@DanielC הנושא כאן אינו האם יש רכבי דיזל יפניים כי ברור שיש (ל @מאיר היתה קורולה דיזל)
הנושא גם אינו האם הציבור החרדי עדר או לא כי הוא עדר ואין על כך שאלה
אבל עדיין שאל @פייבל-אשרינו מדוע העדר בחר דווקא בהיברידי ולא דיזל וזה מה שניסיתי לענות (לי באופן אישי יש כבר כמה שנים דיזל של סיטרואן ואני מרוצה עד הגג כך שאני לא חשוד בהליכה אחרי העדר…)
לגבי ו. אני מצטט
@טכנולוג כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות
כתבתי לפעמים והדגשתי את זה כי בדיוק כמו שכתבת שיש במנועי הדיזל והבנזין את אותם מכלולים ולכן גם אם בדיזל המנוע אמין לפעמים בשאר המכלולים יש תקלות בדיוק כמו שהן קיימות ברכבי בנזין
משא"כ ברכב יפני כגון פריוס או אוריס אין “לפעמים” אתה יודע מה קנית ולא צפויות הפתעות