@טייס-קרבי
זה כל ההגדרות שיש במכשיר תקח את התמונה ותבקש מהבינה להסביר לך מה זה כל דבר

קרדיט ל @לך-תדע שהביא את זה פה
הרשלה
-
שאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום -
רוצה לפרגן למתקין מולטימדיה הרב מוטי ברנד@תום-וג-רי
ממליץ עליו גם הוא התקין לחבר שלי מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס שהתקין קצת לפנייד שנייה במחיר זול הבעיה היחידה היא שלמסגרת של המסך היה שבר קטן וזה רק פגם אסתטי במסגרת המסך עצמו עובד פיקס ולא מסתיר חלק מהתצוגה חוץ מזה הכל עובד פיקס אולי קצת איטי בגלל האוטנט אבל בכללי הוא מרוצה לגמרי
-
משלוח מאלי שנתקע במכס בגלל פריט אחד יש איך לשחרר את השאר?@dudi752
אני יודע שחבר שלי הזמין ועבר לו -
התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!@מצויין-101 כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:
למה לא משתמשים בעצה הפשוטה שיהיה נציג בכל שכונה שידאג לצרכים שלה?
בטח שיש למשל בבית וגן הוסיפו כמה קווים ע"י עבודה של המנהל הקהילתי עם משרד התחבורה
לא אומר שהם מתייחסים לכל תלונה אבל בעקרון אם היה משהו חריג הם כן דואגים לזה! -
כמה הצעות (אולי) יעול@מנאששש כתב בכמה הצעות (אולי) יעול:
ב. שיהיה אפשר לראות אם לייקתי כבר.
(אולי זה באג רק אצלי, [רואים רק את ה"יד" של הדיסלייק (לא שימושי ), ובצד שני אין כלום. גם לפני שלייקתי ).אני רואה את שניהם גם לייק וגם דיס וגם אחרי שלייקתי
כנראה קשור לסינון (אני יודע שבמתמחים טופ מי שבאתרוג לא רואה גם -
המיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]@ידידים
למה נראה לך שזה לא קשור לשיבושים -
איך פותחים בורג עקשן שלא זז?@אברהם כתב באיך פותחים בורג עקשן שלא זז?:
איך אני יכול להאריך?
תקח צינור ברזל חלול ותכניס בתוכו את הידית של המפתח
-
נספח לשרשור - סרטונים במגוון נושאי הרכבמישהו ממתמחים טופ יצר אתר עם הרבה סרטונים ביוטיוב שפתוחים בנטפרי על רכבים(לא רק אבל יש קטגוריה מיוחדת לרכבים)
https://netube.co.il/ -
איך פותחים בורג עקשן שלא זז?@אברהם
לא יודע אם זה יכול להרוס משהו במקרה הזה אבל הרבה פעמים חימום עם ברנר זה עוזר -
תצוגה דיגיטלית עילית@א.ב. כתב בתצוגה דיגיטלית עילית:
איזה רכב יש לאבא שלך?
אולי שימכור לי את זה?מאזדה 2
@מנאששש כתב בתצוגה דיגיטלית עילית:
דלקן? זה בשקע OBD?
כן
@אושר-מתקרב כתב בתצוגה דיגיטלית עילית:
מה רע בנורת מנוע דולקת?
אני הייתי שם את זה אבל אבא שלי מפחד שיגרום לבעיות
-
תצוגה דיגיטלית עילית@אושר-מתקרב
יכול להיות שזה יבלבל את מחשב הרכב ויגרום לו להדליק נורת מנוע?
כי שמתי כזה לאבא שלי וכמה ימים אח"כ נדלק נורת מנוע אז הוא הלך למוסכניק שלו ובדק ואמר אין כלום ואז כשהוא סרק אז זה כיבה את הנורה ואחרי קצת זמן היא נדלקה שוב (הוא בדק בהתחלה דרך הסורק במכשיר הזה ואז בפעם השניה שאבי הגיע אליו הוא בדק עם שלו) ואז הוא אמר לאבי פעם אחת שיכול להיות שזה מבלבל את המחשב רכב וגורם לו להדליק נורת מנוע (או המכשיר או שזה שאני מחבר דרך מפצל גם את המכשיר הזה וגם דלקן)
מאז אבי מפחד לחבר את זה שוב וסתם חבל לי על הכסף -
תגובות למדריך על כרית אויר@מנאששש
למה שיהיה בתוך המושב כרית אויר? שתעיף אותך קדימה? -
תגובות למדריך על כרית אויר@אביעד
אחלה מדריך!
מדהים שכל זה נמצא במכלול די קטן!!
התמונה שבתחלת המדריך זה תמונה של סליל הגה לא?(כלומר אני בא לומר מה הקשר של זה לכרית אויר חוץ מזה שהוא מעביר אליה את החשמל)@אביעד כתב במדריך מפורט מה זה כריות אויר (Airbag):
(שימו לב למי ששם כיסוי לרכב שלו -שיש סקוטש בצדדים החיצוניים של הכסאות הקדמיים- וזה חובה! אחרת הכרית לא תתנפח ולא תגן על הנוסע! (ידעתי את זה רק כשהגיעו לי הכיסויים ולא הבנתי למה יש סקוטש בצדדים…)
לאיזה כיסוי אתה מתכוון?
