דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ט

      טכנולוג

      @טכנולוג
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.9k
      נושאים
      22
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      15
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @משה-שמחה כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

        רק תוודא שזה רק לחימום מושבים (שאצלך לא קיים) ולא לדבר נוסף אחר

        איך אני יוודא? זה מה שכתוב בספר רכב ובמכסה של התיבת פיוזים, יש סיכוי שיש הבדל בין מה שרשום שם למציאות?

        התכוונתי לומר לך שתשווה בספר רכב וגם כאן (זה הרכב שיש לך נכון?)

        שאלה נוספת:
        יש דרך למנוע את ההשתקפות של הדשבורד בחלון ובמצלמה זה מטשטש את כל הראות כשיש שמש ישירה?

        כן, יש פילטר מיוחד בדיוק בשביל זה כאן מקורי של ddpai וכאן חליפי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @משה-שמחה לא השוויתי בין שניהם אז אני לא יודע לומר האם יש הבדל משמעותי
        לגבי קופונים כרגע אין על המוצר הזה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מוצר חדש בשוק - סוללה למצלמות דרך
        ט טכנולוג

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב במוצר חדש בשוק - סוללה למצלמות דרך:

        @טכנולוג כתב במוצר חדש בשוק - סוללה למצלמות דרך:

        באמצעות חיבור usb

        זאת אומרת שהמצלמה תמשיך לצלם כמו במצב נהיגה,
        הסרטה מלאה ורציפה?

        איך שהבנתי שבקיט חנייה המצלמה עוברת למצב חנייה,
        ומצלמת רק כשיש זיהוי תנועה / או מכה ברכב.

        וכאן אני מבין שהמצלמה פשוט תמשיך לצלם בלי סוף,
        כי הוא מחובר ישיר ב-USB רגיל.

        אם כן, צריך גם כרטיס מצלמה בנפח ענקקק אם רוצים שהסרטונים משלשום עדיין ישמרו בכרטיס.
        נגיד יש יומיים חג / חג + שבת, וצריך הסרטה מתחילת החנייה.

        טעיתי כאן במשהו? אשמח להחכים.

        תודה רבה.

        אז כן יש כאן טעות כלשהי בהבנה
        קיט חניה מחובר לתיבת פיוזים וממנו יוצא כבל usb אחד שמשדר למצלמה מתי הרכב כבוי ואז היא עוברת למצב חניה - הדבר הזה קיים רק עם קיט חניה וללא קיט המצלמה לא יודעת שאתה חונה והיא ממשיכה לצלם כאילו אתה עדיין בנסיעה (כך זה במצלמות של ddpai אבל במצלמות של viofo ו70mai זה עובד אחרת - יש חיישן תנועה שמזהה כאשר הרכב נמצא כמה דקות ללא תנועה המצלמה עוברת אוטומט למצב חניה גם בלי קיט חניה)
        כך גם הסוללה הנ"ל מכיוון שהיא מחוברת לתיבת הפיוזים היא משדרת אותו דבר למצלמה וגם כאן המצלמה עוברת למצב חניה והסרטונים נשמרים בנפח קטן
        יש גם אפשרות להגדיר שהיא לא תעבור למצב חניה ואז המצלמה ממשיכה להסריט כרגיל אלא שבשביל זה כמו שאמרת צריך כרטיס בנפח גדול מאוד וגם אז זה לא ישמור הרבה (תלוי כמה ערוצים המצלמה ואיזה איכות היא מצלמת)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך טכנולוג

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @זיק-המבריק הכרטיס של ddpai כאן או כאן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • במצלמות דרך מחברת 70mai מה הצורך בקיט חנייה.
        ט טכנולוג

        @תודה-לבורא-עולם-0 יתכן שלא הייתי ברור מספיק אז אסביר שוב
        בviofo ו70mai יש חיישן תנועה מה שאין בddpai ולכן גם במצב חניה עם קיט ניתן להגדיר שהמצלמה תצלם כאשר היא רואה תנועה (בddpai היא מצלמת בקצב פריימים נמוך ורק אם היא מרגישה מכה היא מצלמת רגיל)
        זכור לי שראיתי בדגמים מסויימים שיש להם חיישן תנועה גם אופציה למצב חניה בלי קיט אבל יתכן שזה לא קיים בכל הדגמים לכן אמרתי שתחפור בהגדרות ותבדוק אם יש כזאת אופציה אצלך
        אם בדקת ולא מצאת כנראה שזה לא קיים וצריך קיט חניה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • במצלמות דרך מחברת 70mai מה הצורך בקיט חנייה.
        ט טכנולוג

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבמצלמות דרך מחברת 70mai מה הצורך בקיט חנייה.:

        איך מגדירים את המצלמה 70mai a510 לעבור למצב חנייה גם ללא קיט חניה

        אכן כפי שאמר @israel_458xv20n הקיט גם מכבה את המצלמה כשהמתח נמוך מידי
        ובנוסף לכך זה לא נכנס למצב חניה אלא סוג של צילום יותר חסכוני אבל לא מצב חניה
        אין תחת ידי מצלמה כזאת אז אני לא יודע להדריך אותך מה בדיוק ללחוץ אבל תנסה לחפור שם בתפריט

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • במצלמות דרך מחברת 70mai מה הצורך בקיט חנייה.
        ט טכנולוג

        @תודה-לבורא-עולם-0 בוודאי.
        כמו שאמרתי בפוסט שם הסוללה הזו מחוברת לפיוזים של הרכב ומזהה שהרכב כבוי ואז היא מעבירה את המצלמה למצב חניה ומצלמת סרטונים בנפח קטן בדיוק כמו קיט חניה רק במקום שהחשמל יגיע ממצבר הרכב הוא מגיע מהסוללה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • במצלמות דרך מחברת 70mai מה הצורך בקיט חנייה.
        ט טכנולוג

        @תודה-לבורא-עולם-0 אתה צודק אבל לא צריך לשם כך כבל מיוחד אלא כל כבל שמשמש לטעינה ולהעברת נתונים (שני הדברים יחד לא רק אחד מהם) יש בו את החוטים הנ"ל

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מוצר חדש בשוק - סוללה למצלמות דרך
        ט טכנולוג

        @מאיר

        @טכנולוג כתב במוצר חדש בשוק - סוללה למצלמות דרך:

        תוריד מ180 כ20% הנחה באמצעות קופונים וסיילים זה כ150$ ומשם תוריד עוד כ20$ עלות קיט חניה והגענו לכ130$ שהם קצת פחות מ400 ש"ח

        כרגע בקישור הזה מוסיפים עוד מוצר ב3$ עם הקופון 6KEE4MED20I4 ואח"כ ILSS4 זה יוצא 100$ כולל משלוח

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך טכנולוג

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה צודק בהחלט התכוונתי לתמונה שצירפת

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        צריך לבחור 2-Channel 4G Hw

        זה כולל קדמית, אחורית, רכיב 4g. שמאפשר צפיה מרחוק ,וקיט חניה (אל תשכח לבחור כרטיס זיכרון)
        לגבי המכס מכיוון שזה מעל 130$ אתה אמור לשלם מכס אבל זה לא בטוח לפעמים זה נתפס ולפעמים לא אתה יכול לעשות כמו שהמליץ @itamar לכתוב למוכר שיכתוב על החבילה סכום של 120$

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @יחצ-המקצוען לא יודע מאיפה ציטטת אבל נכון לעכשיו עד 130$ אין מכס
        התמונה שצירפת היא של קדמית , אחורית ופנימית
        הקדמית היא 4k האחורית היא 1080p והפנימית היא 2k
        אבל בz60 master גם האחורית היא 2k
        תראה כאן פירטתי על ההבדלים בינהם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה

        התמונה שצירפת של הz60 pro זה עם 4g (וזה זמין רק עם כרטיס זיכרון) אני התכוונתי לזה 2-Channel n Hw יוצא 119$ ללא 4g

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה אם החלטת לקנות את הz50 pro אז מה שצירפת מצויין תכניס את הקופונים שהבאתי למעלה
        רק כמה הערות

        • במקרה הזה עדיף לשלם בדולרים כי בשקלים אתה כנראה עובר את ה130$ (תלוי בשער הדולר המדוייק)

        • לגבי הכרטיס זיכרון תזמין אותו בנפרד עדיף מחר כדי שלא יאחדו לך את שני המשלוחים וכך זה יעבור את ה130$

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה שאלה יפה
        אבל התשובה היא שללא כרטיס כל הסרטונים לא נשמרים באיכות מלאה ניתן להעלות אותם ישירות מהמצלמה אבל הם לא עולים אוטומטית אבל בכרטיס זיכרון הכל נשמר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה למצלמה תכניס את הקוד ILJUN5 ואח"כ ZUZU04
        לגבי הכרטיס כאן עם הקופון ILSS2

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה כן. בדיוק

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה תמתין למחר לראות מה קורה עם החוק ובמידה והוא ישאר על כנו לדעתי קח את ה70mai t800 שכתבתי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הפעלת מצלמת דרך גם בחנייה
        ט טכנולוג

        @055678 הצורה המומלצת לחבר את המולטימדיה למי שמעוניין שהיא תעבוד בחניה היא באמצעות קיט חניה (לכל חברה יש קיט מתאים משלה)
        אכן ניתן לחבר את מצלמת הדרך למולטימדיה ללא קיט חניה בצורה פשוטה מאוד על ידי שמחברים לאחת מיציאות היואסבי שלה אבל אז זה לא יעבוד בחניה כי היציאות הללו לא עובדות כשהרכב חונה
        יש אופציה נוספת לחבר לחוט הצהוב בצמה של המולטימדיה שהוא מקבל חשמל קבוע אבל אז אמנם המצלמה תעבוד בחניה אבל היא תצלם כאילו אתה בנסיעה והיא לא תזהה שאתה חונה וכך גם נפח האחסון יתמלא במהירות וגם המצבר עלול להגמר לאחר לילה שלם של צילום אינטנסיבי
        אולי כוונתך לחבר קיט חניה לחוט הצהוב והאדום והשחור של צמת המולטימדיה זה אכן רעיון נחמד אבל שוב כמו שאמרתי הוא מצריך קיט חניה ואז אין הבדל משמעותי בין חיבור לצמה לבין חיבור לתיבת הפיוזים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הפעלת מצלמת דרך גם בחנייה
        ט טכנולוג

        @יראת-שמים צודק לגמרי אני ממש לא בעד החיבורים האלה זה לא נכון לתלות אחד בשני ובוודאי גם לא נכון להתחבר לצמה של המולטימדיה וכדאי שלא לגעת בחוטים שמיועדים לצרכנים אחרים
        לכן הקדמתי ואמרתי שהדרך הנכונה ביותר היא לחבר קיט חניה לתיבת הפיוזים רק נראה מתוך הדברים שפותח השרשור חיפש כאן איזה “דרך קיצור” כלשהי אז אמרתי לו מהם האפשרויות שנראות רלוונטיות
        אני אישית אוהב לבצע תמיד התקנה נקיה ככל האפשר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @דוד-9 הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם
        יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
        לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
        או זה
        או זה
        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 98
      • 99
      • 100
      • 101
      • 102
      • 101 / 102
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום