דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ט

      טכנולוג

      @טכנולוג
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.9k
      נושאים
      23
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      15
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס
        ט טכנולוג

        @משה-e מצויין, עכשיו הבנתי אותך
        כפי שאמרתי אין שתי דברים זה אותו דבר רק יש קופונים לחניות מסויימות בעלי אקספרס מה שנקרא “קופוני מוכר” ויש קופונים כלליים בעלי אקספרס
        קופוני מוכר תקפים רק לאותה חנות ולפעמים רק לפריטים ספציפייםבאותה חנות אבל קופוני עלי אקספרס תקפים לרוב החנויות ולרוב המוצרים
        ניתן לשלב את שניהם כלומר אם יש לךמוצר שיש עליו קופון מוכר אתהתוכל לקבל הנחה כפולה גם קופון מוכר וגם קופון עלי אקספרס אבל רק אחד מכל סוג זאת אומרת שלאניתן להשתמש באותה קניה בשתי קופוני עלי אקספרס או בשתי קופוני מוכר אלא רק קופון אחד מכל סוג
        את שני סוגי הקופונים מכניסים בשורה היכן שכתוב קוד מבצע

        שאר נושאים אלי אקספרס אליאקספרס קופונים סיילים הטבות

      • שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס
        ט טכנולוג

        @משה-e תעלה צילום מסך אצלי יש רק מקום אחד להכניס קוד כלשהו

        שאר נושאים אלי אקספרס אליאקספרס קופונים סיילים הטבות

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        @אנונימוס על זה נאמר “חכם עדיף מנביא” מדובר במטען עם 2 יציאות של 45 ועוד אחת של 18
        זה הקישור

        שאר נושאים

      • שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס
        ט טכנולוג

        @משה-e אין הבדל זה אותו דבר ואחד יקרא לזה “קופון” והשני יקרא לזה “קוד מבצע” אבל זה היינו הך

        שאר נושאים אלי אקספרס אליאקספרס קופונים סיילים הטבות

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        @Lexus יש של 100 וואט שכמובן מתאים גם למי שצריך רק 65 וואט ב14.5$ כאן
        או במארזים ב11.5$

        שאר נושאים

      • שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס
        ט טכנולוג

        “יום המותג” סייל קטנטן מה22.6 עד ה26.6 עם הנחות על מותגים בעלי אקספרס
        בקניה מעל 35$ קבלו 4$ הנחה עם הקופון ILBD01
        בקניה מעל 69$ קבלו 8$ הנחה עם הקופון ILBD01
        בקניה מעל 109$ קבלו 12$ הנחה עם הקופון ILBD02
        בקניה מעל 209$ קבלו 25$ הנחה עם הקופון ILBD03
        בקניה מעל 329$ קבלו 40$ הנחה עם הקופון ILBD04
        הקופונים אינם תקפים לכל האתר אלא רק למוצרים מהדף הזה

        שאר נושאים אלי אקספרס אליאקספרס קופונים סיילים הטבות

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        הדברים שנכתבו לעיל נכונים בחלקם זה נכון שרוב המחשבים צורכים 65 וואט ויש גם 140 כמו שכתב @MEM אבל למרות זאת כל מחשב נייד יכול להטען גם ב45 וואט רק זה יטעין אותו יותר לאט

        הסבר קטן למטיבי לכת:
        מחשב נייד צורך מתח של 19 וולט ובין 2.5 ל7 אמפר תלוי במחשב אבל בעוד שמטען שנותן זרם אמפר פחות מהנצרך עדיין יטעין את המחשב רק לאט יותר אין הדבר כך ביחס למתח (וולט) ואם נטעין במטען שנותן רק 15 וולט או פחות מכך המחשב לא יטען
        מטען רגיל נותן חשמל במתח של 5 וולט
        מטען מהיר נותן חשמל במתח של 12 וולט
        ועדיין שני אלו לא יוכלו להטעין מחשב נייד כי הוא צורך מתח של 19-20 וולט
        רק מטען שיכול להוציא מתח של 19 וולט יוכל להטעין מחשב נייד
        לגבי האמפר זה פחות קריטי ואם זה נמוך מהנדרש הוא יטעין את המחשב רק יותר לאט מהמטען הרגיל שלו
        המטען הנ"ל מסוגל לתת מתח של 20 וולט בזרם של עד 2.25 אמפר ולכן הוא יטעין כל מחשב נייד

        לגבי הבוסטרים זה ודאי יותר מהיר ממטען רגיל (שמטעין בד"כ בין 10 ל18 וואט תלוי במטען) אבל יש בוסטרים שנטענים במהירות של 65 וואט תוך שעה וחצי עם מטען של 65 וואט ועם המטען הזה זה יקח שעתיים וקצת

        שאר נושאים

      • מבצע מטורף מטען רכב מהיר 45 וואט ב11 ש"ח
        ט טכנולוג

        מטען אלומניום לרכב עם יציאת טייפ סי 45 וואט לטעינה של מחשבים ניידים, טאבלטים, בוסטרים ומכשירים שצורכים זרם גבוה ב11 ש"ח בקישור הזה
        מי שרוצה קצת יותר להשקיע מומלץ לו לקנות את זה עם מסך קטנטן וגוף קצת יותר גדול (פחות מתחמם) בעוד כ4 ש"ח או במארזים ב11 ש"ח
        בנוסף בקניה מעל 35$ קבלו 4$ הנחה עם הקופון ILBD01
        בקניה מעל 69$ קבלו 8$ הנחה עם הקופון ILBD01
        בקניה מעל 109$ קבלו 12$ הנחה עם הקופון ILBD02
        בקניה מעל 209$ קבלו 25$ הנחה עם הקופון ILBD03
        בקניה מעל 329$ קבלו 40$ הנחה עם הקופון ILBD04
        הקופונים אינם תקפים לכל האתר אלא רק למוצרים מהדף הזה

        שאר נושאים

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @משה-e @אושר-מתקרב מצטט מהמדריך

        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

        אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
        מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
        מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

        כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
        והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

        1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

        2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @משה-e נראה לי שלא הייתי מספיק ברור
        בעידן הדיגיטלי כל סרטון מורכב מרצף של תמונות שמתחלפות במהירות של 60 תמונות בשניה ומרוב המהירות לנו זה נראה סרטון שזז אבל ככל שנוריד את רצף התמונות לשניה זה יראה כאילו הסרטון קופץ ולכן במצב חניה ששם זה תמונה אחת כל שניה הסרטון נראה כמו הרצה מהירה (תדמיין שאתה מצלם רכב נוסע כל שניה תמונה אחת מה שיצא שתראה בהתחלה שהוא בקצה אחד ובתמונה הבאה הוא יהיה כבר באמצע הדרך ובתמונה השלישית כבר בסוף הדרך)
        לזה התכוונתי שבשאר החברות זה לא מספיק ברור אבל איכות כל תמונה בפני עצמה היא טובה מאוד
        לגבי הזיכרון זה תלוי בכרטיס איזה גודל אתה מכניס
        אה ומה ששאלת בפוסט הקודם אם אתה צריך למחוק כל פעם התשובה היא לא המצלמה מוגדרת שהיא דורסת ומוחקת את הסרטונים הישנים וכותבת עליהם סרטונים חדשים (אלא אם כן יש סרטון מסויים שנעלת אותו או שהמצלמה זהתה זעזוע חריג ואז היא נועלת אותו אוטמט והוא לא נמחק)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @משה-e ראשית ברוך הבא לפורום! 🎉 🎉 🎉
        אנחנו מאוד שמחים עם כל אחד נוסף שמצטרף לכאן ומאחלים לך שתחכים ותהנה מכל הידע שיש בפורום
        השאלה שלך זהה למה ששאל @שלמה-א-0 לפני כמה פוסטים ואני אענה בקצרה
        המצלמה מצלמת בשעת נסיעה אבל עם קיט מתאים היא יכולה לצלם גם כשהרכב חונה ואתה לא לידו זה קיים היום כמעט בכל המצלמות אבל עדיין יש הבדל בין סוגי מצבי החניה בין החברות
        יש הבדל מהותי במצב חניה בין ויופו לשאר החברות משום ששם יש חיישן תנועה שכאשר הוא מזהה תנועה המצלמה נדלקת ושומרת את הסרטון בצורה מלאה לעומת שאר החברות ששם אין חיישן תנועה אלא צילום בפריים לשניה מה שנראה כמו תמונות שרוצות אחת אחרי השניה ורק אם יש זעזוע המצלמה עוברת לצילום רגיל
        ולכן יש יתרון להעדיף את המצלמות של ויופו מה גם שזו החברה הטובה ביותר למצלמות דרך בעלי אקספרס
        אבל בד"כ המחירים שלהם גבוהים יותר מהמתחרים באותה קטגוריה וזו הסיבה שרוב הציבור לוקח את הדגמים של ddpai משום שהיא חברה מצויינת עם מחירים יותר עממיים
        אבל צריך לקחת בחשבון את תשלום המכס עד 75$ אין מכס בכלל ומעבר לזה יש בד"כ מכס שזה 18% אבל לזה מתלווים עוד כל מיני עמלות וזה יוצא 150-200 ש"ח
        לכן קודם תחליט האם אתה מוכן לשלם מכס או שאתה מעדיף משהו מתחת רף המכס (יש דגמים ברמת הביניים כמו z50 pro שהם מתחת רף המכס) ואח"כ אוכל להמליץ לך על משהו מתאים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
        רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
        בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
        לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
        הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון
        יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
        לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
        או זה
        או זה
        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • למה היברידי ולא דיזל?
        ט טכנולוג

        @DanielC הנושא כאן אינו האם יש רכבי דיזל יפניים כי ברור שיש (ל @מאיר היתה קורולה דיזל)
        הנושא גם אינו האם הציבור החרדי עדר או לא כי הוא עדר ואין על כך שאלה
        אבל עדיין שאל @פייבל-אשרינו מדוע העדר בחר דווקא בהיברידי ולא דיזל וזה מה שניסיתי לענות (לי באופן אישי יש כבר כמה שנים דיזל של סיטרואן ואני מרוצה עד הגג כך שאני לא חשוד בהליכה אחרי העדר…)
        לגבי ו. אני מצטט

        @טכנולוג כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

        ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות

        כתבתי לפעמים והדגשתי את זה כי בדיוק כמו שכתבת שיש במנועי הדיזל והבנזין את אותם מכלולים ולכן גם אם בדיזל המנוע אמין לפעמים בשאר המכלולים יש תקלות בדיוק כמו שהן קיימות ברכבי בנזין
        משא"כ ברכב יפני כגון פריוס או אוריס אין “לפעמים” אתה יודע מה קנית ולא צפויות הפתעות

        עסקאות רכב

      • מה קרה לפורום? | 502 Bad Gateway nginx/1.28.0
        ט טכנולוג

        רק מעדכן שמאז המשתמש ה3000 (@ישראל f) נוספו עוד כמה רק היום (@גם-כן @naftali887 @ari12 @רכב-זה-בית @אלעזר-א )
        ברוכים הבאים לכולם!!!
        ישר כח ענקקק לכל אחד מהחברים בפורום היפה הזה כי רק בזכות השותפות של כולם זה הפך להיות הפורום לרכבים במגזר החרדי
        וכמובן תודה לחברי הסיירת, המגיהים, וכל העוסקים במלאכה ומעל כולם למנהל היקר @מאיר שעוד בתחילת הדרך כשהפורום מנה עשרות ואח"כ מאות בודדות האמין בו ועשה הכל על מנת שזה יגיע למקום הזה
        המשך הצלחה רבה לכולם

        הצעות יעול

      • למה היברידי ולא דיזל?
        ט טכנולוג

        @פייבל-אשרינו התשובה מורכבת מכמה חלקים חלק מהם כבר כתב @י.-שטרן אני רק מוסיף
        ה. ברוב החברות היפניות (טויוטה הונדה מאזדה וכו’) אין רכבי דיזל משפחתיים והציבור החרדי אוהב את האמינות של היפניות (לך תנסה לשכנע אברך ממוצע לקנות רנו או סיטרואן דיזל)
        ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות
        ז. כשמדובר בנסיעות עירוניות (שזה רוב הנסיעות של אברך סטנדרטי) מעבר לעניין הבלאי יש פער בצריכת הדלק לטובת ההיברידי

        עסקאות רכב

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @אושר-מתקרב לא יודע אם עדיין רלוונטי אבל אני כותב את זה לכל מי שירצה לדעת גם להבא.
        z50 pro זו מצלמה קדמית ואחורית שברוב הסיילים עולה מעל 75$ גם ללא קיט חניה וגם בסייל שהסתיים אתמול היא עלתה כ78$ לקדמית ואחורית ללא קיט חניה ואנחנו עדיין מעל רף המכס
        מי שבכ"ז רוצה את המצלמה הנ"ל ולא לשלם מכס יש לו כמה אפשרויות

        1. לקנות קדמית בלבד מתחת רף המכס מכאן ואחורית מכאן וקיט מכאן
          אבל זה מייקר את הרכישה בכ20$

        2. להמתין לסייל גדול (יש אחת לכמה חודשים סייל גדול ואז קדמית ואחורית יוצא מתחת 75$)

        3. לקנות את הדגם המתחרה של 70mai בקישור הזה הוא עם אותו מפרט ולפעמים זול יותר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה

        צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה כנראה שהמלאי של הקופונים נגמר נצטרך להמתין או לקנות עכשיו במחיר קצת יותר יקר 😔

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @קורולה-אברכים כתבתי בעבר שהכרטיס של סאנדיסק הוא מעולה ואדרבא הכרטיס של ddpai אין איתו מספיק ניסיון אבל במצלמות ddpai יש איזושהי בעיה עם הכרטיסים של סאנדיסק ולכן שם כדאי לקנות של ddpai או סמסונג אבל במצלמות של חברות אחרות סאנדיסק עובד מצויין

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה איזה קופון מבינהם לא עובד אצלי שניהם עובדים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 145
      • 146
      • 1 / 146
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום