מכירים את זה שאתם חונים בצד ימין במקביל למדרכה (בעיקר בכניסה ישרה ולא ברוורס), וקשה מאוד לדעת כמה קרובים אתם למדרכה בגלגלים הקדמיים?
שאלתי חבר (נהג לא חדש) מה הוא עושה, הוא אמר שהוא משנה את כיוון המראה בשעת החנייה כלפי מטה. הבעיה שזה דורש החזרה… שאלתי חבר אחר, הוא אמר שהוא מתחכך מעט במדרכה כדי לראות שהוא צמוד מספיק…
אז אני מחפש המלצה של תוספת מראה קטנה למראת צד ימנית שיאפשר לי לראות את המדרכה למטה ושתהיה מכוונת כלפי מטה כל הזמן. משהו בגודל קטן יחסית שלא יחסום משמעותית את הראייה קדימה.
או כמובן המלצה אחרת שתקל על ההיצמדות למדרכה בחנייה.
בנוסף, בעיקולים אין דרך לראות את הכביש במראות הצד, האם יש פיתרון לזה?
