@נייטרון-חפשי לא מבין למה בעל רכב פרטי צריך להחזיק כזה מוצר גדול.
בנוסף 2 טון זה מספיק לרכב סטנדרטי
אליהו התח
-
ג'ק עגלה מקצועי ב450 ש"ח רק היום -
ג'ק עגלה מקצועי ב450 ש"ח רק היום@נייטרון-חפשי במה זה יותר טוב מזה?

-
דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי@שלמה-2 כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי:
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
95% שגם ככה המשפט יהיה אחרי החצי שנה הזו ועו"ד טוב יוציא אותך בקלות.
אני קיבלתי זימון למשפט ב09.04 ועדין אין תאריך למשפט. -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@TCRVO מאמין שכן, במיוחד בשעות אלו.
וגם אם הפער יצטמצם זה לא בהרבה. -
תיקון פנצ'ר באוטודיפוראוי להזכיר! וכבר נכתב כאן בעבר.
כי רשת אוטו דיפו מחללים שבת בפרהסיה ברוב הסניפים שלהם. -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות. -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@TCRVO למה כוונתך הפרש לא גדול שהולך ומצטמצם?
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@TCRVO לא הבנתי ב100% את תשובתך.
אתה אומר שבנסיעה לעפולה הפער הוא 20 דקות מה שאומר שלצפון הרחוק זה יכול להיות חצי שעה ויותר אז זה כבר בהחלט שווה -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?יוצא לי לנסוע לא מעט מהמרכז לצפון (ואיני מדבר על עפולה אלא על הצפון הרחוק יותר)
וכשאני פותח את הוויז לא תמיד ההפרשים שהוא מציע כאלו גדולים, ומצד שני איני אוהב פקקים ולפעמים מעדיף כן את כביש 6 על אף ההפרש הקצר, לכן מעניין אותי -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@פריוס-אפור כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות, לכביש 2 שכל כמה קילמוטרים אתה צריך להאט או איזה נתיב שנהיה צר.
צודק לא חשבתי על זה, שאין מצלמות מהירות ולרוב גם משטרות.
השאלה העיקרית שלי הייתה כמה זמן ההפרש נסיעה ביניהם? -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?שלום לכולם,
אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?
האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?
תודה מראש למגיבים!
-
עדכוני פקקים חריגים וכד'שימו לב
️ | פלג הרצפניקים הקיצוני מתכנן לחסום כבישים היום בשעות הבוקר ולא בשעות אחר הצהריים כנהוג.
(הגזרה) -
רעש של שחרור לחץ בפתיחת מכסה דלק@גיל כתב ברעש של שחרור לחץ בפתיחת מכסה דלק:
סתם ככה, צליל “פששש” קל בפתיחת מכסה הדלק לא בהכרח מעיד בכלל על תקלה.
אז מה אתה מציע לעשות?
נניח שזו כן תקלה זה יכול לגרום נזק? -
רעש של שחרור לחץ בפתיחת מכסה דלקמישהו יודע להסביר מה הוא עושה פה?
https://youtu.be/R_LI5xxO53k -
ביטוח של תאונה@הבל-הבלים-הכל כתב בביטוח של תאונה:
@אליהו-התח מה הם יעשו ? באמת לא היה עליי תביעות ! בשעת הסגירה
ויש לחקור, מה גורם לעבר הביטוחי האם שעת התאונה או שעת הדיווח על התאונה (זה יכול להיות בהפרשים של כמה חודשים)
-
ביטוח של תאונהחברות הביטוח כאלו טיפשות?
הרי בסוף הם ידעו שעברת תאונה, ואם הם יראו ששעת התאונה מוקדמת משעת החתימה על הפוליסה הם לא יוכלו לטעון שנמסרו להם נתונים לא נכונים לגבי הוותק ביטוחי?
אא"כ כוונתך לדווח שהתאונה קרתה אחרי החתימה. -
דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית@יחצ-המקצוען הוא סה"כ בא לומר שאחרי כל הנושאים שנפתחו פה על פקחי מ"ע שטעו במספר הרכב
אצלו יצא להם מספר נכון.
(ושמא היה לו הו"א כי על זה לבד ראוי לבטל את בדו"ח) -
דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית@גיל לפי טענתו אין שום טעות בדוח.
-
דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית
