דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. קבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים

      קבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      34 פוסטים 13 כותבים 13.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        אולי @מיכלין-שמאי-רכב יוכל לעזור?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מיכלין שמאי רכב
        שמאי עורך דין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @נייטרון-חפשי
        אני מתעסק בשמאות ותביעות פח. בכל מקרה תודה על איזכור.

        שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • ישראלייי ישראליי

          @אלעדי ישכח
          אני כלל לא זוכר כנראה שזה היה מקרה מאוד דחוף שאבוא במהירות
          שאלתי האם ניתן לעשות אם זה משהו?

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
          #15

          @ישראליי כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

          @אלעדי ישכח
          אני כלל לא זוכר כנראה שזה היה מקרה מאוד דחוף שאבוא במהירות
          שאלתי האם ניתן לעשות אם זה משהו?

          בפעם הבאה אם רמזור ‘הפתיע’ אותך, תתן “ברקס של החיים” (בלי לסכן אחרים) גם אם לא תספיק. לא שיש לזה משמעות חוקית אלא שאתה מראה נכונות… מאמין שאם ה’מתנדב’ היה רואה שבלמת ולא הספקת הוא היה מתחשב…

          ליצירת קשר לחץ כאן

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א אלעדי

            @ישראליי הלכה חמורך טרפון. רואים אותך נכנס לצומת באדום מלא
            cff0d4b6-ab14-4fce-8fa1-a4275d956a91-image.png

            ישראלייי מנותק
            ישראלייי מנותק
            ישראליי
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #16

            @אלעדי האם תוכל להביא גם את ההסרטה שיש שם בדוח אם יש?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישראלייי ישראליי

              @אלעדי האם תוכל להביא גם את ההסרטה שיש שם בדוח אם יש?

              א מנותק
              א מנותק
              אלעדי
              כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
              #17

              @ישראליי ההסרטה נמצאת בדוח שלך, הקוד QR מתורגם ללינק.
              לא שמרתי את הלינק, והתמונה של הדוח לא נמצאת כאן יותר. אם אתה כותב פה אני מניח שיש לך אינטרנט… תדביק את הקוד QR באתר הזה ותקבל לינק לצפייה
              https://avepdf.com/he/barcode-reading
              (אם זה קשה לך כתוב לי ואחפש בהיסטוריה)

              ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלעדי

                @ישראליי ההסרטה נמצאת בדוח שלך, הקוד QR מתורגם ללינק.
                לא שמרתי את הלינק, והתמונה של הדוח לא נמצאת כאן יותר. אם אתה כותב פה אני מניח שיש לך אינטרנט… תדביק את הקוד QR באתר הזה ותקבל לינק לצפייה
                https://avepdf.com/he/barcode-reading
                (אם זה קשה לך כתוב לי ואחפש בהיסטוריה)

                ישראלייי מנותק
                ישראלייי מנותק
                ישראליי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #18
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאירמ מאיר

                  @ישראליי כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                  @אלעדי ישכח
                  אני כלל לא זוכר כנראה שזה היה מקרה מאוד דחוף שאבוא במהירות
                  שאלתי האם ניתן לעשות אם זה משהו?

                  בפעם הבאה אם רמזור ‘הפתיע’ אותך, תתן “ברקס של החיים” (בלי לסכן אחרים) גם אם לא תספיק. לא שיש לזה משמעות חוקית אלא שאתה מראה נכונות… מאמין שאם ה’מתנדב’ היה רואה שבלמת ולא הספקת הוא היה מתחשב…

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיל
                  מאסטר מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @מאיר כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                  בפעם הבאה אם רמזור ‘הפתיע’ אותך, תתן “ברקס של החיים” (בלי לסכן אחרים) גם אם לא תספיק. לא שיש לזה משמעות חוקית אלא שאתה מראה נכונות… מאמין שאם ה’מתנדב’ היה רואה שבלמת ולא הספקת הוא היה מתחשב…

                  מצד החוק זה לא יועיל.
                  אולי מצד ה"נטורי דרכא", כפי שכתבת בסיפא. כולי האי והלוואי.


                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                  מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ג גיל

                    @מאיר כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                    בפעם הבאה אם רמזור ‘הפתיע’ אותך, תתן “ברקס של החיים” (בלי לסכן אחרים) גם אם לא תספיק. לא שיש לזה משמעות חוקית אלא שאתה מראה נכונות… מאמין שאם ה’מתנדב’ היה רואה שבלמת ולא הספקת הוא היה מתחשב…

                    מצד החוק זה לא יועיל.
                    אולי מצד ה"נטורי דרכא", כפי שכתבת בסיפא. כולי האי והלוואי.

