@שמואל-2
עדיין נשמע מוזר צריך רשיון רכב להעביר בעלות לא ? ואיך עם מספר רכב הוא יודע מי הבעלים כדי לזיף את התעודת זהות שלו ?
ישראל 6
-
עוקץ הרכבים -
תיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013@MENI שלום וברכה יש לי גם כן פריוס ויש רעשים מתחת להגה בדקתי וזה לא תפוחים וכדו’ זה נשמע מהקופלנג הזה האם יש למשהו מושג האם אפשר להשיג את החלק הזה בנפרד ואיך מחליפים אותו? תודה
-
תיקתוקים מההגה לא מהמסרק!!! טיוטה פריוס 2013זה החלק שצריך להחליף
-
פריוס למכירה@ישראל-6 כתב בפריוס למכירה:
@חיים-ברזל
אני לא מצליח לצרף קישור של יד 2
אתה יכול לראות שם אני ינסה עוד מעט שוב
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/q6prnduy -
ניקוי EGR@mik6868
המוסכניק אמר לי שהוא מפרק את הEGR , והכין אותי שהוא גם יבדוק את הקולר אם הוא סתום, הוא אומר שאם סתום קצת יכול ליהיות שאפשר לנקות אבל אם סתום ממש לא ניתן לנקות וצריך להחליפו, -
ניקוי EGR@ישראל-6
לאחר מעשה הוא פירק והקולר היה סתום גם הוא הגם שיש לי 199000 ק"מ בהתחלה נתן לי להבין שחייב להחליף אבל בסוף לא היה צריך להחליף כי הוא הצליח לנקות הוא הראה לי כאלו שהגיעו במצב שהיה חייב להחליף -
ניקוי EGR@הכל-בעזרת-השם
אצל ברק, ואת הניקוי של הקולר הוא לא עשה בעצמו אלא שלח לחבר בטויוטה שנמצא סמוך לידו, -
ניקוי EGR@mik6868
הפירוק עצמו לא נראה לי לוקח הרבה זמן אצל מישהו מנוסה ומיכשור עם כלים שצריך אני דברתי איתו אחרי שעה כבר הבנתי שהכל בחוץ והספיק כבר לנקות חלק מהדברים אבל צריך כלים בסרטון שצירפו פה זה נראה פשוט בפועל שאני ראיתי זה היה נראה יותר מורכב -
ניקוי EGR -
עוקץ הרכבים@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעוקץ הרכבים:
@קלאטש כתב בעוקץ הרכבים:
נראה לי שאעשה את זה השאלה היא איך?
גם למי שיש תו נכה רשום על רכבו לא ניתן לעשות העברת בעלות כל עוד התו תקף.
אז גם בעלי תו נכה מוגנים מהעברה לא רשמית.אתה בטוח, שבוע שעבר קניתי רכב והיה לו תג ועשינו העברת בעלות והוא לא ביטל את הנכה באותו זמן ודאי, ועד עכשיו לפי מה שבדקתי באיזה אתר שאפשר לבדוק אם יש תג ומופיע שיש עדיין תג אבל הבעלות עברה באיזור האישי,
-
סוללה תקינה עם קוד תקלהברצוני לשאול את המביינים יש לי פריוס פלוס 2014 עם אחריות על הסוללה זה אמור להגמר סוף השנה הזאת עשיתי בדיקת סוללה באפלקציה
של Dr. Prius ושם יצא 71% שנראה בסדר למיטב ידיעתי אבל בחיבור למחשב הופיעה מספר תקלה p 3000 הסטוריה ואמרו לי שזה בדרך כלל קורה כשהבטריה בסוף ימיה
השאלה היא איך יכול ליהיות אם 71% יש תקלה
והאם שייך ללכת לטיוטה לאחריות כי לא נדלקה לי נורה תקלה
אמרו לי שיכול ליהיות סתם איזה מאמץ או חימום יתר שגרם לתקלה אם מישהו יש לו מידע בענין תודה -
סוללה תקינה עם קוד תקלה@mik6868 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:
@ישראל-6 2014 ליתיום ? אתה בטוח? נראה לי זה רק מ 2018 התחיל הליתיום ולדגמי הניקל לא מתאים ולא מתחבר הליתיום…
אני במקומך קורא מדריכים איך להרוס סוללה לפני שיגמר האחריות ,זה נקרא להיות איש הגון? לא יודע
וללכת אליהם כמו שהציע דני מערכות הייתי קצת חושש קצת אם בשבילהם זה לא מספיק בשביל להחליף סוללה ויתנו לך הזהרות איך לא להרוס אותה ואם לא תקשיב לא יסכימו להחליף אלא אם כן תבדוק שבאמת במצב כזה הם ודאי מחליפים
פריוס פלוס כפי הבנתי גם ב2014 זה ליטיום וגם מי שבדק אמר לי כך שבגלל זה באפליקציה הכל היה שונה מבדיקה רגילה חלוקת תאים שונה או משהו כזה
-
סוללה תקינה עם קוד תקלה@ישראל-6 ||ספויילר||
לנסות להרוס זה רעיון צריך לדעת אבל אם אכן זה בטריה טובה וב 12 שנה אבדה 29% לא יודע אם שווה לקחת סיכון וגם יכול ליהיות שלהרוס אותה יותר קשה
וביותר שמי שמכר לי הוא האריך את האחריות ואמר לי שבפעם אחרונה איחר את התאריך וכשבא עשו לו בדיקה מעמיקה יותר ורק אז אישרו לו מה שאומר שבדקו שאין להם סיכון בהארכה הזאת אם בכל זאת מה הדרכים להרוס בטריה אם ידוע לך תכתוב||ספויילר|| -
סוללה תקינה עם קוד תקלה@mik6868 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:
@ישראל-6 אם ככה צודק עדיף לא להרוס מה שכן אני יודע שבחשמליות כשמגיע ל 70 אחוז הסוללה הולכת בערך
אבל בהיברידי נראה שזה שונה כי זה כוח גם מהמנוע…בפריוס זה ממש לא כך סוללה מעל 50% יכולה להאריך ימים בעבר החזקתי פריוס עם 23% שזה באמת היה חלש אבל רק באיזור השלושים ומשהו אחוז מתחיל המנורות מה שכן לפעמים יש צניחה מהירה

