@מאיר מסכים לגמרי, והאמת שלגבי סיויק הדבר עוד יותר נכון ועם זאת בעייתי, כי זה רכב מעט ספורטיבי עם שפע כוח (140 כ"ס, מנוע 1.8) - ומגרה אותך לסחוט את הדוושה.
דודי ענהאל
-
המלצה לרכב חסכוני ואמין -
המלצה לרכב חסכוני ואמיןהיתה לי סיויק גם כן - ולכן גם אני לכאו’ בעל הניסיון לא?! והיא לא לוקחת בשום פנים - 8\1, אלא ממוצע של 10.5\1 וניתן לחסוך יותר - לפי הנסיעה מי שיודע… תסתכל בצריכת דלק אמיתית של ‘אוטו’ (הם בד"כ מביאים נתונים אמיתיים ובדוקים)

-
לפרסם את הפורום!!יישר כח ל@מאיר היקר על הפורום שכולנו כ"כ חיכינו לו!!
זהו פורום איכותי ומוצלח, שהפוטנציאל שלו עוד יותר מוצלח!
ולכן, אם הפורום הזה יתפרסם כמו שצריך, יכנסו אליו עוד המון המון חברים חדשים, וכך הפורום יעלה ברמתו (כמובן שגם כעת הוא ברמה גבוהה), וכן יהיה מענה לכל שאלה בס"ד,
וכדי שזה יקרה צריך שהוא יתפרסם!
(אני, שחיכיתי שהוא יפתח כבר כמה חודשים, לא ידעתי בכלל שהוא נפתח, וזה בגלל חוסר הפרסום)
אז הצעתי ובקשתי למנהלי הפורום, ובאופן כללי לכל אחד מחברי הפורום - פרסמו את הפורום הזה וספרו לחבריכם עליו - כי כוחו של פורום נוצר מגודל-כמות החברים בו!!
פרסמו אותו בקבוצות מייל, קבוצות וואטסאפ, אינסט’\טלג’ מי שיש לו הגישה, וכן בשאר הפורומים שאתם חברים בו - כמובן - אם הדבר לא עובר על הכללים. -
בירור: איזה רכבים הכי מצויים בשוק החרדי??קורולה,כל דגם וכל שנתון…
מאזדה 3
סיויק
אינסייט
ג’אז
ורסו
פריוס
לנסר
פורד פוקוס
טויוטה אוריס (הישנה והחדשה)
יונדאי - i20, i25, i30, i35 , אקסנט,
קיה פורטה, שני הצורות
סובארו אימפרזה (2007)
סובארו B3,B4
רנו פלואנס
ועוד…
(@מיישה - טוב להיפגש עם הרב משה שוב, פעם שלישית גלידה…) -
המלצה לרכב חסכוני ואמיןאני דוקא ממליץ על סיויק 2007-2009,חפש את הנתונים הכי טובים שיכנסו לך ב 19,000 (עד 170 אלף ק"מ, עד יד 3, עם טסט לפחות חצי שנה, שמור נקי ויפה, שעובר בדיקת מוסכניק רגילה), ושים את ה5 אלף הנותרים על מערכת גז!
אחלה אוטו מכל הבחינות (כמעט), עם גז הוא לוקח (כמו) 1\26 בערך…
בכללי סיויק -גם בלי הגז- קצת חסכונית (אבל יש חלוקים בנושא)
היה לי כזה לפני שנה אם תרצה פרטים … -
האם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?אתן כאן רשימה קצרה של רכבים שלאחר הרבה מחקר ותשאולים הגעתי למסקנה שהם הכי טובים לגז:
טויוטה אוונסיס (2009-2015) - לענ"ד הכי מומלץ בתור משפחתי.
סובארו B4,- (מ 2014-2009)
קורולה - מ2013
הונדה סיויק (2006-2011)
טויוטה ורסו
מזדה 5
מזדה 3 -
האם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?@מאיר כתב בהאם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?:
זה מתאים בעיקר ברכבים יפניים. סובארו מקום ראשון ואחריהם טויוטה והונדה. באירופאיות פחות מוצלח.
לאחי יש שברולט קפטיבה - שהגז מתאים לה מאוד, כך גם ערן (המדובר) אמר לו, כך שזה לאו דוקא יפניות, ולגבי שברולט - יש הרבה שעושים גם למאליבו.
ואם כבר ערן, אז גם אני שמעתי שהוא ה’מילה האחרונה’ ושהוא ה’מאן דאמר’ בתחום הזה, ואחי (המוזכר לעיל) נוסע אליו מטבריה לבאר שבע ושורף יום שלם (אחרי שחיכה כמה חודשים לתור שלו) רק בשביל לטפל אצלו!