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    @גיל כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                    @מאיר כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                    בפעם הבאה אם רמזור ‘הפתיע’ אותך, תתן “ברקס של החיים” (בלי לסכן אחרים) גם אם לא תספיק. לא שיש לזה משמעות חוקית אלא שאתה מראה נכונות… מאמין שאם ה’מתנדב’ היה רואה שבלמת ולא הספקת הוא היה מתחשב…

                    מצד החוק זה לא יועיל.

                    נכון. וכפי שאמרתי:

                    @מאיר כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                    לא שיש לזה משמעות חוקית אלא שאתה מראה נכונות…

                    אבל מבחינה חוקית גם מי שעבר את קו העצירה בסנטימטר צריך לקבל 1000 שח ו8 נקודות… אגב, אני מאמין שזה יכול גם לעזור בבקשה להתחשבות מכבוד השופט.

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מאירמ מאיר

                      @גיל כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                      @מאיר כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                      בפעם הבאה אם רמזור ‘הפתיע’ אותך, תתן “ברקס של החיים” (בלי לסכן אחרים) גם אם לא תספיק. לא שיש לזה משמעות חוקית אלא שאתה מראה נכונות… מאמין שאם ה’מתנדב’ היה רואה שבלמת ולא הספקת הוא היה מתחשב…

                      מצד החוק זה לא יועיל.

                      נכון. וכפי שאמרתי:

                      @מאיר כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                      לא שיש לזה משמעות חוקית אלא שאתה מראה נכונות…

                      אבל מבחינה חוקית גם מי שעבר את קו העצירה בסנטימטר צריך לקבל 1000 שח ו8 נקודות… אגב, אני מאמין שזה יכול גם לעזור בבקשה להתחשבות מכבוד השופט.

                      ישראלייי מנותק
                      ישראלייי מנותק
                      ישראליי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי ישראליי
                      #21

                      @מאיר העברתי מסמכים וחתימה שלי שאני אכן נהגתי באוטו
                      שאלתי האם כל עוד ואני לא פותח את האיזור האישי וכאילו אני לא יודע שיש לי דווח
                      וכן עכשיו קבלתי דואר רשום לקחת מסניף הדואר שאלתי אם לא אלך לקחת אותו
                      האם זה יצבור ריבית או מצב שלא אוכל להישפט או להיפך אם לא אקבל את הדווח יכול להיות היתישנות?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ישראלייי ישראליי

                        @מאיר העברתי מסמכים וחתימה שלי שאני אכן נהגתי באוטו
                        שאלתי האם כל עוד ואני לא פותח את האיזור האישי וכאילו אני לא יודע שיש לי דווח
                        וכן עכשיו קבלתי דואר רשום לקחת מסניף הדואר שאלתי אם לא אלך לקחת אותו
                        האם זה יצבור ריבית או מצב שלא אוכל להישפט או להיפך אם לא אקבל את הדווח יכול להיות היתישנות?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלעדי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        @ישראליי לא הבנתי את הציור. הדוח לא היה על שמך והצהרת שאתה מבקש להסב אותו על שמך? אז עכשיו יש לך חלון זמן שאתה יכול לבקש להישפט. להתעלם מדואר רשום לא עוזר.

                        ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אלעדי

                          @ישראליי לא הבנתי את הציור. הדוח לא היה על שמך והצהרת שאתה מבקש להסב אותו על שמך? אז עכשיו יש לך חלון זמן שאתה יכול לבקש להישפט. להתעלם מדואר רשום לא עוזר.

                          ישראלייי מנותק
                          ישראלייי מנותק
                          ישראליי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #23

                          @אלעדי אין לי כח לקחת את הדואר האם כדאי לפתוח את הדווח באיזור האישי ממשלתי או שאין הבדל?

                          טוסוןט א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ישראלייי ישראליי

                            @אלעדי אין לי כח לקחת את הדואר האם כדאי לפתוח את הדווח באיזור האישי ממשלתי או שאין הבדל?

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #24

                            @ישראליי אי לקיחה של דואר רשום שהגיע אליך לכתובת הרשומה אינה פוגעת בחזקת המסירה
                            לכאורה אין הבדל בין זה לבין צפייה באתר
                            לא לוקח אחריות על כלום

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ישראלייי ישראליי

                              @אלעדי אין לי כח לקחת את הדואר האם כדאי לפתוח את הדווח באיזור האישי ממשלתי או שאין הבדל?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אלעדי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
                              #25

                              @ישראליי מה הנפק"מ? אתה רוצה לשלם או להישפט? (אין דרך שלישית) את שניהם אפשר לעשות בלי לקחת את הדואר.

                              ישראלייי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • א אלעדי

                                @ישראליי מה הנפק"מ? אתה רוצה לשלם או להישפט? (אין דרך שלישית) את שניהם אפשר לעשות בלי לקחת את הדואר.

                                ישראלייי מנותק
                                ישראלייי מנותק
                                ישראליי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                #26

                                @אלעדי שאלתי אם לא אקח האם הם ינסו לשלוח לי את זה בכל דרך ואtלץ לשלם על זה?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישראלייי ישראליי

                                  @אלעדי שאלתי אם לא אקח האם הם ינסו לשלוח לי את זה בכל דרך ואtלץ לשלם על זה?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אלעדי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #27

                                  @ישראליי אני לא מבין את השאלה. הם כבר שלחו לך (ואם הבנתי נכון את מה שכתבת “העברתי מסמכים וחתימה שלי שאני אכן נהגתי באוטו” זה אומר שחתמת שאתה מודע לדוח), עכשיו אתה צריך לשלם. מה חשבת שיקרה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חיליח מנותק
                                    חיליח מנותק
                                    חילי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                    #28

                                    במקרים כאלו הדרך הכי טובה זה לדחות עד שיהיה התיישנות
                                    להגיש בקשה להישפט ברגע האחרון ואז להביא איזה מכתc מרופא שא"א להישפט וכו’ וכו’
                                    המדינה שלנו אלופה במריחות זמן
                                    מנסיון זה עובד

                                    ג א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חיליח חילי

                                      במקרים כאלו הדרך הכי טובה זה לדחות עד שיהיה התיישנות
                                      להגיש בקשה להישפט ברגע האחרון ואז להביא איזה מכתc מרופא שא"א להישפט וכו’ וכו’
                                      המדינה שלנו אלופה במריחות זמן
                                      מנסיון זה עובד

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גיל
                                      מאסטר מגיה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #29

                                      @חילי כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                                      במקרים כאלו הדרך הכי טובה זה לדחות עד שיהיה התיישנות
                                      להגיש בקשה להישפט ברגע האחרון ואז להביא איזה מכתc מרופא שא"א להישפט וכו’ וכו’
                                      המדינה שלנו אלופה במריחות זמן
                                      מנסיון זה עובד

                                      אני רק רוצה להעיר לתשומת לבך, בגלל שאתה מאוד רוצה להטיב עמו מנסיונך המבורך,
                                      שלהגיש בקשה ברגע האחרון זה לא מועיל להתיישנות, כי היא תחול רק ממועד הגשת הבקשה…
                                      והניסיון של עצלן כמוני הוא שמלדחות דברים - לא משתפרים הדברים.


                                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • M mik6868

                                        @שלמה צריך להוסיף או חייב להוסיף סמיילי צוחק לכל הודעה לצד "המוניטין"☺️

                                        M מחובר
                                        M מחובר
                                        MEM
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #30

                                        @mik6868 כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                                        @שלמה צריך להוסיף או חייב להוסיף סמיילי צוחק לכל הודעה לצד "המוניטין"☺️

                                        עשו את זה בפורום בני ברק…
                                        d6524aac-7a19-41f9-9d56-6436dfa68326-image.png

                                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • חיליח חילי

                                          במקרים כאלו הדרך הכי טובה זה לדחות עד שיהיה התיישנות
                                          להגיש בקשה להישפט ברגע האחרון ואז להביא איזה מכתc מרופא שא"א להישפט וכו’ וכו’
                                          המדינה שלנו אלופה במריחות זמן
                                          מנסיון זה עובד

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלעדי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
                                          #31

                                          @חילי אם אתה לא מגיע למשפט דנים אותך בהיעדר. לא הייתי ממליץ לבנות על זה. כן אפשר לבנות על הגעה להסדר עם התובע בבוקר המשפט, אבל לא הייתי ממליץ על זה לכל אחד.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • M MEM

                                            @mik6868 כתב בקבלתי דו"ח רמזור משומרי הדרכים:

                                            @שלמה צריך להוסיף או חייב להוסיף סמיילי צוחק לכל הודעה לצד "המוניטין"☺️

                                            עשו את זה בפורום בני ברק…
                                            d6524aac-7a19-41f9-9d56-6436dfa68326-image.png

                                            M מנותק
                                            M מנותק
                                            mik6868
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #32

                                            @MEM יאלה ר @מאיר מה אתה אומר להוסיף ביחד עם השידרוגים החדשים אפליקציה, לוגו , וכו’

                                            אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • M mik6868

                                              @MEM יאלה ר @מאיר מה אתה אומר להוסיף ביחד עם השידרוגים החדשים אפליקציה, לוגו , וכו’

                                              אושר מתקרבא מנותק
                                              אושר מתקרבא מנותק
                                              אושר מתקרב
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #33

                                              @mik6868 היה בעבר והסירו את זה


                                              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              96

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום