@ראובן-שבתי השאלה מי שומר יותר על המחיר?
קיה ריו
-
גם אתה חושב שלרכב חשמלי יד שניה אין ירידת ערך מטורפת? -
גם אתה חושב שלרכב חשמלי יד שניה אין ירידת ערך מטורפת?@motty אני אחרי התבלטות קשה וארוכה קניתי קיה נירו פלאג אין
השאלה הראשונה כמה אתה נוסע ביום?
כי למשל אני משתמש בעיקרון כרכב עירוני אז יש לי רכב חשמלי
וחוץ מזה לא נראה לי שאפשר להשווות אמינות של קיה לרכב סיני שעדיין לא יודעים מה זה -
תקע מצת לקומפרסור@קיה-ריו השאלה אם מישהו יכול לעזור לי איפה אפשר לקנות שקע חזק
-
תקע מצת לקומפרסור@גיל כן אבל ברגע שיהיה לי שקע למצת אני יוכל לחבר אותו אם מתאם למצבר
-
תקע מצת לקומפרסור@גיל לא נשרף הפיוז של המצת אלא של הראש שקע
-
חניית נכה על מדרכה@שמואל10 אם אתה מתקרב לרכב ואתה רואה פקח ליד הרכב אל תיכנס לרכב כי שימוש בתו ללא נכה בפועל זה קנס מאוד גדול אז עדיף לא להיכנס לרכב בכלל
-
תקע מצת לקומפרסוריש לי קומפרסור ונשבר לי השקע מצת ניסתי לחבר לו שקע אחר והפיוז נשרף הזמנתי מעלי אקספרס שקע חדש שכנראה הגיע גם עם פיוז חלש והוא נשרף אשמח אם מישהו יכול לעזור איפה אפשר לקנות שקע מתאים
-
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@ישראליק תנסה בחלון אנונמי
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג עשיתי כעצתך ושמתי חלון אנונמי וקיבלתי את זה ב 84$
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג עשיתי ריענון ולא עוזר
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@יאריס כמה יצא לך?
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג ניסתי והוא רושם מטעמי אבטחה לא ניתן לעבד את בקשתכם
-
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@Jandianel ניסיתי להשתמש עם הקופון של 70 דולר והוא רושם שזה על בסיס הקודם זוכה
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
ZUZU15
הקופון השני לא עובד
מה המחיר הרגיל בלי כל המבצעים? -
סקירת רכב חשמלי בכלל, ובפרט MG ZS@יוני יהיה חוק גם על הפלאג אין?
-
חינוך או ויתור בכביש. מה אתם עושים?@יוני לאנשים האלה כלום לא יעזור
זה כבר נושא אחר
זה כבר מושחת
זה לא ענין של להידחף לנתיב אלא לעצור את הרחוב
גם מכות לא יעזור לאנשים האלה -
חינוך או ויתור בכביש. מה אתם עושים?@טוסון אני תמיד בצד הנדחף
ותמיד מצליח גם אם מדובר באישה עצבנית -
סקירת רכב חשמלי בכלל, ובפרט MG ZS@הרשלה-0 אבל עוד לא מכרתי את הריו
-
בוסטרים נשלפים -
סקירת רכב חשמלי בכלל, ובפרט MG ZS@יוני אני גם קניתי עכשיו קיה נירו פלאג אין ואני נוסע כמעט כל הזמן על חשמל נראה לי שפלגאין זה הפתרון האמיתי
