דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ד

      דודי ענהאל

      @דודי ענהאל
      אודות
      פוסטים
      28
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • ייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם
        ד דודי ענהאל

        @יוני ביום מספיק לי 30-50

        עסקאות רכב

      • ייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם
        ד דודי ענהאל

        @איש-גמזו כתב בייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם:

        @דודי-ענהאל כתב בייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם:

        ג’ילי גיאומטרי 2022\2023
        בין 70-100 אלף ק"מ, יד 1
        [טווח מוצהר 350, אמיתי 290-315]

        יש ג׳ילי עם טווח מוצהר של 460, ומעשי של 400.
        ומשום מה ביד 2 נראה ששני הדגמים נמכרים באותה סביבת מחיר.
        פער הצריכה אינו מאד משמעותי ביחס ליונדאי (עושה יותר מ6 ק״מ לקוט״ש), בפרט אם מדובר על נסיעות בין-עירוניות.

        אגב, גם ליונדאי קונה אמור להיות דגם עם טווח מוצהר של 485 ק״מ (עם 204 כ״ס), אך לא מצאתי ביד 2, וככה״נ הוא יהיה יותר יקר.

        חד משמעית אם היה לי כרגע תקציב לקנות רכב חשמלי, הייתי קונה את הג׳ילי עם הטווח הגדול, הוא גם הרבה יותר חזק מהיונדאי (70 כ״ס יותר), ועם טווח כפול.
        (הג׳ילי נראה גם רכב יותר יציב ומיועד לנסיעות ארוכות, מנגד לקונה שהוא רכב של זקנים כזה, כעין יאריס קרוס, שים לב במודעות של הקונה ביד 2 שרובם רכבים שנסעו ממש קצת ביחס לג׳ילי.)

        אני לא כ"כ יוצא מהעיר, 90 אחוז מהנסיעות שלי זה בתוך העיר

        עסקאות רכב

      • ייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם
        ד דודי ענהאל

        @ez058 כתב בייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם:

        @mik6868 כתב בייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם:

        כל הטווח קצר לא נראה לי שווה לך להתעסק

        כאן הבן שואל = מה התקציב שלך?

        70-75 אלף

        עסקאות רכב

      • ייעוץ ברכישת חשמלית - אשמח לחוות דעתכם
        ד דודי ענהאל

        יונדאי קונה חשמלית 2022\2023
        בין - 40-90 אלף ק"מ, יד 1
        [טווח מוצהר 305, אמיתי 280-295, גם חסכונית בחשמל, 7 ק"מ לקוט"ש]
        מחיר: בין 65 - 75 אלף ש"ח

        ג’ילי גיאומטרי 2022\2023
        בין 70-100 אלף ק"מ, יד 1
        [טווח מוצהר 350, אמיתי 290-315]
        מחיר: בין 70 - 77 אלף ש"ח

        או משהו אחר, כמו MG4 סרס 3 ועוד…

        תודה רבה!

        עסקאות רכב

      • בקשת ייעוץ לרכישת רכב חדש
        ד דודי ענהאל

        @איציק-0 עוד אפשרות נחמדה, לפי הבקשות שלך:
        XPANG G9 רכב פשוט מדהים !
        שטח.png
        והנה הקישור לאתר
        מחיר: 280 אלף

        עסקאות רכב

      • המלצה לרכב חסכוני ואמין
        ד דודי ענהאל

        לא יודע אם הסדתדרת בינתיים, אבל עברתי על כל הפוסטים האחרונים, ואני די חולק עליכם: וממליץ לך מאוד על אינסייט, נראה שזה הכי מתאים לך מהכל, ואני אומר לך בתור אדם שנוהג על אינסייט: שהוא אמין מאוד, חסכוני מאוד: - מחוץ לעיר (1\23), ובעיר בין 1\15 ל 1\18 תלוי בך, אבל אל תשוו בכלל לקורולה, וכמובן תלוי כמה ילדים יש לך, אם יש לך שניים (לא יותר) זה יהיה לך מצויין, יותר משניים יהיה לך ממש צפוף ולא שייך.
        הוא גם די נוח - נסעתי איתו נסיעות של שלש שעות, ולא קטן - רק מקדימה קצת מרגיש צפוף אבל לא משמעותי, יש לך יתרון של פגאז’ נוח מאוד - הצ’בק, ומאוד גדול, מראות מתקפלות חשמלית, - ולדעתי נראה טוב יותר מהקורולה בשנים שהציעו לך (לאלו שלא שונאים את האווירודינאמי).
        ולגבי מחיר - אם תחפש טוב ו’תשב’ על יד 2 כל יום תוכל למצוא מציאה טובה עד 25 אלף - פחות מ200 אלף ק"מ, לגבי השנתון - כל השנתונים טובים!
        בהצלחה!! ובסיעתא דשמיא

        עסקאות רכב

      • המלצה לרכב חסכוני ואמין
        ד דודי ענהאל

        @סוסיתא-2024 אני ממליץ מאוד על אינסייט וג’אז, ובת’כלס אם הם מטופלים היטב ובזמן - מגיעים גם ל600K!!! - אבל הכל תלוי בתקציב שלך: ובשורה התחתונה עד 250K

        עסקאות רכב

      • נורת הנדברקס - דולקת ומצפצפת - אע"פ שההנדברקס למטה!
        ד דודי ענהאל

        מי שיוכל לעזור לי בזה, וכל מידע שתוכלו תשפוך יעזור:
        לפני כמה שבועות, נדלקה לי נורת הנדברקס, והיא דולקת אע"פ שההנדברקס למטה ומצפצפת לי כל הזמן!!
        הלכתי לחשמלאים ולמוסכים - כ"א שולח אותי למישהו אחר, אשמח אם מישהו כאן נתקל או מכיר את התקלה ויוכל לתת לי קצת אור בענין, תודה רבה!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?
        ד דודי ענהאל

        בהמשך לשאלתי על הבחירה בין שני הרכבים:
        תודה רבה לכל המשיבים ושאפו על כל הידע החשוב והמועיל מאוד!
        שאלה נוספת: רכב להסב לגז:
        מה להעדיף: טויוטה אוונסיס (מ2013-2015 או אולי אפי’ מ2015 -2018)
        או טויוטה קאמרי ופה השאלה נהיית מורכבת, כי יש לה מ2013 גירסא היברידית, והבנתי ממכם שניתן להסב את מנוע הבנזין שלהם לגז.
        אם כן: מה לגבי האמינות של קאמרי - והאם יש הבדל בשנתונים מבחינת האמינות?
        והאם שייך להסב אותה לגז או שבקאמרי זה לא הולך טוב?
        וכמה היא חוסכת (בגירסת הבנזין המלאה) כשמסבים אותה לגז? (כי באוונסיס לפי מה ששמעתי יכול להגיע ל 1:28 (בשוואה לבנזין)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014
        ד דודי ענהאל

        @שלמה עשיתי את מה שכתוב בסרטון ששלחת וזה עבד, התקלה נמחקה ב"ה!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקירת רכב טויוטה אוריס סטיישן 2017
        ד דודי ענהאל

        @מאיר נראה לי ש @איציק123 התכוון למדידה של הרכב במד הצריכה שלו בלוח המחוונים (זאת שאתה צילמת)

        סקירות רכב

      • בקשת יעוץ על עסקה שעשיתי בכונס נכסים
        ד דודי ענהאל

        תאמינו לי כואב לי על @יושב-בסתר, אם זה היה שייך הייתי מנסה לגייס לך פה מכולם ביחד את ה850 - שכולם ישתתפו ותיפטר מהמלכודת\מציאה הלא ברורה,
        והמלצתי ל @YOLEVI : חפש בעצמך בכונסי נכסים, רכבים יפניים בלבד ותבדוק באיזה רכבים לא נופלים בד"כ - ותעשה את העסקה הזאת כמו שצריך בלי חששות!

        עסקאות רכב

      • האם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?
        ד דודי ענהאל

        אשמח שתעזרו לי בהתלבטות הבאה:
        יש לי כעת אינסייט 2014 (היברידית)
        ואני רוצה בס"ד בעתיד הקרוב או הרחוק להחליף, ולמסקנא יש לי שני אפשרויות: יונדאי איוניק עד 60,000 (להוציא על זה עד 55,000) או טויוטה אוונסיס (מ2013) ולהסב אותה לגז, ולהוציא על זה עד 50,000
        או להישאר עם שלי, או שיש לכם המלצות יותר חכמות - ואשמח לשמוע!
        השיקולים: האוטו שלי קצת צפוף, וזה משפיע על הקוקפיט, וכן מאחורה - מי שמכיר המושב האמצעי באינסייט לא שימושי כלל!
        האוטו לא חזק בכלל (1300, 88 כ"ס) אבל סביר ועושה מה שצריך.
        כמובן שמחפש קצת יותר פינוק וטכנולוגיה…, וכן יופי חיצוני ופנימי.
        נ.ב שני ילדים (4 נפשות), יוצא הרבה מהעיר (נוסע כ1500 ק"מ בחודש).
        העליתי את זה כאן - בגלל עניין הגז, וכן ההיברידי שדובר כאן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המלצה לרכב חסכוני ואמין
        ד דודי ענהאל

        אם אתה לא מפונק וכמו שאמרת אתה נוסע בעיקר בעיר, וחשוב לך חסכוני ואמין - לדעתי זה רק ואך ורק הסיריון - יש לו עבר מכובד מאוד אצל אברכים, וזה לדעתי נותן לו את חותמת האמינות והשימושיות היעילה…
        מה גם שתוכל להשיג אותו עד 10000 בנתונים די טובים.

        עסקאות רכב

      • בירור: איזה רכבים הכי מצויים בשוק החרדי??
        ד דודי ענהאל

        סוזוקי SX4
        סוזוקי סוויפט
        טויוטה יאריס (בעיקר הישנות עד 2006)
        פריוס פלוס
        פורד S MAX
        פורד גלאקסי
        קיה קרניבל
        מיצובישי אטראז’
        מיצובישי גראנדיס
        יונדאי I30 CW (והמקבילה שלו בקיה, קיד)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014
        ד דודי ענהאל

        נדלקה לי הנורה הזו בצבע כתום, כבר לפני חצי שנה, המוסכניק אמר - שמן גיר, עשיתי אצלו החלפת שמן גיר, וכן טיפול 10K, הנורה לא כבתה, אבל הוא אומר שאולי צריכים לכבות ידנית, בינתיים הוא מציג לי את הק"מ שאני נוסע עם התקלה ומוסיף כל 100 ק"מ (עכשיו אני כבר עומד ב5500)
        שאלתי: מה הנורה הזאת?
        ואם מישהו יודע איך אני מכבה אותה?
        והאם מסוכן (לרכב לא לי) לנסוע איתה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המלצה לרכב חסכוני ואמין
        ד דודי ענהאל

        @ראובן-שבתי אין בעיה - אתה לא חייב

        @ראובן-שבתי כתב בהמלצה לרכב חסכוני ואמין:

        ואז כשאני שואל אותו כל כמה ק"מ אתה מתדלק, הוא אומר לי אני לא יודע מעולם לא בדקתי.

        וזה מה שאני אומר שאני כן בדקתי - אני לא מדבר באויר!
        [החישוב שלי: אני נוסע כ1500 ק"מ בחודש (גם זה מבדיקה במד הק"מ של הרכב), ובסיויק הייתי משלם - בין 800-900 בחודש - על הדלק, (שאז היה 6.85) - יוצא 124 ליטר, ומחישוב פשוט - ממוצע של 1\12, וכמו שאמרתי לא הייתי נוסע כזה עדין…]

        עסקאות רכב

      • המלצה לרכב חסכוני ואמין
        ד דודי ענהאל

        @ראובן-שבתי מאוד מוזר - כי גם אני שאלתי לפחות עשרה בעלי סיויק - והנתונים היו 1\10 או 1\11 - צריכה משולבת, ומחוץ לעיר בלי לנסוע כמו “טאטאלע” - מגיע גם ל1\15, וזה בלי הניסיון שלי עם הרכב שלי שבדקתי אותו אינספור פעמים - כמה יצאה לי כל נסיעה וכו’… (אגב עם הסיויק - הייתי נוסע 120-140 ובתוך העיר לא מנסה להאיץ לאט…)
        (אולי אתה מדבר על סיויק 2005, ידוע לי שהיא יותר טוחנת…)

        עסקאות רכב

      • מישהו יודע על צבע לרכב בזול, אפי' עצמאית...?
        ד דודי ענהאל

        @מרן-הרוששיבע צבע מלא לרכב - לא יודע לומר לך.
        אבל כשהיו לי שריטות קלות באוטו הזמנתי צבע תואם מאליאקספרס שעשה עבודה מצוינת!

        טיפולים, אחזקה ותקלות פחחות וצבע צבע

      • סקר מהו הבושם היעיל לרכב
        ד דודי ענהאל

        @מאיר אישית - אני מעדיף בישום בספריי - מבשם כביסה, הכי פחות חונק וסוגי הריח הכי נעימים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום