דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. מידע בסיסי על רכבים והשכרות

      מידע בסיסי על רכבים והשכרות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      27 פוסטים 17 כותבים 1.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מצויין 101מ מצויין 101

        אני נהג חדש {מעל גיל 25} שעברתי לפני חודש טסט,
        ואני מודע לזה שאני נוהג מאד טוב, ואני אוהב לשבת מאחורי ההגה.
        אך פתאום גיליתי שהשכרת רכב זה סיפור יקר,
        וגיליתי שהרשיון שלי לאחר כמה השכרות יקרות הוא נהפך ללא שמיש
        אני מנסה להבין איך כולם שוכרים רכבים
        אני די חדש בתחום וגם לאבא שלי לא היה רשיון
        ולכן אני מאד אשמח אם מישהו יואיל בטובו קצת להכניס אותי לעניין, להבין איך לוקחים רכב בתור זוג צעיר?
        האם כדאי בכלל לשכור,
        בכלל לקבל קצת סקירה על שוק ההשכרות, מה המחיר הממוצע?
        והיכן אני יוכל לקבל מחירים מוזלים,
        ואיך אני י וכל להשתמש ברכבים ללא הוצאות כסף יקרות.
        תודה מראש! זה מאד יעזור לי.

        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @מצויין-101 העיקר חסר מאיפה אתה בארץ

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מצויין 101מ מצויין 101

          אני נהג חדש {מעל גיל 25} שעברתי לפני חודש טסט,
          ואני מודע לזה שאני נוהג מאד טוב, ואני אוהב לשבת מאחורי ההגה.
          אך פתאום גיליתי שהשכרת רכב זה סיפור יקר,
          וגיליתי שהרשיון שלי לאחר כמה השכרות יקרות הוא נהפך ללא שמיש
          אני מנסה להבין איך כולם שוכרים רכבים
          אני די חדש בתחום וגם לאבא שלי לא היה רשיון
          ולכן אני מאד אשמח אם מישהו יואיל בטובו קצת להכניס אותי לעניין, להבין איך לוקחים רכב בתור זוג צעיר?
          האם כדאי בכלל לשכור,
          בכלל לקבל קצת סקירה על שוק ההשכרות, מה המחיר הממוצע?
          והיכן אני יוכל לקבל מחירים מוזלים,
          ואיך אני י וכל להשתמש ברכבים ללא הוצאות כסף יקרות.
          תודה מראש! זה מאד יעזור לי.

          KlonimoosK מנותק
          KlonimoosK מנותק
          Klonimoos
          מייבין סיירת פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
          #3

          @מצויין-101
          מזדהה עם התחושה שלך.
          מאחל לך עושר ואושר ושזה לא יהיו השיקולים שלך…
          למעשה:
          א. השכרה זה אכן דבר יקר, אך לפעמים משתלם על פני קניה כשלא נוסעים הרבה.
          ב. יש שלוקחים בשחור, כי ‘‘לי זה לא יקרה’’ אבל זה לא מומלץ, חפש בפורום. ועיין פה.
          ג. תמיד יש את השיקול לקנות רכב רק לבין הזמנים. עיין פה
          ד. ולקנות רכב תמיד? עיין פה
          תחכים ותצליח! וזה רק מראה מקומות וטיפה מים המידע בפורום היפה פה. ברוך הבא!

          ביתשמשניקב מצויין 101מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          9
          • KlonimoosK Klonimoos

            @מצויין-101
            מזדהה עם התחושה שלך.
            מאחל לך עושר ואושר ושזה לא יהיו השיקולים שלך…
            למעשה:
            א. השכרה זה אכן דבר יקר, אך לפעמים משתלם על פני קניה כשלא נוסעים הרבה.
            ב. יש שלוקחים בשחור, כי ‘‘לי זה לא יקרה’’ אבל זה לא מומלץ, חפש בפורום. ועיין פה.
            ג. תמיד יש את השיקול לקנות רכב רק לבין הזמנים. עיין פה
            ד. ולקנות רכב תמיד? עיין פה
            תחכים ותצליח! וזה רק מראה מקומות וטיפה מים המידע בפורום היפה פה. ברוך הבא!

            ביתשמשניקב מנותק
            ביתשמשניקב מנותק
            ביתשמשניק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            גם אני מצטרף
            מאיפה אתה בארץ?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

              @מצויין-101 העיקר חסר מאיפה אתה בארץ

              מצויין 101מ מנותק
              מצויין 101מ מנותק
              מצויין 101
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מצויין 101
              #5

              @פתוח-לשמוע @ביתשמשניק
              אני מירושלים
              @Klonimoos
              אהבתי את תגובתך החכמת אותי
              תודה על המראי מקומות…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מצויין 101מ מצויין 101

                אני נהג חדש {מעל גיל 25} שעברתי לפני חודש טסט,
                ואני מודע לזה שאני נוהג מאד טוב, ואני אוהב לשבת מאחורי ההגה.
                אך פתאום גיליתי שהשכרת רכב זה סיפור יקר,
                וגיליתי שהרשיון שלי לאחר כמה השכרות יקרות הוא נהפך ללא שמיש
                אני מנסה להבין איך כולם שוכרים רכבים
                אני די חדש בתחום וגם לאבא שלי לא היה רשיון
                ולכן אני מאד אשמח אם מישהו יואיל בטובו קצת להכניס אותי לעניין, להבין איך לוקחים רכב בתור זוג צעיר?
                האם כדאי בכלל לשכור,
                בכלל לקבל קצת סקירה על שוק ההשכרות, מה המחיר הממוצע?
                והיכן אני יוכל לקבל מחירים מוזלים,
                ואיך אני י וכל להשתמש ברכבים ללא הוצאות כסף יקרות.
                תודה מראש! זה מאד יעזור לי.

                ט מנותק
                ט מנותק
                טכנולוג
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                #6

                @מצויין-101 קודם כל ברוך הבא שמחים עם כל אחד שמצטרף
                אני ממש מבין את התחושות שלך כי גם אני אחרי שנים שיש לי רישיון ויש לי רכב ועדיין אני נהנה כל יום מחדש לנהוג עליו אז הרצון הזה מובן אבל חשוב שתדע שאין פתרונות קסם מי ששוכר בתדירות גבוהה משלם המון כסף (גם על השכירות וגם על הנלווה כמו תיקונים למינהם שקרו אצלו או ביטול השתתפות שגם זה הרבה כסף דוגמא כאן וכאן)
                ומצד שני לאחד כמוך אני מציע לא לקנות כי ברגע שתקנה יהיה לך קשה למכור ולחזור להיות בלי רכב כי מעבר לנוחות שיש בכך שיש לך רכב זה גם חוויה מהנה ואחרי שמתרגלים לזה קשה לוותר על זה ומאידך יש לך משהו שבוער בפנים אז נראה לי שהכי כדאי לשכור מידי פעם בשביל לספק את הרצון הפנימי שלך מתוך ידיעה שזה תענוג שעולה הרבה כסף (עדיף בזמנים זולים ולא חופשים או חגים וכו’ ישנם דילים מידי פעם שמתפרסמים על השכרה וכן יש גם סוכנים שיכולים להשיג לך רכב במחיר קצת יותר זול - ועדיין זה הוצאה מכובדת)
                בהצלחה

                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מצויין 101מ מצויין 101

                  אני נהג חדש {מעל גיל 25} שעברתי לפני חודש טסט,
                  ואני מודע לזה שאני נוהג מאד טוב, ואני אוהב לשבת מאחורי ההגה.
                  אך פתאום גיליתי שהשכרת רכב זה סיפור יקר,
                  וגיליתי שהרשיון שלי לאחר כמה השכרות יקרות הוא נהפך ללא שמיש
                  אני מנסה להבין איך כולם שוכרים רכבים
                  אני די חדש בתחום וגם לאבא שלי לא היה רשיון
                  ולכן אני מאד אשמח אם מישהו יואיל בטובו קצת להכניס אותי לעניין, להבין איך לוקחים רכב בתור זוג צעיר?
                  האם כדאי בכלל לשכור,
                  בכלל לקבל קצת סקירה על שוק ההשכרות, מה המחיר הממוצע?
                  והיכן אני יוכל לקבל מחירים מוזלים,
                  ואיך אני י וכל להשתמש ברכבים ללא הוצאות כסף יקרות.
                  תודה מראש! זה מאד יעזור לי.

                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לוי
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @מצויין-101 אחרי כל מה שכתבו לך בטוב טעם ודעת אוסיף שאצלך זה יותר יקר בעיקר בגלל שאתה נהג חדש (לא כל חברה משכירה לנהג חדש וגם אם כן המחיר בהתאם), צריך קצת סבלנות ואח"כ המחיר הגיוני יותר בעיקר במבצעים
                  כמו"כ לתקופות בהם המחיר יקר כדאי להזמין תקופה לפני כדי להזמין במחיר הזול
                  נ.ב. אני כמה שנים עם רכב אבל זה מה שאני זוכר מאז אולי דברים השתנו

                  שמח לעזור

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • E מנותק
                    E מנותק
                    ez058
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ez058
                    #8

                    מי שרוצה יעוץ בהשכרת רכב מכל סוג (לכל הגילאים והנהגים) אשמח לחלוק לו מניסיוני הרב בשמחה רבה
                    shirhadash2000@gmail.com

                    KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • E ez058

                      מי שרוצה יעוץ בהשכרת רכב מכל סוג (לכל הגילאים והנהגים) אשמח לחלוק לו מניסיוני הרב בשמחה רבה
                      shirhadash2000@gmail.com

                      KlonimoosK מנותק
                      KlonimoosK מנותק
                      Klonimoos
                      מייבין סיירת פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                      #9
                      פוסט זה נמחק!
                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • KlonimoosK Klonimoos

                        פוסט זה נמחק!

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ez058
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @Klonimoos כתב במידע בסיסי על רכבים והשכרות:

                        אולי לתועלת הפורום, תתמצת סיקור קצר בעניין, כמה דקות מזמנך, והמון תועלת לאחרים.

                        עיין מש"כ כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/4178

                        שלמהש ראובן שבתיר 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • E ez058

                          @Klonimoos כתב במידע בסיסי על רכבים והשכרות:

                          אולי לתועלת הפורום, תתמצת סיקור קצר בעניין, כמה דקות מזמנך, והמון תועלת לאחרים.

                          עיין מש"כ כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/4178

                          שלמהש מנותק
                          שלמהש מנותק
                          שלמה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @ez058 כתב במידע בסיסי על רכבים והשכרות:

                          @Klonimoos כתב במידע בסיסי על רכבים והשכרות:

                          אולי לתועלת הפורום, תתמצת סיקור קצר בעניין, כמה דקות מזמנך, והמון תועלת לאחרים.

                          עיין מש"כ כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/4178

                          וכן כאן😉

                          כאן בשביל לעזור :)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • E ez058

                            @Klonimoos כתב במידע בסיסי על רכבים והשכרות:

                            אולי לתועלת הפורום, תתמצת סיקור קצר בעניין, כמה דקות מזמנך, והמון תועלת לאחרים.

                            עיין מש"כ כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/4178

                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתי
                            ניהול טכני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @ez058 @שלמה חיברתי את המדריכים (האיר על כך @Klonimoos)
                            מקווה שזה בסדר מצידכם

                            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • KlonimoosK Klonimoos

                              @מצויין-101
                              מזדהה עם התחושה שלך.
                              מאחל לך עושר ואושר ושזה לא יהיו השיקולים שלך…
                              למעשה:
                              א. השכרה זה אכן דבר יקר, אך לפעמים משתלם על פני קניה כשלא נוסעים הרבה.
                              ב. יש שלוקחים בשחור, כי ‘‘לי זה לא יקרה’’ אבל זה לא מומלץ, חפש בפורום. ועיין פה.
                              ג. תמיד יש את השיקול לקנות רכב רק לבין הזמנים. עיין פה
                              ד. ולקנות רכב תמיד? עיין פה
                              תחכים ותצליח! וזה רק מראה מקומות וטיפה מים המידע בפורום היפה פה. ברוך הבא!

                              מצויין 101מ מנותק
                              מצויין 101מ מנותק
                              מצויין 101
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @Klonimoos תודה
                              וכן ל@פתוח-לשמוע ול@ez058 ול@יוסי-לוי ול@ראובן-שבתי ול@ביתשמשניק ול@שלמה
                              ובמיוחד ל@טכנולוג
                              עזרתם לי מאד, החכמתי מאד, תודה על תגובותכם…
                              אני תמיד פתוח פה לשמוע על רעיונות נוספים מהיכן הכי כדאי לשכור ואיך אפשר לקבל את המחיר הכי זול בהשכרות…
                              תודה לכם…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יוסיוסי מנותק
                                יוסיוסי מנותק
                                יוסיוס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסיוס
                                #14

                                תראה אם יש באזור שלך השכרה של גמ"ח דרכי אליהו.
                                או שתפתח בעצמך סניף שלהם.
                                המודל שלהם הוא: אתה קונה רכב, הם משלמים את הביטוחים (ביטוח של השכרה זה יקר). ואתה מתחייב להשכיר בתעריפים שלהם… (נראה לי 150 ליום).

                                יוניי אוטופוןא ר מצויין 101מ simonS 6 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יוסיוסי יוסיוס

                                  תראה אם יש באזור שלך השכרה של גמ"ח דרכי אליהו.
                                  או שתפתח בעצמך סניף שלהם.
                                  המודל שלהם הוא: אתה קונה רכב, הם משלמים את הביטוחים (ביטוח של השכרה זה יקר). ואתה מתחייב להשכיר בתעריפים שלהם… (נראה לי 150 ליום).

                                  יוניי מנותק
                                  יוניי מנותק
                                  יוני
                                  מגיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @יוסיוס מה הפרטים של הגמח אם ידוע לך?

                                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוסיוסי יוסיוס

                                    תראה אם יש באזור שלך השכרה של גמ"ח דרכי אליהו.
                                    או שתפתח בעצמך סניף שלהם.
                                    המודל שלהם הוא: אתה קונה רכב, הם משלמים את הביטוחים (ביטוח של השכרה זה יקר). ואתה מתחייב להשכיר בתעריפים שלהם… (נראה לי 150 ליום).

                                    אוטופוןא מנותק
                                    אוטופוןא מנותק
                                    אוטופון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @יוסיוס כתב במידע בסיסי על רכבים והשכרות:

                                    תראה אם יש באזור שלך השכרה של גמ"ח דרכי אליהו.
                                    או שתפתח בעצמך סניף שלהם.
                                    המודל שלהם הוא: אתה קונה רכב, הם משלמים את הביטוחים (ביטוח של השכרה זה יקר). ואתה מתחייב להשכיר בתעריפים שלהם… (נראה לי 150 ליום).

                                    אפשר מספר טלפון שלהם?
                                    אני רוצה לעשות את זה!!
                                    זה נראה לי כדאי!!!

                                    יוסיוסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יוסיוסי יוסיוס

                                      תראה אם יש באזור שלך השכרה של גמ"ח דרכי אליהו.
                                      או שתפתח בעצמך סניף שלהם.
                                      המודל שלהם הוא: אתה קונה רכב, הם משלמים את הביטוחים (ביטוח של השכרה זה יקר). ואתה מתחייב להשכיר בתעריפים שלהם… (נראה לי 150 ליום).

                                      ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      ראש מנוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @יוסיוס מעניין האם הצליחו פעם להפעיל ביטוח.
                                      משהו בהרכבה הזו נראה לי לא יעבוד בעת צרה…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יוסיוסי יוסיוס

                                        תראה אם יש באזור שלך השכרה של גמ"ח דרכי אליהו.
                                        או שתפתח בעצמך סניף שלהם.
                                        המודל שלהם הוא: אתה קונה רכב, הם משלמים את הביטוחים (ביטוח של השכרה זה יקר). ואתה מתחייב להשכיר בתעריפים שלהם… (נראה לי 150 ליום).

                                        מצויין 101מ מנותק
                                        מצויין 101מ מנותק
                                        מצויין 101
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @יוסיוס @יוסיוס אני מאד אשמח לדעת איך אני יכול לבדוק אם יש כזה גמ"ח באזור מגורי, ואיך אני יכול לפתוח גם…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יוסיוסי יוסיוס

                                          תראה אם יש באזור שלך השכרה של גמ"ח דרכי אליהו.
                                          או שתפתח בעצמך סניף שלהם.
                                          המודל שלהם הוא: אתה קונה רכב, הם משלמים את הביטוחים (ביטוח של השכרה זה יקר). ואתה מתחייב להשכיר בתעריפים שלהם… (נראה לי 150 ליום).

                                          simonS מנותק
                                          simonS מנותק
                                          simon
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          @יוסיוס
                                          זה זה?

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • simonS simon

                                            @יוסיוס
                                            זה זה?

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @simon כתב במידע בסיסי על רכבים והשכרות:

                                            @יוסיוס
                                            זה זה?

                                            לא…

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • יוסיוסי מנותק
                                              יוסיוסי מנותק
                                              יוסיוס
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסיוס
                                              #21

                                              לכל השואלים. אין לי היכרות אישית איתם. אני מכיר מישהו שמפעיל סניף.
                                              אם הוא ינדב לי פרטים, שבוע הבא אני אשתף.

                                              מצויין 101מ צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              5

                                              • 1
                                              • 2

                                              52

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום