יש למישהו המלצה על קוני רכבים לברזל שיקח את זה אפילו בתשלום סמלי?
87878787
-
הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושה -
החלפת תאים בסוללה יונדאי איוניקאני ינסה לבדוק בלנ’'ד בפירוק אם יש משהו במצב טוב ומה אם היבואן שמביא חדש נראה מה הוא טוען
-
מזגן לפעמים עובד לפעמים לאישר כח על ההבהרה באמת לא הבנתי אותך כי כבר החלפתי כמה פעמים את כל המערכת של המזגן מהמאייד הפנימי והמעבה החיצוני וכלה בכל הצינורות גז והקליספים והלחצנים בפנים הרכב החשמליים ולא הצלחתי להבין איך זה קשור למים של הקירור שהם מערכת נפרדת אם כי צמודה
-
מזגן לפעמים עובד לפעמים לאאתה צודק לגמרי שיש קשר לקירור כיון שיש מאייד אבל הוא נמצא בתוך הרכב בדיוק כמו המזגן הביתי שבחלק הפנימי שלו קר אז בחוץ חם ולצורך הענין החלק שאתם רואים בבית של המזגן המעוצב יפה מתחבא ברכב בפנים בתוך הדשבורד ןהחלק החם נמצא בחוץ בראדיאטור של המנוע אבל הנקודה שאע’‘פ שהוא צמוד אפס לרדאטור הוא רדיאטור נפרד לחלוטין ולכן מה שכן קשור בינהם זה ששניהם עובדים על אותו מאורר של המנוע ולכן מיד כמעט שנדלק המזגן ידלג המעורר של המנוע אפי אם הרכב לא חייב את זה בשביל במנוע ואכמ’'ל עוד מעט שבת גוט שבת לרבנים
אגב ילדינו רבינו איזה קאליפר אתה מתכון מה אני מכיר יש קאליפר ברקסים וזה מה שלוחץ את הרפידות על הצלחות -
הונדה גאז - מה חשוב לבדוק?הרכב הזה הוא ההמלצה שלי אחרי השכרת רכבים גדולה שהחזקתי ותיקונים שאני עושה בין הסדרים הוא כמעט עם כל המעלות של פריוס למעט צריכת דלק גבוהה בקצת וגם על זה י’‘א שבבין עירוני הוא מפצה על זה במשהו וכמעט בלי החסרונות של פריוס
סוללה פיקס נדיר מאוד שצריך להחליף אע’‘פ שכן החלפתי כזו סוללה פעם אחת אבל המחיר היה מצחיק ולכן ריחמתי על הרכב שנסע 400k ופינקתי אותו בסוללה שעשתה חצי מזה ובכלל לא הרגשתי את ההוצאה
מזגן מדחס זול ואמין מאוד אע’'פ שגם לו יש תקלות להחליף אותו עולה בין אלף לאלף חמש מאות ואין לו את המחלה של מאייד פנימים שעולה לתיקון בפריוסים באיזורי השלש אלף הצינורות מזגן כשהולכים קלים מאוד לזיהוי להחלפה
המנוע מכרתי כזה רכב שעשה 450k אחרי טיפול כללי של פלאגים קפיצים ( בולמים) משולשים מיצבים ותפוחי הגה שפירקתי מרכב שמור מאוד שעשה תאונה שקניתי לחלפים והתוצאה היתה רכב שמרגיש שנסע 200k והלקוח מגיע לטיפולים שוטפים שזה אומר טיפולי עשר אלף ומבסוט מהרכב וכל זה אחרי שהרכב נסע 70k בהשכרה…
טיימינג יש לו שרשרת שאין צורך ההחלפה שוטפת
מינוס הפריוס משנת 2009 מיוצר אם מנוע יותר חזק וזה מורגש אם כי לא נורא לאברך בן תורה שלא צריך ללמד את כולם מי הבעל הבית של הכביש
אגב המנוע בהרבה אינסייטים וגאז’ים דומה אם כי יש להם כמה שינוים לפעמים ורצוי לבדוק אבל האמינות בכללי גבוהה -
הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושהאין שם טיפה אחת של פלסטיק או גומי שלא נשרפה וכן כל הבד בתוך האוטו ממש עשו לו אוטו דה פה (העלו אותו על המוקד)
הרכב באיזור בית שמש -
מחפש המלצה על ניקוי יסודי של מושבי הרכב באיור ירושליםיש איזה בחור מרמות שיש לו מכונה בלחץ גבוהה שמחדשת ריפודים לרכב ספות וכדומה הבנתי מאח שלי שהוא קיבל ריפודים חדשים ממש לרכב בן 18 אחרי הטיפול המסור שלו אז הנה המספר שלו0504111258
-
מזגן לפעמים עובד לפעמים לאבמידה והחיבורים חזקים ולא רופפים וכן הרילאיי והפיוז יושבים מאה אחוז והחלפת ריליי או לחילופין בדקת והוא תקין (ואם המזגן על היברידי חיברת מחשב והוא לא מראה על תקלה שלפעמים צריך לקודד את המדחס זה נדיר אבל קורה אומנם אני לא יודע אם כשזה קורה זה יכול בכלל לעבוד רק שאם זה היברידי המדחס די יקר ולכל אני מציין את האפשרות הזאת שיחסית פשוטה זולה) הסיכויים שהמדחס חלש גדלים מאוד בהרבה מקרים ברכבים לא היברידיים זה סה’‘כ קלאץ’ אבל מהניסיון שלי היה קשה לי מאוד למצוא בארץ קלאצ’ים ונאלצתי להחליף מדחס
ואם הגעת למסקנה שצריך להחליף אני עובד אם כמה פירוקיות של אחים או לחילופין של בני דודים ואפשר לחפש לך את החלק -
הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושההרישיון הוקפא לא הורד
חשבתי אולי לדוח כגנוב אבל אני לא יודע אם זה יסבך אותי עוד יותר או פשוט לאמר למשטרה דברים כהויתם או בכלל לשכוח שזה היה רכב שלי רק שהמספר שלדה נשאר שם וגם את זה אני מאמין שאפשר להוריד עם דיסק נטען שיש לי אבל לא בטוח בכלל מה מומלץ לעשות -
נוזל שמשות מקורי? המלצה חמהאחת לכמה שנים לוקחים מחט ומנקים את השפריצרים של המים זה מחזיר את זה לקדמותו במצב שהם נסתמים ויש עוד אפשרויות מאוד פשוטות
ולגופו של ענין על זה אמרתי שאני לא שולל שאפשר להכניס תוסף רק שחומץ עושה את העבודה מצוין -
הפכו לי את הפריוס ושרפו אותה מה אני עושהלאחר שפירקתי מהפריוס שלי שנת 2008 שעברה תאונה את הטמבון הקידמי והאחורי לרכב שקניתי ע’'מ לתקנו והוצאתי את הסוללה ההיברידית ולאחר שלעוד רכב הייתי צריך את שתי הדלתות בצד אחרי מכה שקיבל ככה שהרכב נשאר בלי דלתות, בלי טמבון, לא קדמי ולא אחורי ועל הרכב הזה גם לפני שפירקתי אותו התאמנתי על המאייד הפנימי הראשון שעשיתי אז דשבורד גם לא היה לרכב אז הוא היה נטול כל חלק אפשרי כמעט
וכנראה שבעיני השכנים של חבר שלי זה לא כל כך מצא חן. כי זה ישב בחניה של חבר, ושכנים שלו לא אהבו את האטרקציה שסיפקתי לילדים בבנין כך שהייתי צריך להוציא לו את שתי תיקיות כיון שבפריוס הנודע אי אפשר להכניס להיכנס לניוטרל בלי להפעיל את הרכב וגררתי אותו לאיזה פינה נידחת על גבול העיר בשטח על העפר ואני מגיע ורואה שהרכב הפוך ושרוף הגלגלים למעלה וחלק מהג’אנטים הקדמים נשרפו והתנמסו מרוב חום! כך שהלך על המנוע להכיר שנשארו שם
ושאלתי מהציבור המיבינים האם אני עלול להסתבך על כזה דבר ומה מציעים לעשות בכהאי גונא והאם בכלל יש אפשרות להזיז כזה דבר משם
אגב לציבור שמתעניין רוב החלקים שם הרלונטים פורקו ואצלי בנגררת כך שאם זה יכול להביא תועלת לציבור בשמחה -
נוזל שמשות מקורי? המלצה חמהתגובה: בקשת מידע נוזל לניקוי שמשות
אני מגיב על נושא קצת ישן בסוגיות הנוזל שמשות
ובכן לענ’'ד אני ממליץ בחום על הנוזל שמשות של החברה מקורי מה שמתאים במוסך של החברה בלבד
כשעבדתי שם בסקודה כמו שציינתי כמה בינהזמנימים מילאנו נוזל מהבקבוק של המים האדומים של הרדיאטור וכשהמים נגמרו מילאנו אותם שוב מהברז של הכיבוי אש ומילאנו שוב מים מקורים… וכן בטויוטה מורשה שגם שם זכיתי לשמש הקודש זמן מועטלעכשיו ברצינות לדעתי מספיק מים רגילים! זה לא עובד בטמפרטורת של מגהץ קיטור שגם שם לא ראיתי את הרבנית שמה מים מיוחדים…
ובשביל לא לפגוע ח’'ו בפרנסה של מי שהמציא שצריך מים מיוחדים אני מניח שיש לו אחזקות גם בחברות ליצור חומץ אז אני ימליץ פעם בחודש להוסיף למים מעט חומץ והצבע למי שחשוב מוכרים בחנויות לאפיה תמצית של צבע מאכל שמעתי שיש גם כחול ולמי שחשוב הריח סבון מדולל מאוד בלי קצף גם עושה את העבודה יופי -
רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולקהמדחס חדש או מפירוק פשוט לפעמים המדחסים עובדים אבל כמו שטעייגען של אברך בסוף סדר ג וזה הגיוני בהתחשב בנסיבות…
-
מזגן לפעמים עובד לפעמים לאיש לטויוטה שתי סוגים שונים לגמרי של מדחסים למזגן ושתיהם לא קשורים לא למים ולא אלטרנטור
א הפשוט והישן בטכנולוגיה של המזגנים המוכרת קלאץ’בלי מזגן הרצועה מסתובבת על ריק ואם הדלקת את המזגן הקלאץ מחבר את הסיבובים של הרצועה למדחס שדוחס גז ואכמ’‘ל ולפעמים במדחסים האלו הולך הקלאץ’ ויכול להיות גם שהוא מגמגם ( הקלאץ’) אבל הרבה מאוד מזגנים רק בקיץ האחרון ראיתי שפשוט החיבור החשמלי היה רופף וכל אחד בא אם מעשה אחד עמד חצי שעה ופתאום זה קרה ואחד קיבל מכה ממדרכה וזה קרה וכו’ הצד השווה שבהם שזה קורה בלי סיבה מוגדרת פשוט בלאי ואם תעקוב אחרי החיבורים יתכן שתסתדר לבד פשוט תחזק אותם קצת
ב יש את במדחסים ההיברידים שבהם נתקלתי השנה לראשונה בבעיה של כבל פשוט שם החיבורים מאסיבית מאוד וממש נדיר ששם הבעיה (בחיבורים) ואין להם רצועה בכלל למזגן כן אין להם ברכב אלטרנטור אלא ממיר מתח בסוללה אבל בהם נתקלתי שהחיבורים החשמליים של הריליי שלהם לפעמים רופף או צריך החלפה יותר נדיר אבל גם קורה שהוא מגמגם ואם כל זה ועוד לא יעבוד מומלץ רק אחרי זה לחשוב על החלפה
ואגב מילה על גז איך בדקת לפעמים אתה מחבר את הרכב לשעון גז ולא חסר לחץ הלחץ תקין אבל הוא מלא באויר כמעט ריק לחלוטין מגז והלמדנים ישאלו איך ואני יענה שזה לא רלונטי כי כמה פעמים חיברתי שעון והיה מלא וזה היה תשעים אחוז אויר אז מומלץ לתת את הדעת גם על זה -
החלפת תאים בסוללה יונדאי איוניקאני מתעסק לעת עתה רק אם סוללות של טויוטה ועוד לא מכיר את הטכנולוגיה של היונדאי לכאורה זה אמור להיות אותו רעיון אבל אין לי ידיעה ברורה בזה חוץ מזה שזה אפשרי אבל מי שרק יחליף לך תא או שתים ואפילו חמש סביר להניח שזה יחזור מהר מאוד כי יש בזה תורה שלמה איך לסדר את התאים לפי הצריכה של הרכב מהבטריה וכל חברה יש לה את הטכנולוגיה של
יש לי יבואן שמביא לי מחירים טובים על סוללות של טויוטה אם זה רלונטי אני יכול לבדוק אם הוא מתעסק אם זה גם כן
