דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ה

      הלוך ונסוע

      @הלוך ונסוע
      אודות
      פוסטים
      23
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עזרה דחוף דחוף!! סיריון 2008
        ה הלוך ונסוע

        @הלוך-ונסוע כתב בעזרה דחוף דחוף!! סיריון 2008:

        ביצעתי היום טיפול עשרת אלפים לסיריון 2008 הנהדרת שלי שמעולם לא איכזבה…
        החלפתי פילטר שמן, שמן חדש כמובן, וסגרתי הכל חזרה(עדיין לא החלפתי פילטר אוויר) ובנוסף החלפתי את המצבר הישן שלי שעדיין עבד, במצבר אחר בן חצי שנה שהוצאתי מרכב שנמכר לפירוק.
        תכלס סיימתי את כל הפעילות ניסיתי להניע ו…
        המנוע נדלק ונכבה אחרי כמה שניות בודדות! כשהמנוע בסרק הוא נכבה מיד, אבל כשאני לוחץ על הגז המנוע עובד כרגיל… נסעתי ככה לצערי מבית שמש לבני ברק, וכל פעם שהיה פקק נכבה לי הרכב… כולם צופרים צועקים ואני עומד כמו מסכן…
        הבו עזרה באופן דחוף הרכב כרגע נמצא בבני ברק והוא מניע ונכבה מיד!!!
        נזהרתי כמובן מאד בזמן הטיפול שלא יתנתק שום חיישן וכו’ ובמבט מלמעלה הכל נראה מחובר!
        החיישנים, צינורות הואקום, המצבר, הפילטר שמן, ושסתום השמן, מה זה יכול להיות!
        אני ממש במצוקה אנא עזרה!!
        לפחות אולי תמליצו לי על מישהו אמין בבני ברק שאני אנסה איכשהו לדרדר אליו את האוטו…

        אז בטח אתם במתח איך נגמר הסיפור…
        אז ככה… בתחילת הבוקר עדיין חשבתי שמדובר בבעיות חשמל אז ניסיתי לחבר מחדש את המצבר והבאתי שני בוסטרים שונים ועדיין לא עזר. מה שהביא אותה למסקנה הברורה שהבעיה לא קשורה לחשמל בכלל!
        תכלס לא הלאה איתכם בכל הטלטלות שעברתי לחפש מוסך ביום של מלחמה…
        בסוף לאחר טלפונים רבים הגיע האחד והיחיד, התותח הגדול, החסיד הפרוש והצדיק, הלא הרב @הכל-בעזרת-השם ותיקן לי את הבעיה!
        הבעיה היתה שהרכב לא החזיק טורים הוא כל הזמן פירפר רעד ונכבה, לא בדיוק ברור ממה נוצרה הבעיה כנראה שילוב של: החלפת מצבר שאיפסה את המחשב מנוע, לכלוך חיישנים שונים משמן בזמן הטיפול, ומצערת לא מספיק נקיה(ניקיתי עם ספריי של מקס סטוק שכנראה לא מספיק עושה תעבודה).
        כנראה שכל הגורמים האלה או חלק מהם גרמו לחוסר יכולת של מחשב המנוע להתאפס על המצערת שכנראה לא היתה מספיק נקיה.
        הפיתרון היה למתוח ידנית את חוט המצערת (בדגם הזה מדובר בכבל מתכת פיזי)בעזרת בורג כוונון המצערת! הוא מתח לי את הכבל עד שראינו שהטורים של הרכב נעמדו פחות או יותר על חצי והרעידות פסקו לחלוטין!
        כרגע הרכב מניע ונוסע מצוין בחסדי ה’!
        תודה רבה לכל מי שניסה לסייע בעצות או בציוד!
        יבורכו במיטב הברכות וכמובן הכנרת הטוב עצומה לר’ @הכל-בעזרת-השם !

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דייהטסו סיריון 2008
        ה הלוך ונסוע

        לכאורה הרכב המומלץ ביותר לבעלי תקציב נמוך…
        צריכת דלק נמוכה ביותר!
        אמינות מהגבוהות בשוק וגם במקרה וישנה תקלה עלות התיקון בדרך כלל מגוחכת!
        חלפים זולים ביותר הניתנים להשגה בקלות באינטרנט! באופן כללי הרכב בנוי בצורה פשוטה וברורה שכל אחד עם קצת ידע יכול לתקן ולטפל בעצמו!
        הוא לא כזה קטן כמו שהוא נראה… כלומר הוא קטן מבחוץ כי האף שלו קצר אבל המרווח הפנימי יותר מרווח מהרבה רכבים אחרים שהרבה יותר גדולים מבחוץ!
        בנוסף יש לו יתרון משמעותי שהוא גבוה! וזה נותן מראה הרבה יותר מרווח. בנוסף כשמעמיסים את הרכב נכנסת כמות דמיונית של תכולה בגלל יתרון הגובה (הכנסתי בו מכונת כביסה…)
        יתרון נוסף שאין לו רצועת טיימינג אלא שרשרת!
        לסיכום רכב קטן חסכוני אמין זול וחמוד!
        חסרונות:

        1. הוא עתיק המודל האחרון שיש הארץ הוא 2011…
        2. בגלל המבנה שלו כנראה, הוא קצת לא יציב על הכביש במהירות גבוהה בסיבובים חדים וכדו,
          זה החסרונות העיקריים.

        לסיכום: לבעלי תקציב נמוך (תפרנים…) זה הרכב המומלץ ביותר!

        סקירות רכב סיריון דייהטסו רכב זול

      • הגה כח ברכב סיריון פתאום נתקע לי מה עושים
        ה הלוך ונסוע

        איך הסתיים הסיפור עם ההגה?
        יש לי ביומיים האחרונים את אותו סיפור ממש כמו שאתה מתאר בפוסט הראשון ואני די בלחץ המעניין…
        אולי תכתוב כאן איך נגמר הסיפור(אם נגמר…)
        לי דווקא עלה בראש מיד שזה מצבר אבל פתאום אני קורא פה שזה יכול להיות המנוע של ההגה!!!
        בקיצור תעדכן פה לתועלת הציבור!!!

        נ.ב ידוע שהסטייפלער היה מתלונן תדיר שאנשים באים לספר לו את צרותיהם ובעיותיהם אבל אף פעם אינם באים לבשר לו על הישועה שלהם…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+
        ה הלוך ונסוע

        @שלמה-א-0 כתב באיפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+:

        @הלוך-ונסוע כתב באיפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+:

        סוכני רכב אמינים

        לא כל לקוח שמגיע לסוכן שמע עליו ממישהו שהוא אמין והכי טבעי בעולם לבקש לבדוק לבד ולשמוע לבד ממוסך שאתה בוחר (ולא החבר של הסוכן) שהרכב טוב

        @הלוך-ונסוע כתב באיפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+:

        ודעים לבדוק את זה יותר טוב מ

        השאלה אם הם רוצים לעשות את זה

        מי שיודע לבדוק רכבים לבד ברמה גבוה, לא קונה רכב דרך סוכן!
        הוא יושב לבד על יד 2, קבוצות וואצפ, פייסבוק וכדו’ והולך לבדוק בעצמו!
        הסוכנים מיועדים לאנשים שרוצים לשלם ולקבל מפתחות ושקט נפשי! לסוכן אין עניין למכור רכב לא טוב כי זה הורס לו את המוניטין… שגם ככה הוא במאזן עדין מטבע הדברים! לכל סוכן יש רכישות שהתפשלו בגלל טעות שלו או בגלל מזל רע של הלקוח (נסתחפה שדהו).
        בנוסף לסוכן יש גישה להרבה מקורות מידע שאין ללקוח, שמה שמעניין אותו בדרך כלל זה מסך מולטימדיה גדול…
        לסוכן יש קדימות ביד 2, והכי חשוב! ישנם הרבה רכבים שבכלל לא יוצאים החוצה לשוק אלא נמכרים בין הסוכנים בעצמם ללא שהרכב פורסם בשום לוח, הסוכנים מקושרים לחברות הטריידאין ומקבלים מידע מעובדים שם על מציאות שהגיעו אליהם!

        בדרך כלל הסוכנים הם פריקים של רכבים… הם הגיעו למקצוע הזה בגלל שהם משוגעים על התחום ולכן הם יודעים הרבה יותר מהלקוחות מה צריך לבדוק, מה כדאי לקנות ולסדר, במה לא לגעת וכו’

        בקיצור לסוכנים טובים ואמינים יש הרבה יתרונות שאין לנו כאנשים שלא עוסקים בתחום, ובנוסף לטובים והאמינים ביניהם יש מלאאא עבודה ולכן הם פשוט דוחים את הנודניקים (לטעמם…) שרוצים ‘‘לבדוק בעצמם’’!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • גמ''ח וויז בני ברק
        ה הלוך ונסוע

        גמ’‘ח וויז בבני ברק גם לחו’‘ל (לא כולל ארה’‘ב)
        וכן יעוץ בכל נושא הוויז (רכישת וויז, התקנת וויז ברכב וכו’)
        מחיר: 5 ש’'ח ליום
        בבין הזמנים 10 ₪ ליום
        פיקדון מזומן 300 ₪
        בתיאום מראש
        0548466255 (בין הסדרים)

        גמ"חים וויז וויז לחול וויז כשר

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        ה הלוך ונסוע

        @אושר-מתקרב כתב ברכב במחיר 15K מה הכי מומלץ:

        @אביק אטראז זה יפני למהדרין

        מיצובישי אטראז’ מיוצר בתאילנד (גם קורולה מיוצרת בטורקיה, וזה לא אומר כלום על אמינות, כי זה רק מפעלי הרכבה ולא יצור ממש. אם כי על האטראז’ גם רואים בגימורים שהוא לא יפני)

        עסקאות רכב

      • עזרה דחוף דחוף!! סיריון 2008
        ה הלוך ונסוע

        תודה לכל המגיבים אבל…
        את הבית מצערת אני מנקה בממוצע כל שבוע שבועיים… והוא ממש נקי!
        ולא התעסקתי עם הפילטר אוויר כבר כתבתי שלא החלפתי אותו…
        ובנוסף האוטו כבר היה אמור להתכייל על הבית מצערת גם אם ניתקתי את המינוס, כי נסעתי איתו מבית שמש לבני ברק!
        מה זה עוד יכול להיות???

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה דחוף דחוף!! סיריון 2008
        ה הלוך ונסוע

        @ישראליק כתב בעזרה דחוף דחוף!! סיריון 2008:

        @הלוך-ונסוע אולי עשית עם החומר נזק לאחד החיישנים? TPS למשל

        אני השפרצתי בזהירות רק על פתח המצערת ונקיתי מיד!
        אבל נניח וזה הבעיה למה זה התפרץ אחרי הטיפול… או שזה צירוף מקרים.
        תכלס ניקיתי את הבית מצערת פעמיים שלוש… לא משהו מוגזם

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+
        ה הלוך ונסוע

        @שלמה-א-0 כתב באיפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+:

        @הלוך-ונסוע אינו דומה סוכן שמוכר כאמין שאז אתה צודק בכל מילה, מסוכן שהגעת אליו סתם ללא ידע על אמינות, ו"משרבו הרמאים" וכו’

        יותר קל לבדוק אמינות של סוכן מלבדוק ולדעת באמת בצורה מקצועית מה מצב הרכב…

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום