@רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
באוט’ היה 1 ל10 בידני 1ל12.8
בינעירוני, או משולב?
@רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
באוט’ היה 1 ל10 בידני 1ל12.8
בינעירוני, או משולב?
@נתי-2 כתב בעזרה דחופה (מקווה..):
שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח)
בלי להתווכח על ההתנהלות של סיטי קאר (יש עליהם מספיק אשכולות כאן ובמקומות אחרים…)
זו ההתנהלות בכל חברות ההשכרה
למה מיועד הסעיף הזה של מרכב תחתון אם לא לזה?
רכב (בפרט לא הבימבות של סיטי קאר) הוא לא ג’יפ, ולא על כל מדרכה אפשר לעלות איתו, וגם כשעולים (ויורדים) צריך לדעת איך לעשות את זה… בכל מקרה ממכה קטנה לא נפתחים כריות אויר…
@רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
גם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי
מעניין אותי לדעת איך הגעת ל 20%, כמה לוקח לך בידני לעומת האוטומט?
@דגש ביטוח לתקופה קצרה יש אפשרות רק לביטוח חובה ורק דרך ‘הפול הישראלי’ ובמחירים מפולפלים,
מה גם שתקופת הביטוח גם שם היא קבועה מראש וכיון שאתה לא יודע לכמה זמן תצטרך אותו לא הרווחת הרבה…
יש אפשרות בכל חברה לבטח לשנה ולבטל כשתרצה, בעבר היו קונסים על זה, היום חוקית אסור להם, מה שכן זה קצת כאב ראש עם עניין התשלום וההחזר, כיון שאתה צריך לשלם על כל השנה מראש (או בפריסת תשלומים) ואחרי הביטול תקבל את ההחזר בבת אחת. (יש כאלה שאולי ישמחו על האפשרות לקבל הלוואה של כמה אלפים בפריסה לשנה…)
@מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.
לעניות דעתי הדברים נכונים ביחס ללימוד מההתחלה על אוטומט ביחס ללימוד מההתחלה על ידני,
אבל החלפה באזור שיעור 20 היא שונה, באזור שיעור 20 השיעור נסוב סביב הדיוקים הקטנים מה שמצריך תשומת לב רבה, מעבר לנהיגה לראשונה על גיר רגיל בשלב כזה תסיט לחלוטין את תשומת הלב וממילא לא תקדם את התלמיד במה שנצרך להתקדם בשלב הזה,
בשונה מלמידה מהתחלה שגם ככה בשיעורים הראשונים מקבלים יותר את תחושת השליטה ואין בדרך כלל תוספת משמעותית של שיעורים בידני לעומת אוטומט.
@טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
הפריוס צורכת אותו דבר מרכב בנזין במהירויות גבוהות
ממש לא נכון
@גיל כתב בנורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה:
כנראה קוילים או פלאגים.
אכן, מסריקה התברר שזה קויל, הוחלף בחדש מקורי, ונוסע כמו חדש.
תודה לכל העונים והמסייעים, אין מילים !
@יצחק-רשטונ כתב בבעיה במזגן ניסאן סנטרה:
אני יודע שזה נשמע מוזר אבל זה מחסור בגז
היה לי אותו דבר, ומילוי גז פתר את הבעיה לכמה שנים טובות
ורסו פמילי
@גיל כתב בנורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה:
תנסה את @מיוחד בבית וגן.
איך יוצרים איתו קשר?
עריכה-מצאתי
התחלתי נסיעה ברכב (גיר רגיל) ונדלק לי לפתע נורת מנוע כתומה מהבהבת ונורת החלקה כתומה, בנוסף מרגיש לי רעידות במנוע בתחילת נסיעה
נמצא ברמות בירושלים
יש למישהו באזור סורק תקלות? @צילפינגים ?
תודה רבה
@שברולט כתב בבירור על לקסוס C T:
המנוע והבטריה הוחלפו בשטחים, אבל יש ודאות לגבי זה שזה לא היה חתול בשק
שייך דבר כזה??
@הבל-הבלים-הכל כתב בבדיקת רכב בפסגת זאב:
היית שמח להמלצה על מוסך אמין לבדיקה לפני קניה
מוסכניק נייד-
שמחה- 0507003210
@M323M כתב בטיקים בהגה בטיוטה אוריס:
יש לי רעשים בהגה שאני מסובב את ההגה מחצי סיבוב ומעלה רעש של טיק כזה
מסרק?