@שלמה-א-0
בדיוק עשיתי במוצאי שבת לרכב החדש שלי…
שלב א’:
פירקתי את הכיסאות מהרכב, והעליתי אותם לבית כי היה לי יותר נוח.
שלב ב’:
הרטבתי אותם בקטנה עם ספריי חלונות לשעבר שהיה ממולא במים מהברז.
שלב ג’:
לאחר שהכיסאות היו רטובים מעט, פיזרתי אבקת כביסה ולאחר מכן שפכתי מים חמים על כל הכיסא - בערך נטלה וחצי.
שלב ד’:
שפשפתי עם מברשת בעלת שערות בדרגת קושי בינונית בצורה יסודית עד שראיתי שהגוון של הבד אחיד.
שלב ה’:
עברתי עם קיטורית חום על כל הכיסא. עלתה לי ב"אושר-עד" 78₪
לאחר מכן חיכיתי כרבע שעה ושטפתי את הריפוד עם הגרניק הנטען של @שלמה האלוף.
שלב ו’:
נתתי לכסא לטפטף כעשר דקות ואז שאבתי אותו עם השואב ריפודים שקניתי לפני פסח ב"אושר-עד" ב200 ש’'ח!
יצא מדהים!

אחרי…