דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      הרשלהה

      הרשלה

      @הרשלה
      אודות
      פוסטים
      260
      נושאים
      13
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      2

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • שאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום
        הרשלהה הרשלה

        @טייס-קרבי
        זה כל ההגדרות שיש במכשיר תקח את התמונה ותבקש מהבינה להסביר לך מה זה כל דבר
        f3a458e1-eb87-4a25-846d-14713d7a8e06-image.png
        קרדיט ל @לך-תדע שהביא את זה פה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רוצה לפרגן למתקין מולטימדיה הרב מוטי ברנד
        הרשלהה הרשלה

        @תום-וג-רי
        ממליץ עליו גם הוא התקין לחבר שלי מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס שהתקין קצת לפני

        יד שנייה במחיר זול הבעיה היחידה היא שלמסגרת של המסך היה שבר קטן וזה רק פגם אסתטי במסגרת המסך עצמו עובד פיקס ולא מסתיר חלק מהתצוגה חוץ מזה הכל עובד פיקס אולי קצת איטי בגלל האוטנט אבל בכללי הוא מרוצה לגמרי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • משלוח מאלי שנתקע במכס בגלל פריט אחד יש איך לשחרר את השאר?
        הרשלהה הרשלה

        @dudi752
        אני יודע שחבר שלי הזמין ועבר לו

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!
        הרשלהה הרשלה

        @מצויין-101 כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:

        למה לא משתמשים בעצה הפשוטה שיהיה נציג בכל שכונה שידאג לצרכים שלה?

        בטח שיש למשל בבית וגן הוסיפו כמה קווים ע"י עבודה של המנהל הקהילתי עם משרד התחבורה
        לא אומר שהם מתייחסים לכל תלונה אבל בעקרון אם היה משהו חריג הם כן דואגים לזה!

        מדברים רכב

      • כמה הצעות (אולי) יעול
        הרשלהה הרשלה

        @מנאששש כתב בכמה הצעות (אולי) יעול:

        ב. שיהיה אפשר לראות אם לייקתי כבר.
        (אולי זה באג רק אצלי, [רואים רק את ה"יד" של הדיסלייק (לא שימושי ), ובצד שני אין כלום. גם לפני שלייקתי ).

        אני רואה את שניהם גם לייק וגם דיס וגם אחרי שלייקתי
        כנראה קשור לסינון (אני יודע שבמתמחים טופ מי שבאתרוג לא רואה גם

        הצעות יעול

      • המיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]
        הרשלהה הרשלה

        @ידידים
        למה נראה לך שזה לא קשור לשיבושים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איך פותחים בורג עקשן שלא זז?
        הרשלהה הרשלה

        @אברהם כתב באיך פותחים בורג עקשן שלא זז?:

        איך אני יכול להאריך?

        תקח צינור ברזל חלול ותכניס בתוכו את הידית של המפתח

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נספח לשרשור - סרטונים במגוון נושאי הרכב
        הרשלהה הרשלה

        מישהו ממתמחים טופ יצר אתר עם הרבה סרטונים ביוטיוב שפתוחים בנטפרי על רכבים(לא רק אבל יש קטגוריה מיוחדת לרכבים)
        https://netube.co.il/

        מדברים רכב

      • איך פותחים בורג עקשן שלא זז?
        הרשלהה הרשלה

        @אברהם
        לא יודע אם זה יכול להרוס משהו במקרה הזה אבל הרבה פעמים חימום עם ברנר זה עוזר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תצוגה דיגיטלית עילית
        הרשלהה הרשלה

        @א.ב. כתב בתצוגה דיגיטלית עילית:

        איזה רכב יש לאבא שלך?
        אולי שימכור לי את זה?

        מאזדה 2

        @מנאששש כתב בתצוגה דיגיטלית עילית:

        דלקן? זה בשקע OBD?

        כן

        @אושר-מתקרב כתב בתצוגה דיגיטלית עילית:

        מה רע בנורת מנוע דולקת?

        אני הייתי שם את זה אבל אבא שלי מפחד שיגרום לבעיות

        מדברים רכב

      • תצוגה דיגיטלית עילית
        הרשלהה הרשלה

        @אושר-מתקרב
        יכול להיות שזה יבלבל את מחשב הרכב ויגרום לו להדליק נורת מנוע?
        כי שמתי כזה לאבא שלי וכמה ימים אח"כ נדלק נורת מנוע אז הוא הלך למוסכניק שלו ובדק ואמר אין כלום ואז כשהוא סרק אז זה כיבה את הנורה ואחרי קצת זמן היא נדלקה שוב (הוא בדק בהתחלה דרך הסורק במכשיר הזה ואז בפעם השניה שאבי הגיע אליו הוא בדק עם שלו) ואז הוא אמר לאבי פעם אחת שיכול להיות שזה מבלבל את המחשב רכב וגורם לו להדליק נורת מנוע (או המכשיר או שזה שאני מחבר דרך מפצל גם את המכשיר הזה וגם דלקן)
        מאז אבי מפחד לחבר את זה שוב וסתם חבל לי על הכסף

        מדברים רכב

      • תגובות למדריך על כרית אויר
        הרשלהה הרשלה

        @מנאששש
        למה שיהיה בתוך המושב כרית אויר? שתעיף אותך קדימה?

        טיפים והדרכות כללי

      • תגובות למדריך על כרית אויר
        הרשלהה הרשלה

        @אביעד
        אחלה מדריך!
        מדהים שכל זה נמצא במכלול די קטן!!
        התמונה שבתחלת המדריך זה תמונה של סליל הגה לא?(כלומר אני בא לומר מה הקשר של זה לכרית אויר חוץ מזה שהוא מעביר אליה את החשמל)

        @אביעד כתב במדריך מפורט מה זה כריות אויר (Airbag):

        (שימו לב למי ששם כיסוי לרכב שלו -שיש סקוטש בצדדים החיצוניים של הכסאות הקדמיים- וזה חובה! אחרת הכרית לא תתנפח ולא תגן על הנוסע! (ידעתי את זה רק כשהגיעו לי הכיסויים ולא הבנתי למה יש סקוטש בצדדים…)

        לאיזה כיסוי אתה מתכוון?

        טיפים והדרכות כללי
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום