@אבי-KIA כתב בדיון בנושא שירשור סוכני רכב אמינים:
@TCRVO
יש הבדל אם הנורה נדלקה לאחר זמן
גם הסוכן הכי מושלם לא יכול לעשות כלום אם לאחר חודש נדלק הנורה של הממיר קטליטי
זה דוגמה אחת שגם לאחר בדיקות יסודיות אין מה לעשות
והסוכן אינו נוכל
ברור לכן בדיוק כתבתי “אמיתי ורציני”
ואפי’ ציטטתי אותך בשאלה ל @גזלט אם זה היה מייד או לאחר זמן

