@moshe-1
אפשרי למי שיש לו ידיים טובות
יכול להיות שתצטרך חולץ הגה לא בטוח
ועוד כמה מברגים וכו’
הרשלה
-
צופר וכפתורי הגה לא עובדים -
חוסר בלימה במצב ניוטרל@אליעזר-לוי כתב בחוסר בלימה במצב ניוטרל:
@Y.M כתב בחוסר בלימה במצב ניוטרל:
יש למישהו רעיון איך אפשר יותר להיזהר שלהבא ההילוך לא יזוז?
מוזר שזה ככה אצלך.
אצלי צריך ללחוץ על כפתור כדי להעביר מצב בהילוכים.אחי פעם אחת נסע בקיה פיקנטו ומי שישב לידו באמצע כביש אחד בטעות הוזיז את הרגל ועבר לניוטרל!
-
דלקן לדיזל@חובק-עולם
מקסימום זה חצי שנייה לנתק את ההתקן מהשקע OBD -
דלקן לדיזל@חובק-עולם כתב בדלקן לדיזל:
ולא התקן מסיבה פשוטה. אם נניח יהיה יותר זול בתחנה מסוימת מחיר המזומן. תמיד אני אוכל להשאיר את הכרטיס בצד ולשלם במזומן.
גם אם יש התקן אפשר לתדלק בחברות אחרות במזומן
-
שרשור "חיות על הכביש"@חיים-Y0737
זה בבית וגן איפה שהיה הדואר בהפסגה
ובשעות הערב הוא לא כזה עמוס ויש מקומות שיותר עמוס ולא נוהגים ככהמה לעשות שיש חבורה של ערסים וכדו’ בשכונה
-
שרשור "חיות על הכביש"@מומחה-מספר-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
ביתר עילית | תיעוד מתאונה היום ברחוב שלום רב בכניסה לגבעה C
הלוואי וכבר יסדרו את העיקול הזה כאחד השכנים שם אני מכיר את המקום פעם המדרכה הייתה הרבה בפנים עד שהגיע אחד שבנה שם והוציא את המדרכה והעירייה לא מסדרת את זה דבר שני הקו על הכביש כמעט ואי אפשר לראות את זה
אכן אני מכיר את הבן אדם שבנה שם והוא אפילו לא מפחד מהעירייה (ויש אומרים שהעירייה מפחדת ממנו) למשל הוא בנה את האולם והיה קטע בלי מדרכה אז את האבנים משתלבות הוא לקח ממדרכה שהייתה בנוייה מכמה מקומות ומזה בנה מדרכה
וסתם ככה בכללי עשו את המדרכה רחבה ואת הכביש צר וכולם שם טסים וברגע שרואים רכב מגיע מהצד השני נותנים ברקס (במיוחד האוטובוסים) -
רוצה לפרגן למתקין מולטימדיה הרב מוטי ברנד -
מתז לא משפריץ טוב@טיוטה-אברכים כתב במתז לא משפריץ טוב:
תנסה עם שפיץ של עט לכוון את המתז (העיגול שבתוך הפלסטיק) כלפי מעלה
ואז הרכב שמאחוריו יקבל מקלחת חינם

-
באג | קיבלתי התראה שמישהו ערך פוסט וכשלוחצים מעביר להודעה שהדף לא קיים@חיים-ברזל
אה אני פשוט שיניתי לגלילה אין סופית ולכן אין לי את העמודים האלו -
באג | קיבלתי התראה שמישהו ערך פוסט וכשלוחצים מעביר להודעה שהדף לא קיים@חיים-ברזל
כלומר בגלל הפוסטים שנמחקו?
