דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. סינון ביד 2

      סינון ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      69 פוסטים 16 כותבים 2.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • moshe 1M מנותק
        moshe 1M מנותק
        moshe 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי moshe 1
        #23

        גירסא חדשה לתוסף
        מה נוסף ?
        הצגת הק"מ של הרכב ברשימת המודעות
        כמה תיקוני באגים מעצבנים במיוחד

        להורדה קובץ זיפ

        אשמח לכל הארה הערה וכו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

          @ez058
          נכנס לתוספים בדפדפן מפעיל מצב פיתוח וגורר את הקובץ הדחוס (כמו שהורדת) על העמוד של התוספים

          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @יעקב-מ-פינס כתב בסינון ביד 2:

          נכנס לתוספים בדפדפן מפעיל מצב פיתוח וגורר את הקובץ הדחוס (כמו שהורדת) על העמוד של התוספים

          כותב לי “אירעה שגיעה בטעינת תוסף”
          אתם יודעים מה יכול להיות הבעיה

          יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

            @יעקב-מ-פינס כתב בסינון ביד 2:

            נכנס לתוספים בדפדפן מפעיל מצב פיתוח וגורר את הקובץ הדחוס (כמו שהורדת) על העמוד של התוספים

            כותב לי “אירעה שגיעה בטעינת תוסף”
            אתם יודעים מה יכול להיות הבעיה

            יעקב מ. פינסי מחובר
            יעקב מ. פינסי מחובר
            יעקב מ. פינס
            סיירת פיקוח מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @יצחק-רשטונ
            גררת את הZIP?

            שמישהו כותב עם במקום אם,
            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

            הגמ"ח
            ניתן להתקשר 0583262568
            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

            יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

              @יצחק-רשטונ
              גררת את הZIP?

              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @יעקב-מ-פינס כתב בסינון ביד 2:

              גררת את הZIP?

              כן
              הפעלתי מצב פיתוח
              גררתי את הקובץ זיפ כמו שהוא
              והוא כותב לי שגיאה

              יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                @יעקב-מ-פינס כתב בסינון ביד 2:

                גררת את הZIP?

                כן
                הפעלתי מצב פיתוח
                גררתי את הקובץ זיפ כמו שהוא
                והוא כותב לי שגיאה

                יעקב מ. פינסי מחובר
                יעקב מ. פינסי מחובר
                יעקב מ. פינס
                סיירת פיקוח מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @יצחק-רשטונ
                נראה לי כדאי לתייג את המפתח @moshe-1

                שמישהו כותב עם במקום אם,
                אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                הגמ"ח
                ניתן להתקשר 0583262568
                או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • moshe 1M מנותק
                  moshe 1M מנותק
                  moshe 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @יצחק-רשטונ תנסה לחלץ את הקובץ ואז תתקין

                  יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • moshe 1M moshe 1

                    @יצחק-רשטונ תנסה לחלץ את הקובץ ואז תתקין

                    יצחק רשטוני מנותק
                    יצחק רשטוני מנותק
                    יצחק רשטונ
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                    #29

                    @moshe-1 כתב בסינון ביד 2:

                    @יצחק-רשטונ תנסה לחלץ את הקובץ ואז תתקין

                    ניסיתי להכנס לקובץ ואז לגרור את התיקייה הראשית שבתוכה יש שלוש קבצים וזה לא הגיב [דהיינו כשגררתי את התיקיה כמו שהיא כקובץ זיפ הוא כתב לי שיש שגיאה וכשגררתי ככה הוא בכלל לא כתב כלום]
                    זה נקרא לחלץ או שיש משהו נוסף שאני צריך לעשות ?
                    [אני משתמש במחשב לא בנייד וניסיתי גם בדפדפן גוגל וגם בדפדפן אדג’]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • moshe 1M מנותק
                      moshe 1M מנותק
                      moshe 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @יצחק-רשטונ נראה לי שמצאתי את הבעיה
                      העלתי מחדש לדרייב תוריד שוב ותתקין
                      תעדכן

                      E יצחק רשטוני מיכאלושמ ק 4 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • moshe 1M moshe 1

                        @יצחק-רשטונ נראה לי שמצאתי את הבעיה
                        העלתי מחדש לדרייב תוריד שוב ותתקין
                        תעדכן

                        E מחובר
                        E מחובר
                        ez058
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @moshe-1 כתב בסינון ביד 2:

                        תעדכן

                        התקנתי עכשיו - עובד פצצה!
                        יש"כ זה ממש מקל…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • moshe 1M moshe 1

                          @יצחק-רשטונ נראה לי שמצאתי את הבעיה
                          העלתי מחדש לדרייב תוריד שוב ותתקין
                          תעדכן

                          יצחק רשטוני מנותק
                          יצחק רשטוני מנותק
                          יצחק רשטונ
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @moshe-1 כתב בסינון ביד 2:

                          העלתי מחדש לדרייב תוריד שוב ותתקין
                          תעדכן

                          תותח!!!
                          עובד פצצהה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • moshe 1M moshe 1

                            @יצחק-רשטונ נראה לי שמצאתי את הבעיה
                            העלתי מחדש לדרייב תוריד שוב ותתקין
                            תעדכן

                            מיכאלושמ מנותק
                            מיכאלושמ מנותק
                            מיכאלוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @moshe-1
                            תותח אתה

                            @moshe-1 כתב בסינון ביד 2:

                            אשמח לכל הארה הערה וכו

                            @מיכאלוש כתב בסינון ביד 2:

                            מה עם כל מי שמשלם ליד 2 אפשר לסדר שלא יקודם לראש הרשימה ?

                            @EBA כתב בסינון ביד 2:

                            אם אתה כבר בעניין של תוספים ליד 2, יועיל מאוד אם תעשה שהמידע על הק"מ של הרכב יופיע כבר בחוץ, ברשימת המודעות, ולא רק כשפותחים את המודעה.
                            ו/או, אופציה של סינון ק"מ גם מעל 200 אלף, לחובבי הפריוסים למיניהם שרוצים רכב 250 ק"מ, אבל לא 450

                            זה בהחלט נחמד שיהיה את זה בתוסף אבל אפשר בשורת הכתובת להגדיר את זה ידני

                            c7ac8574-5e51-44f1-8524-1f203ee6624e-image.png

                            לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                            moshe 1M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • moshe 1M moshe 1

                              אני מחפש רכב ביד 2 ואני לא רוצה להסתכל על מודעות מסוכנויות
                              האם יש אפשרות לבחור כזה סינון?
                              במבט מלמעלה אני לא רואה יש רק אפשרות הפוכה
                              אם לא אולי אני יבנה תוסף כזה

                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציוןצ מנותק
                              צבי דורש ציון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @moshe-1 אני מציע שכדאי שתערוך בפוסט הראשון ותכתוב שם שכבר הכנת את התוסף ותביא אותו שם או תציין לפוסט המתאים (וכמובן לעדכן בכל גירסה גם שם), בגלל שיש הרבה שיפתחו את השרשור בעתיד ויראו רק את הבעיה, ולא ישימו לב לפיתרון שבהמשך.

                              כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                              (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                              מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                @moshe-1 אני מציע שכדאי שתערוך בפוסט הראשון ותכתוב שם שכבר הכנת את התוסף ותביא אותו שם או תציין לפוסט המתאים (וכמובן לעדכן בכל גירסה גם שם), בגלל שיש הרבה שיפתחו את השרשור בעתיד ויראו רק את הבעיה, ולא ישימו לב לפיתרון שבהמשך.

                                מיכאלושמ מנותק
                                מיכאלושמ מנותק
                                מיכאלוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @צבי-דורש-ציון כתב בסינון ביד 2:

                                @moshe-1 אני מציע שכדאי שתערוך בפוסט הראשון ותכתוב שם שכבר הכנת את התוסף ותביא אותו שם או תציין לפוסט המתאים (וכמובן לעדכן בכל גירסה גם שם), בגלל שיש הרבה שיפתחו את השרשור בעתיד ויראו רק את הבעיה, ולא ישימו לב לפיתרון שבהמשך.

                                https://mitmachim.top/post/921237

                                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מיכאלושמ מיכאלוש

                                  @moshe-1
                                  תותח אתה

                                  @moshe-1 כתב בסינון ביד 2:

                                  אשמח לכל הארה הערה וכו

                                  @מיכאלוש כתב בסינון ביד 2:

                                  מה עם כל מי שמשלם ליד 2 אפשר לסדר שלא יקודם לראש הרשימה ?

                                  @EBA כתב בסינון ביד 2:

                                  אם אתה כבר בעניין של תוספים ליד 2, יועיל מאוד אם תעשה שהמידע על הק"מ של הרכב יופיע כבר בחוץ, ברשימת המודעות, ולא רק כשפותחים את המודעה.
                                  ו/או, אופציה של סינון ק"מ גם מעל 200 אלף, לחובבי הפריוסים למיניהם שרוצים רכב 250 ק"מ, אבל לא 450

                                  זה בהחלט נחמד שיהיה את זה בתוסף אבל אפשר בשורת הכתובת להגדיר את זה ידני

                                  c7ac8574-5e51-44f1-8524-1f203ee6624e-image.png

                                  moshe 1M מנותק
                                  moshe 1M מנותק
                                  moshe 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @מיכאלוש כתב בסינון ביד 2:

                                  מה עם כל מי שמשלם ליד 2 אפשר לסדר שלא יקודם לראש הרשימה ?

                                  זה באמת דבר מעצבן
                                  אבל אני לא חושב שזה משהו שמפריע לחוויית משתמש כי בסופו של דבר אתה כן מעוניין לראות את המודעה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכאלושמ מיכאלוש

                                    @צבי-דורש-ציון כתב בסינון ביד 2:

                                    @moshe-1 אני מציע שכדאי שתערוך בפוסט הראשון ותכתוב שם שכבר הכנת את התוסף ותביא אותו שם או תציין לפוסט המתאים (וכמובן לעדכן בכל גירסה גם שם), בגלל שיש הרבה שיפתחו את השרשור בעתיד ויראו רק את הבעיה, ולא ישימו לב לפיתרון שבהמשך.

                                    https://mitmachim.top/post/921237

                                    צבי דורש ציוןצ מנותק
                                    צבי דורש ציוןצ מנותק
                                    צבי דורש ציון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37

                                    @מיכאלוש זה אותו תוסף?

                                    כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                                    (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • moshe 1M moshe 1

                                      @יצחק-רשטונ נראה לי שמצאתי את הבעיה
                                      העלתי מחדש לדרייב תוריד שוב ותתקין
                                      תעדכן

                                      ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קינג קומפיוטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר
                                      #38

                                      @moshe-1 לא עובד לי הצגת הק"מ הורדתי את התוסף המעודכן
                                      עריכה עובד לא ראיתי שזה בקטן בצד תודה רבה
                                      42ea7ba9-3b5d-4b1a-a5f9-1171e0e8293d-image.png

                                      שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ק קינג קומפיוטר

                                        @moshe-1 לא עובד לי הצגת הק"מ הורדתי את התוסף המעודכן
                                        עריכה עובד לא ראיתי שזה בקטן בצד תודה רבה
                                        42ea7ba9-3b5d-4b1a-a5f9-1171e0e8293d-image.png

                                        שלמהש מנותק
                                        שלמהש מנותק
                                        שלמה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        @קינג-קומפיוטר אני רואה שעובד לך התוסף של היסטוריית מחירים, עכשיו זה גם עובד? כי לי כבר תקופה שלא עובד.

                                        כאן בשביל לעזור :)

                                        מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שלמהש שלמה

                                          @קינג-קומפיוטר אני רואה שעובד לך התוסף של היסטוריית מחירים, עכשיו זה גם עובד? כי לי כבר תקופה שלא עובד.

                                          מיכאלושמ מנותק
                                          מיכאלושמ מנותק
                                          מיכאלוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאלוש
                                          #40

                                          @שלמה
                                          אם לא תסמן את

                                          2aa13caa-e01a-4276-84b7-45971c00eb09-image.png

                                          תראה שעובד

                                          עריכה: כרגע לא עובד בנטפרי

                                          לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מיכאלושמ מיכאלוש

                                            @שלמה
                                            אם לא תסמן את

                                            2aa13caa-e01a-4276-84b7-45971c00eb09-image.png

                                            תראה שעובד

                                            עריכה: כרגע לא עובד בנטפרי

                                            נ מנותק
                                            נ מנותק
                                            נהג חדש
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #41

                                            @מיכאלוש
                                            תודה תוסף מקסים
                                            יש אפשרות להוסיף כמה זמן הרכב מתפרסם?

                                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • נ נהג חדש

                                              @מיכאלוש
                                              תודה תוסף מקסים
                                              יש אפשרות להוסיף כמה זמן הרכב מתפרסם?

                                              E מחובר
                                              E מחובר
                                              ez058
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #42

                                              @נהג-חדש כתב בסינון ביד 2:

                                              יש אפשרות להוסיף כמה זמן הרכב מתפרסם?

                                              יש לך את זה בתוסף הזה
                                              https://chromewebstore.google.com/detail/handz-פשוט-להשוות-מחירים/gjgdhpnmmpcpgjaepjehbijfgdblflbi

                                              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              60

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום