דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. צריכת דלק אמיתית

      צריכת דלק אמיתית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      107 פוסטים 36 כותבים 7.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יוניי יוני

        לאחרונה תידלקתי כמה פעמים לנסר 2008 רק בתוך העיר 1/8.3

        KlonimoosK מנותק
        KlonimoosK מנותק
        Klonimoos
        מייבין סיירת פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #42

        @יוני כתב בצריכת דלק אמיתית:

        לאחרונה תידלקתי כמה פעמים לנסר 2008 רק בתוך העיר 1/8.3

        קלאסי ללנסר.
        מה התכוונת בפוסט? לשאול? לשתף?


        ''חכם לב, יקח מצוות!''
        🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

        יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פייבל אשרינופ פייבל אשרינו

          @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

          עם מדחס של מזגן דולק

          כולל

          @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

          יש לך במקום הגלגל רזרבי או במקום אחר מטיל זהב שוקל 4 טון,

          זה ארבע או שלוש מבוגרים (ששווים זהב)

          KlonimoosK מנותק
          KlonimoosK מנותק
          Klonimoos
          מייבין סיירת פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #43

          @פייבל-אשרינו כתב בצריכת דלק אמיתית:

          @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

          עם מדחס של מזגן דולק

          כולל

          @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

          יש לך במקום הגלגל רזרבי או במקום אחר מטיל זהב שוקל 4 טון,

          זה ארבע או שלוש מבוגרים (ששווים זהב)

          מה אתה מתכוון שהאוטו היה מלא והמדחס היה דלוק?
          אם אכן המדחס היה דלוק, זה צריכה פצצה! יש לך רכב מעולה וחסכן!


          ''חכם לב, יקח מצוות!''
          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

          פייבל אשרינופ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יוניי יוני

            לאחרונה תידלקתי כמה פעמים לנסר 2008 רק בתוך העיר 1/8.3

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #44

            @יוני כתב בצריכת דלק אמיתית:

            לאחרונה תידלקתי כמה פעמים לנסר 2008 רק בתוך העיר 1/8.3

            זה יפה מאוד ללנסר, הרבה מאוד ששאלתי אומרים 1/7 בתוך העיר

            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com
            0583276568

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • KlonimoosK Klonimoos

              @יוני כתב בצריכת דלק אמיתית:

              לאחרונה תידלקתי כמה פעמים לנסר 2008 רק בתוך העיר 1/8.3

              קלאסי ללנסר.
              מה התכוונת בפוסט? לשאול? לשתף?

              יוניי מנותק
              יוניי מנותק
              יוני
              מגיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #45

              @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

              קלאסי ללנסר.
              מה התכוונת בפוסט? לשאול? לשתף?

              כתבתי בגלל דעתו של ר’ @YOLEVI

              זה יפה מאוד ללנסר, הרבה מאוד ששאלתי אומרים 1/7 בתוך העיר

              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יוניי יוני

                @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

                קלאסי ללנסר.
                מה התכוונת בפוסט? לשאול? לשתף?

                כתבתי בגלל דעתו של ר’ @YOLEVI

                זה יפה מאוד ללנסר, הרבה מאוד ששאלתי אומרים 1/7 בתוך העיר

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #46

                @יוני כתב בצריכת דלק אמיתית:

                @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

                קלאסי ללנסר.
                מה התכוונת בפוסט? לשאול? לשתף?

                כתבתי בגלל דעתו של ר’ @YOLEVI

                זה יפה מאוד ללנסר, הרבה מאוד ששאלתי אומרים 1/7 בתוך העיר

                בתוך העיר סטיה כזאת לא בהכרח מעידה על צריכת הדלק של הרכב הספציפי,
                מחמת שישנם הבדלים רבים בין הערים בהתניידות, בפקקים, בכיכרות, בעליות, וזה משמעותי.
                כ’'כ צורת הנהיגה בתוך העיר הרבה יותר משמעותי. לצריכת הדלק, ומשתנה מאדם לאדם.


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • KlonimoosK Klonimoos

                  @פייבל-אשרינו כתב בצריכת דלק אמיתית:

                  @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

                  עם מדחס של מזגן דולק

                  כולל

                  @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

                  יש לך במקום הגלגל רזרבי או במקום אחר מטיל זהב שוקל 4 טון,

                  זה ארבע או שלוש מבוגרים (ששווים זהב)

                  מה אתה מתכוון שהאוטו היה מלא והמדחס היה דלוק?
                  אם אכן המדחס היה דלוק, זה צריכה פצצה! יש לך רכב מעולה וחסכן!

                  פייבל אשרינופ מנותק
                  פייבל אשרינופ מנותק
                  פייבל אשרינו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #47

                  @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

                  מה אתה מתכוון שהאוטו היה מלא והמדחס היה דלוק

                  !

                  KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פייבל אשרינופ פייבל אשרינו

                    @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

                    מה אתה מתכוון שהאוטו היה מלא והמדחס היה דלוק

                    !

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #48

                    @פייבל-אשרינו כתב בצריכת דלק אמיתית:

                    @Klonimoos כתב בצריכת דלק אמיתית:

                    מה אתה מתכוון שהאוטו היה מלא והמדחס היה דלוק

                    !

                    כמו שכתבתי לך.
                    בזה נסגר הנושא!
                    יש לך רכב מעולה ופצצה וחסכוני מעבר לממוצע שלו בצריכת דלק.
                    עלה והצלח!


                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צבי דורש ציוןצ מנותק
                      צבי דורש ציוןצ מנותק
                      צבי דורש ציון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #49

                      מישהו יכול להסביר לי למה עדיין אין כאן בדיקה של טויוטה קורולה? (לא מצאתי בחיפוש), מישהו ביקש ממני לבדוק את זה, ולהפתעתי לא מצאתי…🤔

                      למי שלא הבין, לא באתי בטענות כמובן… 😊

                      כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                      (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                      KlonimoosK ShebsaleS 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                        מישהו יכול להסביר לי למה עדיין אין כאן בדיקה של טויוטה קורולה? (לא מצאתי בחיפוש), מישהו ביקש ממני לבדוק את זה, ולהפתעתי לא מצאתי…🤔

                        למי שלא הבין, לא באתי בטענות כמובן… 😊

                        KlonimoosK מנותק
                        KlonimoosK מנותק
                        Klonimoos
                        מייבין סיירת פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #50

                        @צבי-דורש-ציון
                        מה אתה רוצה לדעת כמה היא צורכת ממוצע?
                        באיזור 1/11. כמו כל רכב מנוע 1,600 ממוצע. אני מדבר על בנזין כמובן.


                        ''חכם לב, יקח מצוות!''
                        🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה רבינו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #51

                          השנקל שלי:

                          טויוטה פריוס פלוס 2016:
                          לפי מחשב הרכב 1 ל 18.
                          לפי בדיקה שלי ע"פ ההוראות דלעיל: 1 ל 16 משולב.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • צבי דורש ציוןצ מנותק
                            צבי דורש ציוןצ מנותק
                            צבי דורש ציון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
                            #52

                            קיה פיקנטו 1/15 עם מזגן, בעיקר בין עירוני. אוטומט. נהג חדש. כפי שהסבירו בהמשך - לא מדוייק.
                            הסבר מלא לחישוב בספויילר, אשמח לדעת עם אני צודק.

                            לקחתי מהשכרה עם מיכל מלא, נסעתי 188 ק"מ ולמלאות את המיכל עלה לי 90.04 תעריף הדלק 7.2. 90.04/7.2=12.50555555555556 ליטר שמילאתי, 188 לחלק לליטרים = 15.03331852509995. שילמתי באשראי (מחיר אחר?), יש עלויות שאני לא יודע? השוכר לפני מסתמא גם מילא מיכל מלא ומסתמא בערך באותו מרחק פחות או יותר

                            כי ירושלים אמנם תבנה כשיכספו בני ישראל לה תכלית הכוסף עד שיחוננו אבניה ועפרה
                            (רבי יהודה הלוי בכוזרי מאמר ה עפ"י הפסוק אתה תקום וגו')

                            יוניי KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                              קיה פיקנטו 1/15 עם מזגן, בעיקר בין עירוני. אוטומט. נהג חדש. כפי שהסבירו בהמשך - לא מדוייק.
                              הסבר מלא לחישוב בספויילר, אשמח לדעת עם אני צודק.

                              לקחתי מהשכרה עם מיכל מלא, נסעתי 188 ק"מ ולמלאות את המיכל עלה לי 90.04 תעריף הדלק 7.2. 90.04/7.2=12.50555555555556 ליטר שמילאתי, 188 לחלק לליטרים = 15.03331852509995. שילמתי באשראי (מחיר אחר?), יש עלויות שאני לא יודע? השוכר לפני מסתמא גם מילא מיכל מלא ומסתמא בערך באותו מרחק פחות או יותר

                              יוניי מנותק
                              יוניי מנותק
                              יוני
                              מגיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #53

                              @צבי-דורש-ציון כתב בצריכת דלק אמיתית:

                              קיה פיקנטו 1/15 עם מזגן, בעיקר בין עירוני. אוטומט. נהג חדש.
                              הסבר מלא לחישוב בספויילר, אשמח לדעת עם אני צודק.

                              לקחתי מהשכרה עם מיכל מלא, נסעתי 188 ק"מ ולמלאות את המיכל עלה לי 90.04 תעריף הדלק 7.2. 90.04/70.2=12.50555555555556 ליטר שמילאתי, 188 לחלק לליטרים = 15.03331852509995. שילמתי באשראי (מחיר אחר?), יש עלויות שאני לא יודע? השוכר לפני מסתמא גם מילא מיכל מלא ומסתמא בערך באותו מרחק פחות או יותר

                              צריך בד"כ לחשב באותה תחנת דלק (ואותה משאבה) כי יש פיות שקופצות מהר ויש לאט (יותר מלא ופחות מלא) כך שיכול להיות הבדל של 4-5 ליטר
                              אבל בעיקרון זה כמות הגיונית לקיה פיקנטו

                              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                קיה פיקנטו 1/15 עם מזגן, בעיקר בין עירוני. אוטומט. נהג חדש. כפי שהסבירו בהמשך - לא מדוייק.
                                הסבר מלא לחישוב בספויילר, אשמח לדעת עם אני צודק.

                                לקחתי מהשכרה עם מיכל מלא, נסעתי 188 ק"מ ולמלאות את המיכל עלה לי 90.04 תעריף הדלק 7.2. 90.04/7.2=12.50555555555556 ליטר שמילאתי, 188 לחלק לליטרים = 15.03331852509995. שילמתי באשראי (מחיר אחר?), יש עלויות שאני לא יודע? השוכר לפני מסתמא גם מילא מיכל מלא ומסתמא בערך באותו מרחק פחות או יותר

                                KlonimoosK מנותק
                                KlonimoosK מנותק
                                Klonimoos
                                מייבין סיירת פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #54

                                @צבי-דורש-ציון
                                כמו שכתב @יוני לבדיקה מדוייקת - מיכל מלא - לרוקן - מילוי באותה משאבת תידלוק - וחישוב ק’'מ.

                                למעשה אם אכן הנסיעות שלך הם בעיקר בין עירוניות זה הגיוני.
                                כי ממוצע שלו באיזור 1/13


                                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שלמה 6ש מנותק
                                  שלמה 6ש מנותק
                                  שלמה 6
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #55

                                  יונדאי I30 2013
                                  לוקח 1/11 - 1/12

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                    מישהו יכול להסביר לי למה עדיין אין כאן בדיקה של טויוטה קורולה? (לא מצאתי בחיפוש), מישהו ביקש ממני לבדוק את זה, ולהפתעתי לא מצאתי…🤔

                                    למי שלא הבין, לא באתי בטענות כמובן… 😊

                                    ShebsaleS מנותק
                                    ShebsaleS מנותק
                                    Shebsale
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shebsale
                                    #56

                                    @צבי-דורש-ציון טויוטה קורולה 2009:
                                    ממוצע 1/12
                                    היה פעם אחת שהגעתי ל 1/15 בנסיעה לילית ממירון למרכז אבל נסעתי חסכוני ממש,
                                    מדובר ברכב אוטומט, הרובוטים חסכוניים הרבה יותר (וכמובן שהכל תלוי בנהג)

                                    תיווך רכבים זולים
                                    ‏‪052-817-9859‬‏

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #57

                                      אחרי שבדקתי מספר פעמים
                                      אני משתף בתוצאות (בהמשך אעשה חשבון מדויק יותר על פי החשבוניות והק"מ שרשומים אצלי)
                                      הונדה ג’אז 2005
                                      בין עירוני נסיעה רגועה אבל לא דווקא איטית הכיוון הוא
                                      1/20
                                      (בדקתי מספר פעמים נסיעה ממו"ע - רחובות סה"כ 60 ק"מ הצריכה היתה 3 ליטר)
                                      נסיעה בתוך העיר ככה"נ 1/12 ±

                                      שיפור החיפוש ביד2

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LexusL Lexus

                                        אחרי שבדקתי מספר פעמים
                                        אני משתף בתוצאות (בהמשך אעשה חשבון מדויק יותר על פי החשבוניות והק"מ שרשומים אצלי)
                                        הונדה ג’אז 2005
                                        בין עירוני נסיעה רגועה אבל לא דווקא איטית הכיוון הוא
                                        1/20
                                        (בדקתי מספר פעמים נסיעה ממו"ע - רחובות סה"כ 60 ק"מ הצריכה היתה 3 ליטר)
                                        נסיעה בתוך העיר ככה"נ 1/12 ±

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                        #58

                                        @Lexus כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                        נסיעה ממו"ע - רחובות

                                        עשית הלו"ש או צד אחד כי ממו"ע זה ירידות והגיוני שזה יקח פחות מהכיוון ההפוך

                                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ט טכנולוג

                                          @Lexus כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                          נסיעה ממו"ע - רחובות

                                          עשית הלו"ש או צד אחד כי ממו"ע זה ירידות והגיוני שזה יקח פחות מהכיוון ההפוך

                                          LexusL מנותק
                                          LexusL מנותק
                                          Lexus
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                          #59

                                          @טכנולוג כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                          @Lexus כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                          נסיעה ממו"ע - רחובות

                                          עשית הלו"ש או צד אחד כי ממו"ע זה ירידות והגיוני שזה יקח פחות מהכיוון ההפוך

                                          הלו"ש (כל צד 30 ק"מ)

                                          שיפור החיפוש ביד2

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • שלמה 6ש שלמה 6

                                            יונדאי I30 2013
                                            לוקח 1/11 - 1/12

                                            ח מנותק
                                            ח מנותק
                                            חנינא
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #60

                                            @שלמה-6 כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                            יונדאי I30 2013
                                            לוקח 1/11 - 1/12

                                            הלוואי
                                            לוקח 1/10 נסיעה רגועה

                                            שלמה 6ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ח חנינא

                                              @שלמה-6 כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                              יונדאי I30 2013
                                              לוקח 1/11 - 1/12

                                              הלוואי
                                              לוקח 1/10 נסיעה רגועה

                                              שלמה 6ש מנותק
                                              שלמה 6ש מנותק
                                              שלמה 6
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #61

                                              @חנינא כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                              @שלמה-6 כתב בצריכת דלק אמיתית:

                                              יונדאי I30 2013
                                              לוקח 1/11 - 1/12

                                              הלוואי
                                              לוקח 1/10 נסיעה רגועה

                                              תעשה את החשבון:
                                              ביתר נתניה הלוך חזור - 125 ש’‘ח. מדובר ב 220 ק’'מ כשאני ממש מדוייק ורק נוסע למלון גלי צאנז וחוזר ללא עוד סיבובים.
                                              (עשיתי את הדרך הזאת המון פעמים וזה הממוצע. היו לי פעמים שיצא לי 110 כשנסעתי זוג וילד…) עלות התדלוק בין 7.12 ל 7.20 לליטר.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              36

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום