@יוני כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
@אליהו-התח כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
הם אמרו מינימום חודש.
אח"כ לפנות אליהם.מה זה חודש אם זה לא חוקי זה מיידי?
אולי תפנה למבקר המדינה על העירייה
אני ינסה מחר להתעקש על זה שוב.
@יוני כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
@אליהו-התח כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
הם אמרו מינימום חודש.
אח"כ לפנות אליהם.מה זה חודש אם זה לא חוקי זה מיידי?
אולי תפנה למבקר המדינה על העירייה
אני ינסה מחר להתעקש על זה שוב.
@יעקב-5 הלוואי. אם היה לי מלגזה הייתי שוקל את זה.

לגופו של ענין, הוידאו הזה הוא של רכבים שעמדו לגריטה, כך התפרסם בזמנו בכל רגע.
@קורולה-אברכים כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
@א.ב.
הוא מעמיד כי בא לו, בלי קשר למכירה.
אנחנו לא ילדים בגן. בן אדם לא מעמיד רכב כי בא לו קרוב לחודש ברצף בלי להזיז אותו ועם שלט למכירה מכל הצדדים עם בעיות שמספקות אותי עם הרכב יכול בכלל להתניע
@קורולה-אברכים כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
לא אנושי או לא חוקי?
לא חוקי.
תקנה 73 לתקנות התעבורה, תשכ"א-1961, הקובעת מפורשות:
"לא יחנה ולא ישאיר אדם בדרך רכב המוצע למכירה או רכב שאינו תקין או שרשיונו פקע
@המאעסטר העובדה שהשלט יכול לפתוח את התא מטען, מעידה ע"כ שיש כזו מערכת חשמלית מלבד ידית המכניזם.
וכל מערכות החשמל נראה לי יוצאות מתא הנהג כך שזה לא מורכב, רק צריך לבדוק עם רב מודד מה הפיוז המדוייק (יש לי רב מודד)
@קורולה-אברכים כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
יש את אחד מהתנאים?
כבוד הרב לא קורא?
לא יחנה ולא ישאיר אדם בדרך רכב המוצע למכירה

@טוסון איני יודע.
רק ציטטתי מה שהיה כתוב בקבוצה של ידיעות בני ברק.
ברחוב שאני מתגורר בבני ברק יש מצוקת חנייה נוראה בכל שעות היום.
ולאחרונה הגדיל לעשות מחוצף אחד שהעמיד את רכבו למכירה ברחוב, כשעל הרכב יש שלט למכירה (שבין היתר אומר שיש בעייה ב-גיר ובכריות אוויר ובחום מנוע ועוד כמה בעיות)
התקשרתי אני ועוד כמה שכנים למספר הרשום ובעל הרכב אמר שהוא מעמיד שם את הרכב על הפרנציפ.
מה עושים??
שימו לב
️ | פלג הרצפניקים הקיצוני מתכנן לחסום כבישים היום בשעות הבוקר ולא בשעות אחר הצהריים כנהוג.
(הגזרה)
@מתלמד-0 כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
@אליהו-התח כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:
כשעל הרכב יש שלט למכירה (שבין היתר אומר שיש בעייה ב-גיר ובכריות אוויר ובחום מנוע ועוד כמה בעיות)
מתלוננים על תפיסת חניה? הוא לא מוכן שיקפחו את זכויותיו ושכל העולם יקפוץ לו. כאן מותר לי לחנות.
כמו שהובא כאן, אסור לו לחנות שם הן מבחינה חוקית והן מבחינת בין אדם לחבירו
בקיצור, מחוצף נתפס, לפחות אצלי כאחד שעובד עם מוסר כפול ומתחמן, כאן הוא נראה סובל מעודף ישרות. סוג של ראיה בשחור לבן מותר/אסור.
אצלי גם בן אדם שמזיק לשני או גורם לו צער מתוך כוונה בדווקא, יכול לקבל את התואר הזה.
רק כעת ראיתי את ההודעה שכתב @נייטרון-חפשי ברגע הראשון חשבתי שהולך להיות לי פה אימות פיזי עם בעל הרכב.
ולגופו של ענין, הלילה הגעתי הביתה בשעה 11:00 ולא מצאתי שום חניה ברחוב, ובגלל אותו הרכב למעשה נתפסו 2 חניות כי א"א להחנות מאחוריו, כי יש טנדר שחונה על הכביש במקביל לרכבים.
וגם ברחוב הסמוך לא היה חניות והייתי צריך להחנות במרחק משמעותי מהבית ולסחוב את כל הציוד ברגל
רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.
מסכים עם הטענה של @MEM אע"פ שאני עם תו נכה.
וביותר, ישנם רחובות שבכלל ראוי לבטל שם את החנייה, (תתארו לעצמכם את רחוב סוקולוב שזה אחד הצירים המרכזיים בלי חניה בצידי הכביש, רחוב עם 2 ואפי’ 3 נתיבים והיה מונע את כל הפקקים באיזור.
ולגופו של ענין אצלנו ברחוב אני חושב שזה דווקא ממש עזר לתושבים, בזכות זה סו"ס יש לנו חניה ביום ובלילה.
@TCRVO מאמין שכן, במיוחד בשעות אלו.
וגם אם הפער יצטמצם זה לא בהרבה.
חברות הביטוח כאלו טיפשות?
הרי בסוף הם ידעו שעברת תאונה, ואם הם יראו ששעת התאונה מוקדמת משעת החתימה על הפוליסה הם לא יוכלו לטעון שנמסרו להם נתונים לא נכונים לגבי הוותק ביטוחי?
אא"כ כוונתך לדווח שהתאונה קרתה אחרי החתימה.