לאיזה עמוד אתה מתכוון? -
באג | קיבלתי התראה שמישהו ערך פוסט וכשלוחצים מעביר להודעה שהדף לא קייםקיבלתי הודעה שמישהו ערך פוסט בשרשור חיות על הכביש
וכשאני לוחץ על ההתראה מעביר אותי להודעה שהדף לא קיים
וכשנכנסתי דרך הפורום עצמו ולא דרך ההתראה זה כן נפתח לי אבל גיליתי שנמחק כמה פוסטים
יכול להיות שלכן זה קרה?
-
שינוי תמונת פרופיל@איש-גמזו כתב בשינוי תמונת פרופיל:
(חשבתי שמא קשור למוניטין, אך ראיתי משתמשים עם 1 מוניטין עם תמונה מפוארה)
או בגלל שיוך גוגל או שהם כבר הצטרפו לפני קצת זמן
כי כמה חודשים אחרי שהצטרפתי לפורום זכור לי שראיתי עדיין את האפשרות הזאת
משמע שהם הורידו את זה רק בזמן האחרון ולכן מי שהצטרף לפני יותר זמן יכל לשים תמונה -
שטיפה רכב יסודית באזור ירושלים@דוד-100 כתב בשטיפה רכב יסודית באזור ירושלים:
@אבי-KIA סע ליד ביתר או לבית הבודד או לעוד שטיפות שם באזור
היית פעם אחת בבית האדום?
מעניין אותי מה המחיר וכמה טוב הם מנקים -
זגג רכב@חיים-ל.
כמעט בטוח שזה החלפת מסילה או משהו כזה לא נראה לי שקרא משהו לזכוכית (ורק לזכוכית צריך זגג) -
שאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום:
מה זה המצב GPS זה עובד גם בלי אינטרנט(מפות)?
מצב GPS מציג כמה לויינים זמינים במיקום שלך ותו לא…
גם מצפן וגם גובה מעל פני הים
-
סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה@אברך-פשוט
אם לא היה פחות רכבים ויותר אוטובוסים ברור שהיה יותר תאונות עם אוטובוסים
זה שיש הרבה פחות אוטובוסים גורם לכך שיהיה פחות תאונות@MEM כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:
למה לא?
קרוב משפחתי הי"ד נרצח ע"י נהג של קוים על מעבר חציה כשלפי העדויות הוא גם סימן לו קודם לכן לעבור…
למי שחושב שאולי הנוסעים לא צרחו מספיק בקול אני רק אציין שהוא עצר רק אחרי שגם הגלגלים האחוריים עברו עליו וגם אז הוא המשיך עוד כמה מטרים…ולא רק זה חברים שלי ישבו בצ’ונט כמה מטרים ליד וכשיצאו הם שמעו אותו אומר לו “מגיע לך”
אה ושכחתי שהוא מעולם לא נענש על זה הרי ההרוג חרדי …
ובנוסף גם עדיין עובד בחברה כנהג
-
ליסינג פרטי תפעולי@מוישה-מהדרום
לא חישבנתי את זה אבל חבר שלי בדק וראה שיותר זול לעשות ליסינג פרטי תפעולי מול ירידת ערך של אותו רכב אבל פרטי לאותו זמן שאתה עושה את הליסינג
הוא גם ככה רצה לקנות רכב לקצת זמן לבדוק איך הוא וכו’ ואחר כך למכור אותו ולקנות חדש ואז יצא לו הפסד לא גדול
הוא בדק ועשה את זה לרכב G6 של אקספנג
לא יודע יותר פרטים על זה ולא חישבנתי אני רק אומר מה שהוא אמר לי! -
המערכת מראה שיש קליטה ובפועל לא עובד@הנהג-0
מה לא עובד בוויז? הGPS? -
שאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום@טייס-קרבי
לא יודע, לפי מה שזכור לי כשבדקתי היה הכל
אבל לא הכל היה בשורות אלא למשל השעה גובה וכו’ לא היה בשורות ואין לזה סמל במכשיר
וחלק מהסמלים זה קשור לסורק רכב
מה שאתה יכול זה לצלם את מה שאתה לא מבין ולשאול את הבינה
