דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אליהו התחא

      אליהו התח

      @אליהו התח
      אודות
      פוסטים
      249
      נושאים
      32
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה
        אליהו התחא אליהו התח

        @יוני כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:

        @אליהו-התח כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:

        הם אמרו מינימום חודש.
        אח"כ לפנות אליהם.

        מה זה חודש אם זה לא חוקי זה מיידי?
        אולי תפנה למבקר המדינה על העירייה

        אני ינסה מחר להתעקש על זה שוב.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הבו עצה - חסימות חניה קבועות
        אליהו התחא אליהו התח

        @יעקב-5 הלוואי. אם היה לי מלגזה הייתי שוקל את זה.😊 😊
        לגופו של ענין, הוידאו הזה הוא של רכבים שעמדו לגריטה, כך התפרסם בזמנו בכל רגע.

        שאר נושאים

      • רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה
        אליהו התחא אליהו התח

        @קורולה-אברכים כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:

        @א.ב.
        הוא מעמיד כי בא לו, בלי קשר למכירה.

        אנחנו לא ילדים בגן. בן אדם לא מעמיד רכב כי בא לו קרוב לחודש ברצף בלי להזיז אותו ועם שלט למכירה מכל הצדדים עם בעיות שמספקות אותי עם הרכב יכול בכלל להתניע

        @קורולה-אברכים כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:

        לא אנושי או לא חוקי?

        לא חוקי.
        תקנה 73 לתקנות התעבורה, תשכ"א-1961, הקובעת מפורשות:

        "לא יחנה ולא ישאיר אדם בדרך רכב המוצע למכירה או רכב שאינו תקין או שרשיונו פקע

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הוספת אפשרויות פתיחה לתא המטען – יונדאי i35
        אליהו התחא אליהו התח

        @המאעסטר העובדה שהשלט יכול לפתוח את התא מטען, מעידה ע"כ שיש כזו מערכת חשמלית מלבד ידית המכניזם.
        וכל מערכות החשמל נראה לי יוצאות מתא הנהג כך שזה לא מורכב, רק צריך לבדוק עם רב מודד מה הפיוז המדוייק (יש לי רב מודד)

        שאר נושאים

      • רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה
        אליהו התחא אליהו התח

        @קורולה-אברכים כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:

        יש את אחד מהתנאים?

        כבוד הרב לא קורא?

        לא יחנה ולא ישאיר אדם בדרך רכב המוצע למכירה

        cfd00db1-fabe-4962-bc44-638ee7660846-image.png

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        אליהו התחא אליהו התח

        @טוסון איני יודע.
        רק ציטטתי מה שהיה כתוב בקבוצה של ידיעות בני ברק.

        שאר נושאים

      • רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה
        אליהו התחא אליהו התח

        ברחוב שאני מתגורר בבני ברק יש מצוקת חנייה נוראה בכל שעות היום.
        ולאחרונה הגדיל לעשות מחוצף אחד שהעמיד את רכבו למכירה ברחוב, כשעל הרכב יש שלט למכירה (שבין היתר אומר שיש בעייה ב-גיר ובכריות אוויר ובחום מנוע ועוד כמה בעיות)
        התקשרתי אני ועוד כמה שכנים למספר הרשום ובעל הרכב אמר שהוא מעמיד שם את הרכב על הפרנציפ.
        מה עושים??

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        אליהו התחא אליהו התח

        שימו לב ⚠️ | פלג הרצפניקים הקיצוני מתכנן לחסום כבישים היום בשעות הבוקר ולא בשעות אחר הצהריים כנהוג.
        (הגזרה)

        שאר נושאים

      • רכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה
        אליהו התחא אליהו התח

        @מתלמד-0 כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:

        @אליהו-התח כתב ברכב עומד למכירה ברחוב עם מצוקת חניה קשה:

        כשעל הרכב יש שלט למכירה (שבין היתר אומר שיש בעייה ב-גיר ובכריות אוויר ובחום מנוע ועוד כמה בעיות)

        מתלוננים על תפיסת חניה? הוא לא מוכן שיקפחו את זכויותיו ושכל העולם יקפוץ לו. כאן מותר לי לחנות.

        כמו שהובא כאן, אסור לו לחנות שם הן מבחינה חוקית והן מבחינת בין אדם לחבירו

        בקיצור, מחוצף נתפס, לפחות אצלי כאחד שעובד עם מוסר כפול ומתחמן, כאן הוא נראה סובל מעודף ישרות. סוג של ראיה בשחור לבן מותר/אסור.

        אצלי גם בן אדם שמזיק לשני או גורם לו צער מתוך כוונה בדווקא, יכול לקבל את התואר הזה.

        רק כעת ראיתי את ההודעה שכתב @נייטרון-חפשי ברגע הראשון חשבתי שהולך להיות לי פה אימות פיזי עם בעל הרכב.
        ולגופו של ענין, הלילה הגעתי הביתה בשעה 11:00 ולא מצאתי שום חניה ברחוב, ובגלל אותו הרכב למעשה נתפסו 2 חניות כי א"א להחנות מאחוריו, כי יש טנדר שחונה על הכביש במקביל לרכבים.
        וגם ברחוב הסמוך לא היה חניות והייתי צריך להחנות במרחק משמעותי מהבית ולסחוב את כל הציוד ברגל

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        אליהו התחא אליהו התח

        רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
        בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
        היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.

        שאר נושאים

      • האם לעיריית ב"ב חסר כסף שממשיכים לצבוע רחובות בכחול לבן?
        אליהו התחא אליהו התח

        מסכים עם הטענה של @MEM אע"פ שאני עם תו נכה.
        וביותר, ישנם רחובות שבכלל ראוי לבטל שם את החנייה, (תתארו לעצמכם את רחוב סוקולוב שזה אחד הצירים המרכזיים בלי חניה בצידי הכביש, רחוב עם 2 ואפי’ 3 נתיבים והיה מונע את כל הפקקים באיזור.
        ולגופו של ענין אצלנו ברחוב אני חושב שזה דווקא ממש עזר לתושבים, בזכות זה סו"ס יש לנו חניה ביום ובלילה.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        אליהו התחא אליהו התח

        @TCRVO מאמין שכן, במיוחד בשעות אלו.
        וגם אם הפער יצטמצם זה לא בהרבה.

        שאר נושאים

      • ביטוח של תאונה
        אליהו התחא אליהו התח

        חברות הביטוח כאלו טיפשות?
        הרי בסוף הם ידעו שעברת תאונה, ואם הם יראו ששעת התאונה מוקדמת משעת החתימה על הפוליסה הם לא יוכלו לטעון שנמסרו להם נתונים לא נכונים לגבי הוותק ביטוחי?
        אא"כ כוונתך לדווח שהתאונה קרתה אחרי החתימה.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום