דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      הרשלהה

      הרשלה

      @הרשלה
      אודות
      פוסטים
      260
      נושאים
      13
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      2

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • צופר וכפתורי הגה לא עובדים
        הרשלהה הרשלה

        @moshe-1
        אפשרי למי שיש לו ידיים טובות
        יכול להיות שתצטרך חולץ הגה לא בטוח
        ועוד כמה מברגים וכו’

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חוסר בלימה במצב ניוטרל
        הרשלהה הרשלה

        @אליעזר-לוי כתב בחוסר בלימה במצב ניוטרל:

        @Y.M כתב בחוסר בלימה במצב ניוטרל:

        יש למישהו רעיון איך אפשר יותר להיזהר שלהבא ההילוך לא יזוז?

        מוזר שזה ככה אצלך.
        אצלי צריך ללחוץ על כפתור כדי להעביר מצב בהילוכים.

        אחי פעם אחת נסע בקיה פיקנטו ומי שישב לידו באמצע כביש אחד בטעות הוזיז את הרגל ועבר לניוטרל!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דלקן לדיזל
        הרשלהה הרשלה

        @חובק-עולם
        מקסימום זה חצי שנייה לנתק את ההתקן מהשקע OBD

        מדברים רכב

      • דלקן לדיזל
        הרשלהה הרשלה

        @חובק-עולם כתב בדלקן לדיזל:

        ולא התקן מסיבה פשוטה. אם נניח יהיה יותר זול בתחנה מסוימת מחיר המזומן. תמיד אני אוכל להשאיר את הכרטיס בצד ולשלם במזומן.

        גם אם יש התקן אפשר לתדלק בחברות אחרות במזומן

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        הרשלהה הרשלה

        @חיים-Y0737
        זה בבית וגן איפה שהיה הדואר בהפסגה
        ובשעות הערב הוא לא כזה עמוס ויש מקומות שיותר עמוס ולא נוהגים ככה

        מה לעשות שיש חבורה של ערסים וכדו’ בשכונה

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        הרשלהה הרשלה

        @מומחה-מספר-1 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        @תודה-לבורא-עולם-0

        ביתר עילית | תיעוד מתאונה היום ברחוב שלום רב בכניסה לגבעה C

        הלוואי וכבר יסדרו את העיקול הזה כאחד השכנים שם אני מכיר את המקום פעם המדרכה הייתה הרבה בפנים עד שהגיע אחד שבנה שם והוציא את המדרכה והעירייה לא מסדרת את זה דבר שני הקו על הכביש כמעט ואי אפשר לראות את זה

        אכן אני מכיר את הבן אדם שבנה שם והוא אפילו לא מפחד מהעירייה (ויש אומרים שהעירייה מפחדת ממנו) למשל הוא בנה את האולם והיה קטע בלי מדרכה אז את האבנים משתלבות הוא לקח ממדרכה שהייתה בנוייה מכמה מקומות ומזה בנה מדרכה
        וסתם ככה בכללי עשו את המדרכה רחבה ואת הכביש צר וכולם שם טסים וברגע שרואים רכב מגיע מהצד השני נותנים ברקס (במיוחד האוטובוסים)

        מדברים רכב

      • רוצה לפרגן למתקין מולטימדיה הרב מוטי ברנד
        הרשלהה הרשלה

        @MENACHEM
        תסתכל בפרופיל שלו

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מתז לא משפריץ טוב
        הרשלהה הרשלה

        @טיוטה-אברכים כתב במתז לא משפריץ טוב:

        תנסה עם שפיץ של עט לכוון את המתז (העיגול שבתוך הפלסטיק) כלפי מעלה

        ואז הרכב שמאחוריו יקבל מקלחת חינם 😅

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • באג | קיבלתי התראה שמישהו ערך פוסט וכשלוחצים מעביר להודעה שהדף לא קיים
        הרשלהה הרשלה

        @חיים-ברזל
        אה אני פשוט שיניתי לגלילה אין סופית ולכן אין לי את העמודים האלו

        הצעות יעול

      • באג | קיבלתי התראה שמישהו ערך פוסט וכשלוחצים מעביר להודעה שהדף לא קיים
        הרשלהה הרשלה

        @חיים-ברזל
        כלומר בגלל הפוסטים שנמחקו?
        לאיזה עמוד אתה מתכוון?

        הצעות יעול

      • באג | קיבלתי התראה שמישהו ערך פוסט וכשלוחצים מעביר להודעה שהדף לא קיים
        הרשלהה הרשלה

        קיבלתי הודעה שמישהו ערך פוסט בשרשור חיות על הכביש

        727f4d42-6dc7-4748-9bc7-9e2d1b19f38f-image.png

        וכשאני לוחץ על ההתראה מעביר אותי להודעה שהדף לא קיים

        c3ec5420-1761-46de-a8cf-a1e4756e198a-image.png

        וכשנכנסתי דרך הפורום עצמו ולא דרך ההתראה זה כן נפתח לי אבל גיליתי שנמחק כמה פוסטים

        יכול להיות שלכן זה קרה?

        הצעות יעול

      • שינוי תמונת פרופיל
        הרשלהה הרשלה

        @איש-גמזו כתב בשינוי תמונת פרופיל:

        (חשבתי שמא קשור למוניטין, אך ראיתי משתמשים עם 1 מוניטין עם תמונה מפוארה)

        או בגלל שיוך גוגל או שהם כבר הצטרפו לפני קצת זמן
        כי כמה חודשים אחרי שהצטרפתי לפורום זכור לי שראיתי עדיין את האפשרות הזאת
        משמע שהם הורידו את זה רק בזמן האחרון ולכן מי שהצטרף לפני יותר זמן יכל לשים תמונה

        הצעות יעול

      • שטיפה רכב יסודית באזור ירושלים
        הרשלהה הרשלה

        @דוד-100 כתב בשטיפה רכב יסודית באזור ירושלים:

        @אבי-KIA סע ליד ביתר או לבית הבודד או לעוד שטיפות שם באזור

        היית פעם אחת בבית האדום?
        מעניין אותי מה המחיר וכמה טוב הם מנקים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זגג רכב
        הרשלהה הרשלה

        @חיים-ל.
        כמעט בטוח שזה החלפת מסילה או משהו כזה לא נראה לי שקרא משהו לזכוכית (ורק לזכוכית צריך זגג)

        טיפולים, אחזקה ותקלות זגג רכב ירושלים

      • שאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום
        הרשלהה הרשלה

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום:

        מה זה המצב GPS זה עובד גם בלי אינטרנט(מפות)?

        מצב GPS מציג כמה לויינים זמינים במיקום שלך ותו לא…

        גם מצפן וגם גובה מעל פני הים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        הרשלהה הרשלה

        @אברך-פשוט
        אם לא היה פחות רכבים ויותר אוטובוסים ברור שהיה יותר תאונות עם אוטובוסים
        זה שיש הרבה פחות אוטובוסים גורם לכך שיהיה פחות תאונות

        @MEM כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:

        למה לא?
        קרוב משפחתי הי"ד נרצח ע"י נהג של קוים על מעבר חציה כשלפי העדויות הוא גם סימן לו קודם לכן לעבור…
        למי שחושב שאולי הנוסעים לא צרחו מספיק בקול אני רק אציין שהוא עצר רק אחרי שגם הגלגלים האחוריים עברו עליו וגם אז הוא המשיך עוד כמה מטרים…

        ולא רק זה חברים שלי ישבו בצ’ונט כמה מטרים ליד וכשיצאו הם שמעו אותו אומר לו “מגיע לך”

        אה ושכחתי שהוא מעולם לא נענש על זה הרי ההרוג חרדי …

        ובנוסף גם עדיין עובד בחברה כנהג

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ליסינג פרטי תפעולי
        הרשלהה הרשלה

        @מוישה-מהדרום
        לא חישבנתי את זה אבל חבר שלי בדק וראה שיותר זול לעשות ליסינג פרטי תפעולי מול ירידת ערך של אותו רכב אבל פרטי לאותו זמן שאתה עושה את הליסינג
        הוא גם ככה רצה לקנות רכב לקצת זמן לבדוק איך הוא וכו’ ואחר כך למכור אותו ולקנות חדש ואז יצא לו הפסד לא גדול
        הוא בדק ועשה את זה לרכב G6 של אקספנג
        לא יודע יותר פרטים על זה ולא חישבנתי אני רק אומר מה שהוא אמר לי!

        עסקאות רכב

      • המערכת מראה שיש קליטה ובפועל לא עובד
        הרשלהה הרשלה

        @הנהג-0
        מה לא עובד בוויז? הGPS?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום
        הרשלהה הרשלה

        @טייס-קרבי
        לא יודע, לפי מה שזכור לי כשבדקתי היה הכל
        אבל לא הכל היה בשורות אלא למשל השעה גובה וכו’ לא היה בשורות ואין לזה סמל במכשיר
        וחלק מהסמלים זה קשור לסורק רכב
        מה שאתה יכול זה לצלם את מה שאתה לא מבין ולשאול את הבינה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 12
      • 13
      • 2 / 13
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום