דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפולים ותחזוקה שוטפת
  3. לקראת ניקוי מצערת

לקראת ניקוי מצערת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים ותחזוקה שוטפת
62 פוסטים 15 כותבים 1.6k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H haims

    ניסיתי לנקות את המצערת,
    אבל הפרפר לא נפתח לי גם כשלוחצים על הגז עם סוויץ דלוק,
    מה יכול להיות?

    מיוחדמ מנותק
    מיוחדמ מנותק
    מיוחד
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
    #51

    @haims
    איזה רכב?
    ניסאן?

    כותב רק רעיונות.
    גמ"ח רכב "והלכת בדרכיו".
    כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות - קידוד/חריטה.
    בתשלום סימלי.
    special12323@gmail.com

    H תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מיוחדמ מיוחד

      @haims
      איזה רכב?
      ניסאן?

      H מנותק
      H מנותק
      haims
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #52

      @מיוחד פיאט טיפו 2017
      אין שם כבל ידני,
      ז"א שלנקות את המצערת אפשרי רק אם מפרקים אותה?

      מיוחדמ אבי יםא 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • H haims

        @מיוחד פיאט טיפו 2017
        אין שם כבל ידני,
        ז"א שלנקות את המצערת אפשרי רק אם מפרקים אותה?

        מיוחדמ מנותק
        מיוחדמ מנותק
        מיוחד
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
        #53

        @haims
        תנסה להעביר לדרייב

        @haims כתב בלקראת ניקוי מצערת:

        ז"א שלנקות את המצערת אפשרי רק אם מפרקים אותה?

        יש גם רכבים כאלו

        כותב רק רעיונות.
        גמ"ח רכב "והלכת בדרכיו".
        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות - קידוד/חריטה.
        בתשלום סימלי.
        special12323@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • H haims

          @מיוחד פיאט טיפו 2017
          אין שם כבל ידני,
          ז"א שלנקות את המצערת אפשרי רק אם מפרקים אותה?

          אבי יםא מחובר
          אבי יםא מחובר
          אבי ים
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #54

          @haims כתב בלקראת ניקוי מצערת:

          ז"א שלנקות את המצערת אפשרי רק אם מפרקים אותה?

          יש כאלו שמנקים אותה עם מנוע מונע
          ולוחצים בצורה יציבה על גז בניוטרל
          ויש רבים שיגידו שזה מזיק למנוע

          H תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אבי יםא אבי ים

            @haims כתב בלקראת ניקוי מצערת:

            ז"א שלנקות את המצערת אפשרי רק אם מפרקים אותה?

            יש כאלו שמנקים אותה עם מנוע מונע
            ולוחצים בצורה יציבה על גז בניוטרל
            ויש רבים שיגידו שזה מזיק למנוע

            H מנותק
            H מנותק
            haims
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #55

            @אבי-ים זה מה שעשיתי בסוף, היה בסדר,
            רק לא הרגשתי איזה שינוי מיוחד, אולי ירד קצת הסל"ד בסרק.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #56

              לא נשמע לי רעיון טוב בכלל לנקות מצערת עם מנוע דלוק [מעבר ללכלוך שנכנס פנימה].
              הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .
              אם כבר אז עדיף לנתק מינוס ולפתוח אותה עם היד ולנקות ואחר כך לחבר מינוס ולעשות לימוד אם צריך [עדיף עם מחשב אבל אם לא אז בשיטות המוכרות]

              נייטרון חפשינ H אבי יםא 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                לא נשמע לי רעיון טוב בכלל לנקות מצערת עם מנוע דלוק [מעבר ללכלוך שנכנס פנימה].
                הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .
                אם כבר אז עדיף לנתק מינוס ולפתוח אותה עם היד ולנקות ואחר כך לחבר מינוס ולעשות לימוד אם צריך [עדיף עם מחשב אבל אם לא אז בשיטות המוכרות]

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #57

                @יצחק-רשטונ כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .

                ממילא אחרי ניקוי היא תצטרך ללמוד את עצמה מחדש.

                pikolinou@gmail.com

                יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                  לא נשמע לי רעיון טוב בכלל לנקות מצערת עם מנוע דלוק [מעבר ללכלוך שנכנס פנימה].
                  הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .
                  אם כבר אז עדיף לנתק מינוס ולפתוח אותה עם היד ולנקות ואחר כך לחבר מינוס ולעשות לימוד אם צריך [עדיף עם מחשב אבל אם לא אז בשיטות המוכרות]

                  H מנותק
                  H מנותק
                  haims
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #58

                  @יצחק-רשטונ בהתחלה ניסיתי לנקות את המצערת כשהאוטו היה כבוי,
                  לדחוף את הצינורית בצדדים…
                  ואחרי שהנעתי את הואטו הוא השתגע לגמרי, הטורים קפצו ונדלקה מנורת מנוע,
                  ניקיתי שוב כשהאוטו דלוק, המנורה כבתה לבד, והטורים התייצבו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @יצחק-רשטונ כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                    הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .

                    ממילא אחרי ניקוי היא תצטרך ללמוד את עצמה מחדש.

                    יצחק רשטוני מנותק
                    יצחק רשטוני מנותק
                    יצחק רשטונ
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #59

                    @נייטרון-חפשי כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                    ממילא אחרי ניקוי היא תצטרך ללמוד את עצמה מחדש.

                    נכון מאד ובדיוק בגלל זה עדיף לנקות אותה כבר עם מצבר מנותק מאשר לבצע את זה במנוע דלוק .
                    בקיצור לא רואה איפה הרווח/ההגיון פה .

                    דרך אגב בהרבה רכבים עם מצערת אלקטרונית המצערת נפתחת כשלוחצים על הגז כשהסוויטש’ על ON גם כשהמנוע כבוי ואם כבר אז עדיף ככה, ובכ"א לענ"ד עדיף לנקות עם מצבר מנותק ואחר כך לעשות לימוד עם מחשב או בשיטות האחרות

                    @haims כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                    בהתחלה ניסיתי לנקות את המצערת כשהאוטו היה כבוי,
                    לדחוף את הצינורית בצדדים…
                    ואחרי שהנעתי את הואטו הוא השתגע לגמרי, הטורים קפצו ונדלקה מנורת מנוע,
                    ניקיתי שוב כשהאוטו דלוק, המנורה כבתה לבד, והטורים התייצבו.

                    זה נורמלי לגמרי אחרי הניקוי המחשב צריך ללמוד אותה מחדש ולכן הוא בהתחלה משתגע

                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                      לא נשמע לי רעיון טוב בכלל לנקות מצערת עם מנוע דלוק [מעבר ללכלוך שנכנס פנימה].
                      הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .
                      אם כבר אז עדיף לנתק מינוס ולפתוח אותה עם היד ולנקות ואחר כך לחבר מינוס ולעשות לימוד אם צריך [עדיף עם מחשב אבל אם לא אז בשיטות המוכרות]

                      אבי יםא מחובר
                      אבי יםא מחובר
                      אבי ים
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #60

                      @יצחק-רשטונ כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                      הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .

                      לא משחקים איתה
                      הרעיון הוא שאם הסל"ד יציב והמצערת פתוחה לגמרי מנקים בעדינות בלי להזיז אותה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                        @נייטרון-חפשי כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                        ממילא אחרי ניקוי היא תצטרך ללמוד את עצמה מחדש.

                        נכון מאד ובדיוק בגלל זה עדיף לנקות אותה כבר עם מצבר מנותק מאשר לבצע את זה במנוע דלוק .
                        בקיצור לא רואה איפה הרווח/ההגיון פה .

                        דרך אגב בהרבה רכבים עם מצערת אלקטרונית המצערת נפתחת כשלוחצים על הגז כשהסוויטש’ על ON גם כשהמנוע כבוי ואם כבר אז עדיף ככה, ובכ"א לענ"ד עדיף לנקות עם מצבר מנותק ואחר כך לעשות לימוד עם מחשב או בשיטות האחרות

                        @haims כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                        בהתחלה ניסיתי לנקות את המצערת כשהאוטו היה כבוי,
                        לדחוף את הצינורית בצדדים…
                        ואחרי שהנעתי את הואטו הוא השתגע לגמרי, הטורים קפצו ונדלקה מנורת מנוע,
                        ניקיתי שוב כשהאוטו דלוק, המנורה כבתה לבד, והטורים התייצבו.

                        זה נורמלי לגמרי אחרי הניקוי המחשב צריך ללמוד אותה מחדש ולכן הוא בהתחלה משתגע

                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #61

                        @יצחק-רשטונ כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                        ממילא אחרי ניקוי היא תצטרך ללמוד את עצמה מחדש.

                        נכון מאד ובדיוק בגלל זה עדיף לנקות אותה כבר עם מצבר מנותק מאשר לבצע את זה במנוע דלוק .
                        בקיצור לא רואה איפה הרווח/ההגיון פה .

                        Spoiler

                        דרך אגב בהרבה רכבים עם מצערת אלקטרונית המצערת נפתחת כשלוחצים על הגז כשהסוויטש’ על ON גם כשהמנוע כבוי ואם כבר אז עדיף ככה, ובכ"א לענ"ד עדיף לנקות עם מצבר מנותק ואחר כך לעשות לימוד עם מחשב או בשיטות האחרות

                        @haims כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                        ניסיתי לנקות את המצערת,
                        אבל הפרפר לא נפתח לי גם כשלוחצים על הגז עם סוויץ דלוק,
                        מה יכול להיות?

                        pikolinou@gmail.com

                        יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                          @יצחק-רשטונ כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                          ממילא אחרי ניקוי היא תצטרך ללמוד את עצמה מחדש.

                          נכון מאד ובדיוק בגלל זה עדיף לנקות אותה כבר עם מצבר מנותק מאשר לבצע את זה במנוע דלוק .
                          בקיצור לא רואה איפה הרווח/ההגיון פה .

                          Spoiler

                          דרך אגב בהרבה רכבים עם מצערת אלקטרונית המצערת נפתחת כשלוחצים על הגז כשהסוויטש’ על ON גם כשהמנוע כבוי ואם כבר אז עדיף ככה, ובכ"א לענ"ד עדיף לנקות עם מצבר מנותק ואחר כך לעשות לימוד עם מחשב או בשיטות האחרות

                          @haims כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                          ניסיתי לנקות את המצערת,
                          אבל הפרפר לא נפתח לי גם כשלוחצים על הגז עם סוויץ דלוק,
                          מה יכול להיות?

                          יצחק רשטוני מנותק
                          יצחק רשטוני מנותק
                          יצחק רשטונ
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #62

                          @נייטרון-חפשי כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                          אבל הפרפר לא נפתח לי גם כשלוחצים על הגז עם סוויץ דלוק,

                          טעות שלי , קראתי רק מההודעה הזאת

                          @haims כתב בלקראת ניקוי מצערת:

                          אין שם כבל ידני,
                          ז"א שלנקות את המצערת אפשרי רק אם מפרקים אותה?

                          בכ"א לדעתי לא מומלץ לנקות עם מנוע דלוק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4

                          53

                          מחובר

                          1.5k

                          משתמשים

                          4.7k

                          נושאים

                          64.6k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום