@טאטל-ע
עדיין לא סגרתי איתה על אחוזים על הגנה עליה 
אבל עכשיו ברצינות
אני לא מתכחש לחוויה שלך
אבל אצלי החוויה הייתה בדיוק הפוכה
אחרי האזהרה מכאן חששתי ממנה ולכן כמובן הקלטתי הכל למנוע בעיות אפשריות
אבל היא נתנה לי את המחיר הכי זול בפער של 2000 ש"ח מביטוח קודם ו1000 ש"ח מההצעה הכי זולה מקבילה
היא הסבירה לי ושלחה לי למייל מה עוד צריך לצרף (צילום 4 צדדים ועבר ביטוחי)
וגם כשהתקשרתי אליה (כבר פעמיים) אחרי שסגרתי את הביטוח בשביל שתסדר לי דברים היא הייתה זמינה (אחרי 2/3 הודעות במייל היא התקשרה אלי) וטיפלה לשביעות רצוני
אמת אי אפשר להיות איתה תמים, ואתה צריך לבדוק מה אתה רוצה ומה אתה מקבל, ומה סיכמת ומה קיבלת.
אבל לדעתי זה שווה את ההפרש
בפרט שבסוף אתה מקבל את מה שאתה צריך
יחליט כל אחד מה מתאים לו אבל לא הייתי פוסל על סמך חו"ד אחת אלא רק מגלה יותר ערנות לפרטים
אני כבר שלחתי אליה עוד כמה וחזרו מרוצים מההפרש ולא התלוננו על משהו אחר
TCRVO
-
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור. -
מתקשה בלעבור טסט@אני-אני-אני כתב במתקשה בלעבור טסט:
בית שאן שמעתי משתיים שעוברים בקלות
אני שמעתי שתיים אחרים
אחד עבר לפני שבועיים בטסט שישי
והשני עדין מצפה לישועת השם (לא יודע בדיוק אפוא הוא אוחז אבל הוא בקצב לא רע…)
אהה ובקריית גת אני עברתי בטסט שלישי(קצת באשמתי ניסיון לקיצור תהליכים שעלה לי בזה שגם חצי שנה אחרי לא ידעתי לעשות חניה נורמלי)
אבל עם מישהו דיבר פה על סגולות אני ניסיתי משהו חדשני שעבד גם על הטסט השלישי שלי וגם על הטסט השישי של החבר בבית שאן
פשוט וקל להושיב שני אנשים שילמדו להצלחתי בזמן הטסט (בתשלום כמובן)
והתוצאה פנטסטית אין לי מושג עד היום מה נשתנה הפעם השלישית מהשנייה והראשונה שגרם לי לעבור חוץ מזה
בהצלחה @יהושע-1 תמיד יש טסט אחרון (אפי’ שזה כבר מייאש)
בעז"ה בטסט הבא! -
דרוש מידע היכן אפשר להשיג פלסטיקים לפריוס עבור המזגן@מרדכי-MC
https://s.click.aliexpress.com/e/_DF817gP
אני הזמנתי ממנו ומרוצה מאוד (עבר 3 חודשים בערך)
עולה 200 לכל הסט עם קוד קופון SSIL01
אם אתה רוצה רק את החלק שקרוב לדלת הימנית יש לי מיותר למכירה -
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@טאטל-ע אני לא חולק על מילה ממה שכתבת
אני רק הצגתי את החוויה שלי וכל אחד יראה וישפוט
האם להמר על ליפול עליה על הצד היותר נחמד או הפחות
עניין של שיקול אישי
דרך אגב על “בטי” זה נשמע באמת מצוין מכל הבחינות
מעניין אותי מאוד לבדוק את זה פעם הבאה
באמת לפי הנאמר פה נשמע ששווה לסגור דרכה ולהנות מכל העולמות
(ואולי לשלוח ל"רחלי" את הקישור של השרשור ואז גם אצלה הכל יראה אחרת
) -
מורה נהיגה קרית גתממליץ בחום על הולצמן בקרית גת 0523937007
אומנם קשוח למי שלא איתו בקצב אבל מהיר ומקצועי
מומלץ בפרט למי שמחפש מהיר וזול
הרוב אצלו עוברים בטסט ראשון (אני לא) אבל אלוף בקיצורי דרך וזמינות שיעורים,לי יצא אחרי טסט שלישי 5200 בערך לפני כשנה וד"ל
מחיר לשיעור לפני שנה+ 160 ש"ח
-
ידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות@דוד-המומחה כתב בידע הציבור ויזהר | רשימת תחנות דלק מפוקפקות:
@TCRVO
לא כתבת לכאורה …סיפור מקרה גם צריך לכאורה?
-
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@אפרים1 וואו אני כבר ממש מרגיש לא נעים שעוד מעט יבקשו ממני מעשר מהתשלום שאני מקבל ממנה
אבל בכל אופן גם לי היא המציאה פרשנויות לביטוח ואעפ"כ סגרתי איתה ואח"כ ביקשתי ממנה שזה יופיע במפורש בתעודה אז היא חייבה אותי בעוד סכום בחובה וזיכתה אותי ע"ז בצד ג’
אז אולי במקומך הייתי מנסה לדרוש שיהיה רשום בתעודת ביטוח את חודש הוצאת הרשיון
בכל אופן בהצלחה ולא לשכוח להגיד ש TCRVO שלח אותך
-
האם זה שווה את כיוון המחיר פריוס 2010 ב 25800@נייטרון-חפשי תוקן
-
חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל@נייטרון-חפשי כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:
@TCRVO כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:
להבנתי אין טעם בנסיעה רק סוללה במהירות גבוהה כי תוך רגע הסוללה תתרוקן ואז במקרה של האצה המנוע בנזין יסחוב לבד ובזבזת ב20 שניות מה שחסכת ב10 דקות, (יש כאן עוד הרבה נתונים לחשב ואכמ"ל).
שומע בהחלט בזה גופא הסתפקתי
-
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@טאטל-ע כתב באשכול סוכני ביטוח זולים, אמינים וזולים....:
לבינתיים זה נראה שהאזהרות כאן לא רק שלא הרחיקו אנשים מרחלי,
אלא גרמו ליותר אנשים להתקשר אליה.ישראלי נוגע רק איפה שכתוב ‘זהירות צבע טרי’…

אחרי זה עוד יגידו שאני זה שמקבל את האחוזים

-
האם שווה להשכיר את הרכב הפרטי שלי לידידים בשביל לכסות את עלויות ההחזקה שלו?@טוסון פחות מסתבר שהם יאהבו את זה מלכתחי’
-
חידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל@EBA כתב בחידוש ששמעתי על הבטריה בפריוס - נכון או לא נכון, מזיק/מועיל:
@TCRVO דבר ראשון תפעיל את מצב EV, שאומר שהרכב ימשיך לנסוע על סוללה כמה שהוא יכול, ואז תראה שזה לא באמת חסך כלום.
הכי טוב לתת למחשב של טויוטה לנהל את זה, הוא מתוחכם מספיק.הדיון היה יותר לגופו של ענין - פחות בפרקטיקה
חבר הגיע עם רעיון אמרתי לו דבר ראשון אני לא מכיר דבר שני אני לא בטוח שזה יעיל ולא מזיק גם בטווח הקצר, אז אני אשאל ע"ז באיזה פורום תותח (שאפו ל @מאיר ) שמסתמא אני יקבל בו תשובה ברורה לגוף הדיון -
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@יורם-בוסקילה אלי היא חוזרת בדר"כ בשעות העבודה מהמס’ של המשרד (וגם אם לא זה מוקלט אצלי)
@חובק-עולם תבעתי חברת ביטוח (אחרת ולא על סכום גדול 15K) ועבר חלק
@mik6868 דמי הביטוח זה מה שאתה משלם לא מה שאתה מקבל
ברוך השם לא היה לי תביעה גדולה אבל על כל צרה שלא תבוא יש לך בביטוח צד ג גם הוצאות משפטיות, גם למקרה שתצטרך לתבוע את ליברה כי יש לך הקלטה של עובדת בכירה אצלם שהם מתכחשים להבכל מקרה כל מי שבא לו לשלם יותר זכותו (ליברה אפי’ ישמחו מסתמא) אבל שיעשה את זה בשום שכל ולא בגלל פראנויה של אנשים (או בגלל שכתבתי בעבר להסתכל ב 7 עינים)
-
האם שווה להשכיר את הרכב הפרטי שלי לידידים בשביל לכסות את עלויות ההחזקה שלו?@MEM צודק מצאתי
אני חיפשתי את זה בצד ג’
כי אולי זה טענה שתעזור לך לחובה אבל היא לא תעזור לך לצד ג שזה יותר נפוץ -
מסנן מזגן רנו גרנד קופה - איפוא הוא -
בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.@אליה מה לא מבוסס
אני יודע לקרוא מימין לשמאל וגם להקליט את השיחות ליתר ביטחון
הכל פתוח פה לכל מי שקורא את הנאמר, מי שרואה צל הרים כהרים יכול לשלם כל סכום שהוא רוצה בשביל לא לראות אותם
ומי שיודע לקרוא ולהבין מה הוא קורה וגם לגַבות את עצמו למקרה הצורך זכותו לעשות זאת
בכל מקרה מהבנת הנקרא בסיסית, לדעתי כל אחד אמור להבין שלא מדובר פה על ביטול הפוליסה אלא במקסימום על ביטול ההנחה
למשקל ההבנה של הטקסט יש משמעות גדולה בדיון משפטי עתידי ואת זה גם חברות הביטוח יודעות ולכן הם מחשבנות כל מילה שהם כותבים בפוליסה
הדברים הובאו לתועלת משתמשי הפורום
וכל אחד ינהג לפי שיקול דעתו -
דיון בנושא שירשור סוכני רכב אמינים@itzik כתב ברשימת סוכני רכב אמינים:
@אוטו-גלידה כתב ברשימת סוכני רכב אמינים:
מנסיון
אל תאמין לשום סוכן גם אם הוא אמין מאוד
תלך למוסך שיעשה את כל הבדיקות
זה חוסך כל כך הרבה עוגמות נפש…לסוכן משלמים כסף בשביל שהוא יעשה את כל זה.
אם הוא לא אמין ו/או לא מקצועי הוא לא רק מיותר אלא יכול להיות מזיק יותר מאשר מועיל.אולי יש כאלה שאומרים במפורש שהם רק מחפשים וכדו’, אם כן זה עניין אחר. לא נשמע לי.
חושב כמוך
ולכן אני מצפה מרשימת הסוכנים פה להיות באמת אמינה -
בקשת ייעוץ מעבר מהיברידי לדיזל -
ערעור על דוח גם בחלוף זמן הערעור - האם זה נכון?
(פורסם היום במעניינים) -
זהירות מרכישת מולטימדיה מקישור שהמוכר החליט לשלוח משהו שאיננו T10!!!@מיישה איך אפשר לדעת שמה שקיבלתי הוא כן T10?
