@משה-e נראה לי שלא הייתי מספיק ברור
בעידן הדיגיטלי כל סרטון מורכב מרצף של תמונות שמתחלפות במהירות של 60 תמונות בשניה ומרוב המהירות לנו זה נראה סרטון שזז אבל ככל שנוריד את רצף התמונות לשניה זה יראה כאילו הסרטון קופץ ולכן במצב חניה ששם זה תמונה אחת כל שניה הסרטון נראה כמו הרצה מהירה (תדמיין שאתה מצלם רכב נוסע כל שניה תמונה אחת מה שיצא שתראה בהתחלה שהוא בקצה אחד ובתמונה הבאה הוא יהיה כבר באמצע הדרך ובתמונה השלישית כבר בסוף הדרך)
לזה התכוונתי שבשאר החברות זה לא מספיק ברור אבל איכות כל תמונה בפני עצמה היא טובה מאוד
לגבי הזיכרון זה תלוי בכרטיס איזה גודל אתה מכניס
אה ומה ששאלת בפוסט הקודם אם אתה צריך למחוק כל פעם התשובה היא לא המצלמה מוגדרת שהיא דורסת ומוחקת את הסרטונים הישנים וכותבת עליהם סרטונים חדשים (אלא אם כן יש סרטון מסויים שנעלת אותו או שהמצלמה זהתה זעזוע חריג ואז היא נועלת אותו אוטמט והוא לא נמחק)
טכנולוג
-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@משה-e ראשית ברוך הבא לפורום!

אנחנו מאוד שמחים עם כל אחד נוסף שמצטרף לכאן ומאחלים לך שתחכים ותהנה מכל הידע שיש בפורום
השאלה שלך זהה למה ששאל @שלמה-א-0 לפני כמה פוסטים ואני אענה בקצרה
המצלמה מצלמת בשעת נסיעה אבל עם קיט מתאים היא יכולה לצלם גם כשהרכב חונה ואתה לא לידו זה קיים היום כמעט בכל המצלמות אבל עדיין יש הבדל בין סוגי מצבי החניה בין החברות
יש הבדל מהותי במצב חניה בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
ולכן יש יתרון להעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
אבל צריך לקחת בחשבון את תשלום המכס עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance -
למה היברידי ולא דיזל?@DanielC הנושא כאן אינו האם יש רכבי דיזל יפניים כי ברור שיש (ל @מאיר היתה קורולה דיזל)
הנושא גם אינו האם הציבור החרדי עדר או לא כי הוא עדר ואין על כך שאלה
אבל עדיין שאל @פייבל-אשרינו מדוע העדר בחר דווקא בהיברידי ולא דיזל וזה מה שניסיתי לענות (לי באופן אישי יש כבר כמה שנים דיזל של סיטרואן ואני מרוצה עד הגג כך שאני לא חשוד בהליכה אחרי העדר…)
לגבי ו. אני מצטט@טכנולוג כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות
כתבתי לפעמים והדגשתי את זה כי בדיוק כמו שכתבת שיש במנועי הדיזל והבנזין את אותם מכלולים ולכן גם אם בדיזל המנוע אמין לפעמים בשאר המכלולים יש תקלות בדיוק כמו שהן קיימות ברכבי בנזין
משא"כ ברכב יפני כגון פריוס או אוריס אין “לפעמים” אתה יודע מה קנית ולא צפויות הפתעות -
מה קרה לפורום? | 502 Bad Gateway nginx/1.28.0רק מעדכן שמאז המשתמש ה3000 (@ישראל f) נוספו עוד כמה רק היום (@גם-כן @naftali887 @ari12 @רכב-זה-בית @אלעזר-א )
ברוכים הבאים לכולם!!!
ישר כח ענקקק לכל אחד מהחברים בפורום היפה הזה כי רק בזכות השותפות של כולם זה הפך להיות הפורום לרכבים במגזר החרדי
וכמובן תודה לחברי הסיירת, המגיהים, וכל העוסקים במלאכה ומעל כולם למנהל היקר @מאיר שעוד בתחילת הדרך כשהפורום מנה עשרות ואח"כ מאות בודדות האמין בו ועשה הכל על מנת שזה יגיע למקום הזה
המשך הצלחה רבה לכולם -
למה היברידי ולא דיזל?@פייבל-אשרינו התשובה מורכבת מכמה חלקים חלק מהם כבר כתב @י.-שטרן אני רק מוסיף
ה. ברוב החברות היפניות (טויוטה הונדה מאזדה וכו’) אין רכבי דיזל משפחתיים והציבור החרדי אוהב את האמינות של היפניות (לך תנסה לשכנע אברך ממוצע לקנות רנו או סיטרואן דיזל)
ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות
ז. כשמדובר בנסיעות עירוניות (שזה רוב הנסיעות של אברך סטנדרטי) מעבר לעניין הבלאי יש פער בצריכת הדלק לטובת ההיברידי -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@אושר-מתקרב לא יודע אם עדיין רלוונטי אבל אני כותב את זה לכל מי שירצה לדעת גם להבא.
z50 pro זו מצלמה קדמית ואחורית שברוב הסיילים עולה מעל 75$ גם ללא קיט חניה וגם בסייל שהסתיים אתמול היא עלתה כ78$ לקדמית ואחורית ללא קיט חניה ואנחנו עדיין מעל רף המכס
מי שבכ"ז רוצה את המצלמה הנ"ל ולא לשלם מכס יש לו כמה אפשרויות -
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד
-
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@בנג-ה כנראה שהמלאי של הקופונים נגמר נצטרך להמתין או לקנות עכשיו במחיר קצת יותר יקר

-
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@קורולה-אברכים כתבתי בעבר שהכרטיס של סאנדיסק הוא מעולה ואדרבא הכרטיס של ddpai אין איתו מספיק ניסיון אבל במצלמות ddpai יש איזושהי בעיה עם הכרטיסים של סאנדיסק ולכן שם כדאי לקנות של ddpai או סמסונג אבל במצלמות של חברות אחרות סאנדיסק עובד מצויין
-
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@בנג-ה איזה קופון מבינהם לא עובד אצלי שניהם עובדים
-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@שלמה-א-0 מסכים עם כל מילה שלך רק מוסיף שגם החייישן הקדמי הרבה יותר טוב מהz50 pro מכיוון שהוא של סוני ואמנם הרזולוציה של הסרטון יותר נמוכה אבל איכות התמונה וההתמודדות בתנאי תאורה קשים הרבה יותר טובה
כרגע כאן זה הכי זול יוצא 184$ לקדמית ואחורית כולל קיט חניה עם הקופון S2U9X66FG900 ואח"כ ILMS04 (אם תוסיף עוד מוצר ב7$ תוכל לקבל את הקופון ILMS05 שיתן לך הנחה של 10$ נוספים)אבל חייב להדגיש שיש דגם חדש של 70mai עם חיישן סוני טוב יותר מהVIOFO A229 PLUS (לא הספקתי להכניס אותו עדיין למדריך אבל כתבתי עליו כאן מעתיק לך בספוילר)
מצלמת הדגל החדשה של 70mai ואחת המצלמות הטובות והמשתלמות ביותר בקטגוריה הזו
70mai עשו כאן כמה שינויים ולכאורא הם הכניסו את כל היתרונות האפשריים במצלמה אחת (המצלמה המקבילה לddpai z90 master)
- מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi)
- מבוססת קבל ולא סוללה
- חיישן סוני גם במצלמה האחורית
- תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
- ניתן לצפות בזמן אמת במסך המצלמה בסרטונים של המצלמה הקדמית והאחורית יחד
- מצב חניה מתקדם עם טכנולוגיות ai
- wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
- מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה
בעלת החיישן המתקדם ביותר של סוני (Sony IMX678)
ברזולוציה - 3840x2160 (4k) למצלמה הקדמית ו(1920x1080/3840x2160 (4k למצלמה האחורית עם חיישן סוני IMX678/IMX662 - ניתן לבחירה
זווית צילום של 146 מעלות למצלמה הקדמית ו 146 מעלות למצלמה האחורית
רכיב gps משולב במצלמה
במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של mai70 שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת כמו שמפורט כאן
מחיר רגיל כ150$ ובזמני מבצעים כ120$
כאן או כאן עם או בלי קיט חניה וכן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)והוא יוצא 173$ לקדמית, אחורית, ופנימית כולל קיט חניה בקישור הזה עם הקופון 70MMY06 ואח"כ ILMS04 (גם כאן אם תוסיף מוצרים ב11$ תקבל הנחה נוספת של 10$ עם הקופון ILMS05)
אבל גם בדגם הזה אין חיישן תנועה ולכן אמנם מצד חיישן הצילום הוא יותר טוב מהVIOFO A229 PLUS אבל מצד מצב החניה וכן מצד איכות המצלמה הוא פחות טוב
לויופו יש דגמים מקבילים ל70Mai t800 אבל המחיר שלהם הרבה יותר יקר (כ220-250$) viofo a229 pro או viofo a329 -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@לחי אצלי נוסף הקופון של 3$ שאצלך כבר הוא אזל ולכן אני מציע שוב שתבקש מהמוכר קופון רק כדאי להזדרז עם זה כי הסייל הנוכחי מסתיים במוצ"ש (לא כזה נורא תמתין עוד כשבוע וחצי ויהיה סייל נוסף)
ערכתי תיקון קטן בפוסט הקודם לא משהו משמעותי

-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@שלמה-א-0 ראשית תודה על המחמאה זה נותן המון מוטיבציה…
לגבי מצבי החניה יש הבדל מהותי בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
ולכן אתה בהחלט צודק בכך שאתה מעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
לגבי תשלום מכס אז עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@לחי כרגע זה הזול ביותר שאפשר

אולי תכתוב למוכר שאתה רוצה להגיע לפחות מ75$ לפעמים הם נותנים איזה קופון -
מצלמת דרך בתקציב די נמוך@אבי-56 סידרת אותם בדיוק לפי הדירוג (אם כי הראשונה לענ"ד שווה הרבה פחות מהשתיים האחרות)
ועדיין אני ממליץ יותר על הt800e שהבאתי כאן ב72$ (פירוט בספויילר)מצלמת 3 ערוצים לבעלי תקציב צנוע יותר
המצלמה הזו שונה לגמרי מהt800 יש לה חיישנים פשוטים יותר (של חברת gc הסינית ולא סוני) והיא גם זולה משמעותית
- מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi)
- מבוססת קבל ולא סוללה
- מסך קטנטן בגודל 1.9 אינץ
- תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
- wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
- מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה
בעלת חיישן GC4663 למצלמה הקדמית וחיישן GC2053 למצלמה הפנימית והאחורית
ברזולוציה - 3840x2160 (4k) למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
זווית צילום של 125 מעלות למצלמה הקדמית ו 147 מעלות למצלמה האחורית ו130 מעלות לפנימית
רכיב gps משולב במצלמה
במצלמה הזו אין אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים
מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ65$
כאן או כאן עם או בלי קיט חניה- מדובר בחברה אמינה עם ותק של מוצרים כ10 - 15 שנים בשוק
- המצלמות הנ"ל עובדות עם סוללה ולכן הם לא אמורות להחזיק יותר מידי זמן בניגוד לt800e שעובדת על קבל
- המצלמות הנ"ל מצלמות ברזולציה נמוכה ואילו הt800e מצלמת ב4k לקדמית וכל השאר fhd
- ההבדל המשמעותי ביותר - במצלמות שהבאת יש חיישן פשוט (באחרונה יש חיישן קצת יותר טוב מהאחרות) מה שאומר שבתנאי תאורה קשים או בנסיעה מהירה הסרטונים לא יהיו ברורים (לא תוכל לקרוא מספרי רכב) בt800e יש חיישן יותר טוב ולכן הסרטונים שם יהיו ברורים יותר (זה עדיין לא הרמה של המצלמות עם חיישני סוני אבל זה בוודאי יותר טוב ממה שהבאת)
פעם שמעתי מאדם חכם שאמר “לקנות חכם זה לא לקנות זול אלא לקנות את היקר בזול”
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@לחי אין עליו ביקורות כי הוא די חדש אבל אני באופן אישי חושב שהנתונים של יאבר יותר אמינים
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
@לחי כבר תקופה ארוכה שאין מוצרים שנמצאים במחסן ישראל (זה היה מעין פיילוט שעבד במשך כמה חודשים ולצערי הפסיקו את זה)
אם כוונתך לבוסטר הזה אז הוא זמין רק בקישור הזה במחיר מופקע עבורו (106$ אחרי קופונים)אם אתה מעוניין דווקא בבוסטר של יוטראי אז הjs10 הוא הכי משתלם כרגע
המכשיר שלדעתי הטוב ביותר בעלי אקספרס
מדובר בבוסטר חזק ביותר של יוטראי עד כה
- קיבולת של 27,000 מיליאמפר (99.9 wh)
- זרם התנעה מטורף של 6000 אמפר
- כפתור BOOST להנעה עם מצבר ריק לגמרי/ללא מצבר
- נטען בטעינה מהירה של 65 וואט בפרוטוקול pd (נטען מ0 ל100 תוך כשעה וחצי לעומת מכשירים אחרים שנטענים תוך כ5-6 שעות)
- אבל החלק החשוב ביותר הוא שהוא משמש כמטען נייד עם יכולת הטענה של 65 וואט (מטעין ללא שום בעיה מחשבים ניידים עם חיבור טייפ סי)
- יציאת dc בזרם של עד 160 וואט (עד 16 וולט ו10 אמפר)
- בנוסף יש לו פנס קדמי בעוצמה של 600 לומן בצבעים לבן ואדום
- משקל 1.2 קילו
- מסך דיגיטלי לתצוגת אחוזי הטעינה
סרטון על הבוסטר כאן (פתוח בנטפרי)
מכיוון שאחד היתרונות הגדולים בבוסטר הזה הוא אופציית הטעינה המהירה במיוחד שלו אני מצרף בסוף המדריך כמה קישורים מומלצים למטענים עם יכולת טעינה מהירה אמיתית מניסיון אישי
למעבר למטענים ניתן ללחוץ כאןבקישור הזה עם הקופון ILMS03 יוצא 101$ או שתוסיף משהו בעלות של 10$ ותכניס קופון ILMS04 ויצא לך 105$ כולל המוצר הנוסף
אופציה נוספת היא הjs30 שמשולב עם קומפרסור
בוסטר משולב עם עוצמה חזקה
הבוסטר החזק ביותר של יוטראי עד כה מבחינת יכולת הנעה
- קיבולת של 16,000 מיליאמפר (59.2 wh)
- זרם התנעה מטורף של 7000 אמפר
- כפתור BOOST להנעה עם מצבר ריק לגמרי/ללא מצבר
- נטען בטעינה של 18 וואט (נטען מ0 ל100 תוך כשלוש שעות)
- שתי יציאות usb במהירות של עד 18 וואט
- יציאת dc בזרם של עד 160 וואט (עד 16 וולט ו10 אמפר)
- פנס הצפה ענק בעוצמה של 2000 לומן בצבעים לבן ואדום ופנס נוסף לתאורה ממוקדת
- קומפרסור משולב
- סורק תקלות obd למחשב הרכב (מצריך מולטימדיה או סמארטפון)
- מסך דיגיטלי לתצוגת אחוזי הטעינה
- ידית נשיאה מובנית
סרטון על הבוסטר כאן (פתוח בנטפרי)
מחיר - כ115$ ובמבצעים כ90$ בקישור הזה
ועכשיו יש עליו מחיר מאוד טוב 90$ בקישור הזה עם הקופון ZUZU020 ואח"כ ILMS04 או 85$ לדגם הלייט (כמעט אותו דבר רק עוצמת הנעה של 5000 אמפר במקום 7000 - אבל אני הייתי משלם את העוד 5$ בשביל הדגם הרגיל) באותו קישור עם הקופון ZUZU020 ואח"כ ILMS03
אבל אם אתה מוכן לקנות משהו אחר שאינו יוטראי אז יש עכשיו את YABER YA60
המתחרה הקרוב ביותר לjs-10
בוסטר חזק ביותר של חברת יאבר בנוי איכותי מאוד
- קיבולת של 26,800 מיליאמפר (99.16 wh)
- זרם התנעה מטורף של 6000 אמפר
- כפתור BOOST להנעה עם מצבר ריק לגמרי/ללא מצבר
- נטען בטעינה מהירה של 45 וואט בפרוטוקול pd (נטען מ0 ל100 תוך כשעתיים ורבע לעומת מכשירים אחרים שנטענים תוך כ5-6 שעות)
- משמש כמטען נייד עם יכולת הטענה של 45 וואט (יכול להטעין מחשבים ניידים עם חיבור טייפ סי)
- יציאת dc בזרם של עד 150 וואט (עד 15 וולט ו10 אמפר)
- בנוסף יש לו פנס קדמי בעוצמה של 600 לומן
- משקל 1.1 קילו
- מסך דיגיטלי לתצוגת אחוזי הטעינה
מכיוון שאחד היתרונות הגדולים בבוסטר הזה הוא אופציית הטעינה המהירה במיוחד שלו אני מצרף בסוף המדריך כמה קישורים מומלצים למטענים עם יכולת טעינה מהירה אמיתית מניסיון אישי
למעבר למטענים ניתן ללחוץ כאןמחיר - כ90$ ובמבצעים כ65$ בקישור הזה
במחיר של 78$ בקישור הזה עם הקופון YABER003 ואח"כ ILMS03
יש בוסטר נוסף לא של יוטראי עם קיבולת גדולה שעכשיו בהנחה טובה הוא נקרא BUTURE beta30 עם קיבולת של 26,800 מיליאמפר ועוצמת הנעה של 6000 אמפר החיסרון שלו זה מהירות הטעינה שהיא 18 וואט כ6 שעות לטעינה מלאה
בקישור הזה עם הקופון ILMS03 ואח"כ DLZ0015 יוצא 70$ -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@לחי הם הוזילו בכמה דולרים ועכשיו זה אותו מחיר גם בלי הקופון (מי שאסף את הקופון קודם יכול להשתמש בו עכשיו ואז המחיר יורד עוד טיפה)





