@יוני ביום מספיק לי 30-50
דודי ענהאל
-
ייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם -
ייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם@איש-גמזו כתב בייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם:
@דודי-ענהאל כתב בייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם:
ג’ילי גיאומטרי 2022\2023
בין 70-100 אלף ק"מ, יד 1
[טווח מוצהר 350, אמיתי 290-315]יש ג׳ילי עם טווח מוצהר של 460, ומעשי של 400.
ומשום מה ביד 2 נראה ששני הדגמים נמכרים באותה סביבת מחיר.
פער הצריכה אינו מאד משמעותי ביחס ליונדאי (עושה יותר מ6 ק״מ לקוט״ש), בפרט אם מדובר על נסיעות בין-עירוניות.אגב, גם ליונדאי קונה אמור להיות דגם עם טווח מוצהר של 485 ק״מ (עם 204 כ״ס), אך לא מצאתי ביד 2, וככה״נ הוא יהיה יותר יקר.
חד משמעית אם היה לי כרגע תקציב לקנות רכב חשמלי, הייתי קונה את הג׳ילי עם הטווח הגדול, הוא גם הרבה יותר חזק מהיונדאי (70 כ״ס יותר), ועם טווח כפול.
(הג׳ילי נראה גם רכב יותר יציב ומיועד לנסיעות ארוכות, מנגד לקונה שהוא רכב של זקנים כזה, כעין יאריס קרוס, שים לב במודעות של הקונה ביד 2 שרובם רכבים שנסעו ממש קצת ביחס לג׳ילי.)אני לא כ"כ יוצא מהעיר, 90 אחוז מהנסיעות שלי זה בתוך העיר
-
ייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם@ez058 כתב בייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם:
@mik6868 כתב בייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם:
כל הטווח קצר לא נראה לי שווה לך להתעסק
כאן הבן שואל = מה התקציב שלך?
70-75 אלף
-
ייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכםיונדאי קונה חשמלית 2022\2023
בין - 40-90 אלף ק"מ, יד 1
[טווח מוצהר 305, אמיתי 280-295, גם חסכונית בחשמל, 7 ק"מ לקוט"ש]
מחיר: בין 65 - 75 אלף ש"חג’ילי גיאומטרי 2022\2023
בין 70-100 אלף ק"מ, יד 1
[טווח מוצהר 350, אמיתי 290-315]
מחיר: בין 70 - 77 אלף ש"חאו משהו אחר, כמו MG4 סרס 3 ועוד…
תודה רבה!
-
בקשת ייעוץ לרכישת רכב חדש@איציק-0 עוד אפשרות נחמדה, לפי הבקשות שלך:
XPANG G9 רכב פשוט מדהים !
והנה הקישור לאתר
מחיר: 280 אלף -
המלצה לרכב חסכוני ואמיןלא יודע אם הסדתדרת בינתיים, אבל עברתי על כל הפוסטים האחרונים, ואני די חולק עליכם: וממליץ לך מאוד על אינסייט, נראה שזה הכי מתאים לך מהכל, ואני אומר לך בתור אדם שנוהג על אינסייט: שהוא אמין מאוד, חסכוני מאוד: - מחוץ לעיר (1\23), ובעיר בין 1\15 ל 1\18 תלוי בך, אבל אל תשוו בכלל לקורולה, וכמובן תלוי כמה ילדים יש לך, אם יש לך שניים (לא יותר) זה יהיה לך מצויין, יותר משניים יהיה לך ממש צפוף ולא שייך.
הוא גם די נוח - נסעתי איתו נסיעות של שלש שעות, ולא קטן - רק מקדימה קצת מרגיש צפוף אבל לא משמעותי, יש לך יתרון של פגאז’ נוח מאוד - הצ’בק, ומאוד גדול, מראות מתקפלות חשמלית, - ולדעתי נראה טוב יותר מהקורולה בשנים שהציעו לך (לאלו שלא שונאים את האווירודינאמי).
ולגבי מחיר - אם תחפש טוב ו’תשב’ על יד 2 כל יום תוכל למצוא מציאה טובה עד 25 אלף - פחות מ200 אלף ק"מ, לגבי השנתון - כל השנתונים טובים!
בהצלחה!! ובסיעתא דשמיא -
המלצה לרכב חסכוני ואמין@סוסיתא-2024 אני ממליץ מאוד על אינסייט וג’אז, ובת’כלס אם הם מטופלים היטב ובזמן - מגיעים גם ל600K!!! - אבל הכל תלוי בתקציב שלך: ובשורה התחתונה עד 250K
-
נורת הנדברקס - דולקת ומצפצפת - אע"פ שההנדברקס למטה!מי שיוכל לעזור לי בזה, וכל מידע שתוכלו תשפוך יעזור:
לפני כמה שבועות, נדלקה לי נורת הנדברקס, והיא דולקת אע"פ שההנדברקס למטה ומצפצפת לי כל הזמן!!
הלכתי לחשמלאים ולמוסכים - כ"א שולח אותי למישהו אחר, אשמח אם מישהו כאן נתקל או מכיר את התקלה ויוכל לתת לי קצת אור בענין, תודה רבה!! -
האם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?בהמשך לשאלתי על הבחירה בין שני הרכבים:
תודה רבה לכל המשיבים ושאפו על כל הידע החשוב והמועיל מאוד!
שאלה נוספת: רכב להסב לגז:
מה להעדיף: טויוטה אוונסיס (מ2013-2015 או אולי אפי’ מ2015 -2018)
או טויוטה קאמרי ופה השאלה נהיית מורכבת, כי יש לה מ2013 גירסא היברידית, והבנתי ממכם שניתן להסב את מנוע הבנזין שלהם לגז.
אם כן: מה לגבי האמינות של קאמרי - והאם יש הבדל בשנתונים מבחינת האמינות?
והאם שייך להסב אותה לגז או שבקאמרי זה לא הולך טוב?
וכמה היא חוסכת (בגירסת הבנזין המלאה) כשמסבים אותה לגז? (כי באוונסיס לפי מה ששמעתי יכול להגיע ל 1:28 (בשוואה לבנזין) -
מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014@שלמה עשיתי את מה שכתוב בסרטון ששלחת וזה עבד, התקלה נמחקה ב"ה!!
-
סקירת רכב טויוטה אוריס סטיישן 2017 -
בקשת יעוץ על עסקה שעשיתי בכונס נכסיםתאמינו לי כואב לי על @יושב-בסתר, אם זה היה שייך הייתי מנסה לגייס לך פה מכולם ביחד את ה850 - שכולם ישתתפו ותיפטר מהמלכודת\מציאה הלא ברורה,
והמלצתי ל @YOLEVI : חפש בעצמך בכונסי נכסים, רכבים יפניים בלבד ותבדוק באיזה רכבים לא נופלים בד"כ - ותעשה את העסקה הזאת כמו שצריך בלי חששות! -
האם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?אשמח שתעזרו לי בהתלבטות הבאה:
יש לי כעת אינסייט 2014 (היברידית)
ואני רוצה בס"ד בעתיד הקרוב או הרחוק להחליף, ולמסקנא יש לי שני אפשרויות: יונדאי איוניק עד 60,000 (להוציא על זה עד 55,000) או טויוטה אוונסיס (מ2013) ולהסב אותה לגז, ולהוציא על זה עד 50,000
או להישאר עם שלי, או שיש לכם המלצות יותר חכמות - ואשמח לשמוע!
השיקולים: האוטו שלי קצת צפוף, וזה משפיע על הקוקפיט, וכן מאחורה - מי שמכיר המושב האמצעי באינסייט לא שימושי כלל!
האוטו לא חזק בכלל (1300, 88 כ"ס) אבל סביר ועושה מה שצריך.
כמובן שמחפש קצת יותר פינוק וטכנולוגיה…, וכן יופי חיצוני ופנימי.
נ.ב שני ילדים (4 נפשות), יוצא הרבה מהעיר (נוסע כ1500 ק"מ בחודש).
העליתי את זה כאן - בגלל עניין הגז, וכן ההיברידי שדובר כאן. -
המלצה לרכב חסכוני ואמיןאם אתה לא מפונק וכמו שאמרת אתה נוסע בעיקר בעיר, וחשוב לך חסכוני ואמין - לדעתי זה רק ואך ורק הסיריון - יש לו עבר מכובד מאוד אצל אברכים, וזה לדעתי נותן לו את חותמת האמינות והשימושיות היעילה…
מה גם שתוכל להשיג אותו עד 10000 בנתונים די טובים. -
בירור: איזה רכבים הכי מצויים בשוק החרדי??סוזוקי SX4
סוזוקי סוויפט
טויוטה יאריס (בעיקר הישנות עד 2006)
פריוס פלוס
פורד S MAX
פורד גלאקסי
קיה קרניבל
מיצובישי אטראז’
מיצובישי גראנדיס
יונדאי I30 CW (והמקבילה שלו בקיה, קיד) -
מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014נדלקה לי הנורה הזו בצבע כתום, כבר לפני חצי שנה, המוסכניק אמר - שמן גיר, עשיתי אצלו החלפת שמן גיר, וכן טיפול 10K, הנורה לא כבתה, אבל הוא אומר שאולי צריכים לכבות ידנית, בינתיים הוא מציג לי את הק"מ שאני נוסע עם התקלה ומוסיף כל 100 ק"מ (עכשיו אני כבר עומד ב5500)
שאלתי: מה הנורה הזאת?
ואם מישהו יודע איך אני מכבה אותה?
והאם מסוכן (לרכב לא לי) לנסוע איתה? -
המלצה לרכב חסכוני ואמין@ראובן-שבתי אין בעיה - אתה לא חייב
@ראובן-שבתי כתב בהמלצה לרכב חסכוני ואמין:
ואז כשאני שואל אותו כל כמה ק"מ אתה מתדלק, הוא אומר לי אני לא יודע מעולם לא בדקתי.
וזה מה שאני אומר שאני כן בדקתי - אני לא מדבר באויר!
[החישוב שלי: אני נוסע כ1500 ק"מ בחודש (גם זה מבדיקה במד הק"מ של הרכב), ובסיויק הייתי משלם - בין 800-900 בחודש - על הדלק, (שאז היה 6.85) - יוצא 124 ליטר, ומחישוב פשוט - ממוצע של 1\12, וכמו שאמרתי לא הייתי נוסע כזה עדין…] -
המלצה לרכב חסכוני ואמין@ראובן-שבתי מאוד מוזר - כי גם אני שאלתי לפחות עשרה בעלי סיויק - והנתונים היו 1\10 או 1\11 - צריכה משולבת, ומחוץ לעיר בלי לנסוע כמו “טאטאלע” - מגיע גם ל1\15, וזה בלי הניסיון שלי עם הרכב שלי שבדקתי אותו אינספור פעמים - כמה יצאה לי כל נסיעה וכו’… (אגב עם הסיויק - הייתי נוסע 120-140 ובתוך העיר לא מנסה להאיץ לאט…)
(אולי אתה מדבר על סיויק 2005, ידוע לי שהיא יותר טוחנת…) -
מישהו יודע על צבע לרכב בזול, אפי' עצמאית...?@מרן-הרוששיבע צבע מלא לרכב - לא יודע לומר לך.
אבל כשהיו לי שריטות קלות באוטו הזמנתי צבע תואם מאליאקספרס שעשה עבודה מצוינת! -
סקר מהו הבושם היעיל לרכב@מאיר אישית - אני מעדיף בישום בספריי - מבשם כביסה, הכי פחות חונק וסוגי הריח הכי נעימים.
