@קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
הייתי שמח אם יהיה מידע גם לגבי השאלה אם המשטרה תתן דו"ח בדיעבד על זה שהיא נהגה בלי ביטוח?
למייבינים בפורום הבנתי שגם אם מקבלים דוח תעבורה אפשר לערער לבי’'מ ולדחות כל פעם בתיאום באמת לא חוקית בהנחה שבגלל יזמנו אותך תוך שנה הכל יתבטל האם זו אגדה ומה עומד מאחורי התהליך הזה
