דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      146 פוסטים 16 כותבים 25.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט טכנולוג

        @בנג-ה בוא ננסה לעשות את זה פשוט
        אם אתה מעוניין בצפיה מרחוק אתה צריך מצלמה שתומכת בזה וגם סים כמו שאמר @אלוף-העולם-1
        החברה הפופולארית בשנים האחרונות היא ddpai
        יש להם כמה מצלמות שעונות על הדרישות שלך אני אנסה לפרט לך בגדול את ההבדלים וכך תוכל לקבל החלטה (בלחיצה על שם הדגם יפתח לך הקישור)
        z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ יוצא כ160$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד ILRR04
        z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

        • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
        • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
        • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
          עולה כ180$ לקדמית ואחורית (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILRR04

        z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ190$ עם הקופון DDPMAY9 ואח"כ ILRR04

        z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ260$

        יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי

        בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנג'ה
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @טכנולוג אוקיי אני אשב על העניין

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

          @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

          (תוסיפו אתם אם שכחתי משהו חשוב).

          מהיכרותי עם כבודו, כבודו צריך מצלמת אקסטרים😉

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנג'ה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @קורולה-אברכים 😉

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב מנותק
            ב מנותק
            בנג'ה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            תודה רבה לכל המסייעים והעוזרים
            אבדוק את הפרטים ואעדכן.
            תודה רבה 🙏

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט טכנולוג

              @בנג-ה בוא ננסה לעשות את זה פשוט
              אם אתה מעוניין בצפיה מרחוק אתה צריך מצלמה שתומכת בזה וגם סים כמו שאמר @אלוף-העולם-1
              החברה הפופולארית בשנים האחרונות היא ddpai
              יש להם כמה מצלמות שעונות על הדרישות שלך אני אנסה לפרט לך בגדול את ההבדלים וכך תוכל לקבל החלטה (בלחיצה על שם הדגם יפתח לך הקישור)
              z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ יוצא כ160$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד ILRR04
              z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

              • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
              • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
              • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                עולה כ180$ לקדמית ואחורית (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILRR04

              z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ190$ עם הקופון DDPMAY9 ואח"כ ILRR04

              z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ260$

              יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי

              בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנג'ה
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

              בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

              לפי מה אתה יודע את זה?

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב בנג'ה

                @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                בכל מצב לדעתי עכשיו זה לא זמן מוצלח כי המחירים לא זולים כדאי להמתין לעוד שבוע אז אמור להתחיל סייל חדש

                לפי מה אתה יודע את זה?

                ט מנותק
                ט מנותק
                טכנולוג
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @בנג-ה בשנתיים האחרונות כל תחילת חודש יש סייל

                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בנג'ה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  בוקר טוב.
                  הצצתי כאן בלינקים של המצלמות וראיתי שאכן ירגו המחירים קצת.
                  @טכנולוג @אלוף-העולם-1
                  על מה ללכת בשביל שליטה מרחוק איזה דגם ואיזה כרטיס?
                  אשמח להמלצות תודה רבה🙏

                  itamarI ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ב בנג'ה

                    בוקר טוב.
                    הצצתי כאן בלינקים של המצלמות וראיתי שאכן ירגו המחירים קצת.
                    @טכנולוג @אלוף-העולם-1
                    על מה ללכת בשביל שליטה מרחוק איזה דגם ואיזה כרטיס?
                    אשמח להמלצות תודה רבה🙏

                    itamarI מנותק
                    itamarI מנותק
                    itamar
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @בנג-ה
                    בוקר אור
                    יש עכשיו את הz50 pro במבצע, עם כרטיס של 128GB בפחות מ500 שקל + קופון של 65 שקל הנחה ILSS5.

                    קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • itamarI itamar

                      @בנג-ה
                      בוקר אור
                      יש עכשיו את הz50 pro במבצע, עם כרטיס של 128GB בפחות מ500 שקל + קופון של 65 שקל הנחה ILSS5.

                      קורולה אברכיםק מנותק
                      קורולה אברכיםק מנותק
                      קורולה אברכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                      בפחות מ500 שקל

                      אין בעיה של מכס?

                      itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                        @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        בפחות מ500 שקל

                        אין בעיה של מכס?

                        itamarI מנותק
                        itamarI מנותק
                        itamar
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @קורולה-אברכים
                        בעיקרון זה מעל 130$ אז זה חייב במס אבל אולי אפשר לנסות לדבר עם המוכר שיכתוב פחות.

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב בנג'ה

                          בוקר טוב.
                          הצצתי כאן בלינקים של המצלמות וראיתי שאכן ירגו המחירים קצת.
                          @טכנולוג @אלוף-העולם-1
                          על מה ללכת בשביל שליטה מרחוק איזה דגם ואיזה כרטיס?
                          אשמח להמלצות תודה רבה🙏

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טכנולוג
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                          #27

                          @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                          לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                          z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                          z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                          • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                          • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                          • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                            עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                          z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                          z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                          כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                          @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                          משה שמחהמ ב יחצ המקצועןי 4 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • ט טכנולוג

                            @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                            לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                            z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                            z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                            • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                            • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                            • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                              עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                            z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                            z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                            כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                            @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                            משה שמחהמ מנותק
                            משה שמחהמ מנותק
                            משה שמחה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                            #28

                            @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                            בד"כ אין מכס על המצלמות

                            שבוע שעבר שילמתי מכס, על z50 pro שהזמנתי, ולא שמתי לב שבגלל הכרטיס זה עלה ל 131.2$.
                            ואגב אתמול סיימתי את ההתקנה לגמרי, ויצא מושלם, תודה ענקית על כל העזרה.

                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ט טכנולוג

                              @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                              לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                              z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                              z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                              • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                              • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                              • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                              z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                              z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                              כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                              @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              בנג'ה
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                              z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                              החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                              גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                              מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                              עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ

                              אתה מתכוון לזה נכון?
                              👇
                              1000185769.jpg

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • itamarI itamar

                                @קורולה-אברכים
                                בעיקרון זה מעל 130$ אז זה חייב במס אבל אולי אפשר לנסות לדבר עם המוכר שיכתוב פחות.

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בנג'ה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                @itamar לא הבנתי אז כולם מזמינים?
                                מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                                אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                                itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טכנולוג

                                  @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                                  לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                                  z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                                  z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                  • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                  • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                  • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                    עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                                  z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                                  z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                                  כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                                  @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בנג'ה
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                  בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                  ??

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה שמחהמ משה שמחה

                                    @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                    בד"כ אין מכס על המצלמות

                                    שבוע שעבר שילמתי מכס, על z50 pro שהזמנתי, ולא שמתי לב שבגלל הכרטיס זה עלה ל 131.2$.
                                    ואגב אתמול סיימתי את ההתקנה לגמרי, ויצא מושלם, תודה ענקית על כל העזרה.

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנג'ה
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    @משה-שמחה כמה מכס זה יוצא?

                                    משה שמחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ט טכנולוג

                                      @בנג-ה אתה צודק המחירים ירדו בהחלט בכ50-150 ש"ח
                                      לגבי במה לבחור בסוף הכל עניין של מחיר כמה אתה מעוניין להשקיע אני שוב מביא פירוט של המצלמות עם מחירים עדכניים עבורך (זה כולל רכיב 4g שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות סים)

                                      z50 pro - מצלמה מצויינת עם מסך 3 אינץ’ אבל חיישנים (החלק שמשמש בתור עין של המצלמה) של חברת gc (סינית אבל טובה)יוצא כ143$ עם כרטיס זיכרון(אתה צריך את האופציה האחרונה 2-Channel 4G n Hw) - להכניס בקופה קוד SWKCSXP71SRA ואח"כ ILSS5

                                      z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                      • החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                      • גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                      • מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                        עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ ILSS5

                                      z60 master - כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k עולה כ171$ לקדמית ואחורית עם כרטיס 128 עם הקופון ILJUN3 ואח"כ ILSS5

                                      z90 master - המצלמה הטובה ביותר של ddpai נכון להיום ובדגם הזה המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן כמו בקדמית (יש עוד כמה הבדלים אבל זה המשמעותי ביותר) וגם כאן לבחור 2-Channel 4G Hw עולה כ286$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון עם הקופון 49AYJT ואח"כ ILSS6

                                      כפי שאמרתי יש גם דגמים מתחרים של 70mai אבל אני מבין שאתה לא רוצה להסתבך יותר מדי
                                      @קורולה-אברכים בד"כ אין מכס על המצלמות אבל אם אתה רוצה להיות בטוח ב100 אחוז תקנה מצלמה בנפרד וכרטיס בנפרד (עד 130$ אין מכס בכלל)

                                      יחצ המקצועןי מנותק
                                      יחצ המקצועןי מנותק
                                      יחצ המקצוען
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @טכנולוג
                                      לגבי המכס מה זה אומר ?
                                      עודכן בתאריך ט"ו בסיוון תשפ"ו, 31/05/26
                                      לגבי היום 1b483146-5289-42ee-a118-44161bfc3ff3-image.png
                                      משמע שעדיין לא נכנס לתוקף הפטור לא ??

                                      ועוד דבר במצלמת z60 pro
                                      גם שם המצלמה אחורית 2K
                                      1f248991-c420-4b5c-9fcd-d60965ce2ee7-image.png
                                      וגם ב z60 master
                                      אז מה ההבדל ?? הסוג חיישן ??
                                      ציטוט

                                      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                      כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k

                                      ולמה הפרו עולה יותר אם השני יותר טוב ?

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב בנג'ה

                                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                        z60 pro - דומה חיצונית לz50 pro אבל עולה עליה בכמה רמות

                                        החיישן הטוב ביותר של סוני למצלמות דרך (בשונה מהz50 pro ששם החיישן הוא של חברת gc הסינית) - חיישן זה הרכיב שמשמש בתור העין של המצלמה
                                        גם למצלמה האחורית יש חיישן סוני איכותי (בשונה מהz50 pro ששם המצלמה האחורית היא די פשוטה)
                                        מאפשרת חיבור של מצלמה נוספת לפנים הרכב
                                        עולה כ180$ לקדמית ואחורית וכרטיס זיכרון (גם כאן צריך לבחור 2-Channel 4G Hw) להכניס בקופה קוד ILJUN6 ואח"כ

                                        אתה מתכוון לזה נכון?
                                        👇
                                        1000185769.jpg

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @בנג-ה צודק בהחלט התכוונתי לתמונה שצירפת

                                        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                        צריך לבחור 2-Channel 4G Hw

                                        זה כולל קדמית, אחורית, רכיב 4g. שמאפשר צפיה מרחוק ,וקיט חניה (אל תשכח לבחור כרטיס זיכרון)
                                        לגבי המכס מכיוון שזה מעל 130$ אתה אמור לשלם מכס אבל זה לא בטוח לפעמים זה נתפס ולפעמים לא אתה יכול לעשות כמו שהמליץ @itamar לכתוב למוכר שיכתוב על החבילה סכום של 120$

                                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ב בנג'ה

                                          @משה-שמחה כמה מכס זה יוצא?

                                          משה שמחהמ מנותק
                                          משה שמחהמ מנותק
                                          משה שמחה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי משה שמחה
                                          #35

                                          @בנג-ה

                                          תשלום מיסים נדרש לחבילה 70.00
                                          אגרת מחשב - רשות המיסים 21.00
                                          דמי הקצאת אשראי 20.00
                                          עמלת שחרור ממכס 69.90
                                          סה"כ חייב במע"מ 89.90
                                          מע"מ 16.18
                                          סה"כ כולל מע"מ 106.08
                                          סה"כ פטור ממע"מ 91.00
                                          סה"כ לתשלום כולל מע"מ ₪ 197.08

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                                            @טכנולוג
                                            לגבי המכס מה זה אומר ?
                                            עודכן בתאריך ט"ו בסיוון תשפ"ו, 31/05/26
                                            לגבי היום 1b483146-5289-42ee-a118-44161bfc3ff3-image.png
                                            משמע שעדיין לא נכנס לתוקף הפטור לא ??

                                            ועוד דבר במצלמת z60 pro
                                            גם שם המצלמה אחורית 2K
                                            1f248991-c420-4b5c-9fcd-d60965ce2ee7-image.png
                                            וגם ב z60 master
                                            אז מה ההבדל ?? הסוג חיישן ??
                                            ציטוט

                                            @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                            כמו דגם הפרו אבל מצלמה אחורית באיכות יותר גבוהה -2k

                                            ולמה הפרו עולה יותר אם השני יותר טוב ?

                                            ט מנותק
                                            ט מנותק
                                            טכנולוג
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #36

                                            @יחצ-המקצוען לא יודע מאיפה ציטטת אבל נכון לעכשיו עד 130$ אין מכס
                                            התמונה שצירפת היא של קדמית , אחורית ופנימית
                                            הקדמית היא 4k האחורית היא 1080p והפנימית היא 2k
                                            אבל בz60 master גם האחורית היא 2k
                                            תראה כאן פירטתי על ההבדלים בינהם

                                            ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • ב בנג'ה

                                              @itamar לא הבנתי אז כולם מזמינים?
                                              מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                                              אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                                              itamarI מנותק
                                              itamarI מנותק
                                              itamar
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי itamar
                                              #37

                                              @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                              מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
                                              אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

                                              זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
                                              זה לא מסובך

                                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              80

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום