דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אשיא

      אשי

      @אשי
      אודות
      פוסטים
      22
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • דוחות על נסיעה בנת"צ
        אשיא אשי

        @aiib היום נסעתי שם ועשיתי עבודה עם מצלמת רכב תראו איפה מונחים התמרורים יעשה לכם סדר
        מצורף למטה ההסרטה והדו"ח שבו רואים אותי מנסה לברוח לנתיב השני הבעיה היא שיש לי 7 כאלה מה עושים!

        תמונה 1 הדרך בסיבוב דבר שאינו מאפשר לראות את המשך הכביש
        1.JPG
        תמונה 2 התמרור הראשון שנמצא בכלל בצד השני של הכביש שקשה מאד להבחין בו וגם ככה לא נראה קשור לכביש הזה
        2.JPG
        תמונה 3 כשיש רכבים כבדים לידך אי אפשר בכלל לראות את התמרורים בצד השני במיוחד שהם כ"כ נמוכים
        3.JPG
        תמונה 4 התמרור הראשון בצד הנכון של הכביש שעליו רשום 300 ובתכלס יש רק כ120 מטר עד הנת"צ
        4.JPG
        תמונה 5 התמרור השני עליו רשום 250 כשבפועל יש רק כ90-100 מטר ובכביש עמוס כדי להשתלב בנתיב השני אתה כמעט עושה תאונה
        5.JPG

        MVI_1127.MP4
        דוח.pdf

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.
        אשיא אשי

        @מאיר אני הצהרתי בטעות שיש לי עבר ביטוחי 3 שנים ואז שעברתי במקרה על הרשיון שלי חשבנתי שרק עוד חודשיים יש לי עבר ביטוחי של 3 שנים וההצרה היתה טעות במעמד עשיית הביטוח ,התקשרתי לרחל הנודעת והא אמרה מה הבעיה אני מתקנת לך ורושמת אצלינו (רעש של תיקתוקים של מקלדת) ואז אומרת לי הנה רשום אתה מסודר, שאלתי אותה אני יכול לקבל העתק אני לא רגוע ומה אם חס וחלילה יהיה תאונה, אז היא אומרת אם אתה רוצה תפנה לשירות הם יבקשו ממך עוד כסף, אבל שתדע שאני סידרתי אותך ואתה לא צריך והכל מסודר.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • רעידות באוטו
        אשיא אשי

        אשמח לעצת המומחים בכמה סימפטומים שיש לי לאחרונה ברכב לדעת ממה הם נגרמים
        יש לי פיקנטו ידנית 2014 ב"ה אצלי שנתיים ולא הייתי במוסך חוץ מהטיפולים הרגילים.
        לאחרונה שמתי לב :
        1.שצריכת הדלק שלי עלתה. מ-440 לטנק ל400.
        2.כשאני מדליק את המזגן יש קצת רעידות.
        3.במצב של נסיעה איטית/עמידה המזגן לא כ"כ עושה את עבודתו.
        4.מידי פעם בהכנסה של הילוכים 1-2 אני מרגיש שאין מספיק כוח למנוע דבר שקורה גם תוך כדי נסיעה (עוד דוגמה בעבר הייתי עוד יכול להכניס ראשון בלי ללחוץ קצת על הגז, היום כשאני עושה את זה המנוע משמיע רעשים של אל תרגיז אותי אני יכבה לך)
        אשמח לידע ממי שאולי חווה דברים דומים או סתם ממומחה
        תודה מראש.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דוחות על נסיעה בנת"צ
        אשיא אשי

        אני נוסע ממבשרת לירושלים באופן די יום יומי ובסוף הירידה של הקסטל בתחילת העליה הנתיב השמאלי מתחלף לנת"צ וכדרכי אני נוסע בנתיב הזה. לרוב כשאני מגיע לנת"צ אני משתלב בנתיב ליד אפילו בלי לעלות על הנת"צ ולעיתים כשהכביש עמוס ואני מגיע במהירות אני נוסע קצת על הנת"צ עד שאני מצליח להשתלב בנתיב ליד היום פתחתי תדואר וראיתי שקיבלתי 6 דוחות ע"ס 500 שקל על אותו עבירה, לא היה לי מושג שאני עובר על החוק יש מה לעשות? אשמח לתשובה.
        (בכל התמונות שצולמתי רואים את הרכב חצי בנתיב השני באמצע השתלבות.)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • רעידות באוטו
        אשיא אשי

        @יוני באמת הלכו וחזרו ואם זה יכול להצביע על משהו, כשאני מדליק את הרכב הוא קופץ קצת בהדלקה לא חלק .תודה ענקית ואייי ואי אתם ממש מומחים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דוחות על נסיעה בנת"צ
        אשיא אשי

        @יראת-שמים תודה רבה רבה אנסה היום נסעתי שם שוב וממש המצלמה אחרי 10-20 מטר מתחילת הנת"צ וכל זה כשאתה מגיע במהירות של כ-100 קמ"ש

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • רעידות באוטו
        אשיא אשי

        @גיל לאחר שיטוט קצת בפורום הנהדר הזה התברר לי שגם שמן יכול להרוס פלאגים אז בדקתי באוטו ובאמת יש קצת שמן בחיבור של המנוע (כאילו בין שתי חלקי המנוע העליון והתחתון) האם לזה התכוון המשורר? יש שם ממש טיפה טופח על מנת להטפיח ולא יותר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דוחות על נסיעה בנת"צ
        אשיא אשי

        @aiib מה זה משנה שאני ידעתי לו יצויר שיש לי אלציימר ואני שוכח כל יום איך נראה הכביש אז טענתי כן צודקת. הכוונה שלי שהכביש אמור להיות מסודר באופן שמורה לך על ההתנהגות בו ואם הוא לא מורה לך נכון. וודאי שאי אפשר לתת לי דוח על כזה מקום גם אם אני יודע שבפועל יש שם נת"צ או בלשון תלמודית אין כאן מחייב מה אומרים המומחים

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בעיות בגיר ידני לקיה פיקנטו 2014
        אשיא אשי

        אולי כדאי לפתוח בפורום תת קטגוריה רכב ידני כל הטיפים ולאגד את כל חובבי הידני
        אבל למעשה אני צריך מוסך אמין בירושלים להחלפת קלאץ’

        טיפולים, אחזקה ותקלות קיה פיקנטו ידני 2014

      • דוחות על נסיעה בנת"צ
        אשיא אשי

        אם אני צודק ואכן יש שם רק 120 מטר מהתמרור עד תחילת הנת"צ ואני יודע שזה מה כי שיש ספרתי על הכביש שיש 15 קוי הפרדה בין נתיבים (הלבנים)מהתמרור עד הנת"צ וגם אם נחשבן כל קו כזה עם הרווח שלו כ 10 מטר (כשלדעתי יש במקסימום 😎 נגיע 150 ולא 300 האם אז הטענה שלי יכולה לתפוס גם כאשר התמרור של ה500 הבילתי נראה כן נמצא במקום קרי 500 מטר לפני. מה דעתו של המומחה ???

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום