דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. בעהשי"ת - תאונה...

      בעהשי"ת - תאונה...

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      28 פוסטים 16 כותבים 17.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • M MEM

        @מיכלין-שמאי-רכב כתב בבעהשי"ת - תאונה...:

        @MEM
        מספיק שתדווח על התאונה, ע’‘י טופס הודעה, לחברת הביטח שלך. ביטוח צד ג’ יש לך, מיליון שקל תאונה כזאת לא תעבור. אתה יכול להיות רגוע.

        מה זה הטופס הזה ואיפה אני ממלא אותו לא הצלחתי למצוא באתר של החברה משהו כזה

        מפני קדושת המועד טקסט זה נכתב באמצעות הקראה קולית

        מ מנותק
        מ מנותק
        מיכלין שמאי רכב
        שמאי עורך דין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @MEM
        תכתוב ‘‘טופס הודעה רכב’’ ושם של חברת הביטוח שלך. כך תמצא את הטופס או הפניה לדיווח דיגיטלי במקום הטופס. במידה ויש לך סוכן ביטוח ניתן לבקש מהסוכן.

        שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

        M 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • מ מיכלין שמאי רכב

          @MEM
          תכתוב ‘‘טופס הודעה רכב’’ ושם של חברת הביטוח שלך. כך תמצא את הטופס או הפניה לדיווח דיגיטלי במקום הטופס. במידה ויש לך סוכן ביטוח ניתן לבקש מהסוכן.

          M מחובר
          M מחובר
          MEM
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @מיכלין-שמאי-רכב כתב בבעהשי"ת - תאונה...:

          @MEM
          תכתוב ‘‘טופס הודעה רכב’’ ושם של חברת הביטוח שלך. כך תמצא את הטופס או הפניה לדיווח דיגיטלי במקום הטופס. במידה ויש לך סוכן ביטוח ניתן לבקש מהסוכן.

          א. תודה רבה רבה לך ולכל העונים והמסייעים!!!
          ב. לגבי מ"ש נייטרון - יש דברים שכדאי לכתוב/לא לכתוב לחברת ביטוח
          מדובר בפגיעה אחורית ואני אשם
          בטופס שלהם לא ראיתי פירוט מלא לפרט - השאלה אם הם ישאלו [כנראה…] וכו’

          תודה רבה!!!

          טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M MEM

            @מיכלין-שמאי-רכב כתב בבעהשי"ת - תאונה...:

            @MEM
            תכתוב ‘‘טופס הודעה רכב’’ ושם של חברת הביטוח שלך. כך תמצא את הטופס או הפניה לדיווח דיגיטלי במקום הטופס. במידה ויש לך סוכן ביטוח ניתן לבקש מהסוכן.

            א. תודה רבה רבה לך ולכל העונים והמסייעים!!!
            ב. לגבי מ"ש נייטרון - יש דברים שכדאי לכתוב/לא לכתוב לחברת ביטוח
            מדובר בפגיעה אחורית ואני אשם
            בטופס שלהם לא ראיתי פירוט מלא לפרט - השאלה אם הם ישאלו [כנראה…] וכו’

            תודה רבה!!!

            טרנטעט מנותק
            טרנטעט מנותק
            טרנטע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @MEM אל תשכח לעדכן אותנו על השירות של ליברה, שנדע האם הפתגם ‘לשלם זול שווה זול’ חל גם עליהם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מ מיכלין שמאי רכב

              @MEM
              תכתוב ‘‘טופס הודעה רכב’’ ושם של חברת הביטוח שלך. כך תמצא את הטופס או הפניה לדיווח דיגיטלי במקום הטופס. במידה ויש לך סוכן ביטוח ניתן לבקש מהסוכן.

              M מחובר
              M מחובר
              MEM
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @מיכלין-שמאי-רכב הורדתי את הטופס
              מילאתי את החצי שלי
              דיברתי איתו היום הוא טוען שאין ענין לשלוח את זה ושהוא ישלח הכ אח"כ דרך השמאי וכו’ וכו’
              לפי מה שהבנתי ממך כן יש ענין שאשלח עכשיו
              אם אני ממלא רק מס’ רכב שלו ופלא’ ושם פרטי בלי משפחה יש מה לשלוח להם או לא?

              טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M MEM

                @מיכלין-שמאי-רכב הורדתי את הטופס
                מילאתי את החצי שלי
                דיברתי איתו היום הוא טוען שאין ענין לשלוח את זה ושהוא ישלח הכ אח"כ דרך השמאי וכו’ וכו’
                לפי מה שהבנתי ממך כן יש ענין שאשלח עכשיו
                אם אני ממלא רק מס’ רכב שלו ופלא’ ושם פרטי בלי משפחה יש מה לשלוח להם או לא?

                טרנטעט מנותק
                טרנטעט מנותק
                טרנטע
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @MEM מסוקרן לדעת איך השירות של ליברה

                בינתיים הפעלתי ביטוח פנסים בליברה והשירות היה מעולה (כולל של רחלי הידועה)

                LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טרנטעט טרנטע

                  @MEM מסוקרן לדעת איך השירות של ליברה

                  בינתיים הפעלתי ביטוח פנסים בליברה והשירות היה מעולה (כולל של רחלי הידועה)

                  LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @טרנטע כתב בבעהשי"ת - תאונה...:

                  @MEM מסוקרן לדעת איך השירות של ליברה

                  בינתיים הפעלתי ביטוח פנסים בליברה והשירות היה מעולה (כולל של רחלי הידועה)

                  איך הלך ההפעלה, גם אני צריך להפעיל

                  שיפור החיפוש ביד2

                  טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • LexusL Lexus

                    @טרנטע כתב בבעהשי"ת - תאונה...:

                    @MEM מסוקרן לדעת איך השירות של ליברה

                    בינתיים הפעלתי ביטוח פנסים בליברה והשירות היה מעולה (כולל של רחלי הידועה)

                    איך הלך ההפעלה, גם אני צריך להפעיל

                    טרנטעט מנותק
                    טרנטעט מנותק
                    טרנטע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                    #27

                    @Lexus אני הפעלתי דרך אילן קארגלס תסתכל בפוליסה שלך עם מי יש לך הסדר
                    עריכה: היום החליפו לי פנס שירות מעולה ללא בעיות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ק מנותק
                      ק מנותק
                      קלאטש
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      נשמע שהנפגע הפחיד אותך כהוגן אם היה לך צד שתאונה כזאת, פגיעה, לא תאונה ב’ה. יגיע ל1000000 ₪ אפילו לא קרוב.

                      כדאי לך לברר טוב מה הוא מפיל עליך גובה הנזק נרשם לך ואולי זה משנה… שלא יטען על כל שריטה ושריטה מהודו ועד כוש…
                      כמו שנוהגים כמה אינשי דלא מעלי.
                      בהצלחה רבה
                      וה’ ימלא חסרונך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      • 1
                      • 2

                      115

                      מחובר

                      3.1k

                      משתמשים

                      9.8k

                      נושאים

                      132.4k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום