דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מראות צד - איך כדאי לכוון?

      מראות צד - איך כדאי לכוון?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      23 פוסטים 13 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • gil2272G מנותק
        gil2272G מנותק
        gil2272
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי gil2272
        #1

        שלום
        אני נהג חדש
        קניתי לפני כמה חודשים רכב בזכותכם כאן.
        אבל אני עדיין לא בטוח במאה אחוז שהמראות מכוונות לי טוב.
        הבנתי שכל מורה נהיגה אומר משהו אחר. יש כאלו שאומרים שלא צריך לראות את הצד של המכונית ויש כאלו שההפך.
        המורה שלי אמר שצריך לראות רבע מהרכב שלי במראת צד.
        אבל נשאלת השאלה למה לפעמים יש שטח מת? האם זה יכול להיות שאני לא רואה אם הרכב שלשמאלי צמוד אלי-אני לא רואה אותו במראה לחלקיק שנייה.
        זה עלול להיות מסוכן ממש בזמן עקיפה.
        ומה מומלץ? להרים או להוריד? למעלה למטה אמצע? מה נועד למה?
        אשמח מאוד לתגובתכם
        תודה רבה

        אבי יםא G A 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • gil2272G gil2272

          שלום
          אני נהג חדש
          קניתי לפני כמה חודשים רכב בזכותכם כאן.
          אבל אני עדיין לא בטוח במאה אחוז שהמראות מכוונות לי טוב.
          הבנתי שכל מורה נהיגה אומר משהו אחר. יש כאלו שאומרים שלא צריך לראות את הצד של המכונית ויש כאלו שההפך.
          המורה שלי אמר שצריך לראות רבע מהרכב שלי במראת צד.
          אבל נשאלת השאלה למה לפעמים יש שטח מת? האם זה יכול להיות שאני לא רואה אם הרכב שלשמאלי צמוד אלי-אני לא רואה אותו במראה לחלקיק שנייה.
          זה עלול להיות מסוכן ממש בזמן עקיפה.
          ומה מומלץ? להרים או להוריד? למעלה למטה אמצע? מה נועד למה?
          אשמח מאוד לתגובתכם
          תודה רבה

          אבי יםא מנותק
          אבי יםא מנותק
          אבי ים
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @gil2272 לנהגים חדשים אומרים לכוון שיותר יראו את גוף הרכב (אין לי מושג למה, אולי זה יותר קל לנהג חדש ככה?)
          אח"כ בקורס ריענון נהיגה מלמדים אותך לכוון יותר כלפי חוץ ופחות את גוף הרכב בכדי שתשיג זווית יותר רחבה של מה שקורה בכביש
          לגבי למעלה ולמטה, בחניה אתה זקוק (במיוחד כנהג חדש) לכוון כלפי מטה בכדי שתוכל לחנות יותר טוב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטונ
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            פעם היו ממליצים לראות מעט את צידי הרכב במראות
            היום ההמלצה היא דווקא לכוון אותם לבדיוק איפה שכבר לא רואים את צידי הרכב , זה מונע שטח מת

            מוטי 56מ KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

              פעם היו ממליצים לראות מעט את צידי הרכב במראות
              היום ההמלצה היא דווקא לכוון אותם לבדיוק איפה שכבר לא רואים את צידי הרכב , זה מונע שטח מת

              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56מ מנותק
              מוטי 56
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יצחק-רשטונ כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

              היום ההמלצה היא דווקא לכוון אותם לבדיוק איפה שכבר לא רואים את צידי הרכב , זה מונע שטח מת

              אני חושב שכן מומלץ שיראו חלק קטן מהרכב
              אחרת לא תדע בדיוק איפה התמונה המוצגת במראה
              לא יהיה ביחס למה
              ככה אתה רואה ביחס לכנף מאחורה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                פעם היו ממליצים לראות מעט את צידי הרכב במראות
                היום ההמלצה היא דווקא לכוון אותם לבדיוק איפה שכבר לא רואים את צידי הרכב , זה מונע שטח מת

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                #5

                @יצחק-רשטונ כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                פעם היו ממליצים לראות מעט את צידי הרכב במראות
                היום ההמלצה היא דווקא לכוון אותם לבדיוק איפה שכבר לא רואים את צידי הרכב , זה מונע שטח מת

                ובד’‘כ, בהטייה זעירה של הראש רואים את צידי הרכב גם במקרה כזה, וזה שימושי לעקיפות וכדו’.
                עריכה: בנוסף, אם מכוונים בצורה כזו, שבהטיה קטנה של הראש רואים את צידי הרכב, הרווחנו את כל העולמות. אין מה לפספס תוך כדי נסיעה בדופן הרכב כשרואים ס’'מ ממנה כבר הכל במראה. אולי זבוב.


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ת מנותק
                  ת מנותק
                  תלת גוונא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  את הבעיה של השטח מת אני אישית פותר ע"י מראה פנוראמית
                  מומלץ ביותר!!!

                  KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ת תלת גוונא

                    את הבעיה של השטח מת אני אישית פותר ע"י מראה פנוראמית
                    מומלץ ביותר!!!

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @תלת-גוונא כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                    את הבעיה של השטח מת אני אישית פותר ע"י מראה פנוראמית
                    מומלץ ביותר!!!

                    אכן.
                    ודובר על זה באריכות פה. קישור


                    ''חכם לב, יקח מצוות!''
                    🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר מגיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                      #8
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • gil2272G gil2272

                        שלום
                        אני נהג חדש
                        קניתי לפני כמה חודשים רכב בזכותכם כאן.
                        אבל אני עדיין לא בטוח במאה אחוז שהמראות מכוונות לי טוב.
                        הבנתי שכל מורה נהיגה אומר משהו אחר. יש כאלו שאומרים שלא צריך לראות את הצד של המכונית ויש כאלו שההפך.
                        המורה שלי אמר שצריך לראות רבע מהרכב שלי במראת צד.
                        אבל נשאלת השאלה למה לפעמים יש שטח מת? האם זה יכול להיות שאני לא רואה אם הרכב שלשמאלי צמוד אלי-אני לא רואה אותו במראה לחלקיק שנייה.
                        זה עלול להיות מסוכן ממש בזמן עקיפה.
                        ומה מומלץ? להרים או להוריד? למעלה למטה אמצע? מה נועד למה?
                        אשמח מאוד לתגובתכם
                        תודה רבה

                        G מנותק
                        G מנותק
                        ginyes
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @gil2272
                        כפי שידוע לי מכמה מקומות שונים…
                        הדרך הכי טובה לכוון את המראות היא בצורה שהידית של הדלת תופיע בקצה הימני התחתון במראה השמאלית, ובקצה השמאלי התחתון במראה הימנית.
                        ככה מרוויחים כמה שיותר משטח המראה, ומצד שני לא מפסידים את היחסיות לרכב. (שהרי ללא היחס לרכב המראות לא שוות כלום!)

                        מצרף תמונה

                        כוונון מראות רכב.jpg

                        לגבי חניות ראיתי שיש רכבים מסויימים שניתן לכוון את המראות בצורה שונה כשהרכב ברוורס, וכשמעבירים לדרייב זה חוזר…
                        אבל לפשוטי העם כמונו אפשר לקנות מראה פנורמית כנאמר לעיל.

                        KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • G ginyes

                          @gil2272
                          כפי שידוע לי מכמה מקומות שונים…
                          הדרך הכי טובה לכוון את המראות היא בצורה שהידית של הדלת תופיע בקצה הימני התחתון במראה השמאלית, ובקצה השמאלי התחתון במראה הימנית.
                          ככה מרוויחים כמה שיותר משטח המראה, ומצד שני לא מפסידים את היחסיות לרכב. (שהרי ללא היחס לרכב המראות לא שוות כלום!)

                          מצרף תמונה

                          כוונון מראות רכב.jpg

                          לגבי חניות ראיתי שיש רכבים מסויימים שניתן לכוון את המראות בצורה שונה כשהרכב ברוורס, וכשמעבירים לדרייב זה חוזר…
                          אבל לפשוטי העם כמונו אפשר לקנות מראה פנורמית כנאמר לעיל.

                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מייבין סיירת פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                          #10

                          @ginyes כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                          כתבת יפה, ראיתי כמה שממליצים כך, בעיקר לנהגים חדשים כמו שכתב @אבי-ים,
                          ע’‘מ ליצור כמה שיותר שליטה ביחסית לרכב, כי עדיין לא מאומנים במרכב. אבל אח’'כ לכאורה אין שום תועלת, וכמו שטרחתי לבאר לעיל.

                          ולכן אשמח, שאם אתה עדיין חושב ככה 👇

                          (שהרי ללא היחס לרכב המראות לא שוות כלום!)

                          שתנמק, מדוע?


                          ''חכם לב, יקח מצוות!''
                          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                          G תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • KlonimoosK Klonimoos

                            @ginyes כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                            כתבת יפה, ראיתי כמה שממליצים כך, בעיקר לנהגים חדשים כמו שכתב @אבי-ים,
                            ע’‘מ ליצור כמה שיותר שליטה ביחסית לרכב, כי עדיין לא מאומנים במרכב. אבל אח’'כ לכאורה אין שום תועלת, וכמו שטרחתי לבאר לעיל.

                            ולכן אשמח, שאם אתה עדיין חושב ככה 👇

                            (שהרי ללא היחס לרכב המראות לא שוות כלום!)

                            שתנמק, מדוע?

                            G מנותק
                            G מנותק
                            ginyes
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @Klonimoos
                            תחשוב למשל שאתה נמצא בכביש של 3 נתיבים ורוצה לעבור מהנתיב הימני לנתיב האמצעי.
                            אם המראה השמאלית מכוונת חזק שמאלה, אתה יכול לראות שמתקרב רכב משמאל לך, אבל לא תוכל לדעת אם הרכב בנתיב האמצעי או השמאלי! (זה מקרה קיצוני…)
                            ולא צריך להגיד אם אתה נוסע רוורס ועובר / חונה בין שני מכוניות, איך תדע לנתב ביניהם?

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • G ginyes

                              @Klonimoos
                              תחשוב למשל שאתה נמצא בכביש של 3 נתיבים ורוצה לעבור מהנתיב הימני לנתיב האמצעי.
                              אם המראה השמאלית מכוונת חזק שמאלה, אתה יכול לראות שמתקרב רכב משמאל לך, אבל לא תוכל לדעת אם הרכב בנתיב האמצעי או השמאלי! (זה מקרה קיצוני…)
                              ולא צריך להגיד אם אתה נוסע רוורס ועובר / חונה בין שני מכוניות, איך תדע לנתב ביניהם?

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טכנולוג
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @ginyes כאשר אתה כבר ותיק גם בלי לראות את קצה הרכב שלך אתה יודע איזה נתיב אתה (לפי הזווית של המראה)

                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יוניי מנותק
                                יוניי מנותק
                                יוני
                                מגיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                מה זה אומר?

                                רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יוניי יוני

                                  כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                  מה זה אומר?

                                  ס מנותק
                                  ס מנותק
                                  סאדיגורא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי סאדיגורא
                                  #14

                                  @יוני כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                  כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                  מה זה אומר?

                                  שהמראה הוזזה למקסימום האפשרי

                                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ס סאדיגורא

                                    @יוני כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                    כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                    מה זה אומר?

                                    שהמראה הוזזה למקסימום האפשרי

                                    ג מנותק
                                    ג מנותק
                                    גיל
                                    מאסטר מגיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                    #15

                                    @סאדיגורא כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                    @יוני כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                    כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                    מה זה אומר?

                                    שהמראה הוזזה למקסימום האפשרי

                                    יותר נשמע שהמנגון החשמלי תקוע.
                                    והערה חשובה בספויילר

                                    חבר’ה חשוב שתשימו לב, שמנו לב שיש שני גיל עם שם משתמש דומה כאן בפורום, @gil2272 הנכבד שפתח את הדיון הזה, ואני הקטן @gil3686
                                    אני מציין למניעת אי הבנה וסתירות בין אמירות ודיונים. @gil2272 בהצלחה

                                    פתוח לשמועפ יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • gil2272G gil2272

                                      שלום
                                      אני נהג חדש
                                      קניתי לפני כמה חודשים רכב בזכותכם כאן.
                                      אבל אני עדיין לא בטוח במאה אחוז שהמראות מכוונות לי טוב.
                                      הבנתי שכל מורה נהיגה אומר משהו אחר. יש כאלו שאומרים שלא צריך לראות את הצד של המכונית ויש כאלו שההפך.
                                      המורה שלי אמר שצריך לראות רבע מהרכב שלי במראת צד.
                                      אבל נשאלת השאלה למה לפעמים יש שטח מת? האם זה יכול להיות שאני לא רואה אם הרכב שלשמאלי צמוד אלי-אני לא רואה אותו במראה לחלקיק שנייה.
                                      זה עלול להיות מסוכן ממש בזמן עקיפה.
                                      ומה מומלץ? להרים או להוריד? למעלה למטה אמצע? מה נועד למה?
                                      אשמח מאוד לתגובתכם
                                      תודה רבה

                                      A מחובר
                                      A מחובר
                                      aiib
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @gil2272 כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                      אבל נשאלת השאלה למה לפעמים יש שטח מת? האם זה יכול להיות שאני לא רואה אם הרכב שלשמאלי צמוד אלי-אני לא רואה אותו במראה לחלקיק שנייה.

                                      איך שידוע לי תמיד יהיה שטח מת ולכן הפתרון הוא או פשוט להזיז לשניה את הראש אחורה, או להשתמש במראה פנורמית.

                                      אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ג גיל

                                        @סאדיגורא כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                        @יוני כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                        כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                        מה זה אומר?

                                        שהמראה הוזזה למקסימום האפשרי

                                        יותר נשמע שהמנגון החשמלי תקוע.
                                        והערה חשובה בספויילר

                                        חבר’ה חשוב שתשימו לב, שמנו לב שיש שני גיל עם שם משתמש דומה כאן בפורום, @gil2272 הנכבד שפתח את הדיון הזה, ואני הקטן @gil3686
                                        אני מציין למניעת אי הבנה וסתירות בין אמירות ודיונים. @gil2272 בהצלחה

                                        פתוח לשמועפ מנותק
                                        פתוח לשמועפ מנותק
                                        פתוח לשמוע
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                                        #17

                                        @gil3686 כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                        חבר’ה חשוב שתשימו לב, שמנו לב שיש שני גיל עם שם משתמש דומה כאן בפורום

                                        אולי הגיע זמן שלמשתמש כמוך יהיה שם בעברית ובלי מספרים
                                        אם תרצה תפנה למאיר הוא יעשה לך שינוי השם [בלי ס"ת]

                                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                        הם אלו שיודעים לשאול
                                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A aiib

                                          @gil2272 כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                          אבל נשאלת השאלה למה לפעמים יש שטח מת? האם זה יכול להיות שאני לא רואה אם הרכב שלשמאלי צמוד אלי-אני לא רואה אותו במראה לחלקיק שנייה.

                                          איך שידוע לי תמיד יהיה שטח מת ולכן הפתרון הוא או פשוט להזיז לשניה את הראש אחורה, או להשתמש במראה פנורמית.

                                          אבי יםא מנותק
                                          אבי יםא מנותק
                                          אבי ים
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @aiib כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                          איך שידוע לי תמיד יהיה שטח מת ולכן הפתרון הוא או פשוט להזיז לשניה את הראש אחורה,

                                          ולכן כל הזמן צריך לקרא את הכביש גם אם אתה לא עובר נתיב
                                          פחות או יותר לדעת על הרכבים שסביבך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • ג גיל

                                            @סאדיגורא כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                            @יוני כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                            כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                            מה זה אומר?

                                            שהמראה הוזזה למקסימום האפשרי

                                            יותר נשמע שהמנגון החשמלי תקוע.
                                            והערה חשובה בספויילר

                                            חבר’ה חשוב שתשימו לב, שמנו לב שיש שני גיל עם שם משתמש דומה כאן בפורום, @gil2272 הנכבד שפתח את הדיון הזה, ואני הקטן @gil3686
                                            אני מציין למניעת אי הבנה וסתירות בין אמירות ודיונים. @gil2272 בהצלחה

                                            יוניי מנותק
                                            יוניי מנותק
                                            יוני
                                            מגיה
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @gil3686 כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                            כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                            מה זה אומר?

                                            שהמראה הוזזה למקסימום האפשרי

                                            כך חשבתי (לא למדתי לסדר מראות) אבל לאור הדברים כאן אני מבין שלא זה הסיבה כי אצלי המראה מראה חלק גדול מהאוטו

                                            יותר נשמע שהמנגון החשמלי תקוע.

                                            מה צריך לעשות?

                                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                            ג אבי יםא מוטי 56מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                            0
                                            • יוניי יוני

                                              @gil3686 כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                              כאשר אני מנסה לסדר את המראה הימנית היא משמיעה קולות גניחה ולא זזה
                                              מה זה אומר?

                                              שהמראה הוזזה למקסימום האפשרי

                                              כך חשבתי (לא למדתי לסדר מראות) אבל לאור הדברים כאן אני מבין שלא זה הסיבה כי אצלי המראה מראה חלק גדול מהאוטו

                                              יותר נשמע שהמנגון החשמלי תקוע.

                                              מה צריך לעשות?

                                              ג מנותק
                                              ג מנותק
                                              גיל
                                              מאסטר מגיה
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                              #20

                                              @יוני כתב במראות צד - איך כדאי לכוון?:

                                              מה צריך לעשות?

                                              עדיף לתת לאיש מקצוע לסדר. אא"כ אתה מבין בזה, או אם תשיג וידאו ברור לרכב שלך.
                                              עדכון: ביררתי עכשיו בשבילך עם איש מקצוע, הוא אומר שקודם כל תנסה לשמן עם WD40 מסביב למראה (כלומר בחריצים כך שיגיע מאחוריה). הוא אומר שיש סיכוי טוב שזה יחסוך לך הרבה.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              71

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום