@ישראל-6 כתב בפריוס למכירה:
@חיים-ברזל
אני לא מצליח לצרף קישור של יד 2
אתה יכול לראות שם אני ינסה עוד מעט שוב
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/q6prnduy
@ישראל-6 כתב בפריוס למכירה:
@חיים-ברזל
אני לא מצליח לצרף קישור של יד 2
אתה יכול לראות שם אני ינסה עוד מעט שוב
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/q6prnduy
@לוחצגז כתב בלמכירה מולטימדיה מקורית לטויוטה פריוס 2009 - 2015:
@ישראל-6 כתב בלמכירה מולטימדיה מקורית לטויוטה פריוס 2009 - 2015:
@לוחצגז
זה רלוונטי
יש לזה חיבור למצלמה
ומה זה הבועות בניילון אפשר להוריד את זה או שזה הרוסרלוונטי, יש חיבור למצלמה (בלי הקיווקווים של החנייה). הבועות זה ניילון ואפשר להוריד ככה"נ.
בדקת בקשר לניילון אם זה משהו שיורד שיראה נורמלי ?
@ישראל-6 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:
ברצוני לשאול את המביינים יש לי פריוס פלוס 2014 עם אחריות על הסוללה זה אמור להגמר סוף השנה הזאת עשיתי בדיקת סוללה באפלקציה
של Dr. Prius ושם יצא 71% שנראה בסדר למיטב ידיעתי אבל בחיבור למחשב הופיעה מספר תקלה p 3000 הסטוריה ואמרו לי שזה בדרך כלל קורה כשהבטריה בסוף ימיה
השאלה היא איך יכול ליהיות אם 71% יש תקלה
והאם שייך ללכת לטיוטה לאחריות כי לא נדלקה לי נורה תקלה
אמרו לי שיכול ליהיות סתם איזה מאמץ או חימום יתר שגרם לתקלה אם מישהו יש לו מידע בענין תודה
משהו יודע משהו על הקוד תקלה הזה האם מסמן על בטריה לא טובה או סתם נתון שקרה בהיסטוריה אם משהו קרע את האוטו באיזה עליה וכדו’
והאם טיוטה מחליפים בטריה על סמך זה ?
@mik6868 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:
@ישראל-6 אם ככה צודק עדיף לא להרוס מה שכן אני יודע שבחשמליות כשמגיע ל 70 אחוז הסוללה הולכת בערך
אבל בהיברידי נראה שזה שונה כי זה כוח גם מהמנוע…
בפריוס זה ממש לא כך סוללה מעל 50% יכולה להאריך ימים בעבר החזקתי פריוס עם 23% שזה באמת היה חלש אבל רק באיזור השלושים ומשהו אחוז מתחיל המנורות מה שכן לפעמים יש צניחה מהירה
@ישראל-6 ||ספויילר||
לנסות להרוס זה רעיון צריך לדעת אבל אם אכן זה בטריה טובה וב 12 שנה אבדה 29% לא יודע אם שווה לקחת סיכון וגם יכול ליהיות שלהרוס אותה יותר קשה
וביותר שמי שמכר לי הוא האריך את האחריות ואמר לי שבפעם אחרונה איחר את התאריך וכשבא עשו לו בדיקה מעמיקה יותר ורק אז אישרו לו מה שאומר שבדקו שאין להם סיכון בהארכה הזאת אם בכל זאת מה הדרכים להרוס בטריה אם ידוע לך תכתוב||ספויילר||
@mik6868 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:
@ישראל-6 2014 ליתיום ? אתה בטוח? נראה לי זה רק מ 2018 התחיל הליתיום ולדגמי הניקל לא מתאים ולא מתחבר הליתיום…
אני במקומך קורא מדריכים איך להרוס סוללה לפני שיגמר האחריות ,זה נקרא להיות איש הגון? לא יודע
וללכת אליהם כמו שהציע דני מערכות הייתי קצת חושש קצת אם בשבילהם זה לא מספיק בשביל להחליף סוללה ויתנו לך הזהרות איך לא להרוס אותה ואם לא תקשיב לא יסכימו להחליף אלא אם כן תבדוק שבאמת במצב כזה הם ודאי מחליפים
פריוס פלוס כפי הבנתי גם ב2014 זה ליטיום וגם מי שבדק אמר לי כך שבגלל זה באפליקציה הכל היה שונה מבדיקה רגילה חלוקת תאים שונה או משהו כזה
@דני-מערכות כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:
@ישראל-6 71 אחוז זה גרוע מאוד זה סוללה בסוף ימיה
לך לאחריות ותקבל חדשה…
למה זה נמוך מי שבדק לי שיש לו נסיון רב אמר לי שזה בסדר גמור ודאי בליטיום
ובקשר לאחריות גם אם לא דולקת שם מנורה הם יחליפו סוללה ?
ברצוני לשאול את המביינים יש לי פריוס פלוס 2014 עם אחריות על הסוללה זה אמור להגמר סוף השנה הזאת עשיתי בדיקת סוללה באפלקציה
של Dr. Prius ושם יצא 71% שנראה בסדר למיטב ידיעתי אבל בחיבור למחשב הופיעה מספר תקלה p 3000 הסטוריה ואמרו לי שזה בדרך כלל קורה כשהבטריה בסוף ימיה
השאלה היא איך יכול ליהיות אם 71% יש תקלה
והאם שייך ללכת לטיוטה לאחריות כי לא נדלקה לי נורה תקלה
אמרו לי שיכול ליהיות סתם איזה מאמץ או חימום יתר שגרם לתקלה אם מישהו יש לו מידע בענין תודה
@מאיר-ג
הוא עושה לך גם קולר אני לפני שבוע עשיתי את כל הטיפול הנ"ל וגם הקולר היה סתום והוא שלח אותו למוסך טיוטה סמוך והצליחו לנקות אותו כיום כל הרעידות הלכו האוטו נוסע חלק ופתוח
ולא כאותם שאמרו לי צריך להחליף תושבות וכו’
@לוחצגז
זה רלוונטי
יש לזה חיבור למצלמה
ומה זה הבועות בניילון אפשר להוריד את זה או שזה הרוס
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעוקץ הרכבים:
@קלאטש כתב בעוקץ הרכבים:
נראה לי שאעשה את זה השאלה היא איך?
גם למי שיש תו נכה רשום על רכבו לא ניתן לעשות העברת בעלות כל עוד התו תקף.
אז גם בעלי תו נכה מוגנים מהעברה לא רשמית.
אתה בטוח, שבוע שעבר קניתי רכב והיה לו תג ועשינו העברת בעלות והוא לא ביטל את הנכה באותו זמן ודאי, ועד עכשיו לפי מה שבדקתי באיזה אתר שאפשר לבדוק אם יש תג ומופיע שיש עדיין תג אבל הבעלות עברה באיזור האישי,
@שמואל-2
עדיין נשמע מוזר צריך רשיון רכב להעביר בעלות לא ? ואיך עם מספר רכב הוא יודע מי הבעלים כדי לזיף את התעודת זהות שלו ?
@מיוחד הסרטון השני היה נראה לי מהר מידי אבל באמת זה לא EGR
@חיים-ברזל
אני לא מצליח לצרף קישור של יד 2
אתה יכול לראות שם אני ינסה עוד מעט שוב
@EBA
מה שיש עכשיו נהרס לא יודע מה פשר התקלה אבל פשוט לא נדלק לפעמים אם הרכב במקום חם מאוד זה פתאום נדלק, מה שאולי סימן לי שזה לא פיוז וכדו’ אני צודק ?
לכן לא משנה לי כ"כ איזה אני צריך בעיקר מצלמה ומוזיקה לא מעבר
מחפש מולטימדיה שמתאימה לפריוס 2013 לא משנה רמת האיכות רק שיראה נרמלי
@מאיר-ג
לא בסרטון הוא פירק פחות ממה שראיתי בפועל מפורק
@ישראל-6 כתב בפריוס למכירה:
טיוטה פריוס 2013 במצב שמור מאוד 216000 קמ בטריה הוחלפה בטיוטה ב2021 שני צמיגים חדשים טסט לשנה עשיתי טיפול לפני שבוע מחיר 38000 גמיש מעט.
0548468245
@mik6868
הפירוק עצמו לא נראה לי לוקח הרבה זמן אצל מישהו מנוסה ומיכשור עם כלים שצריך אני דברתי איתו אחרי שעה כבר הבנתי שהכל בחוץ והספיק כבר לנקות חלק מהדברים אבל צריך כלים בסרטון שצירפו פה זה נראה פשוט בפועל שאני ראיתי זה היה נראה יותר מורכב