עברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?
-
@בסד כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
אשמח לחוו"ד על מיצובישי לנסר (ראיתי כמה ביד 2)
הדור הישן המכונה לנסר קלאסיק [שווק עד 2008 ותחילת 2009] רכב יפני אמין וטוב אבל ביצועים מעט נמוכים אפילו ביחס לבנות מינו.
הדור החדש [מ2008 עד 2017] עיין כאןולדעתי שניהם נותנות תמורה טובה לכסף
-
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
@gil2272 כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
מכירים את קיה סיד?
איך הרכב הזה?תברח.
רציני??
אם מישהו מוכר לי ב10,000. לא שווה?
למה לברוח? יש לך משהו מסוים להגיד?
תודה -
@gil2272 כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
אם מישהו מוכר לי ב10,000. לא שווה?
למה לברוח? יש לך משהו מסוים להגיד?
תודהדובר על האוטו הזה רבות פה בפורום אז לכן קיצרתי בדברי... אתה צודק שלא עניתי לך בהרחבה אבל אם זה הצורה החדשה יותר [אם אני לא טועה גם הישנה] זה רכב ששותה שמן בהגזמה קלאצ'ים יקרים בהגזמה ועוד דברים עדינים שלא שווה להתעסק עם האוטו
-
@gil2272 כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
אם מישהו מוכר לי ב10,000. לא שווה?
הדור החדש עם גיר DST [דאבל קלאץ] בעייתי
במחיר הזה כנראה שאתה מדבר על הדור הישן שהבנתי שהוא דיי זהה ליונדאי I30 מבחינת מערכות , במידה וזה נכון אז סך הכל רכב דיי טוב והנקודות חולשה הם מנגנוני חלון וידיות של הדלתותהנכתב לגבי גירסת הבנזין , לא מכיר את הדיזל -
@יצחק-רשטונ כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
במחיר הזה כנראה שאתה מדבר על הדור הישן שהבנתי שהוא דיי זהה ליונדאי I30 מבחינת מערכות
בדיוק כך לכן הדגשתי שאני מדבר על הדור החדש יותר.
ובנוסף לבעיות שציינת זה גם פלסטיקה פשוטה מאוד שנוטה להישבר ועוד בקיצור רכב בסיסי ואמין..
ובנוסף צריך לבדוק בוצה במנוע זה מחלה של יונדאי\ קיה ושהאוטו טופל טוב ובזמן כי אם לא זה מתכון מוצלח לבעיות במיוחד ברכבים האלו@יצחק-רשטונ כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
הנכתב לגבי גירסת הבנזין , לא מכיר את הדיזל
גם הדיזל עם אותו גיר די בעייתי [קלאצ'ים יקרים]
-
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
ובנוסף צריך לבדוק בוצה במנוע זה מחלה של יונדאי\ קיה
בתור בעל רכב יונדאי אשמח להרחבה...
-
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
ובנוסף צריך לבדוק בוצה במנוע זה מחלה של יונדאי\ קיה
בתור בעל רכב יונדאי אשמח להרחבה...
בד"כ בוצה במנוע נוצרת מטיפולים לא בזמן \ הזנחה ואז השמן שבמנוע בעצם מתיישן ונהפך לפיח בוצי במנוע ואם לא עשו טיפולים בזמן ולא החליפו את השמן או שמן לא מספיק טוב אז זה קורה.
במקרים כאלו צריך לפנות למוסך ולטפל בבעיה ושם מרוקנים את השמן ומנקים את האגן שמן מתחת המנוע [איפה שמוציאים את השמן] ולעיתים גם מחליפים את האגן שמן לגמרי [ראיתי כאלו שהחליפו ביונדאי את האגן שמן לגמרי] ישנם גם תוספים שעוזרים בניקוי הפיח אבל כמובן שעדיף לעשת ניקוי יסודי.
במקרים שיש בוצה ולא מנקים בזמן זה יכול לגרום לתפיסת המנוע -
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
@צילפינגים למה זה קורה דווקא ביונדאי? כל כמה זמן צריך לבדוק את זה?
לא יודע לומר לך למה דווקא ביונדאי זה היה גם בטויטה קורולה עד 2008 אחרי זה זה הפסיק.
לגבי בדיקה מאמין שהמוסכניק יוכל להגיד לך כשאתה עושה טיפול תבקש ממנו שיסתכל אם יש ועוד יש אפשרות פשוט לפתוח את המכסה של השמן ולבדוק האם דבוק לו שם פיח\ בוץ אבל בעקרון אם אתה עושה טיפולים בזמן זה לא אמור לקרות אבל תמיד כדאי לבדוק שלא קורה במיוחד אם מאחרים קצת עם הטיפול -
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
ועוד יש אפשרות פשוט לפתוח את המכסה של השמן ולבדוק האם דבוק לו שם פיח\ בוץ
לא הבנתי.
-
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
ועוד יש אפשרות פשוט לפתוח את המכסה של השמן ולבדוק האם דבוק לו שם פיח\ בוץ
לא הבנתי.
פשוט לפתוח את המכסה של השמן איפה שממלאים את השמן ולהסתכל לבפנוכו שלו איפה שהוא נפגש עם השמן בפנים ולראול האם יש שם כמין בוץ
-
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
ועוד יש אפשרות פשוט לפתוח את המכסה של השמן ולבדוק האם דבוק לו שם פיח\ בוץ
לא הבנתי.
פשוט לפתוח את המכסה של השמן איפה שממלאים את השמן ולהסתכל לבפנוכו שלו איפה שהוא נפגש עם השמן בפנים ולראול האם יש שם כמין בוץ
להסתכל על המכסה או לתוך המיכל?
הבוצה לא אמורה להיות בקרקעית? -
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
להסתכל על המכסה או לתוך המיכל?
על המכסה מבפנים
@aiib כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
הבוצה לא אמורה להיות בקרקעית?
בעיקרון אתה צודק אבל בגלל פעילות המנוע הבוץ עף ונתקע גם על המכסה
-
@צילפינגים כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
בדיוק כך לכן הדגשתי שאני מדבר על הדור החדש יותר.
לא הדגשת. כתבת "תברח". רק אח"כ התחלת לסייג. לדעתי כדאי שתמחק.
-
@gil2272 כתב בעברתי טסט ב”ה, ואני רוצה רכב זול וטוב. תסכימו לייעץ?:
מכירים את יונדאי גטס?
איך הרכב הזה ב6.500?עד 2005 שותה דלק בהגזמה, מ2006- צורה החדשה הצריכת דלק השתפרה אבל עדיין שותה הרבה (1-10) יחסית לרכב עם מנוע 1.4.
הרכב אמין ולא ידוע על מחלות.
אבל וכאן האבל הגדול, יש לגסט 4 רמות גימות, GLI, GLS, GLX, GLF לגרסת ה-GLF יש רק כרית אויר אחת, ואין לה מערכות בטיחות בסיסיות כמו נעילת בלמים-ABS ובקרת יציבות-ESP, רוב הרכבים הם בגרסה הזאת (יש לי חבר שקנה שנה שעברה את הרכב הזה, והוא אמר לי שבחורף הוא מפחד לנסוע איתו, כי חורף קודם הוא החליק ויצא מזה רק בנס...) ורובם יוצאי ליסינג או השכרה (המבוגרים שבינינו ודאי זוכרים את טו קאר ועוד הרבה חברות השכרה שהיו מלאות בגסט) אבל אפשר למצוא גסט בשאר הגרסות (תוודא שהרכב הוא באמת לא הGLF אפשר לראות ברישיון רכב, או אם הכיוונון מראות הוא ידני) שתישאר רק עם החסרון של הצריכת דלק, הגסט נמכרת במחירים ממש זולים גם בגרסאות הטובות, בהצלחה.אם תרצה ליווי לבחירה וקניית הרכב (בתשלום) 0504169773 שמואל