דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ל

      לוחצגז

      @לוחצגז
      אודות
      פוסטים
      145
      נושאים
      24
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • טויוטה פריוס - חוסר כח בתחילת נסיעה .
        ל לוחצגז

        שלום וברכה!
        ברשותי טויוטה פריוס 2013, ואני מרוצה מאוד מהרכב.
        אם כי, שמתי לב לאחרונה לתקלה (?) ברכב, מידי פעם לאחר התנעת הרכב, בין אם לאחר חנייה ממושכת ובין בחניה למס’ דקות בלבד, בין במזג אוויר קריר ובין במזג אוויר חם, לאחר ההתנעה ובתחילת הנסיעה בעלייה, אני לוחץ על דוושת הגז בעדינות בלי לעבור את ה ECO, ואני מרגיש סוג של חוסר כח משמעותי, הרכב פשוט מרגיש בימבה, בקושי נוסע, במד הסל"ד (מד הק"מ לליטר) הוא נמצא באמצע, ב - 5 והרכב לא מרעיש - ומד הECO נמצא במקסימום טיפל’ה לפני ה PWR, ורק אחרי מספר שניות (הנדמות כמספר דקות…) מד הסל"ד עולה ל 10 ושומעים את הרעש מהמנוע והרכב מתחיל לנסוע כרגיל.
        וזה קורה מידי פעם בלבד, ורק בעליות (יתכן שגם בירידות, אך אין לי איך לבדוק את זה…), ורק לאחר התנעה.
        אשמח להכוונה מחברי הפורום.
        בתודה 🙏

        טיפולים, אחזקה ותקלות טויוטה פריוס הייבריד

      • התייעצות על יונדאי איוניק 2019
        ל לוחצגז

        קודם כל תודה לכולם על העזרה והמשוב!
        חן חן!
        אז ככה, היום עשיתי נסיעת מבחן על האיוניק המדוברת, בדקתי דברים טכניים ‘מלמעלה’ כמו מצב מכני (ריפודים וכדו’), נורות אזהרה, סחיבה בעליות, רעש מההגה, מזגן, תא מכסה המנוע. והכל טפו טפו היה נראה תקין.
        אין נורות אזהרה, הריפודים חדשים, המנוע וכליו נראים שמורים, הרכב סוחב כמו בחור צעיר, והמזגן נותן בראש.
        הרכב יד שנייה, הבעלות הקודמת ליסינג.
        הבעלים הנוכחיים קיבלו את הרכב ב 142000 ק"מ ממכירת רכבי ליסינג מאלבר. והבעלים, בעזרת בן משפחה אחד גמעו עליו ביחד עוד 10000 ק"מ נוספים תוך 6 חודשים שהרכב בבעלותם. (הרכב שנת 2019, לקראת 2020).
        לדבריו, הרכב הזה זה נטו לתדלק ולנסוע וליהנות. בלי תיקונים ושאר מרעין בישין.
        הוחלפו ברכב שמנים ופלאגים, אבל אני חושב שזה בגדר הנורמה, לא?
        ובכן, אשמח לחוות דעת חכמי הפורום הלזה, האם כדאי להתקדם עם הרכישה? אם לא - מדוע, ואם כן - מה כן צריך לבדוק על הרכב (תיבת הילוכים, רדאר וכדו’).
        בתודה מראש
        והרבה הצלחה
        @לוחצגז

        עסקאות רכב

      • התייעצות על יונדאי איוניק 2019
        ל לוחצגז

        שלום וברכה לכולם!

        יש לי הצעה לרכישת רכב מסוג יונדאי איוניק שנת 2019.

        תאריך עלייה לכביש - לקראת סוף 2019, בנטייה קלה ל 2020, כלומר כ 4 שנים בלבד על הכביש
        הרכב עשה 152000 ק"מ ובעל הרכב רוצה על הרכב 73,000 ש"ח
        לטענתו הוא מוכר את זה בזול כי הוא משפץ את הבית וצריך כסף
        הרכב נראה שמור וטוב, ולא מצאתי בשיטוט ביד 2 רכבים מ 2018 בפחות מ 80000 ש"ח.

        זה נשמע טוב, אבל טוב מידי…

        אשמח לכל בדל של מידע בנוגע לרכב, האמינות וכדאיות הרכישה וכן אני פתוח לאופציות רכישה נוספות בק"מ ובסכום.

        בברכה ותודה מראש

        עסקאות רכב

      • להשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר
        ל לוחצגז

        זה לא תמיד חכמה, לפעמים הכביש הוא בעל 2 נתיבים בלבד, וכמו שכבר נאמר בשרשורים קודמים, הנתיב השמאלי הוא לא הכי מומלץ לנסיעות ארוכות.
        לא שאני בא חלילה לעודד את תרבות הרגע האחרון בכבישים, מה שהתכוונתי לשאול זה האם יש צורך להידחף בלי להתחשב ברכב שבנתיב לצידך (בתנאי שיש מספיק מקום, אבל בצמצום), או להאט (לא מומלץ בכבישים שהמהירות בהם עולה על 65 קמ"ש),או להמשיך לנסוע ולקוות לטוב, והכל מדובר כמובן ברכב שאין בו את האפשרות הנכספת של ללחוץ עוד קצת על הגז, דוושת הגז לחוצה עד הסוף והרכב נוסע איכשהו בעלייה על מהירות סבירה של 75 - 80 קמ"ש.
        חכמי הפורום! הבו עיצה הלום!!!

        טיפים והדרכות כללי

      • להשתלב לנתיב אחר בכביש מהיר
        ל לוחצגז

        שאילה שאני נתקל בה רבות מאחר ואני נוהג בעיקר ברכבים של השכרה שחורה, והאיכות של המנוע, נו…
        לעיתים נתקלים בסיטואציה שנוסעים בכביש הררי עם עלייה די קשה וארוכה וקיים צורך לעבור נתיב, לא תמיד הרכב מצליח לסחוב את העלייה, הדוושה לחוצה עד הסוף והתנועה די צפופה עם אוטובוסים דו מפרקיים וים של רכבים מכל הכיוונים…
        אני מקווה שהבנתם את הסיטואציה…
        ועכשיו שאילה, כיצד מסתדרים בכזו סיטואציה? נדחפים בלית ברירה? מאיטים (עד כדי לחיצה עךל דוושת הבלם?) או ממשיכים ישר לכביש אחר ומשם כבר להסתדר או לפרסס איכשהו? אשמח לשמוע את חוות דעתם המלומדת של חברי הפורום בענייין!!!

        טיפים והדרכות כללי
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 8
      • 8 / 8
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום