טכנולוג
-
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח -
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס“יום המותג” סייל קטנטן מה22.6 עד ה26.6 עם הנחות על מותגים בעלי אקספרס
בקניה מעל 35$ קבלו 4$ הנחה עם הקופון ILBD01
בקניה מעל 69$ קבלו 8$ הנחה עם הקופון ILBD01
בקניה מעל 109$ קבלו 12$ הנחה עם הקופון ILBD02
בקניה מעל 209$ קבלו 25$ הנחה עם הקופון ILBD03
בקניה מעל 329$ קבלו 40$ הנחה עם הקופון ILBD04
הקופונים אינם תקפים לכל האתר אלא רק למוצרים מהדף הזה -
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"חהדברים שנכתבו לעיל נכונים בחלקם זה נכון שרוב המחשבים צורכים 65 וואט ויש גם 140 כמו שכתב @MEM אבל למרות זאת כל מחשב נייד יכול להטען גם ב45 וואט רק זה יטעין אותו יותר לאט
הסבר קטן למטיבי לכת:
מחשב נייד צורך מתח של 19 וולט ובין 2.5 ל7 אמפר תלוי במחשב אבל בעוד שמטען שנותן זרם אמפר פחות מהנצרך עדיין יטעין את המחשב רק לאט יותר אין הדבר כך ביחס למתח (וולט) ואם נטעין במטען שנותן רק 15 וולט או פחות מכך המחשב לא יטען
מטען רגיל נותן חשמל במתח של 5 וולט
מטען מהיר נותן חשמל במתח של 12 וולט
ועדיין שני אלו לא יוכלו להטעין מחשב נייד כי הוא צורך מתח של 19-20 וולט
רק מטען שיכול להוציא מתח של 19 וולט יוכל להטעין מחשב נייד
לגבי האמפר זה פחות קריטי ואם זה נמוך מהנדרש הוא יטעין את המחשב רק יותר לאט מהמטען הרגיל שלו
המטען הנ"ל מסוגל לתת מתח של 20 וולט בזרם של עד 2.25 אמפר ולכן הוא יטעין כל מחשב ניידלגבי הבוסטרים זה ודאי יותר מהיר ממטען רגיל (שמטעין בד"כ בין 10 ל18 וואט תלוי במטען) אבל יש בוסטרים שנטענים במהירות של 65 וואט תוך שעה וחצי עם מטען של 65 וואט ועם המטען הזה זה יקח שעתיים וקצת
-
מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"חמטען לרכב עם יציאת טייפ סי 45 וואט לטעינה של מחשבים ניידים, טאבלטים, בוסטרים ומכשירים שצורכים זרם גבוה ב11 ש"ח בקישור הזה
מי שרוצה קצת יותר להשקיע מומלץ לו לקנות את זה עם מסך קטנטן וגוף אלומיניום (פחות מתחמם) בעוד כ4 ש"ח או במארזים ב11 ש"ח
בנוסף בקניה מעל 35$ קבלו 4$ הנחה עם הקופון ILBD01
בקניה מעל 69$ קבלו 8$ הנחה עם הקופון ILBD01
בקניה מעל 109$ קבלו 12$ הנחה עם הקופון ILBD02
בקניה מעל 209$ קבלו 25$ הנחה עם הקופון ILBD03
בקניה מעל 329$ קבלו 40$ הנחה עם הקופון ILBD04
הקופונים אינם תקפים לכל האתר אלא רק למוצרים מהדף הזה -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@משה-e @אושר-מתקרב מצטט מהמדריך
@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקותכמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא-
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
-
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
-
-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@משה-e נראה לי שלא הייתי מספיק ברור
בעידן הדיגיטלי כל סרטון מורכב מרצף של תמונות שמתחלפות במהירות של 60 תמונות בשניה ומרוב המהירות לנו זה נראה סרטון שזז אבל ככל שנוריד את רצף התמונות לשניה זה יראה כאילו הסרטון קופץ ולכן במצב חניה ששם זה תמונה אחת כל שניה הסרטון נראה כמו הרצה מהירה (תדמיין שאתה מצלם רכב נוסע כל שניה תמונה אחת מה שיצא שתראה בהתחלה שהוא בקצה אחד ובתמונה הבאה הוא יהיה כבר באמצע הדרך ובתמונה השלישית כבר בסוף הדרך)
לזה התכוונתי שבשאר החברות זה לא מספיק ברור אבל איכות כל תמונה בפני עצמה היא טובה מאוד
לגבי הזיכרון זה תלוי בכרטיס איזה גודל אתה מכניס
אה ומה ששאלת בפוסט הקודם אם אתה צריך למחוק כל פעם התשובה היא לא המצלמה מוגדרת שהיא דורסת ומוחקת את הסרטונים הישנים וכותבת עליהם סרטונים חדשים (אלא אם כן יש סרטון מסויים שנעלת אותו או שהמצלמה זהתה זעזוע חריג ואז היא נועלת אותו אוטמט והוא לא נמחק) -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@משה-e ראשית ברוך הבא לפורום!

אנחנו מאוד שמחים עם כל אחד נוסף שמצטרף לכאן ומאחלים לך שתחכים ותהנה מכל הידע שיש בפורום
השאלה שלך זהה למה ששאל @שלמה-א-0 לפני כמה פוסטים ואני אענה בקצרה
המצלמה מצלמת בשעת נסיעה אבל עם קיט מתאים היא יכולה לצלם גם כשהרכב חונה ואתה לא לידו זה קיים היום כמעט בכל המצלמות אבל עדיין יש הבדל בין סוגי מצבי החניה בין החברות
יש הבדל מהותי במצב חניה בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
ולכן יש יתרון להעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
אבל צריך לקחת בחשבון את תשלום המכס עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance -
למה היברידי ולא דיזל?@DanielC הנושא כאן אינו האם יש רכבי דיזל יפניים כי ברור שיש (ל @מאיר היתה קורולה דיזל)
הנושא גם אינו האם הציבור החרדי עדר או לא כי הוא עדר ואין על כך שאלה
אבל עדיין שאל @פייבל-אשרינו מדוע העדר בחר דווקא בהיברידי ולא דיזל וזה מה שניסיתי לענות (לי באופן אישי יש כבר כמה שנים דיזל של סיטרואן ואני מרוצה עד הגג כך שאני לא חשוד בהליכה אחרי העדר…)
לגבי ו. אני מצטט@טכנולוג כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות
כתבתי לפעמים והדגשתי את זה כי בדיוק כמו שכתבת שיש במנועי הדיזל והבנזין את אותם מכלולים ולכן גם אם בדיזל המנוע אמין לפעמים בשאר המכלולים יש תקלות בדיוק כמו שהן קיימות ברכבי בנזין
משא"כ ברכב יפני כגון פריוס או אוריס אין “לפעמים” אתה יודע מה קנית ולא צפויות הפתעות -
מה קרה לפורום? | 502 Bad Gateway nginx/1.28.0רק מעדכן שמאז המשתמש ה3000 (@ישראל f) נוספו עוד כמה רק היום (@גם-כן @naftali887 @ari12 @רכב-זה-בית @אלעזר-א )
ברוכים הבאים לכולם!!!
ישר כח ענקקק לכל אחד מהחברים בפורום היפה הזה כי רק בזכות השותפות של כולם זה הפך להיות הפורום לרכבים במגזר החרדי
וכמובן תודה לחברי הסיירת, המגיהים, וכל העוסקים במלאכה ומעל כולם למנהל היקר @מאיר שעוד בתחילת הדרך כשהפורום מנה עשרות ואח"כ מאות בודדות האמין בו ועשה הכל על מנת שזה יגיע למקום הזה
המשך הצלחה רבה לכולם -
למה היברידי ולא דיזל?@פייבל-אשרינו התשובה מורכבת מכמה חלקים חלק מהם כבר כתב @י.-שטרן אני רק מוסיף
ה. ברוב החברות היפניות (טויוטה הונדה מאזדה וכו’) אין רכבי דיזל משפחתיים והציבור החרדי אוהב את האמינות של היפניות (לך תנסה לשכנע אברך ממוצע לקנות רנו או סיטרואן דיזל)
ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות
ז. כשמדובר בנסיעות עירוניות (שזה רוב הנסיעות של אברך סטנדרטי) מעבר לעניין הבלאי יש פער בצריכת הדלק לטובת ההיברידי -
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@אושר-מתקרב לא יודע אם עדיין רלוונטי אבל אני כותב את זה לכל מי שירצה לדעת גם להבא.
z50 pro זו מצלמה קדמית ואחורית שברוב הסיילים עולה מעל 75$ גם ללא קיט חניה וגם בסייל שהסתיים אתמול היא עלתה כ78$ לקדמית ואחורית ללא קיט חניה ואנחנו עדיין מעל רף המכס
מי שבכ"ז רוצה את המצלמה הנ"ל ולא לשלם מכס יש לו כמה אפשרויות -
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד
-
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@בנג-ה כנראה שהמלאי של הקופונים נגמר נצטרך להמתין או לקנות עכשיו במחיר קצת יותר יקר

-
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@קורולה-אברכים כתבתי בעבר שהכרטיס של סאנדיסק הוא מעולה ואדרבא הכרטיס של ddpai אין איתו מספיק ניסיון אבל במצלמות ddpai יש איזושהי בעיה עם הכרטיסים של סאנדיסק ולכן שם כדאי לקנות של ddpai או סמסונג אבל במצלמות של חברות אחרות סאנדיסק עובד מצויין
-
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@בנג-ה איזה קופון מבינהם לא עובד אצלי שניהם עובדים
-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@שלמה-א-0 מסכים עם כל מילה שלך רק מוסיף שגם החייישן הקדמי הרבה יותר טוב מהz50 pro מכיוון שהוא של סוני ואמנם הרזולוציה של הסרטון יותר נמוכה אבל איכות התמונה וההתמודדות בתנאי תאורה קשים הרבה יותר טובה
כרגע כאן זה הכי זול יוצא 184$ לקדמית ואחורית כולל קיט חניה עם הקופון S2U9X66FG900 ואח"כ ILMS04 (אם תוסיף עוד מוצר ב7$ תוכל לקבל את הקופון ILMS05 שיתן לך הנחה של 10$ נוספים)אבל חייב להדגיש שיש דגם חדש של 70mai עם חיישן סוני טוב יותר מהVIOFO A229 PLUS (לא הספקתי להכניס אותו עדיין למדריך אבל כתבתי עליו כאן מעתיק לך בספוילר)
מצלמת הדגל החדשה של 70mai ואחת המצלמות הטובות והמשתלמות ביותר בקטגוריה הזו
70mai עשו כאן כמה שינויים ולכאורא הם הכניסו את כל היתרונות האפשריים במצלמה אחת (המצלמה המקבילה לddpai z90 master)
- מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi)
- מבוססת קבל ולא סוללה
- חיישן סוני גם במצלמה האחורית
- תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
- ניתן לצפות בזמן אמת במסך המצלמה בסרטונים של המצלמה הקדמית והאחורית יחד
- מצב חניה מתקדם עם טכנולוגיות ai
- wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
- מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה
בעלת החיישן המתקדם ביותר של סוני (Sony IMX678)
ברזולוציה - 3840x2160 (4k) למצלמה הקדמית ו(1920x1080/3840x2160 (4k למצלמה האחורית עם חיישן סוני IMX678/IMX662 - ניתן לבחירה
זווית צילום של 146 מעלות למצלמה הקדמית ו 146 מעלות למצלמה האחורית
רכיב gps משולב במצלמה
במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של mai70 שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת כמו שמפורט כאן
מחיר רגיל כ150$ ובזמני מבצעים כ120$
כאן או כאן עם או בלי קיט חניה וכן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)והוא יוצא 173$ לקדמית, אחורית, ופנימית כולל קיט חניה בקישור הזה עם הקופון 70MMY06 ואח"כ ILMS04 (גם כאן אם תוסיף מוצרים ב11$ תקבל הנחה נוספת של 10$ עם הקופון ILMS05)
אבל גם בדגם הזה אין חיישן תנועה ולכן אמנם מצד חיישן הצילום הוא יותר טוב מהVIOFO A229 PLUS אבל מצד מצב החניה וכן מצד איכות המצלמה הוא פחות טוב
לויופו יש דגמים מקבילים ל70Mai t800 אבל המחיר שלהם הרבה יותר יקר (כ220-250$) viofo a229 pro או viofo a329 -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@לחי אצלי נוסף הקופון של 3$ שאצלך כבר הוא אזל ולכן אני מציע שוב שתבקש מהמוכר קופון רק כדאי להזדרז עם זה כי הסייל הנוכחי מסתיים במוצ"ש (לא כזה נורא תמתין עוד כשבוע וחצי ויהיה סייל נוסף)
ערכתי תיקון קטן בפוסט הקודם לא משהו משמעותי

-
סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך@שלמה-א-0 ראשית תודה על המחמאה זה נותן המון מוטיבציה…
לגבי מצבי החניה יש הבדל מהותי בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
ולכן אתה בהחלט צודק בכך שאתה מעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
לגבי תשלום מכס אז עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים


