לחיצת גז וברקס על פריוס בשביל טעינה
-
תגובה: מידע חשוב לבעלי טויוטה היברידית!!
הובא לעיל שטיקי טוען שזה מזיק לאוטו ולא לעשות את זה דובר בארוכה
ואנוכי הקטן רוצה לומר שלמדתי שיפוץ סוללות אצל אמריקאי שכנראה הוא מספר אחד בזה שמלמד ואני יסחף ויאמר בעולם, יש סרטונים שלו ביוטיוב והוא הובא בפורום בכמה ענייני סוללות יש לו מעבדה עצומה להיבריד סוללות והוא עושה סדנאות לאנשים מכל העולם ראיתי אצלו הודים ופקיסטנים ואידך זיל גמור והוא בודק סוללות בצורה של טעינה עם גז בדרייב וברקס עם ד’'ר פריוס אז עם כל הכבוד לטיקי אני לא מאמין שההבנה שלו במערכות היברידיות מתקרבת לשל האמריקנר הזה מה גם שלמי שיש זמן לפתח תוכנות להיבריד פחות יש זמן להתעסק עם הדבר בעצמו צריך להבין שכמו שהרכב יש תחומים רבים ופחח לא יתקן מנועים ואיש מנועים כנראה לא יטפל באגוזים כן על זה הדרך במערכת ההיברידית
