טכנולוג
-
שקע usbתקול בטויוטה קורולה 2021 -
קישור לסורק ODB פשוט -
תקלה נורת ניפוח גלגליםיתכן שבמקום להחליף לחיישן מקורי עדיף לך לקנות סט של 4 חיישנים עם מסך ואז תדע בזמן אמת מה מצב הצמיג שלך ואם חסר אוויר יהיה כתוב לך בדיוק באיזה צמיג
-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@הנווט משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
ואם המצלמה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
לגבי הנפח מצטט מהמדריך@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקותכמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא-
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
-
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
-
-
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח@aiib כל אחד ואיך שהוא רואה את הדברים בעיני ארבעת המילים שכתבת הם ארבע מעלות
@טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה
-
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח@aiib יש לו בקר שמווסת לא אמורים להיות שינויי מתח אמרתי שאם קורה משהו חריג זה שינוי מתח כלפי מטה ולא כלפי מעלה
-
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח@aiib המחשב יכול להיהרס רק ממתח יותר גבוה לא ממתח יותר נמוך והמטען הזה לא מסוגל לתת מתח יותר מ20 גם אם הוא מאוד ירצה…
וכן הטענתי הרבה פעמים דרך מטענים כאלה (אמנם לא יצא לי להטעין שעות רק משהו זמני 20 דקות חצי שעה)
מה שכן יש מטענים פשוטים שבשימוש ממושך מתחממים ומפסיקים להטעין עד שהם מתקררים אבל לא מעבר לכך
הדבר נכון גם במטעני קיר יש מטענים שמיועדים לפלאפון ומטעינים בלי בעיה גם מחשב נייד (אם יש להם יכולת טעינה של 20 וולט ובד"כ הם מטעינים בפרוטוקול pd)
כמובן לא לוקח שום אחריות אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה -
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח@MEM למדת את הנושא?
יש בזה מלא נתונים לא אמרתי שרק הוואט קובע תקרא טוב טוב מה שכתבתי
אני לא אדם שכותב על סמך השערות אלא רק ידיעות ברורות שניסיתי בעצמי
אין לי מושג מהיכן אתה קובע שזו טעות ואני לא יודע מה ניסית אבל אם תרצה אעלה לך תמונה של מטען 20 וואט בלבד שמטעין מחשב נייד של 90 וואט -
כרטיס זיכרון@שלמה-א-0 לא יודע איזה מצלמה יש לך אבל אם זה של ddpai משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
ואם זה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
לגבי הנפח מצטט מהמדריך@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקותכמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא-
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
-
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
-
-
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?@יצחק-רשטונ כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת
לא היה לי זמן לחפור אבל הנה שתיים שהזמנתי בסייל האחרון לפני כחודש
מולטימדיה אוניברסלית k706 דגם s4 ומעלה מקביל לts10 4-64 עולה עכשיו 163$ אחרי קופונים (זה לא מחירי סייל זה נקרא מחיר רגיל) עלה בסייל האחרון לפני כחודש 120$ והדולר היה כ2.87
או זאת 7 אינץ’ כולל פאנל וצמה לאוריס דגם 8581 4G 64G CarPlay (מקביל לts18) עלה בסייל לפני חודש 122$ ודגם 7862 4G 64G CarPlay (מקביל לts10) עלה כ150$ -
מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?לדעתי כולם כאן צודקים
המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@אבי-KIA תקין לגמרי בבוסטרים החזקים היציאה של התנינים היא קצת יותר מ12 זה מתאים גם למכשירים שצורכים 12±
-
מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן@טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:
כדאי לשים לב שהקומפרסורים עם הבוכנה הכפולה צורכים עוצמת חשמל גבוהה יותר ולכן בד"כ החיבור שלהם הוא למצבר ישירות ולא למצת אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף
-
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@משה-e עדיף לחכות לתחילת החודש הקרוב
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@אבי-KIA אם זה בוסטר js10 אז פשוט לחבר תנינים לתנינים
אם לא עובד תלחץ על הכפתור הקטן שנמצא בצד של הבקר של התנינים
או לחילופין תשתמש בתנינים “טיפשים” -
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@תודה-לבורא-עולם-0 כפי שציטטת הסייל הקודם הסתיים לפני 4 ימים כרגע יש סייל אחר כמפורט כאן
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב -
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@משה-e מצויין, עכשיו הבנתי אותך
כפי שאמרתי אין שתי דברים זה אותו דבר רק יש קופונים לחניות מסויימות בעלי אקספרס מה שנקרא “קופוני מוכר” ויש קופונים כלליים בעלי אקספרס
קופוני מוכר תקפים רק לאותה חנות ולפעמים רק לפריטים ספציפיים באותה חנות אבל קופוני עלי אקספרס תקפים לרוב החנויות ולרוב המוצרים
ניתן לשלב את שניהם כלומר אם יש לך מוצר שיש עליו קופון מוכר אתה תוכל לקבל הנחה כפולה גם קופון מוכר וגם קופון עלי אקספרס אבל רק אחד מכל סוג זאת אומרת שלא ניתן להשתמש באותה קניה בשתי קופוני עלי אקספרס או בשתי קופוני מוכר אלא רק קופון אחד מכל סוג
את שני סוגי הקופונים מכניסים בשורה היכן שכתוב קוד מבצע -
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס@משה-e תעלה צילום מסך אצלי יש רק מקום אחד להכניס קוד כלשהו
-
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
