דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. מיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף

      מיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      22 פוסטים 11 כותבים 2.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • amramA מנותק
        amramA מנותק
        amram
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        ראיתי רכב אאוטלנדר 2014 130000 קילומטר
        התקשרתי לבן אדם הוא אומר לי שהלך לו הגיר והוא מחליף לגיר חדש מהניילונים עולה לו 10000 שח
        השאלה שלי האם זה מקורי או סיני וכן האם גיר חדש שהוחלף זה פחות טוב מהגיר מקורי
        אולי בגלל שלא מרכיבים אותו טוב או כל מיני דברים כאלו או שזה דבר פשוט ועדיף מאשר גיר ישן מקורי
        בכל אופן הוא רוצה 50000 האם זה שווה?

        א ג י 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • amramA amram

          ראיתי רכב אאוטלנדר 2014 130000 קילומטר
          התקשרתי לבן אדם הוא אומר לי שהלך לו הגיר והוא מחליף לגיר חדש מהניילונים עולה לו 10000 שח
          השאלה שלי האם זה מקורי או סיני וכן האם גיר חדש שהוחלף זה פחות טוב מהגיר מקורי
          אולי בגלל שלא מרכיבים אותו טוב או כל מיני דברים כאלו או שזה דבר פשוט ועדיף מאשר גיר ישן מקורי
          בכל אופן הוא רוצה 50000 האם זה שווה?

          א מחובר
          א מחובר
          אבי KIA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #2

          @amram
          קצת לא הגיוני שהלך גיר
          ואם הלך הייתי מחפש רכב
          שהגיר מקורי ולא נגעו בו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • amramA amram

            ראיתי רכב אאוטלנדר 2014 130000 קילומטר
            התקשרתי לבן אדם הוא אומר לי שהלך לו הגיר והוא מחליף לגיר חדש מהניילונים עולה לו 10000 שח
            השאלה שלי האם זה מקורי או סיני וכן האם גיר חדש שהוחלף זה פחות טוב מהגיר מקורי
            אולי בגלל שלא מרכיבים אותו טוב או כל מיני דברים כאלו או שזה דבר פשוט ועדיף מאשר גיר ישן מקורי
            בכל אופן הוא רוצה 50000 האם זה שווה?

            ג מנותק
            ג מנותק
            גיל
            מאסטר מגיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #3

            @amram ברוך הבא לפורום! 🎉
            מה דעת @שלמה ו @הכל-בעזרת-השם ?
            אני רק רוצה להעיר שלכאורה רכב שהגיר “הלך” בק"מ כזה נמוך - זה מריח רכב מוזנח מאוד, מכנית.


            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

            מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • א מנותק
              א מנותק
              אליה
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              אתם שוכחים שהתיישנות של רכב תלויה ב2 משתנים
              גיל
              ק״מ
              אמנם הק״מ לא גבוה אבל רכב בן 10 שדפק גיר זה משהו הרבה יותר ממצוי

              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ג גיל

                @amram ברוך הבא לפורום! 🎉
                מה דעת @שלמה ו @הכל-בעזרת-השם ?
                אני רק רוצה להעיר שלכאורה רכב שהגיר “הלך” בק"מ כזה נמוך - זה מריח רכב מוזנח מאוד, מכנית.

                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @גיל כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                אני רק רוצה להעיר שלכאורה רכב שהגיר “הלך” בק"מ כזה נמוך - זה מריח רכב מוזנח מאוד, מכנית.

                כמדומני ש @שמואל-קליין כתב פעם שהגיר רציף של אאוטלנדר די רגיש לשימוש לא נכון עם וו גרירה

                @amram יש או היה לרכב וו גרירה ?

                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @amram לפני 15 דקות עלה ליד 2 משהו עם נתונים דומים ואפילו טובים יותר
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/igjo1te9?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

                  שיפור החיפוש ביד2

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אליה

                    אתם שוכחים שהתיישנות של רכב תלויה ב2 משתנים
                    גיל
                    ק״מ
                    אמנם הק״מ לא גבוה אבל רכב בן 10 שדפק גיר זה משהו הרבה יותר ממצוי

                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השם
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אליה כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                    אתם שוכחים שהתיישנות של רכב תלויה ב2 משתנים
                    גיל

                    מה הקשר ל @גיל
                    אבל אם רכב עשה 130 K והרוב בתוך העיר זה כמו 200 מחוץ לעיר כי למנוע והגיר היה הרבה שעות עבודה

                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • amramA מנותק
                      amramA מנותק
                      amram
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #8

                      הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך עלזה?@גיל
                      @מיכאלוש לא ראיתי וו גרירה אולי היה לפני כן
                      ראיתי שיש לו כמה מכות חיצוניות
                      תודה רבה לכם על כל העזרה
                      @Lexus השאלה כי זה סוכנות אני קצת מפחד לגעת מה אתם אומרים

                      LexusL ג מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • amramA amram

                        הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך עלזה?@גיל
                        @מיכאלוש לא ראיתי וו גרירה אולי היה לפני כן
                        ראיתי שיש לו כמה מכות חיצוניות
                        תודה רבה לכם על כל העזרה
                        @Lexus השאלה כי זה סוכנות אני קצת מפחד לגעת מה אתם אומרים

                        LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                        @Lexus השאלה כי זה סוכנות אני קצת מפחד לגעת מה אתם אומרים

                        איפה ראית סוכנות?

                        שיפור החיפוש ביד2

                        amramA תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • amramA amram

                          הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך עלזה?@גיל
                          @מיכאלוש לא ראיתי וו גרירה אולי היה לפני כן
                          ראיתי שיש לו כמה מכות חיצוניות
                          תודה רבה לכם על כל העזרה
                          @Lexus השאלה כי זה סוכנות אני קצת מפחד לגעת מה אתם אומרים

                          ג מנותק
                          ג מנותק
                          גיל
                          מאסטר מגיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                          הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך עלזה?@גיל

                          הנבואה ניתנה ל…


                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                          amramA תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LexusL Lexus

                            @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                            @Lexus השאלה כי זה סוכנות אני קצת מפחד לגעת מה אתם אומרים

                            איפה ראית סוכנות?

                            amramA מנותק
                            amramA מנותק
                            amram
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @Lexus צודק לא סוכנות התקשרתי אליו אמר שיש כבר אנשים שבאו לראות אותו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ג גיל

                              @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                              הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך עלזה?@גיל

                              הנבואה ניתנה ל…

                              amramA מנותק
                              amramA מנותק
                              amram
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @גיל הוא אומר שככה המוסכניק שלו אמר
                              בכל אופן המלצה סופית
                              האם כדאי להסתכל או לא ובכמה מקסימום לקחת כזה רכב
                              יש לו גם קצת מכות מקדימה ובצד

                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • amramA amram

                                @גיל הוא אומר שככה המוסכניק שלו אמר
                                בכל אופן המלצה סופית
                                האם כדאי להסתכל או לא ובכמה מקסימום לקחת כזה רכב
                                יש לו גם קצת מכות מקדימה ובצד

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גיל
                                מאסטר מגיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                #13

                                @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                @גיל הוא אומר שככה המוסכניק שלו אמר
                                בכל אופן המלצה סופית
                                האם כדאי להסתכל או לא ובכמה מקסימום לקחת כזה רכב
                                יש לו גם קצת מכות מקדימה ובצד

                                דעתי האישית ש-50K זה סביב המחירון של אאוטלנדר כזו (ולדעתי אפילו מעט מעל המחירון) וצריך להוריד במחיר עוד.
                                אבל קטונתי ולהמלצה סופית ידידי @שלמה לא נענה לקריאתי, וידידי @הכל-בעזרת-השם הציץ וענה לגבי הגיר.
                                אבל הייתי מתעקש על חוות דעתם…


                                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ג גיל

                                  @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                  @גיל הוא אומר שככה המוסכניק שלו אמר
                                  בכל אופן המלצה סופית
                                  האם כדאי להסתכל או לא ובכמה מקסימום לקחת כזה רכב
                                  יש לו גם קצת מכות מקדימה ובצד

                                  דעתי האישית ש-50K זה סביב המחירון של אאוטלנדר כזו (ולדעתי אפילו מעט מעל המחירון) וצריך להוריד במחיר עוד.
                                  אבל קטונתי ולהמלצה סופית ידידי @שלמה לא נענה לקריאתי, וידידי @הכל-בעזרת-השם הציץ וענה לגבי הגיר.
                                  אבל הייתי מתעקש על חוות דעתם…

                                  הכל בעזרת השםה מנותק
                                  הכל בעזרת השםה מנותק
                                  הכל בעזרת השם
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @גיל כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                  @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                  @גיל הוא אומר שככה המוסכניק שלו אמר
                                  בכל אופן המלצה סופית
                                  האם כדאי להסתכל או לא ובכמה מקסימום לקחת כזה רכב
                                  יש לו גם קצת מכות מקדימה ובצד

                                  דעתי האישית ש-50K זה סביב המחירון של אאוטלנדר כזו (ולדעתי אפילו מעט מעל המחירון) וצריך להוריד במחיר עוד.
                                  אבל קטונתי ולהמלצה סופית ידידי @שלמה לא נענה לקריאתי, וידידי @הכל-בעזרת-השם הציץ וענה לגבי הגיר.
                                  אבל הייתי מתעקש על חוות דעתם…

                                  בלי לראות המנוע בטוח עם משקעים של שמן והגיר הלך כי הרכב טופל לקוי ולא החליפו שמן גיר
                                  לכן לא הייתי נכנס למיטה חולה או מיתה חולה

                                  טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                  amramA ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  5
                                  • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                    @גיל כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                    @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                    @גיל הוא אומר שככה המוסכניק שלו אמר
                                    בכל אופן המלצה סופית
                                    האם כדאי להסתכל או לא ובכמה מקסימום לקחת כזה רכב
                                    יש לו גם קצת מכות מקדימה ובצד

                                    דעתי האישית ש-50K זה סביב המחירון של אאוטלנדר כזו (ולדעתי אפילו מעט מעל המחירון) וצריך להוריד במחיר עוד.
                                    אבל קטונתי ולהמלצה סופית ידידי @שלמה לא נענה לקריאתי, וידידי @הכל-בעזרת-השם הציץ וענה לגבי הגיר.
                                    אבל הייתי מתעקש על חוות דעתם…

                                    בלי לראות המנוע בטוח עם משקעים של שמן והגיר הלך כי הרכב טופל לקוי ולא החליפו שמן גיר
                                    לכן לא הייתי נכנס למיטה חולה או מיתה חולה

                                    amramA מנותק
                                    amramA מנותק
                                    amram
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @הכל-בעזרת-השם
                                    בטוח?
                                    האם בדיקה במכון יזהה את זה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                      @גיל כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                      @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                      @גיל הוא אומר שככה המוסכניק שלו אמר
                                      בכל אופן המלצה סופית
                                      האם כדאי להסתכל או לא ובכמה מקסימום לקחת כזה רכב
                                      יש לו גם קצת מכות מקדימה ובצד

                                      דעתי האישית ש-50K זה סביב המחירון של אאוטלנדר כזו (ולדעתי אפילו מעט מעל המחירון) וצריך להוריד במחיר עוד.
                                      אבל קטונתי ולהמלצה סופית ידידי @שלמה לא נענה לקריאתי, וידידי @הכל-בעזרת-השם הציץ וענה לגבי הגיר.
                                      אבל הייתי מתעקש על חוות דעתם…

                                      בלי לראות המנוע בטוח עם משקעים של שמן והגיר הלך כי הרכב טופל לקוי ולא החליפו שמן גיר
                                      לכן לא הייתי נכנס למיטה חולה או מיתה חולה

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גיל
                                      מאסטר מגיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @הכל-בעזרת-השם כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                      בלי לראות המנוע בטוח עם משקעים של שמן והגיר הלך כי הרכב טופל לקוי ולא החליפו שמן גיר
                                      לכן לא הייתי נכנס למיטה חולה או מיתה חולה

                                      ברוך שכיוונתי!

                                      @גיל כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                      אני רק רוצה להעיר שלכאורה רכב שהגיר “הלך” בק"מ כזה נמוך - זה מריח רכב מוזנח מאוד, מכנית.


                                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • amramA amram

                                        הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך עלזה?@גיל
                                        @מיכאלוש לא ראיתי וו גרירה אולי היה לפני כן
                                        ראיתי שיש לו כמה מכות חיצוניות
                                        תודה רבה לכם על כל העזרה
                                        @Lexus השאלה כי זה סוכנות אני קצת מפחד לגעת מה אתם אומרים

                                        מאירמ מנותק
                                        מאירמ מנותק
                                        מאיר
                                        מנהל ראשי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                        הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך על זה?

                                        התירוץ יותר גרוע מהשאלה… 😢 אם עשו איתו גז וברקס כל הזמן אז יש המון בלאי במנוע וכו’. בהנחה והקילומטר אמיתי, הוא עדיין שווה ערך לקילומטר גבוה בהרבה. לדעתי עדיף לך לקנות רכב עם קילומטר גבוה שרובו בינעירוני שאמור להיות לו בלאי דומה ואולי אפי’ פחות, וכל זה במחיר זול בהרבה.

                                        ליצירת קשר לחץ כאן

                                        amramA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מאירמ מאיר

                                          @amram כתב במצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                          הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך על זה?

                                          התירוץ יותר גרוע מהשאלה… 😢 אם עשו איתו גז וברקס כל הזמן אז יש המון בלאי במנוע וכו’. בהנחה והקילומטר אמיתי, הוא עדיין שווה ערך לקילומטר גבוה בהרבה. לדעתי עדיף לך לקנות רכב עם קילומטר גבוה שרובו בינעירוני שאמור להיות לו בלאי דומה ואולי אפי’ פחות, וכל זה במחיר זול בהרבה.

                                          amramA מנותק
                                          amramA מנותק
                                          amram
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @מאיר
                                          שאלת תם בבדיקת מכון אי אפשר לעלות על כל הדברים האלו
                                          לדוגמא אם יש משקעי שמן במנוע או שיש בלאי במנוע?

                                          KlonimoosK מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • amramA amram

                                            @מאיר
                                            שאלת תם בבדיקת מכון אי אפשר לעלות על כל הדברים האלו
                                            לדוגמא אם יש משקעי שמן במנוע או שיש בלאי במנוע?

                                            KlonimoosK מנותק
                                            KlonimoosK מנותק
                                            Klonimoos
                                            מייבין סיירת פיקוח
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                            #19

                                            @amram כתב במיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                            שאלת תם בבדיקת מכון אי אפשר לעלות על כל הדברים האלו
                                            לדוגמא אם יש משקעי שמן במנוע

                                            ברור שאפשר.
                                            רק כזה דבר,
                                            א. לא עושה הרבה חשק לקנות אותו.
                                            ב. אם אכן אין אלטרנטיבה, אפשר לבדוק את זה בעצמך, או מישהו שטיפה יודע להסתכל, לא צריך להגיע למכון בשביל זה.


                                            ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • amramA amram

                                              @מאיר
                                              שאלת תם בבדיקת מכון אי אפשר לעלות על כל הדברים האלו
                                              לדוגמא אם יש משקעי שמן במנוע או שיש בלאי במנוע?

                                              מאירמ מנותק
                                              מאירמ מנותק
                                              מאיר
                                              מנהל ראשי
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @amram כתב במיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף:

                                              שאלת תם בבדיקת מכון אי אפשר לעלות על כל הדברים האלו

                                              בבדיקת מכון הם כמעט תמיד אומרים שהמנוע פגום במטרה לכסות את עצמם.

                                              ליצירת קשר לחץ כאן

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2

                                              88

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום