דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ט

      טכנולוג

      @טכנולוג
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.9k
      נושאים
      22
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      15
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @רפאל-0 כתבתי על כך מדריך כאן ובנוסף עניתי לך באופן ספציפי בפוסט הקודם שלך כאן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה המצלמה הזאת

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

        70Mai A810Lite

        מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

        החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

        • מבוססת קבל ולא סוללה
        • מסך בגודל 3 אינץ
        • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
        • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
        • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

        בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
        ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
        זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
        רכיב gps משולב במצלמה 
        במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
        מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
        כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

        בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
        ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
        סה"כ 108$

        ממליץ לך להעביר את הסכום לדולרים וכך לוודא שאתה לא עובר את הסכום של 75$

        והכרטיס הזה

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        לגבי כרטיס זיכרון לדעתי הכרטיס טוב ביותר למצלמות דרך הוא של סמסונג בקישור הזה או זה או זה
        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
        אם זה יקר עבורך ניתן לקנות סאנדיסק כאן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה בכל חודש יש בד"כ שתי סיילים אחד בתחילת החודש ואחד לקראת הסוף אבל הם סיילים “פשוטים”
        פעם בכמה חודשים יש סייל ממש טוב וזה מה שהיה הפעם (הפעם הקודמת שהיה סייל דומה היתה במרץ השנה אבל הסייל אז היה יותר טוב)
        הסייל הקרוב יהיה ב15.6 עד ה20.6 והוא יהיה סייל רגיל
        לדעתי במהלך אוגוסט יהיה סייל טוב דהיינו עוד כחודשיים -+

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @טוסון יום ההולדת לעלי אקספרס זה במרץ ויום הרווקים הסינים זה ב11.11

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה מצויין.
        אבל הכנסת רק קוד אחד תכניס גם את הקוד 70MMY06 באותו מקום שהכנסת את הקוד הקודם בקופה רק שים לב שבחרת את האופציה T800-2 n UP04 שעולה 665 ש"ח לפני הנחה (אתה עדיין תראה מחיר טיפה יותר גבוה מ550 כי עלי אקספרס גובים עמלת המרה שמוכנסת בתוך המחיר)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        @טכנולוג אשתי עכשיו נכנסה לסיפור חחחחח

        מוכרררררר מחזיק לך אצבעות…

        אומרת לי למה צריך צפיה מרחוק??!!
        אם אני מבטל את ההזמנה, איזה דגם צריך לבחור?

        אם אתה רוצה את אותו דגם או משהו ברמה הזאת אז כבר תשאר עם מה שהזמנת כי הפער לא גדול ואפשר להתחבר אליה גם ללא סים אבל אם אתה רוצה מתחת רף המכס צריך משהו קצת יותר פשוט יש רשימה של כמה דגמים מומלצים אבל קודם תבטל את מה שכבר הזמנת

        ואם זה ללא צפיה מרחוק, כשאני עם מכשיר לייד המצלמה בתוך הרכב אני יכול להתחבר למצלמה ולראות את כל המצולם שם?

        כן דרך תקשורת וויפי (ללא אינטרנט זה רק חיבור בין המצלמה למכשיר כמו בלוטוס)

        תכנס לדף ההזמנות שלי בקישור כאן ותראה אם המוכר עדיין לא שלח את ההזמנה שלך תעשה ביטול - אם הוא כבר שלח זה יותר מסובך
        למעשה קודם תראה אם אתה מצליח לבטל במידה והצלחת נמשיך למה כדאי להזמין

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך בתקציב די נמוך
        ט טכנולוג

        @אבי-56 סידרת אותם בדיוק לפי הדירוג (אם כי הראשונה לענ"ד שווה הרבה פחות מהשתיים האחרות)
        ועדיין אני ממליץ יותר על הt800e שהבאתי כאן ב72$ (פירוט בספויילר)

        70Mai t800e

        מצלמת 3 ערוצים לבעלי תקציב צנוע יותר

        המצלמה הזו שונה לגמרי מהt800 יש לה חיישנים פשוטים יותר (של חברת gc הסינית ולא סוני) והיא גם זולה משמעותית

        • מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi)
        • מבוססת קבל ולא סוללה
        • מסך קטנטן בגודל 1.9 אינץ
        • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
        • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
        • מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

        בעלת חיישן GC4663 למצלמה הקדמית וחיישן GC2053 למצלמה הפנימית והאחורית
        ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
        זווית צילום של 125 מעלות למצלמה הקדמית ו 147 מעלות למצלמה האחורית ו130 מעלות לפנימית
        רכיב gps משולב במצלמה 
        במצלמה הזו אין אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים
        מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ65$
        כאן או כאן עם או בלי קיט חניה

        1. מדובר בחברה אמינה עם ותק של מוצרים כ10 - 15 שנים בשוק
        2. המצלמות הנ"ל עובדות עם סוללה ולכן הם לא אמורות להחזיק יותר מידי זמן בניגוד לt800e שעובדת על קבל
        3. המצלמות הנ"ל מצלמות ברזולציה נמוכה ואילו הt800e מצלמת ב4k לקדמית וכל השאר fhd
        4. ההבדל המשמעותי ביותר - במצלמות שהבאת יש חיישן פשוט (באחרונה יש חיישן קצת יותר טוב מהאחרות) מה שאומר שבתנאי תאורה קשים או בנסיעה מהירה הסרטונים לא יהיו ברורים (לא תוכל לקרוא מספרי רכב) בt800e יש חיישן יותר טוב ולכן הסרטונים שם יהיו ברורים יותר (זה עדיין לא הרמה של המצלמות עם חיישני סוני אבל זה בוודאי יותר טוב ממה שהבאת)

        פעם שמעתי מאדם חכם שאמר “לקנות חכם זה לא לקנות זול אלא לקנות את היקר בזול”

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @קורולה-אברכים כתבתי בעבר שהכרטיס של סאנדיסק הוא מעולה ואדרבא הכרטיס של ddpai אין איתו מספיק ניסיון אבל במצלמות ddpai יש איזושהי בעיה עם הכרטיסים של סאנדיסק ולכן שם כדאי לקנות של ddpai או סמסונג אבל במצלמות של חברות אחרות סאנדיסק עובד מצויין

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה כנראה שהמלאי של הקופונים נגמר נצטרך להמתין או לקנות עכשיו במחיר קצת יותר יקר 😔

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה איזה קופון מבינהם לא עובד אצלי שניהם עובדים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ט טכנולוג

        @בנג-ה

        צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @שלמה-א-0 מסכים עם כל מילה שלך רק מוסיף שגם החייישן הקדמי הרבה יותר טוב מהz50 pro מכיוון שהוא של סוני ואמנם הרזולוציה של הסרטון יותר נמוכה אבל איכות התמונה וההתמודדות בתנאי תאורה קשים הרבה יותר טובה
        כרגע כאן זה הכי זול יוצא 184$ לקדמית ואחורית כולל קיט חניה עם הקופון S2U9X66FG900 ואח"כ ILMS04 (אם תוסיף עוד מוצר ב7$ תוכל לקבל את הקופון ILMS05 שיתן לך הנחה של 10$ נוספים)

        אבל חייב להדגיש שיש דגם חדש של 70mai עם חיישן סוני טוב יותר מהVIOFO A229 PLUS (לא הספקתי להכניס אותו עדיין למדריך אבל כתבתי עליו כאן מעתיק לך בספוילר)

        70Mai t800

        מצלמת הדגל החדשה של 70mai ואחת המצלמות הטובות והמשתלמות ביותר בקטגוריה הזו

        70mai עשו כאן כמה שינויים ולכאורא הם הכניסו את כל היתרונות האפשריים במצלמה אחת (המצלמה המקבילה לddpai z90 master)

        • מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi)
        • מבוססת קבל ולא סוללה
        • חיישן סוני גם במצלמה האחורית
        • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
        • ניתן לצפות בזמן אמת במסך המצלמה בסרטונים של המצלמה הקדמית והאחורית יחד
        • מצב חניה מתקדם עם טכנולוגיות ai
        • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
        • מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

        בעלת החיישן המתקדם ביותר של סוני (Sony IMX678)
        ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו(1920x1080/3840x2160 (4k למצלמה האחורית עם חיישן סוני IMX678/IMX662 - ניתן לבחירה
        זווית צילום של 146 מעלות למצלמה הקדמית ו 146 מעלות למצלמה האחורית 
        רכיב gps משולב במצלמה 
        במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של mai70 שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת כמו שמפורט כאן
        מחיר רגיל כ150$ ובזמני מבצעים כ120$
        כאן או כאן עם או בלי קיט חניה וכן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

        והוא יוצא 173$ לקדמית, אחורית, ופנימית כולל קיט חניה בקישור הזה עם הקופון 70MMY06 ואח"כ ILMS04 (גם כאן אם תוסיף מוצרים ב11$ תקבל הנחה נוספת של 10$ עם הקופון ILMS05)
        אבל גם בדגם הזה אין חיישן תנועה ולכן אמנם מצד חיישן הצילום הוא יותר טוב מהVIOFO A229 PLUS אבל מצד מצב החניה וכן מצד איכות המצלמה הוא פחות טוב
        לויופו יש דגמים מקבילים ל70Mai t800 אבל המחיר שלהם הרבה יותר יקר (כ220-250$) viofo a229 pro או viofo a329

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ט טכנולוג

        @אושר-מתקרב לא ניסיתי לחבר את הקיט של הz90 לz50 pro אין לי מושג איך זה יתנהג אבל לכאורא זה אמור לעבוד
        רק לא כל כך הבנתי מה הקשר מכס על קיט לבד אין מכס (לכן נראה לי שהמוכר מנסה לשכנע אותך לקנות את הz90 ולא רק את הקיט שלה)
        בכל מצב בקישור שצירפתי לעיל יש את שניהם
        לגבי כרטיס זיכרון אכן משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
        הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון
        יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
        לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
        או זה
        או זה
        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום