@מאיר
יש באג שבדף פרופיל של המשתמש לא רואים את התמונת פרופיל שלו אלא רק נקודה לבנה
הרשלה
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!! -
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@אליהו-בן-יוסף
בעיקרון כשאתה לוחץ על תגית של קבוצה יש לך אפשרות בצד שמאל אפשרות לבקש להיצטרף -
חידה שבועית@פריוס-אפור
היה פעם אחת חידה ששאל @ מאיר
הוא שאל משהו שקשור לקלאץ ובקרת שיוט
אם אמצא את זה אני ישלח קישור -
רעש של שחרור לחץ בפתיחת מכסה דלקבעיקרון הגיוני שיהיה רעש כזה כי כשהמשאבה שואבת דלק אז נהיה ואקום במיכל כי לא מגיע אויר במקום הדלק ולכן כשפותחים את הפקק האויר נשאב ומוריד את הואקום
-
העלאת המהירות המותרת בכבישי ישראל@חיים-ברזל
אני לא מכיר כל כך את הכביש הזה כך שאני לא יודע -
העלאת המהירות המותרת בכבישי ישראלשרת התחבורה מירי רגב הודיעה כי בימים הקרובים תוצג תוכנית להעלאת המהירות המותרת בכבישים בין עירוניים נוספים מ-90 ל-110 קמ"ש.
התוכנית גובשה בחודשים האחרונים על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשיתוף משטרת התנועה, והיא נועדה להתאים את המהירות המותרת בכבישים נבחרים לאחר בדיקת היבטים בטיחותיים, נתוני תאונות דרכים ועבודות הרחבה שבוצעו בשטח.
לפי ההערכות, בין הכבישים שבהם תיבחן העלאת המהירות נמצאים כביש 1 בין תל אביב לירושלים, כביש 90 בערבה במקטעים שהורחבו לשני נתיבים לכל כיוון, וכן כביש 431, שבו עשויה המהירות לעלות בחלק מהמקטעים מ-70 ל-90 קמ"ש.
התוכנית צפויה לכלול גם התאמות מהירות בצמתים ובמקטעים שבהם תשתית הכביש מאפשרת זאת. במשרד התחבורה מציגים את המהלך כהתאמה למציאות שבה נהגים רבים כבר נוסעים בפועל במהירות גבוהה מ-90 קמ"ש בכבישים מסוימים.
גורם בסביבת השרה אמר כי לאחר העלאת המהירות המותרת, תוגבר האכיפה נגד נהגים שיעברו את המהירות החדשה שתיקבע. לדבריו, המטרה היא להתאים את המהירות המותרת לתנאי הדרך, ובמקביל לשמור על בטיחות הנוסעים.קרדיט חדשות המוקד
-
העלאת המהירות המותרת בכבישי ישראל@חובק-עולם כתב בהעלאת המהירות המותרת בכבישי ישראל:
וזה ממש מעצבן (ומסוכן) שיש נהגים שיורדים ל80 קמ"ש - אוי יש פה מצלמת מהירות- ומותר שם 110…
לדעתי נהגים כאלה אסור להם ליסוע בכביש
גם בגלל מה שאמרת
וגם בגלל שרוב הנהגים האלה בכללי נוסעים לאט ובסוף הרבה פעמים זה יוצר פקקים -
צופר וכפתורי הגה לא עובדים@moshe-1
אז אם תאפס את התקלות וזה נעלם זה יכול להיות שלא קשור לזה שסובבת
אבל אם זה לא עוזר זה כנראה אחד משתי התקלות האלו
או שהקונקטורים לא מחוברים טוב מה שלא כל כך מסתבר לפי מה שכתבת@moshe-1 כתב בצופר וכפתורי הגה לא עובדים:
אבל עדיין כפתורי הגה לא עובדים חוץ מאחד
או שהלך הסליל הגה וזה התקלה שהכי מסתברת לדעתי
אבל לא חייב להיות שזה בגללך יכול להיות שזה הגיע פגום -
צופר וכפתורי הגה לא עובדים@moshe-1
הכל יכול להיות
אני לא יודע
יכול להיות שיש לך נורת כרית אויר דולקת? -
צופר וכפתורי הגה לא עובדים@moshe-1 כתב בצופר וכפתורי הגה לא עובדים:
אבל הצופר כן עובד
זה לא אומר שזה לא נהרס
@moshe-1 כתב בצופר וכפתורי הגה לא עובדים:
ותמיד כשהגה מסתובב גם הסליל מסתובב
נכון אבל הוא יכול להסתובב ברמה מסוימת שעד לרמה הזאת הוא יכול ומכאן והלאה הוא יתחיל ליהרס
וכשסובבת ואח"כ חיברת למקום ברגע שסובבת את ההגה זה מתח את זה יותר ממה שהוא יכוללא בטוח שזה באמת הבעיה
יכול להיות שהוא הגיע פגום כבר מעליאקספרס
כמה באמת סובבת את זה? כי אני לא מאמין שאם סובבת את זה קצת הוא נהרס -
צופר וכפתורי הגה לא עובדים@moshe-1
אסור לעשות כזה דבר
כנראה זה מתח את החוטים והרס אותו -
צופר וכפתורי הגה לא עובדים@moshe-1
יכול להיות שכשהנחת את הסליל הגה לפני שחיברת את ההגה סובבת אותו או משהו כזה? -
דוח חניה@יוני
מעניין אם עכשיו חס ושלום יהיה מלחמה ארוכה והוא יגיש בקשה להישפט האם יכול להיות שיתבטל הדוח בגלל היתיישנות או שבגלל המלחמה זה לא יקרה היתיישנות -
דוח חניה -
איך מתמודדים עם חלודה ברכב@מאיר-ג
אתה רוצה שזה יצא יפה או שפחות אכפת לך?
כי אם זה נקודות קטנות לא צריך שיוף גדול אלא רק במקום של החלודה עד שלא רואים יותר חלודה ואז שמים שפכטל של רכב ומעל זה צובעים עם צבע ולכה
גם אם עכשיו תצבע מעל החלודה זה יתפשט מתחת לצבע ואז זה יחמיר עוד יותר -
איך מתמודדים עם חלודה ברכב@מאיר-ג
יש כמה סירטונים של כריספיקס ביוטיוב
אבל זה לא רק למנוע אלא גם איך לתקן את זה בצורה מקצועית
אבל לרוב אם זה משהו לא גדול או חלודה מטורפת ולא אכפת לך פשוט תקח נייר שיוף ותשייף עד שלא תראה חלודה זה בסדר
אבל שים לב שאתה צריך לצכוע את זה עם משהו שלא יתחיל שוב פעם חלודה אחרי שהורדת את מה שהגן על הרכב מהחלודה -
באג המספר של הלייקים של פוסט מסוים נעלם כשאני עומד עליובפוסט הזה אם אני עומד על המספר של הלייקים הוא נעלם ולא חוזר עד שאני עושה ריענון ואז שוב פעם נעלם כשאני עומד עליו
זה לא קורה לי בפוסט אחר
וזה סירטון שרואים מה קורה
1987eadd-874f-41a4-b175-99bfe6bc761b-שרשור חיות על הכביש _ רכבים זה לזה - Google Chrome 2026-06-01 13-46-22.mp4 -
מפתח שלט נשבר@אלעזר-כהן
תנסה לפתוח את השלט להגיע לאזור של הקפיץ ותנסה לראות איך זה מחובר
כי מהתמונה הזאת כן נראה שזה נשבר וגם זה נראה שהיה עוד חלק שנשבר

וגם אם אתה מזמין שלט חדש מעלי אתה יכול בלי לשכפל אם זה בדיוק אותו דבר פשוט להעביר את כל הכרטיס אלקטרוני של השלט במקום לשכפל
