@מיוחד בעיקר בכל כביש לא חלק יש רעש כאילו יש שם איזו ברזל רוקד כמין תיקתוקים והרעש נשמע ממש מתחת להגה הייתי אצל איזה מוסכניק הוא אמר לי שצריך להחליף את כל המוט מההגה עד למסרק אבל לפי מה שבדקתי הבעיה היא בקופלונג הזה השאלה האם ניתן להחליף רק אותו
גם אם אני מרעיד את ההגה כשהרכב עומד גם כן יש כזה רעש
י
ישראל 6
@ישראל 6
-
תיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013 -
תיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013@MENI שלום וברכה יש לי גם כן פריוס ויש רעשים מתחת להגה בדקתי וזה לא תפוחים וכדו’ זה נשמע מהקופלנג הזה האם יש למשהו מושג האם אפשר להשיג את החלק הזה בנפרד ואיך מחליפים אותו? תודה
