@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)
קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).

