@חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב

הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
בהצלחה לכולם
ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה


וגם קצת שכל

