לפני תקופה החלפתי בסלריו אצל מוסך יהודי מסודר בסביבות 2000 ש״ח
א
אליה
@אליה
-
החלפת קלאץ סוזוקי אלטו -
החלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?יש מכוניות שיש להם ברגי ביטחון ויש שאין להם
בגדול תקין -
הגה נעול@איש-0 זו לא תקלה ואין בעיה שיחזור שוב רק תדע מה עושים
-
תקלה נורת ניפוח גלגליםבדוק גלגל רזרבי
ובדוק חיישן -
תקלה נורת ניפוח גלגלים@אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר
