דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      אלעדי

      @אלעדי
      אודות
      פוסטים
      393
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עזרה דחופה!!
        א אלעדי

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)

        קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
        אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה דחופה!!
        א אלעדי

        מקובל בתחום הזה לתת מספר כרטיס אשראי למישהו שלא מכירים?
        רק זה עושה לי גירוד בגוף

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי
        א אלעדי

        @israel_458xv20n כפי שכתבתי כבר כמה פעמים, זה לא מה שכתוב.

        הכותרת של וואלה כוללת צווי דינים: א. המשטרה מחויבת להפחית מעתה 9 קמ"ש מכל מדידה (גם ברכב רגיל), ב. ואין לה חזקת אמינות במדידת רכבים חשמליים והיברידיים (כלל).

        אני ממליץ לשלוח בקשה לביטול על סמך הפס"ד הזה, אבל לזכור שהכותרת בוואלה שגויה - הפסק הזה לא באמת מחייב את המשטרה. רק פסק של העליון מחייב את כל הרשויות. אם ידחו את הבקשה תבקש להישפט, ותעדכן מה פסק השופט (או מה סיכמת עם התובע)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        א אלעדי

        @נתי-2 כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

        שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח

        כריות אויר לא נפתחות בירידה ממדרכה. מסתבר שהוא רצה להקטין היזקו ולא אמר את האמת

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        א אלעדי

        @ביתשמשניק מה המטרה?

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        א אלעדי

        @ביתשמשניק היינו הך. מספיק טיפש (או חכמולוג) אחד בשביל להרוס את כל הדבר המכובד הזה. ומבחינה סטטיסטית בכמות כזו של אנשים אמור להיות שם יותר מאחד.

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        א אלעדי

        רק אני חושש שחלק יעשו פרובוקציות ויפזרו את כולם?

        שאר נושאים

      • הסבת דו"ח מהירות לאחר 90 יום
        א אלעדי

        תתחיל מלבדוק מה מספר הדואר שנשלח ומה עלה בגורלו

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דוח חניה מצריך דוח פיזי?
        א אלעדי

        @פייבל-אשרינו גם אני גר ביח"ד (כבר 15 שנה), לא התכוונתי ללעוג חלילה.
        בדקת מול העירייה מה מספר הדואר הרשום?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דוח חניה מצריך דוח פיזי?
        א אלעדי

        @פייבל-אשרינו כתב בדוח חניה מצריך דוח פיזי?:

        אי שליחת דוחות

        אני מניח שהבעיה בדואר (ובתרבות יחידות הדיור הנפוצה אצלנו). לא בעירייה. לכל דוח יש מספר מעקב וקל מאוד להוכיח את זה.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דוח חניה מצריך דוח פיזי?
        א אלעדי

        העירייה חייבת לשלוח בדואר רשום.
        אחריותך שהשם יהיה מעודכן על התיבה.
        אם אתה שואל על דוח ספציפי זכותך לבקש את מספר הדואר הרשום ולבדוק באתר הדואר מה עלה בגורלו.
        (במסגרת עבודתי אני שולח מכתבים רשומים גם לבית שמש -אין קשר לדוחות- ולא זכור לי שיש שם בעיה)
        אם יש בעיה גורפת הייתי ממליץ מידי פעם לפנות למחלקת החניה ולבדוק האם יש דוח על שמך (או להקפיד לחנות כחוק…)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • קיבלתי דוח, מה עושים?
        א אלעדי

        @ישראל10 לא בעל מלאכה אחת הוא. המתן ותיענה לפי התור 🙂

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • קיבלתי דוח, מה עושים?
        א אלעדי

        @ישראל10 בחנא המעודכנת יש ס"ס חדש והעלו את הנקודות ל-8, הדוח תקין.
        סליחה שהטעיתי אותך.
        נמתין ל @גיל שיחווה את דעתו.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • קיבלתי דוח, מה עושים?
        א אלעדי

        @ישראל10 הדף בידיך? מה אתה רואה?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • קיבלתי דוח, מה עושים?
        א אלעדי

        @ישראל10 אני לא רואה מה הס"ס שכתוב שם, אתה רואה?
        מה שברור שזה היה צריך להיות 6694 ולרדת ל-6 נקודות. טעות, החנא עודכנה ולא ידעתי
        אני מציע שתשלח פניה על זה, או שתבקש להישפט ותעלה את זה מול התובע לפני המשפט (אלא אם כן הם יתקנו את זה לפני הגשת הכתב אישום).
        רק תזדרז כי אתה כבר חודשיים אחרי הדוח.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        א אלעדי

        בואו נעשה סדר.
        ביטוח חובה - היה.
        טסט היה או לא היה? תוכל לבדוק במשומשת?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דוח חניה
        א אלעדי

        @קורולה-אברכים לכאורה הם שלחו לו (לבעל הרכב המבוטל) דואר רשום, שאל"כ היה מופיע כמבוטל. תמשיך לעקוב

        שאר נושאים

      • קיבלתי דוח, מה עושים?
        א אלעדי

        @ישראל10 כתב בקיבלתי דוח, מה עושים?:

        בהמשך אני יסרוק את הדוח ויעלה

        ממתין בקוצר רוח.
        אם קשה לסרוק לפחות כתוב את סמל הסעיף ואת נסיבות האירוע המופיעות.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דוח חניה
        א אלעדי

        @קורולה-אברכים מתי זה היה? תוכל לבדוק באתר מה עלה בגורלו?

        שאר נושאים

      • דוח חניה
        א אלעדי

        @יוני לפי המצב של הדואר, יש בערך 50% שזה יפגוש אותו בזמן שהוא כבר לא יכול לערער. אבל כמובן שזה שיקול.

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום