@aiib כל אחד ואיך שהוא רואה את הדברים בעיני ארבעת המילים שכתבת הם ארבע מעלות
@טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:
אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה
@aiib כל אחד ואיך שהוא רואה את הדברים בעיני ארבעת המילים שכתבת הם ארבע מעלות
@טכנולוג כתב במבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח:
אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה
@aiib יש לו בקר שמווסת לא אמורים להיות שינויי מתח אמרתי שאם קורה משהו חריג זה שינוי מתח כלפי מטה ולא כלפי מעלה
@aiib המחשב יכול להיהרס רק ממתח יותר גבוה לא ממתח יותר נמוך והמטען הזה לא מסוגל לתת מתח יותר מ20 גם אם הוא מאוד ירצה…
וכן הטענתי הרבה פעמים דרך מטענים כאלה (אמנם לא יצא לי להטעין שעות רק משהו זמני 20 דקות חצי שעה)
מה שכן יש מטענים פשוטים שבשימוש ממושך מתחממים ומפסיקים להטעין עד שהם מתקררים אבל לא מעבר לכך
הדבר נכון גם במטעני קיר יש מטענים שמיועדים לפלאפון ומטעינים בלי בעיה גם מחשב נייד
כמובן לא לוקח שום אחריות אני רק משתף על דברים שאני עצמי עשיתי ועושה
@MEM למדת את הנושא?
יש בזה מלא נתונים לא אמרתי שרק הוואט קובע תקרא טוב טוב מה שכתבתי
אני לא אדם שכותב על סמך השערות אלא רק ידיעות ברורות שניסיתי בעצמי
אין לי מושג מהיכן אתה קובע שזו טעות ואני לא יודע מה ניסית אבל אם תרצה אעלה לך תמונה של מטען 20 וואט בלבד שמטעין מחשב נייד של 90 וואט
@שלמה-א-0 לא יודע איזה מצלמה יש לך אבל אם זה של ddpai משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
ואם זה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
לגבי הנפח מצטט מהמדריך
@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות
כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
@יצחק-רשטונ כתב במולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?:
נ.ב אשמח שתעלה קישור שראית לאחרונה של מערכת 4-64 ומעבד 7862 במחירים שציינת
לא היה לי זמן לחפור אבל הנה שתיים שהזמנתי בסייל האחרון לפני כחודש
מולטימדיה אוניברסלית k706 דגם s4 ומעלה מקביל לts10 4-64 עולה עכשיו 163$ אחרי קופונים (זה לא מחירי סייל זה נקרא מחיר רגיל) עלה בסייל האחרון לפני כחודש 120$ והדולר היה כ2.87
או זאת 7 אינץ’ כולל פאנל וצמה לאוריס דגם 8581 4G 64G CarPlay (מקביל לts18) עלה בסייל לפני חודש 122$ ודגם 7862 4G 64G CarPlay (מקביל לts10) עלה כ150$
לדעתי כולם כאן צודקים
המתקינים טוענים שהם רוצים להרוויח ויש מחיר לידע וזה נכון מאוד מי שהולך למתקין צריך לדעת שהוא משלם על הידע שלו וזה לגיטימי לחלוטין
בנוסף כנראה שמערכת איכותית מהארץ קצת יותר טובה מהמקבילה שלה מעלי (מעולם לא התקנתי מערכת מהארץ אז לא בדקתי את זה לעומק)
וגם אם המתקין מוכר מולטימדיה מעלי זה בסדר בעיני למכור אותה במחיר יותר יקר ממה שהוא קנה (בתנאי שהוא מיידע את הלקוח שזה מעלי) אחרי הכל להזמין ולהתקשקש עם הקופונים, להמתין, ואח"כ ללכת לאסוף זה גם משהו ששווה כסף מדובר כאן באנשים שזו העבודה שלהם
אבל @ראובן-שבתי טוען טענה פשוטה מאוד וסופר נכונה שללקוח הסופי יכול להיות חיסכון של מאות שקלים בהזמנה עצמית מעלי בתנאי שיש לו קצת ידיים והוא לא חושש לנסות ומוכן גם להמתין עד שזה יגיע
התקנתי בחיי עשרות מולטימדיות וכולם מעלי והם מצויינות (כן היו גם כאלה שהגיעו עם מסך שבור ולכן יש לי כלל קבוע כל פעם שאני מזמין משהו יקר אני עושה הסרטה על הפתיחה ואם משהו לא תקין מיד פותח מחלוקת והכל הולך חלק תמיד קיבלתי החזר ולפעמים גם נשאר לי הפגום)
חשוב לדעת להזמין משהו איכותי ולדעתי לא חייב דווקא את הts10 וכ"ש את הts18 המחירים שלהם מופקעים ניתן לקנות מערכות מצויינות עם אותו מפרט כמו הts10 במחירים סבירים לגמרי (סביב ה350-400 ש"ח אחרי קופונים למערכת 8 ליבות 4 ג’יגה ראם ו64 זיכרון כולל מחיר הפאנל והצמה ואני לא אומר מהשערות וניחושים אלא מניסיון אישי קניתי גם לאחרונה כמה מערכות במחיר הזה תוסיף מכס והגעת ל500 -600 ש"ח ואם אתה מתקין לבד חסכת כ400 ש"ח ומעלה)
אגב זה לא נכון לומר שמחירי המולטימדיות עלו פשוט בגלל שהדולר ירד העלו את המחיר אבל אם נתרגם לשקלים זה נשאר אותו דבר
מה שכן עלה זה מחירי הts10 והts18 שהמוכרים שלהם קלטו שיש לזה ביקוש והקפיצו את המחיר
ובנוסף המכס שבעבר בד"כ לא היו משלמים והיום ב100% מהמולטימדיות משלמים
לי באופן אישי יש את הk706 כבר כשלוש שנים והיא עובדת פצצה בשימוש יומיומי
אבל בהחלט מי שלא יודע להתעסק או שלא בא לו שיקנה מהארץ ובוודאי שיש מחיר לידע והעבודה והזמינות
@אבי-KIA תקין לגמרי בבוסטרים החזקים היציאה של התנינים היא קצת יותר מ12 זה מתאים גם למכשירים שצורכים 12±
@טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:
כדאי לשים לב שהקומפרסורים עם הבוכנה הכפולה צורכים עוצמת חשמל גבוהה יותר ולכן בד"כ החיבור שלהם הוא למצבר ישירות ולא למצת אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף
@משה-e עדיף לחכות לתחילת החודש הקרוב
@אבי-KIA אם זה בוסטר js10 אז פשוט לחבר תנינים לתנינים
אם לא עובד תלחץ על הכפתור הקטן שנמצא בצד של הבקר של התנינים
או לחילופין תשתמש בתנינים “טיפשים”
@תודה-לבורא-עולם-0 כפי שציטטת הסייל הקודם הסתיים לפני 4 ימים כרגע יש סייל אחר כמפורט כאן
@משה-e מצויין, עכשיו הבנתי אותך
כפי שאמרתי אין שתי דברים זה אותו דבר רק יש קופונים לחניות מסויימות בעלי אקספרס מה שנקרא “קופוני מוכר” ויש קופונים כלליים בעלי אקספרס
קופוני מוכר תקפים רק לאותה חנות ולפעמים רק לפריטים ספציפיים באותה חנות אבל קופוני עלי אקספרס תקפים לרוב החנויות ולרוב המוצרים
ניתן לשלב את שניהם כלומר אם יש לך מוצר שיש עליו קופון מוכר אתה תוכל לקבל הנחה כפולה גם קופון מוכר וגם קופון עלי אקספרס אבל רק אחד מכל סוג זאת אומרת שלא ניתן להשתמש באותה קניה בשתי קופוני עלי אקספרס או בשתי קופוני מוכר אלא רק קופון אחד מכל סוג
את שני סוגי הקופונים מכניסים בשורה היכן שכתוב קוד מבצע
@משה-e תעלה צילום מסך אצלי יש רק מקום אחד להכניס קוד כלשהו
@משה-e אין הבדל זה אותו דבר ואחד יקרא לזה “קופון” והשני יקרא לזה “קוד מבצע” אבל זה היינו הך
“יום המותג” סייל קטנטן מה22.6 עד ה26.6 עם הנחות על מותגים בעלי אקספרס
בקניה מעל 35$ קבלו 4$ הנחה עם הקופון ILBD01
בקניה מעל 69$ קבלו 8$ הנחה עם הקופון ILBD01
בקניה מעל 109$ קבלו 12$ הנחה עם הקופון ILBD02
בקניה מעל 209$ קבלו 25$ הנחה עם הקופון ILBD03
בקניה מעל 329$ קבלו 40$ הנחה עם הקופון ILBD04
הקופונים אינם תקפים לכל האתר אלא רק למוצרים מהדף הזה
הדברים שנכתבו לעיל נכונים בחלקם זה נכון שרוב המחשבים צורכים 65 וואט ויש גם 140 כמו שכתב @MEM אבל למרות זאת כל מחשב נייד יכול להטען גם ב45 וואט רק זה יטעין אותו יותר לאט
הסבר קטן למטיבי לכת:
מחשב נייד צורך מתח של 19 וולט ובין 2.5 ל7 אמפר תלוי במחשב אבל בעוד שמטען שנותן זרם אמפר פחות מהנצרך עדיין יטעין את המחשב רק לאט יותר אין הדבר כך ביחס למתח (וולט) ואם נטעין במטען שנותן רק 15 וולט או פחות מכך המחשב לא יטען
מטען רגיל נותן חשמל במתח של 5 וולט
מטען מהיר נותן חשמל במתח של 12 וולט
ועדיין שני אלו לא יוכלו להטעין מחשב נייד כי הוא צורך מתח של 19-20 וולט
רק מטען שיכול להוציא מתח של 19 וולט יוכל להטעין מחשב נייד
לגבי האמפר זה פחות קריטי ואם זה נמוך מהנדרש הוא יטעין את המחשב רק יותר לאט מהמטען הרגיל שלו
המטען הנ"ל מסוגל לתת מתח של 20 וולט בזרם של עד 2.25 אמפר ולכן הוא יטעין כל מחשב נייד
לגבי הבוסטרים זה ודאי יותר מהיר ממטען רגיל (שמטעין בד"כ בין 10 ל18 וואט תלוי במטען) אבל יש בוסטרים שנטענים במהירות של 65 וואט תוך שעה וחצי עם מטען של 65 וואט ועם המטען הזה זה יקח שעתיים וקצת