחרי שנבעתתי - ראיתי כמה כאלו שיצאו מרכבים שונים, כנראה שהסולר הוא 'גס' מדי...וגם אם נניח שבכל 1000 ליטר מצטבר 100 מ"ל של לכלוך מתי שהוא זה יעלה ויגיע למקום השאיבה והלכלוך יכנס אז מה הרוויחו..
הקאצ' הוא שכמדומה בכל רכב שהוא, למעט רכבי חלל ומכוניות חשמליות, קצה המשאבה ממוקם בתחתית המיכל, ולא מסובך לחשוב למה... אמנם, יש בד"כ פער מסוים בין תחתית המיכל לבין קצה המשאבה, לא משמעותי...
בנוסף מדוע לא מזקקים את הדלק?
כמובן שכך עושים, גם מזקקים וגם מזככים, את המיתוסים לא מזקקים (וגם את מה שיש בסולר אחרי הזיקוק, אבל זה כבר עניין אחר)...
בקיצור נראה לי שזו עוד שמועה אפרורית חסרת בסיס. כן שמעתי שבליטרים האחרונים חביבים זה יכול לגרום לחימום המשאבה משום שהדלק לא נכנס למלוא עובי הצינור והדלק לא מקרר מספיק את המשאבה.
אכן, כמדומה שתוצאת חימום שכזה היא בעצם שריפה (של המשאבה, בלי להבות, כן?!).
ובעיקר: עד כמה שאני מכיר, המשאבה עצמה 'טבולה' בדלק, הקירור הוא לא רק מהזרימה בצינור אלא בעיקר מהדלק שאמור 'לעטוף' אותה. -
-
@יוני כתב בנסיעה עם מיכל ריק:
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
אז מה מיוחד ברבע?
שמתחת רבע על פי הטענה מתחילים להתערבב שיירי פסולת והרכב מתחיל לקחת יותר דלק
יותר בעיה שהמשאבה מתחממת כי היא כל הזמן מתקרר מהדלק במיכל וברגע שין לה דלק היא מתחממת זה קורה לבעלי רכבים על גז שנוסעים על מינימום
-
@הכל-בעזרת-השם כתב בנסיעה עם מיכל ריק:
זה קורה לבעלי רכבים על גז שנוסעים על מינימום
מעשה באברך שאחרי חודשיים של התקנת מערכת גז הרכב לא הניע מיודענו היה בטוח שהלך אלטרנטור ומאחר שזה היה בשעה מאוחרת השאיר את הרכב בעיר רחוקה וחזר באוטובוס בא ידידו לבדוק את הרכב ופשוט גילה שנגמר הדלק... -
@מאיר כתב בנסיעה עם מיכל ריק:
בקיצור נראה לי שזו עוד שמועה אפרורית חסרת בסיס. כן שמעתי שבליטרים האחרונים חביבים זה יכול לגרום לחימום המשאבה משום שהדלק לא מקרר מספיק את המשאבה.
@לך-תדע כתב בנסיעה עם מיכל ריק:
המשאבה עצמה 'טבולה' בדלק, הקירור הוא לא רק מהזרימה בצינור אלא בעיקר מהדלק שאמור 'לעטוף' אותה.
ידוע, וגם פגשתי מקרה כזה.
@מאיר כתב בנסיעה עם מיכל ריק:
בשביל זה אבל בדיוק בשביל זה מחליפים ברכבי דיזל פילטר סולר כל כ50 אק"מ. משא"כ בבנזין
לא בהכרח בגלל שהסולר יותר מלוכלך אלא בגלל שהמזרקים שלו יותר עדינים ומדוייקים והחור שלהם ממש קטן ונסתם בקלות כידוע, והסיבה לזה בגלל שהוא משתמש בכמות הרבה יותר קטנה של דלק וממילא כל טיפה משמעותית. (@מאיר הפירוט לא בשבילך)
גם בברז בבית אם תשים פילטר סולר הוא יצטרך החלפה הרבה לפני 50 אק"מ, וכמו שיש כאלו ששמים בד על הברז בפסח וכשאתה רואה איך זה נראה אחרי שבוע אתה מתחיל להבין למה הם גם מקפידים לשתות בפסח רק מבקבוקים, (לא שמי שלא מקפיד על זה יש לו מים יותר נקיים ודו"ק).