@מאסטר-1 כתב בסוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.:
הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה
סוף חייה של מי 


???
@מאסטר-1 כתב בסוללה של שלט שנגמרת פעם בחודש.:
הצריבה חלשה זה אומר שהיא לקראת סוף חייה
סוף חייה של מי 


???
יש לי מכשיר של דרך המלך.
אם מישהו יכול להתקין לי את הקולות במכשיר הזה או לייעץ לי איך עושים זאת - אשמח!
היום ג’ כ"א בחשוון ה’תשפ"ו (12.11.2025) לקחתי ברכבי זוג מבוגר מאולמי פוראנד בבית שמש לכיוון רמות פולין בירושלים, מסיבה כלשהי הם הוצרכו לחזור לאולם ושכחו אצלי ברכב שקית של ‘חותם’ ובתוכו מגנט עם תמונות ניו בורן וכן שקית נוספת עם עוד מספר אביזרים הקשורים לבנייה.
כל מאמצי לאתר את הזוג עלו בתוהו.
אם מישהו מכיר או יודע, ויכול לעזור לי באיתור הפרטים. אודה לו במאוד!
בכתובת אימייל …RSP5808252
אשמח אם כל מי שיוכל להפיץ הודעה זו בכל דרך שהיא!
כבר ברגע הראשון זה היה נראה לי פייק.
קודם כל הניסוח הלא מקצועי “אם מישהו מכיר אנשים…” ו"בעזרת הנציגים החרידים" נשמע ניסוח קצת… זול ולא מקצועי.
דבר שני, אפילו אם מדובר במשהו אמיתי, אף נציג חרדי בעירייה לא הולך לפרסם בריש גלי שהוא יכול לעזור לבטל דוחו"ת.
זה נשמע יותר עוד עקיצה לעסקונה החרדית שלא השכילה למנוע את הדוחו"ת בעצרת (כמו עוד הרבה דברים שלא הצליחו למנוע בתקופה האחרונה…)
כֶּנַאַבַל…
בפריוס הקודמת שהייתה לי הייתי מכוון את זה על אותה הטמפרטורה (20 אוטו’) והמזגן לא היה מקפיא אותי.
אם כי יש לציין שהיה לי את הפריוס כמעט שנה שלמה ומעולם לא הוחלף ברכב פילטר אוויר. בטיפול ה 10000 האחרון שעשיתי לפריוס מי שהחליף לי את הפילטר היה בהלם מהפילטר השחור. והקור בנירו התחיל מאז שניקיתי את הפילטר.
ברכב שברשותי מסוג קיה נירו 2018 אני מדליק את המזגן בדרך כלל על 20 מעלות ופן אוטומט, זה הטמפרטורה שאני אוהב. אני מכוון את זה ככה גם בבית וגם בעבודה ובכל מקום.
שמתי לב שאחרי כמה שעות שאני ברכב המזגן פשוט מקפיא אותי, ואני בן אדם שבד"כ חם לי, חשבתי שזה מראה על מזגן חזק ויעיל, אך כשכתבתי את זה לג’ימני הוא טען שיתכן ויש תקלה סדרתית בחיישן הטמפרטורה ברכב.
מי יכול להסביר לי את האמת? האם זה מראה על מזגן חזק ועוצמתי או שמא מדובר על בעיה בוויסות הטמפרטורה ברכב?
אודה לעונים.
@מיישה כתב בWAZE עם פיצול אישיות?:
קשה לי להאמין שהוויז מפנק את מי שמעדכן כל הזמן, אני שמעתי שהוויז קורא הרגלי נהיגה שלך ולפי זה הוא מחשבן את עדיפות הנסיעה והזמן שהיא תיקח.
דווקא לזה היה לי די קל להאמין…
ואני כן חושב שכמה שיש יותר נקודות הווייז נותן דרכים יותר טובות. אני למשל התחלתי לאחרונה לעדכן הרבה בווייז וכן לשים לייקים על דיווחים ומאז הרבה פעמים אני נתקל בדרכים פקוקות ביותר כשלפתע אני מוצא את עצמי יוצא לכביש ריק עם אולי עוד 5 - 6 רכבים ביחד איתי.
@השלך-על-ה-יהבך כתב במידע חשוב לבעלי טויוטה היברידית!!:
שאלתי שם את יועצת השירות, את מה שכתבת פה,
יועצת השירות מורשית לתקתק נתונים במחשב, יותר מזה לא יודע עד כמה היא מתמצאת במכונאות.
השבוע הייתי במוסך קיה והתעניינתי אצל הפקידה האם מגיע לי פנסים חדשים במסגרת הריקול שביצעו לפנסי הרכב של הנירו, היא בדקה במחשב ופסקה חד משמעית שלא מגיע לי פנסים חדשים, פניתי למוסכניק (או ‘איש השירות’) עצמו והוא החליף לי על המקום ובחינם את הפנסים.
אני חושב שזה נכלל בגדר מציאה: טויוטה פריוס 2013, 257000 ק"מ ב 34500 ש"ח סוללה חדשה בת 80000 ק"מ בלבד!
@תלת-גוונא כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
@לוחצגז לא נראה לי ככה לשלול. זה לכאורה פרטי
סוחר היה מעלה תמונות אחרי שטיפה
בדיוק בגלל שהוא לא רוצה שיחשבו שזה מסוחר הוא מצלם את זה ככה…
זה ליסינגגגגג.
אני באופן אישי חושב שלא משתלם כלכלית לעשות ליסינג על רכבי טויוטה, משום שהם שומרים על הערך שלהם באופן מטורף ומה ששילמת ב 36 חודשים (קרי: 3 שנים) יכולת לחסוך אם היית קונה את אותו הרכב ומוכר אחרי 3 שנים.
אני באופן אישי חושב שביום שאעשה ליסינג אעשה את זה על איזה רכב צרפתי משובח, שאז ארוויח גם נוחות וגם לא אשלם על ירידת הערך.
מה תגובת הנהגת?
נ.ב. אני חושב שיחסית לכזאת תאונה הטסלה יצאה די בזול, וגם תא הנוסעים כמעט ולא נפגע. אני לא יודע אם ככה היה המצב ברכבים אחרים
שלח לי מייל, יש לי בשבילך איזה אחד תותח שעושה לך את העבודה (בתשלום כמובן) עם הרבה לקוחות מרוצים!
אני קניתי דרכו רכב לפני כתקופה קצרה ודי מרוצה.
אהההה… והוא לא סוכן ואין לו מלאי, כך שאין לו שום אינטרס לדחוף לך זבלות. אתה פשוט אומר לו מה התקציב, הדרישות והתנאים שלך והוא מביא לך את העסקה הטובה ביותר בשבילך - כולל משא ומתן עם המוכר - כמובן אחרי בדיקה יסודית ומקצועית מטעמו שהכל תקין.