דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. לכאורה זו מציאה.

      לכאורה זו מציאה.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      45 פוסטים 15 כותבים 1.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @יעקב-מ-פינס כתב בלכאורה זו מציאה.:

        להוסיף על מחיר המקור בעוד פחות מחודש

        המחיר שהבאת הוא לשנה והטסט שלו הוא חצי שנתי

        יעקב מ. פינסי מנותק
        יעקב מ. פינסי מנותק
        יעקב מ. פינס
        סיירת פיקוח מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #21

        @נייטרון-חפשי
        בכל מקרה אתה משלם את הסכום הזה, אז בסדר, לא בפעם אחת
        ורק תחשוב לשלם כל חצי שנה אישור בלמים, אישור רכב מיושן, אישור מוסך כללי, תשלום למכון ותשלום למישהו שיעביר לך כי הרכב ככה לא עובר

        שמישהו כותב עם במקום אם,
        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

        הגמ"ח
        ניתן להתקשר 0583262568
        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

        נייטרון חפשינ מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

          @נייטרון-חפשי
          בכל מקרה אתה משלם את הסכום הזה, אז בסדר, לא בפעם אחת
          ורק תחשוב לשלם כל חצי שנה אישור בלמים, אישור רכב מיושן, אישור מוסך כללי, תשלום למכון ותשלום למישהו שיעביר לך כי הרכב ככה לא עובר

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @יעקב-מ-פינס כתב בלכאורה זו מציאה.:

          סדר, לא בפעם אחת
          ורק תחשוב לשלם כל חצי שנה אישור בלמים, אישור רכב מיושן, אישור מוסך כללי, תשלום למכון ותשלום למישהו שיעביר לך כי הרכב ככה לא עובר

          בסדר, אבל זה כבר לא קשור לנושא כי זה נכון בכל רכב ישן ולא רק בטויוטה יאריס.
          וגם כשאתה חושב על זה שרכב אחרי טסט זה רכב עם טסט ל6 חודשים אז טסט לחודש זה לא כזה גרוע/מחשיד.

          pikolinou@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

            @נייטרון-חפשי
            בכל מקרה אתה משלם את הסכום הזה, אז בסדר, לא בפעם אחת
            ורק תחשוב לשלם כל חצי שנה אישור בלמים, אישור רכב מיושן, אישור מוסך כללי, תשלום למכון ותשלום למישהו שיעביר לך כי הרכב ככה לא עובר

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @יעקב-מ-פינס כתב בלכאורה זו מציאה.:

            @נייטרון-חפשי
            בכל מקרה אתה משלם את הסכום הזה, אז בסדר, לא בפעם אחת
            ורק תחשוב לשלם כל חצי שנה אישור בלמים, אישור רכב מיושן, אישור מוסך כללי, תשלום למכון ותשלום למישהו שיעביר לך כי הרכב ככה לא עובר

            ותוסיף את זה שזה לא מרצדס מייאבך…

            כל מה שכתבת נכון גם לרכבים דומים אחרים אלא שהם נמכרים ביותר יקר. הרכב לא מתאים לכל אחד אך למי שמחפש כזה רכב לכאו’ זו מציאה.

            ליצירת קשר לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
              #24

              מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??
              https://rechavimzelaze.ovh/post/30134

              שיפור החיפוש ביד2

              צילפינגיםצ אבי יםא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • LexusL Lexus

                מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??
                https://rechavimzelaze.ovh/post/30134

                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגים
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                #25

                @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??
                https://rechavimzelaze.ovh/post/30134

                7
                מה הסיפור של המזגן שם?
                נ.ב. אם זה היה מציאה אמיתית כבר זה לא היה ביד 2… אבל אני תולה גם קצת בזה שהמקום שהאוטו נמצא זה בעוד חור במזרה"ת

                התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                איזור ירושלים
                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צילפינגיםצ צילפינגים

                  @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                  מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??
                  https://rechavimzelaze.ovh/post/30134

                  7
                  מה הסיפור של המזגן שם?
                  נ.ב. אם זה היה מציאה אמיתית כבר זה לא היה ביד 2… אבל אני תולה גם קצת בזה שהמקום שהאוטו נמצא זה בעוד חור במזרה"ת

                  LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @צילפינגים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                  @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                  מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??
                  https://rechavimzelaze.ovh/post/30134

                  7
                  מה הסיפור של המזגן שם?
                  נ.ב. אם זה היה מציאה אמיתית כבר זה לא היה ביד 2… אבל אני תולה גם קצת בזה שהמקום שהאוטו נמצא זה בעוד חור במזרה"ת

                  7 זה הרבה או קצת? 🙄

                  שיפור החיפוש ביד2

                  צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • LexusL Lexus

                    @צילפינגים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                    @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                    מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??
                    https://rechavimzelaze.ovh/post/30134

                    7
                    מה הסיפור של המזגן שם?
                    נ.ב. אם זה היה מציאה אמיתית כבר זה לא היה ביד 2… אבל אני תולה גם קצת בזה שהמקום שהאוטו נמצא זה בעוד חור במזרה"ת

                    7 זה הרבה או קצת? 🙄

                    צילפינגיםצ מנותק
                    צילפינגיםצ מנותק
                    צילפינגים
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                    @צילפינגים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                    @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                    מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??
                    https://rechavimzelaze.ovh/post/30134

                    7
                    מה הסיפור של המזגן שם?
                    נ.ב. אם זה היה מציאה אמיתית כבר זה לא היה ביד 2… אבל אני תולה גם קצת בזה שהמקום שהאוטו נמצא זה בעוד חור במזרה"ת

                    7 זה הרבה או קצת? 🙄

                    אמרת להגיד מ1 עד 10 בד"כ בעולם נהגו שה1 זה הנמוך וה10 זה הגבוה אז א"כ ה7 זה לא הציון הכי גבוה אלא מעט פחות ב3 נקודות…

                    התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                    איזור ירושלים
                    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • LexusL Lexus

                      מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??
                      https://rechavimzelaze.ovh/post/30134

                      אבי יםא מנותק
                      אבי יםא מנותק
                      אבי ים
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                      מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??

                      זה מהשכרה לכן קצת קשה לי להאמין לק"מ

                      LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צילפינגיםצ צילפינגים

                        @לך-תדע

                        על מה לחצת שזה מראה לך את זה אני ניסיתי לא פותח לי

                        ידניי מנותק
                        ידניי מנותק
                        ידני
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @צילפינגים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                        @לך-תדע

                        על מה לחצת שזה מראה לך את זה אני ניסיתי לא פותח לי

                        התוסף הזה לא עובד בטלפון, רק במחשב.

                        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אבי יםא אבי ים

                          @מאיר תהרוג אותי אני לא מבין איך ביד 2 כולם מקבלים רכב מהעבודה…
                          מישהו שהיה לו יאריס בשווי 3,000 ש"ח בלי מזגן פתאום מקבל רכב בעוד אפי’ אינטל מצמצמים את האופציה הזו מהעובדים שלה

                          לגבי המזגן עצמו:
                          קרוב שלי שילם בכפר באזור 500/600 כדי לתקן מזגן ביאריס כזו (נדמה לי להחליף מדחס)
                          כך שיש סיכוי שזה עדיין מציאה
                          רק צריך לבדוק שהלוח מחוונים עובד כי זה מחלה של השנתונים האלו

                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מייבין סיירת פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                          #30

                          @אבי-ים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                          תהרוג אותי אני לא מבין איך ביד 2 כולם מקבלים רכב מהעבודה…

                          פשוט לוקחים מימון על האוטו, וכל המשכורת מהעבודה הולכת לשלם את זה כל חודש, יוצא שהרכב מהעבודה, וכל הכביש מלא ברכבים חדשים, ופרסומות על מימון…
                          גילוי נאות, לא יודע למה החלטתי לכתוב את הפוסט הזה…


                          ''חכם לב, יקח מצוות!''
                          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                          יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • KlonimoosK Klonimoos

                            @אבי-ים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                            תהרוג אותי אני לא מבין איך ביד 2 כולם מקבלים רכב מהעבודה…

                            פשוט לוקחים מימון על האוטו, וכל המשכורת מהעבודה הולכת לשלם את זה כל חודש, יוצא שהרכב מהעבודה, וכל הכביש מלא ברכבים חדשים, ופרסומות על מימון…
                            גילוי נאות, לא יודע למה החלטתי לכתוב את הפוסט הזה…

                            יעקב מ. פינסי מנותק
                            יעקב מ. פינסי מנותק
                            יעקב מ. פינס
                            סיירת פיקוח מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @Klonimoos כתב בלכאורה זו מציאה.:

                            וכל המשכורת מהעבודה הולכת לשלם את זה כל חודש

                            לייתר דיוק יש חברות שמשלמות לעובד אחזקת רכב (בערך 2500 בחודש) [יש שורה כזו בתלוש] ואת זה הם לוקחים למימון

                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                            הגמ"ח
                            ניתן להתקשר 0583262568
                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • אבי יםא אבי ים

                              @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                              מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??

                              זה מהשכרה לכן קצת קשה לי להאמין לק"מ

                              LexusL מנותק
                              LexusL מנותק
                              Lexus
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @אבי-ים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                              @Lexus כתב בלכאורה זו מציאה.:

                              מה אומרים? כמה זו מציאה מ 1 עד 10 … ??

                              זה מהשכרה לכן קצת קשה לי להאמין לק"מ

                              מבחינתי לא אומר כלום
                              לי לדוג’ יש רכב מ-2010
                              הרכב עשה 130k (עם תעודות) 80 מתוכם בשנה וחצי הראשונות שהיה בהשכרה או ליסינג והיתר לאחר מכן, כאן זה הגיוני עוד יותר

                              שיפור החיפוש ביד2

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                @Klonimoos כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                וכל המשכורת מהעבודה הולכת לשלם את זה כל חודש

                                לייתר דיוק יש חברות שמשלמות לעובד אחזקת רכב (בערך 2500 בחודש) [יש שורה כזו בתלוש] ואת זה הם לוקחים למימון

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @יעקב-מ-פינס כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                לייתר דיוק יש חברות שמשלמות לעובד אחזקת רכב (בערך 2500 בחודש) [יש שורה כזו בתלוש] ואת זה הם לוקחים למימון

                                זה רק אם לוקחים מימון?
                                נראה לי שזה תוספת בתנאי שיש לך רכב לא כנגד קבלות

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)
                                נחייה ולא…

                                יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טוסוןט טוסון

                                  @יעקב-מ-פינס כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                  לייתר דיוק יש חברות שמשלמות לעובד אחזקת רכב (בערך 2500 בחודש) [יש שורה כזו בתלוש] ואת זה הם לוקחים למימון

                                  זה רק אם לוקחים מימון?
                                  נראה לי שזה תוספת בתנאי שיש לך רכב לא כנגד קבלות

                                  יעקב מ. פינסי מנותק
                                  יעקב מ. פינסי מנותק
                                  יעקב מ. פינס
                                  סיירת פיקוח מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34


                                  @טוסון כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                  זה רק אם לוקחים מימון?

                                  לא
                                  כמו שאמרת

                                  שמישהו כותב עם במקום אם,
                                  אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                  הגמ"ח
                                  ניתן להתקשר 0583262568
                                  או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אהרן גולד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    ילמדוני רבותי, מה כזאת מודעה אומרת?

                                    אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אהרן גולד

                                      ילמדוני רבותי, מה כזאת מודעה אומרת?

                                      אושר מתקרבא מנותק
                                      אושר מתקרבא מנותק
                                      אושר מתקרב
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @אהרן-גולד הוא הוריד את המחיר כדי שייכנס בתוצאות הנמוכות
                                      להלן המחיר האמיתי שהוא רוצה לקבל
                                      d65df939-2aa6-4f2f-9a56-32b4552fdb42-image.png


                                      מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                      א EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      5
                                      • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                        @אהרן-גולד הוא הוריד את המחיר כדי שייכנס בתוצאות הנמוכות
                                        להלן המחיר האמיתי שהוא רוצה לקבל
                                        d65df939-2aa6-4f2f-9a56-32b4552fdb42-image.png

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אהרן גולד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        @אושר-מתקרב👍לצערי אין לי את האופציה לעשות לייק…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • ידניי ידני

                                          @צילפינגים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                          @לך-תדע

                                          על מה לחצת שזה מראה לך את זה אני ניסיתי לא פותח לי

                                          התוסף הזה לא עובד בטלפון, רק במחשב.

                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגים
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @ידני כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                          @צילפינגים כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                          @לך-תדע

                                          על מה לחצת שזה מראה לך את זה אני ניסיתי לא פותח לי

                                          התוסף הזה לא עובד בטלפון, רק במחשב.

                                          אני עם מחשב ואני לא רואה את זה…

                                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                          איזור ירושלים
                                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                            @אהרן-גולד הוא הוריד את המחיר כדי שייכנס בתוצאות הנמוכות
                                            להלן המחיר האמיתי שהוא רוצה לקבל
                                            d65df939-2aa6-4f2f-9a56-32b4552fdb42-image.png

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #39

                                            @אושר-מתקרב כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                            @אהרן-גולד הוא הוריד את המחיר כדי שייכנס בתוצאות הנמוכות

                                            מה שאומר שהוא מניפולטור ולא כדאי להתעסק איתו.

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • EBAE EBA

                                              @אושר-מתקרב כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                              @אהרן-גולד הוא הוריד את המחיר כדי שייכנס בתוצאות הנמוכות

                                              מה שאומר שהוא מניפולטור ולא כדאי להתעסק איתו.

                                              A מחובר
                                              A מחובר
                                              aiib
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #40

                                              @EBA כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                              @אושר-מתקרב כתב בלכאורה זו מציאה.:

                                              @אהרן-גולד הוא הוריד את המחיר כדי שייכנס בתוצאות הנמוכות

                                              מה שאומר שהוא מניפולטור ולא כדאי להתעסק איתו.

                                              מחקת 50 אחוז מהמוכרים ביד 2…

                                              נייטרון חפשינ מאירמ EBAE KlonimoosK 4 תגובות תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              33

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום